stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw zelf-te-vervangen telefoon onderdelen, accessoires en een breed assortiment populaire gadgets aan de laagste prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 87 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,9

Michiel Perdack 01-06-2020

Prima ervaring. Beloof alleen niet "morgen in huis" als je dat niet waar kunt maken..
Twee dagen is trouwens ook prima.

M. Hayat 31-05-2020

Ongelooflijk dat je op deze manier de service van Apple kan omzeilen. Ik ging eerst bij Apple informeren om de batterij te laten vervangen en kreeg te horen dat de telefoon te oud was en dat daar geen support meer op geleverd kon worden. Meteen een nieuwe batterij besteld en zelf geïnstalleerd, dat was dan toch niet zo moeilijk!

Julia 30-05-2020

Een horloge In maart besteld het is nu bijna juni heb het nog steeds niet ik raat deze site dan ook NIET aan. Het enige waar ik me nu zorgen over maak of ik mijn geld ooit nog terug krijg!

Nancy 29-05-2020

Keurig netjes ! Producten vlot geleverd Ook werd over een door mij verkeerd besteld onderdeel niet moeilijk gedaan. Meteen per omgaande gecrediteerd .Ook de reactie per mail of whatsapp super.

Dennis 28-05-2020

Qua bestellen en de materialen heb ik positieve ervaring. Wat wat mij betreft beter kan is slimmere combinaties van materialen. Ik bestelde een Iphone 7 scherm en accu. Voor het scherm bleek uiteindelijk nog een frame sticker nodig te zijn

Betty 27-05-2020

Niet tevreden, wist niet dat het product van China moest komen, ik had dan evengoed bij alli kunnen bestellen en goedkoper. Mijn product nog steeds niet ontvangen.
Christel 29-05-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Harry Son 26-05-2020

Verkeerde levering die snel werd rechtgezet, vriendelijke en behulpzame klantendienst. Het product is grotendeels in orde, kan niet helemaal alles doen wat ik ermee wou doen.

Sallu Malik 24-05-2020

Heb bij de shop een mediaplayer besteld om de verveling tegen te gaan in deze tijden. De levertijd van de bestelling was best lang maar ik heb uiteindelijk alles ontvangen. Ben zeer tevreden over de aankoop want kan er heel veel mee doen.

Thom 24-05-2020

Altijd snel en zorgvuldig. Al meerdere keren geweest voor telefoons en accessoires. Altijd snel geleverd er word met je mee gedacht en snelle service.

Fam. Saegemans 20-05-2020

Bijbetaald voor 24u verzending en track & trace code. Echter, die 24u verzending, bleek een verzending te zijn uit China! Hierdoor duurde het 3 weken alvorens ons pakket werd geleverd. Chinese brol met andere woorden. Track & trace? Nooit ontvangen, wel voor bijbetaald! Wij kopen hier alvast nooit meer iets!
Christel 25-05-2020

DWK 19-05-2020

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Al enkele schermen besteld en gerepareerd van hen en de kwaliteit zit altijd goed. Kan makkelijk alles terugvinden.

Rianne 17-05-2020

Op 7 april heb ik twee sets oordopjes besteld bij StuffEnough.be en vandaag op 17 mei nog steeds niets ontvangen. Ik vind dat mensen hier niets moeten bestellen. Ik ervaar continue dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb meerdere malen contact gezocht en de mogelijkheid geboden om te leveren. Ik krijg antwoorden dat de bestelling onderweg is, geen track en trace code. De antwoorden op klachten duren langer dan wordt aangegeven of er wordt helemaal niet gereageerd. Ik heb verzocht om te leveren dan wel mijn geld terug te geven, beiden wordt geweigerd. Ik vind dat ik mijn geld beter in de brand had kunnen steken, dan had ik nu net zoveel gehad als voor mijn bestelling, met het enige verschil dat nu de eigenaar van Stuff Enough nu mijn geld heeft en ik niets!
Christel 19-05-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst in België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Raka 16-05-2020

Goede service.. Personeel met product kennis. Bij vragen over de android box kon ik makkelijk terecht op whatsapp en werd meteen beantwoord.
patrick 22-05-2020

ik zit al maanden op mn android box te wachtten, knap dat je hem wel hebt......

B Moerkerken 14-05-2020

De afwikkeling ging soepel. Het product zou binnen 1 tot 3 weken geleverd worden en na ongeveer 2 weken heb ik het ontvangen. Afspraken worden nagekomen.

Hofsink 14-05-2020

Op 12-04 een bestelling gedaan, deze is nog steeds niet binnen.
Meerdere malen moeten mailen en het enige wat zij doen is de afterpay opschuiven, en alles op de corona crisis gooien.
Ondertussen geeft de Track en Trace aan dat dit nog lang niet het geval gaat zijn.
Ook bieden zij geen alternatief aan, terwijl ik hier wel om gevraagd heb.
Ik zou hier dus absoluut nooit meer bestellen.
Christel 14-05-2020

patrick 22-05-2020

hier precies hetzelfde gedoe niks wordt gelever en afterpay alleen opgeschoven , !!

Bijl 14-05-2020

Via mail me op de hoogste gehouden. Eerst zeiden. Ze zal wel met post zoek zijn geraakt. Of meschien. Ivm met de Corona. Tijd te maken. Hebben maar sturen weer 1 op weer bijna twee weken later en nog steeds niets. Dus al met al zit nu al zes weken te wachten op mijn iPhone. 6 s batterij. En tot heden. Iets gekregen. Dus mensen aub koop hier niets.
Christel 14-05-2020

patrick 22-05-2020

hier hetzelfde al maanden aan wachtten maar 0,0 !!! en de goede revieuws maken ze zelf aan ben ik achter gekomen....

Jolanda van Vugt 13-05-2020

Ondanks dat er geen voorraad meer was via de website heb ik toch besteld. Ik werd op de hoogte gehouden van de levertijd van de oortjes en ze lieten me weten dat deze rechtstreeks van de leverancier komt. Na 2 weken alles goed ontvangen.

Saskia 12-05-2020

21 april wat besteld, volgens hun is het de volgende dag verzonden maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ze sturen ook geen verzendbewijs of track and trace en op lijn mail van 5 dagen geleden hebben ze nog niet gereageerd.
Christel 12-05-2020

patrick 22-05-2020

hier hetzelfde maanden geleden besteld maar leveren totaal niets !!!

Hedda Baars 10-05-2020

Heb de oortjes na enige vertraging ontvangen. Het geluid is goed en ze zijn makkelijk te gebruiken. Op de site kon ik makkelijk accessoires vinden.

Edmond 09-05-2020

Ik zal hier niets meer bestellen en op voorhand betalen. Veelbelovende webshop, maar onbestaande service. Plaatste een bestelling met paypal betaling op 16/4/2020. Ontving geen orderbevesting noch track/trace nummer noch levering na nu al bijna 4 weken. Op vragen langs hun klantendienst noch langs hun info-mail adres komt geen antwoord. Lijkt op oplichting.

Lesley 09-05-2020

Ik had een bestelling geplaatst. De dag erna om 11h een bericht, mail gestuurd om annulatie aan te vragen. Slagen ze er in om dezelfde dag om 17h30 het toch te versturen. Levering binnen de dag gegarandeerd. 2 maand later pas het pakje ontvangen, blijkt dat het van aliexpress komt.
De service trekt al helemaal op niet veel, daar ze niet antwoorden op klachten, enz...

Ik retourneer dit en indien ik mijn geld niet terugontvang, stap ik naar testaankoop.

Renee 07-05-2020

Nadat mijn Iphone 6S kapot was gevallen meteen een nieuw scherm besteld. Na enige vertraging heb ik het ontvangen en het werkt.

Claudia de jong 06-05-2020

Een maand geleden bestelling gedaan, zou iets vertraging hebben. Nu een maand verder nog niets ontvangen. Krijg ik een mail dat ik nog moet betalen. Ik een kopie van de afschrijving gestuurd, die een maand geleden al betaald is. Er wordt niet meer gereageerd op mijn mail.
Christel 12-05-2020

Veronique 03-05-2020

Ongezien ! Bestelling geplaatst en betaald op 2 februari 2020. Vandaag 3 maanden later nog steeds niets ontvangen. Ik moet telkens weer zelf contact opnemen om te horen dat er vertraging is. Ik begrijp de moeilijke situatie maar als zij hun verplichtingen niet kunnen nakomen moet ik het recht hebben om te annuleren en dat kan blijkbaar niet. Consumentenombudsdienst lijkt mij de enige uitweg.

Edwin Vermeulen 03-05-2020

Snel en deftig geleverd, en een stuk voordeliger om het zelf te doen dan te laten gepareren in de Apple store. Ik raad het zeker aan!

Maarten Camps 01-05-2020

Bij Stuffenough besteld voor een scherm van de kapotte iPhone. Werd met wat vertraging ontvangen maar dat is nu begrijpelijk. De reparatie is gelukt.

Rudi 30-04-2020

Op 10 april bestelling gedaan,nog steeds niets ontvangen,ik weet wel dat met die corona toestanden dat alles wat kan variëren in tijd,maar nog via mail of sms beantwoorden ze je vraag,zeer slecht,zal de eerste keer en de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel 😢
Christel 30-04-2020

lnl 29-04-2020

Zeer slecht retourbeleid. Ze maken je eerst wijs dat je retourtermijn reeds verstreken is wat niet het geval is. Daarna stuur je je product terug maar krijg je je geld niet terug. VERSCHRIKKELIJK
Christel 30-04-2020

GHP SALES SERVICES 23-04-2020

Mijn bestelling was geplast op donderdag 16 april ( 24 uur lever termijn)
bestelling ORD37574 en tot nu toe ( vandaag Donderdag 23 april) heb ik geen antwoord.

Deze firma is slecht en steelt geld aan mensen.
Christel 25-04-2020

I Jonker 20-04-2020

Door COVID heb ik drie weken moeten wachten op mijn bestelling, maar ik werd op de hoogte gehouden van de status.

Mogelijk verbeterpuntje; laat je klant niet wachten op de trackingcode.
patrick 20-04-2020

ik wordt totaal niet op hoogte gehouden, inmiddels derde week (zou 1/2weken levertijd zijn) maar hoor of zie totaal niets

KATRIEN KLAUSING 20-04-2020

Ik heb voor een spoedige 24 uur levering betaald, wacht sinds 13 april op mijn pakje, dat ik dringend nodig heb om mijn beroep deftig te kunnen uitoefenen!
Waar wachten jullie op om me tenminste iets te laten weten AUB???
Geen antwoord, geen bericht, NIETS
IK STA OP HET PUNT OM KLACHT NEER TE LEGGEN!
Christel 25-04-2020

Larsvd 16-04-2020

Deze webshop doet gewoon aan dropshipping (jij bestelt iets op de site en zij bestellen het ergens in china op ali express ofzo). Op hun site staat dat het in stock is met snelle levertijd maar in werkelijkheid moet je een maand wachten of meer om dat het uit china nog moet komen.
KOOP HIER NIET.
Christel 16-04-2020

Hans 15-04-2020

De bestelling was te laat maar ik werd op tijd via de mail op de hoogte gebracht dat er vertragingen zouden zijn met COVID. Is inmiddels binnengekomen dus ik ben tevreden.

patrick 14-04-2020

levertijd 1 tot twee weken, helaas twee weken verder en nog niets ontvangen helaas... fijn dat ik gekozen heb voor afterpay,
patrick 15-04-2020

helaas dik 2,5 week verder nog steeds niets vernomen van mijn bestelde pakketje, had ik de revieuws hier maar eerder gelezen, de revieuws op hun site worden namelijk gesorteert op alleen goede revieuws, na lezen ervan hier vermoed ik ook dat mijn pakketje er wel niet zal komen.... helaas eerste laatste keer geweest op deze manier, vooral na het lezen van de onhafankelijke revieuws......

patrick 15-04-2020

mocht het positiever worden zal ik de review aanpassen, maar denk het ergste....

Christel 16-04-2020

patrick 20-04-2020

inmiddels 3 weken verder nog niets, wordt ook helemaal niet op hoogte gehouden ervan !

patrick 22-05-2020

inmiddels twee maanden verder en je raad het al nog steeds NIETS ontvangen

kees ceunen 13-04-2020

het pakket was niet op tijd aangekomen en na 2 dagen antwoord wachten op de mail begon ik te zweten. pas na een maand ontvangen wegens corona crisis, artikel was wel naar wens

Peter van 't Wout 09-04-2020

Ik heb voor deze site gekozen door de betere prijs, maar de levering liet echt wel op zich wachten.. Had ervoor gemaild en moest 2 dagen op antwoord wachten maar kreeg het uiteindelijk wel.

Levering was vertraagd en zou in de volgende week aan komen, dat is gelukkig ook gebeurd.

Edwin Vanrooij 06-04-2020

Op de site wordt 24u snelle verzending getoond maar blijkbaar betekent dat niet dat de zending ook snel geleverd wordt.

Toen de zending niet aankwam na een week en ik de reviews las dacht ik dat ik opgelicht was. Ik heb de winkel gecontacteerd en gelukkig vertelden ze mij dat de zending spoedig zou aankomen. Vandaag heb ik ontvangen, dus al bij al is het nog oké.

Dimitri Debaene 31-03-2020

Mijn pakket was verzonden via Bpost zo zei men. Ik had ook 7,95 extra betaald voor snelle levering met track en trace.
Na zes dagen toch nog eens gemaild. Er was zogezegd iets fout gelopen en mijn product zou binnen de 7-12 werkdagen worden geleverd!!! 24u service op de webshop vermeld...yeah right!
Heb nu track&trace ontvangen en blijkt dat mijn iphone scherm nog op het vliegtuig moet in China????
Ik bestel hier nooit nog

Bob Jansen 21-03-2020

Bestelling meer dan een maand geleden besteld en ondanks dat er nog 4 produkten op voorraad waren en het produkt binnen 24 uur zou worden verstuurd, niets ontvangen.
Op eerste mail werd nog snel gereageerd dat het produkt onderweg was en binnen 12 dagen zou worden bezorgd. Deze periode is inmiddels al verstreken en wordt er ook niet meer op mijn mails gereageerd. Dus ik zou aanbevelen om helemaal niets bij deze winkel (is het wel een winkel?) te kopen.
Christel 02-04-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst van België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Jaap 12-03-2020

Goeie automatische berichten.... wel alles goed ontvangen. Producten zijn goed verpakt en extra benodigdheden zoals een EU adapter zaten er ook bij de levering van de box.

yuri d 10-03-2020

product was niet meer; men bood meteen een alternatief product aan. snelle correcte levering tegen lage kosten, geen verbeterpunten. blijf zoals je bent.

Van Mosselvelde Marc 10-03-2020

Ik heb na 1 maand mijn bestelling ontvangen. Ik had mijn consumentenverzekering intussen ingeschakeld. Uiteraard zullen er geen nieuwe bestellingen volgen.

-------------------------------------------------
Eerdere review 15-2-2020:

Heb 15 dagen geleden een Android box besteld en betaald. Heb daags nadien een mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden was. Helaas nog niets ontvangen. Heb hen per mail gecontacteerd na 5 dagen. Kreeg antwoord dat het tot 14 dagen kon duren eer ik mijn bestelling kon ontvangen. Waar loopt het mis? We zijn 16 dagen verder.

N Mizouri 08-03-2020

Op 26-1-2020 heb ik via deze side oortjes besteld , staat er bij 1/2 weken bezorgtijd, maar vandaag 3-3-2020 heb ik nog niet gekregen en ik heb inmiddels drie e-mails gestuurd maar ieder keer krijg ik andere smoesjes te horen . Ik vroeg om mijn geld en zij willen ook geen geld terug sturen. Ik ga binnenkort op vakantie ik die oortjes heel hard nodig , nu ben ik genoodzaakt om andere te gaan kopen.
Dit is de eerste bestelling van mij bij deze webside en de laatste. Ik zou nooit iemand aanraden om bij hen iets te kopen.
Ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg,
Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen Groetjes

Eddy Van Opstal 06-03-2020

De beloften die gedaan worden op de webshop, worden nageleefd. Producten zijn van goede kwaliteit en de klantenservice is ook behulpzaam. Hele snelle levering en duidelijke voorwaarden.

Bart 25-02-2020

ik wacht nog steeds op mijn kerstaankoop voor mijn kinderen (2 X smarthorloges) die ik op 18 Dec 19 heb gedaan. Na meermaals het zelfde bericht te krijgen met als antwoord vertraging van 14 dagen vrees ik dat ik achter mijn geld en bestelling kan fluiten. Niet alleen ikzelf maar mijn kinderen zijn zeer teleurgesteld. Ik heb mijn lesje geleerd nooit meer bij Stuff enough.
Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen.Groetjes

mcvanloon 14-02-2020

Ik was opzoek naar smartphone onderdelen.
Ik heb een uur later deze bestelling geannuleerd op vrijdagavond omdat mijn man een nieuwe smartphone had gekocht.
Het duurde 9 dagen voor ik een reactie kreeg :we hebben uw bericht naar de juiste afd gestuurd om u verder te helpen.inmiddels 5 weken later geen pakje , geen bericht.
Wederom geprobeerd te bellen maar er wordt nooit opgenomen. Vandaag een sms gestuurd.
martine2041 18-02-2020

U zal nog lang mogen wachten, louche firma. Trekt zich niks aan van wetgeving en wordt daar ook niet voor gestraft. Kan lustig verder haar gang gaan, want overheid doet aanbeveling, maar als ze niet willen... ze zijn niks verplicht, gewoon schandalig!

Marvin 07-02-2020

Heb een voorgemonteerd scherm besteld voor de iPhone 8 en montage was zeer gemakkelijk. Is goed gelukt dankzij hulp via YouTube en de onderdelen zijn van goede kwaliteit.

Metz 04-02-2020

Prima contact gehad met kundige medewerkers. Android box binnen een dag in huis. Erg tevreden met de bezorging en de kwaliteit van het product en dankzij de handleiding moest ik niets opzoeken. Eerlijk en klantvriendelijk altijd en nog steeds content ik hoop dat ze zo verder doen. Geweldige site.

JS 31-01-2020

Helemaal top. Netjes gecommuniceerd dat mijn bestelling enkele dagen later zou zijn en binnen die tijd geleverd.

L. Tange 28-01-2020

Had twee schermen besteld voor de iphone 7 en voor de 7 plus.
Ik had via de site besteld maar die zijn nooit aangekomen. Nadat ik melding hiervan heb gemaakt heb ik alsnog heel snel de bestelling ontvangen met Bpost.