stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Tibou 13-10-2019

Wachten al van 29 augustus op een gsm hoesje. Nu 1,5maand later nog steeds niks ontvangen. Met moeite antwoorden ze op je mails, dat je maar moet wachten , is onderweg . Al 1,5maand dezelfde uitleg.... terwijl ze garanderen "voor 16u besteld,volgende dag in huis"
Als het aankomt moet je het maar retourneren, anders kunnen we je geld niet teruggeven zeggen ze. Nogal moeilijk om iets terug te sturen dat niet aangekomen is
Bestel er nooit nog iets
Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen Groetjes

jelle 07-10-2019

jammer dat je geen nul op 10 kan geven!!!!!!

had op 28/08 een scherm besteld voor men iphone, na 2 weken pas ontvangen was dan een verkeerd scherm, terug gestuurd. We zijn nu 07/10 nog altijd geen scherm ontvangen!!!

Mail en whatsapp berichtjes gestuurd en amper reactie.

is zeker men laatste keer ik er bestel en raad iedereen die ik ken en niet ken af om er ooit te bestellen.

verdere stappen zullen volgen!!
Christel 10-03-2020

Barda 02-10-2019

Goed. Snekke service. Geleverd wat besyekd is. Heb wel verkeerde bestelling gedaan. Weer terug kunnen sturen. Moet nog even wachten op omruil van bestelde product.

Lainten 27-09-2019

Je reinste oplichterij. Je koopt er oortjes voor 18 euro, 1 ervan werkt niet (laadt niet op). Na herhaalde mails vragen ze om deze terug te sturen, kostprijs 10 euro (officieel tarief voor het terugsturen van een pakje via Bpost met ontvangstbewijs). Stuff Enough weigert deze kosten terug te betalen en betaalt alleen 1,90 terug (omslag en 2 postzegels) terwijl Bpost mij nogmaals liet weten dat de oortjes niet in een omslag MOGEN worden teruggestuurd en dus alleen als pakje ! NOOIT MEER. 0,0 naverkoopservice. Er zijn veel betere webshops dan deze. Men weze gewaarschuwd !!! Jammer dat ik geen 0 kon geven

Dries 19-09-2019

Het bestelde was vlug in huis, duidelijke site en handige tips. Wel miste ik een factuur bij de levering?

teleurgestelde klant 12-09-2019

Update:
Ondanks probleem met de levertermijn bleef het bedrijf naar oplossingen zoeken.
Werd uiteindelijk correct afgehandeld , fout werd toegegeven en gecompenseerd.

Review 06-09-2019:
Op de site staat vermeld voor 16u besteld volgende dag in huis.

Ik bestelde een iphone 7 scherm en had het na een week nog steeds niet ontvangen, enige vorm van communicatie was er niet. Ik heb gemaild, een bericht gestuurd via whatsapp, en een ticket gestuurd via de site.

Daar kreeg ik eindelijk gehoor, je scherm was niet meer in stock, we verzenden het volgende week en als troost beloofden ze me een screenprotector.
Weer een week verder, nog steeds geen scherm in huis!
Op de site wacht mijn bestelling nog steeds op verzending, dus ga dit zeker niet meer ontvangen deze week, OOK nu weer geen enkele vorm van communicatie of verontschuldiging.

Slechte ervaring , hier bestel ik nooit meer.

L 02-08-2019

Product voldoet niet aan omschrijving.
Klantenservice is moeilijk bereikbaar en verzinnen telkens wel een nieuw excuus om hun product goed te praten. Absoluut niet tevreden en zal nooit nog klant zijn.

peter 22-05-2019

Ongelooflijk! een protection screen voor S9 complete set. De screenprotector valt er gewoon af en het hoesje is te groot! Geen enkel bericht terug op nette vraag. Dit soort webshops maakt internetwinkelen gewoon tot een risico! Waarschuwing voor eenieder die denkt een paar centen goedkoper uit te zijn: doe het niet en ga naar een vertrouwde winkel.

Anke 14-03-2019

Batterij iPhone6s A-klasse werkt goed!! Oude batterij verwijderen zeer lastig. Vastgelijmd!! Bestelling is heel snel geleverd en mooi verpakt. U ziet me terug!

Filip 08-03-2019

Ik heb onlangs een nieuwe batterij besteld voor een Samsung smartphone. Deze namaak batterij bleek niet te werken op mijn Samsung in tegenstelling tot de oude originele batterij. De communicatie met Stuff Enough verliep heel moeizaam. Uiteindelijk op eigen kosten de niet werkende batterij teruggestuurd. Na enkele weken kreeg ik opnieuw dezelfde namaak batterij opgestuurd welke opnieuw niet bleek te werken... Maw: ik heb het echt gehad met zulke praktijken. Echt niet voor herhaling vatbaar. Een verstandig mens denk nu 2 keer na alvorens hier iets te bestellen!!

Bram Vanaspen 17-01-2019

Prettig! Snelle levering en product voldoet aan verwachting.
Website is overzichtelijk en to the point.
iPhone 7 scherm heb ik op iets meer dan een half uur kunnen repareren.

Ayhan Botanis 10-01-2019

Eerste keer batterij vervangen iphone7, DAARNA voor kleindochter gebroken scherm en LCD vervangen samen met nieuwe batterij voor iphne 6. Ik gebruik altijd AA+ kwaliteit, ietsje duurder maar doet het perfect!

Ben Walker 06-01-2019

Na eerdere bestellingen snel en goed geholpen te zijn dit keer helaas niet de service die ik gewend ben.

's Avonds een bestelling geplaatst en door omstandigheden helaas bijna een week later pas ontvangen. Ik kan begrijpen dat het een drukke periode is voor de winkels maar een week is toch te lang...

steef 01-01-2019

accu voor samsung telefoon Galaxy s4 mini besteld,accu werkte niet ,heb het via mail kenbaar gemaakt ,na 1 dag ,maar moest de accu minimaal 20 dagen opladen ,,om wakker te maken ,,nou accu is dus niet goed ,wat natuurlijk een lulsmoes is ,,niets kopen dus .slecht

Marie Guypens 25-12-2018

Even een slechte start met een defect scherm, maar keurig en snel opgelost!

Bren 18-12-2018

3 weken geleden als het al niet langer is watch teruggestuurd omdat deze niet werkte, er kwam niets op het scherm en ging dus niet aan. Vandaag nog steeds geen nieuwe toegestuurd gekregen. Verleden week contact genomen en moesten retours nog verwerken. Wel jammer dat dit zo lang duurd om een nieuwe op te sturen. Bestelling werd tijdig geleverd dus daar is niets op te zeggen. Zolang je niets moet terugsturen want dat is een ramp.

Thomas 05-10-2018

Garantie geval

Doet alle moeite van de wereld om onder garantiegevallen uit te komen.
Totaal geen aandacht voor de gerieven van de klant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Sara 04-09-2018

Geen product ontvangen!

Op 18 augustus iets besteld en betaald, maar de website beweerd dat de bestelling nog altijd niet betaald is. De betaalbewijzen en de van hun ontvangen mail dat de bestelling betaald is en toch blijven ze beweren dat de order niet betaald is. De eerste maal dat ik hier besteld heb, maar ook de laatste keer. Geen product en geld kwijt!!!

Olen Maarten 17-08-2018

Dat zit goed...

De kwaliteit van de onderdelen is compleet naar believen, mn iPhone ziet weer heel clean uit. De levering zat ook goed.

Bestellen was makkelijk en op mn mail kreeg ik infromatie over de bestelling. Ze hadden wat ik nodig had...

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Levering: Uitstekend

A. Hermans - Hoeselt 06-08-2018

Onbetrouwbaar - ondermaatse kwaliteit!

Drie USB-kabeltjes besteld. Bij eerste gebruik reeds defect!!! Plastic aansluitingen zaten helemaal los.
Alles teruggestuurd. Volgens hun website wordt alles terugbetaald.
HELAAS beroepen ze zich op andere verkoopsvoorwaarden die nergens op de website zijn terug te vinden.
Voor mij NOOIT MEER.
Klanten moet je verdienen...en dat is hier absoluut niet van toepassing!
Jullie zijn gewaarschuwd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Damon 30-07-2018

iPhone 8 compleet

Nieuwe assecoires gekocht voor mijn iPhone8, jammer dat niet alles al op voorraad was om hem compleet te maken, maar zeer vriendelijk geholpen. Goede welkome sfeer, en alles werd helemaal doorgespit om te vinden wat ik zocht. Dus geen sprake van als het er niet staat dan hebben wij het niet.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

johan 08-05-2018

niet betrouwbaar

product dat op voorraad was gekocht.
na meer dan een maand weten we nog niet wanneer het geleverd gaat worden.
hebben ondertussen ons geld terug gevraagd. hier wordt ook geen gevolg aan gegeven.

theo 21-02-2018

Sneller verzending en goed product

Zeer mooie service. ik heb maandag besteld en daarna mail gestuurd om te vragen wanneer de bestelling komt, ze zeiden morgen en dat was ook het geval. Het was een vriendelijke en snelle behandeling en de zending was dus ook snel.

Heb wel een tip voor de winkel en dat is de mails zelf schrijven want volgens mij gebeurt dit via een robot. Dat kan soms niet zo aangenaam zijn :)

Kurt 26-01-2018

Nieuwe iphone 6 batterij aangekocht

Nieuwe batterij aangekocht voor iphone 6
Deze werkt nog slechter dan de originele
Als je mailt naar klante service krijg je gewoon geen reactie!!
Goe bezig

Jurgen 31-10-2017

tevreden

de levering was snel en er is niks verkeerd gegaan, zoals het moet! ik ben tevreden over de bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -