stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,8

Khan 23-05-2022

Al bij al tevreden. Kan hier makkelijk winkelen aan een mooie prijs en direct op de telefoon betalen zonder app. Bestelling kwam tijdig.

Josephine 19-05-2022

Zeer slecht. Telefoon hoesje besteld voor mijn zoon waar hij zelf voor gespaard had. Hoesje is nooit gekomen. Klantenservice heeft 1 x gereageerd op mijn e-mail dat het hoesje bezorgd zou zijn. Er word niet verteld waar het hoesje is afgegeven nog de vereiste handtekening word niet getoond nadat ik daar over gemaild heb. Inmiddels worden mijn e-mails en WhatsApp berichten niet meer beantwoord en heb ik nog steeds het hoesje niet.
Nee, ik kan de pakketbezorger niet gemist hebben want ik heb een videodeurbel en mis geen bezorgers meer.
Het ergste vind ik het voor mijn zoon die nu zijn geld kwijt is en geen hoesje voor zijn telefoon heeft.

Philip 12-05-2022

Professionele klantendienst. De powerbank die ik bestelde leek wel in elkaar gevallen te zijn, de USBs waren helemaal verschoven en kon er niets inkrijgen. Foto's gestuurd en direct antwoord gekregen dat er een nieuwe onderweg is. Niks teruggestuurd of verder moeten doen. Goedgekeurd!

Walter 06-05-2022

Hier afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst, die kreeg ik vandaag binnen. Het was aan de deur geleverd en stond gewoon buiten, gelukkig regent het niet! Denk wel dat die gewoon door de post wordt bezorgd dus heeft de winkel weinig in te zeggen denk ik.

Verder is de ervaring goed; veel aanbod op de site en makkelijke betaalafhandeling.

Marloes 28-04-2022

Ik heb hier een elektrische scooter besteld, nu heeft het even geduurd voor die aankwam. Het is een grote som en als je zo lang moet wachten begin je wantrouwig te worden. Maar toch afgelopen deze week heb ik het volledige pakket ontvangen. Paar testritjes ermee gedaan en al best tevreden.

Jordan Vasquez 22-04-2022

Veel keuze van hoesjes. We hebben voor drie personen met andere gsm's een hoesje gevonden op één site. Alleen duurt de verzending erg lang wat ik zeker als een minpunt beschouw...

Britt 14-04-2022

Niet de goedkoopste maar het is zeker een scherpe prijs voor betrouwbaarheid.
De gemaakte afspraken van de bestelling worden nagekomen.

-Levering komt op tijd
-Verpakking is netjes
-Betaald op paypal

Khan Meeran 28-03-2022

De bestelling was erg vertraagd dat was spijtig. Gemakkelijke site en goede producten. We hebben een verwarmertje besteld en wij zijn super tevreden.

Angela 26-03-2022

Nooit iets bij bestellen!! 2022. Tot op heden niets ontvangen. De enige reactie die je krijgt is dat het vertraagd is. Ik wil mijn geld terug maar dat kan dus niet. Tot op heden nog steeds niets ontvangen het is nu eind maart. Vlgs klantenservice duurt het nog 25 dagen maar dit wordt steeds verlengd.
Heel slecht!!

Lamil 19-03-2022

Niet altijd de goedkoopste in tegenstelling tot wat ze vermelden. Maar hier was het wel te vinden met de veilige betaalmethoden. Levering ging OK en product is naar verwachting.

Maro Thyssens 15-03-2022

Toffe webshop met goede klantenservice als er wat dingen misgaan. Qua mijn ervaring kan ik het aanraden.

Komt goed 13-03-2022

Een hoesje besteld voor mijn telefoon, stond bij op voorraad en de d volgende dag verzonden. Nu tot op heden nog steeds niks ontvangen. Meerdere keren per mail een vraag verstuurd wanneer het geleverd gaat worden. Maar blijven steeds zeggen het is onderweg. Weet alleen niet van waar en waar naar toe. Nooit meer iets bij bestellen, zal wel uit China nog moeten komen en dat duurt veel langer. Wil mij geld terug naar daar reageren ze niet op. Dus mijn conclusie ZEER SLECHT.

Kimberley Sch 12-03-2022

Eerst en vooral moet ik zeggen dat de vervang LCD schermen die ik besteld heb zeer kwaliteitsvol waren en gemakkelijk geïnstalleerd werden. Dat is positief.

Dan nu het negatieve... toen ik na twee weken de bestelling nog niet had gekregen nam ik contact op met de klantendienst. Die vertelden me dat er 10-18 dagen vertraging zou zijn opgelopen:: nou dan, 10 dagen gewacht en nog steeds niet, nu zeggen ze dat het 12 dagen zou duren. Bleef steeds langer worden maar dan toch (na langer dan een maand) kreeg ik het.

Dani de Brou 07-03-2022

Voldoende. Producten worden correct geleverd maar zeker niet aan de snelheid die je gewend bent van andere winkels. Dat vind ik echt belangrijk waarom ga je anders online.

Nicholas Leey 02-03-2022

Bij de electrozaak waar we zijn gaan kijken was de reparatie heel duur en zou ook nog eens een week of twee moeten wachten tot ze nieuwe onderdelen krijgen. Ben dan naar een alternatief gaan kijken en bleek niet zo moelijk te zijn om het zelf te doen. Na nog wat opzoekwerk bij deze winkel uitgekomen vanwege de prijzen. Dat ging goed.

Anoniem 27-02-2022

Voor mij was de bestelling goed in orde enkel de verzendtijd (hoewel die werd nagekomen) is echt lang en niet meteen duidelijk.

Philip 24-02-2022

Afspraken worden nagekomen dus ik heb niks te klagen. Kwam tijdig toe en veilig verpakt.

Brandon Rivera 22-02-2022

Heb nu voor de tweede keer iets besteld. Eerste keer een projector die ik nu al bijna twee maand gebruik ben er ontzettend tevreden van .Nu sinds kort geleden ook een passende standaard ervoor gekocht die ik vandaag gekregen heb. Past perfect zoals je verwacht.

Louis 10-02-2022

Toen ik mijn bestelling opende zag ik dat het niet mijn model was. Naar Stuff Enough een berichtje gestuurd en bleek dat ik de verkeerde besteld had. Stom natuurlijk.

De mensen van de servicie zeiden dat ik het kon terugsturen voor het juiste model en dat heb ik dan ook gedaan. Juiste model (met een vertraging) een week later binnen.

Jan 10-02-2022

Levertijd daar hebben ze nog nooit van gehoord, op de site zeggen ze 10-15 werkdagen, maar daar komen nog minimaal 6 tot 10 weken bij voordat ze zeggen te leveren. En u begrijpt ook dat maken ze niet waar. Ze verzinnen keer op keer smoesjes (grote vertraging is opgelopen voor de levering van uw bestelling) (De zending wordt nu doorgegeven aan de lokale post rederij en wordt vervolgens binnen 4 tot 12 werkdagen bij u geleverd) en zo gaat het steeds maar weer. Koop nooit maar dan ook nooit bij deze oplichters wat dat zijn ze. Het is dat ik niet lager als een 1 kan geven anders hadden ze beslist een 0 gekregen.

Alan Soto 06-02-2022

kostprijs van het onderdeel was zeer goed en het was meer dan voldoende om mijn oude telefoon wat langer mee te laten gaan

Linda 23-01-2022

Goed kwalitatief product. En het komt via brievenbus post. Alleen jammer dat ze je 1 - 2 weken laten wachten erop.

Jan VN 15-01-2022

Ik heb hier een smartphone hoesje gekocht. Op de website stonden foto's van het hoesje, en hier was ik op afgegaan. De titel van het hoesje was Xiaomi Redmi Note 5. (zelf heb ik een Xiaomi Redmi 5) Omdat de foto's overeen kwamen met het model dat ik nodig had heb ik dit besteld. Na een paar weken is het bestelde materiaal toegekomen. Nu blijkt dat het hoesje andere camera-uitsparingen heeft dan datgene dat op hun website staat. Ik heb contact opgenomen via de kanalen dat ze op hun website aangeven. Dit is een ticket aanmaken. Ik krijg na weken nog geen reactie. Dan maar via Whatsapp contact opgenomen. Na 6 dagen reactie op Whatsapp. Ze geven toe dat ze foute foto's bij het artikel geplaatst hebben, maar willen geen retourticket sturen. Ik mag het wel terugsturen op mijn eigen kosten. Ik ben totaal NIET te spreken over hun service. 1 raad: Koop hier NOOIT iets!

Michael 12-01-2022

Op de site kan je niet goed zien hoe lang bezorging duurt. Er staat wel verzending binnen 24 uur. Om te beginnen is dat niet waar gemaakt. Maar vervolgens duurt het weken voor het pakket in NL is en nu heb ik vanaf 27-12 al niet meer gehoord. Waardeloos, hier bestel ik nooit meer iets.

Jordan Gonzalez 11-01-2022

Grotendeels goede ervaring: je kan achteraf betalen, er is heel veel keus en ze hebben vriendelijke support medewerkers. Het enige wat ik jammer vond is dat de zending zo lang uitbleef. Bijna 20 dagen op de bestelling gewacht terwijl vermeld stond dat het maximaal 2 weken kan duren.

Guy Screwitz 03-01-2022

De levering liep een paar dagen uit en daar krijg je helaas niet echt info over. Gelukkig was ik op de (werkelijke) leverdag ook thuis. Met de product en prijs ben ik tevreden.

Albert 28-12-2021

Aankoop gedaan op kerstavond en had wel verwacht er tot na nieuwjaar op te wachten. Vandaag (28 december) heb ik het al ontvangen, echte toewijding noem ik dat!

Vincent Janssens 16-12-2021

Alles netjes op tijd afgeleverd, het hoesje is iets minder dan de afbeelding maar ik ben er wel tevreden over.

Enkel laat de klantenservice soms echt wel lang op zich wachten, 3 dagen voor ik men antwoord kreeg.

Chris Hogenkamp 05-12-2021

Ik bestelde een telefoonhoesje en kreeg binnen een dag bericht dat mijn bestelling binnen 24 uur zou worden verstuurd. Daarna kreeg ik bericht dat dat telefoonhoesje niet meer leverbaar was en dat ze eenzijdig besloten hadden om ons een andere te leveren. Ik had een mooie bewerkte besteld en nu zou een bruin hoesje worden geleverd waarvan er 13 in een dozijn passen. En die kunnen je overal kopen. Maar geen gedoe van gemaakt en eerst maar afwachten omdat het wel mee zou vallen. Na een week nog niets geleverd en contact gezocht. Toen kwam de aap uit de mouw. Mijn hoesje kwam gewoon van een Chinese website en werd doorgestuurd naar mij. Had ik dat maar geweten dan was ik veel goedkoper uit geweest. En ik kreeg een linkje wanneer het werd geleverd en toen ontdekte ik waar het hoesje weg kwam. Nog een paar keer geïnformeerd en ik kreeg steeds andere horen. Uiteindelijk werd het hoesje een maand later geleverd. Achteraf realiseer ik me dat ik vooraf de reviews had moeten bekijken dan had ik hier echt niets gekocht.

Chris 25-11-2021

Hardcase besteld maar is nog steeds 'onderweg' ook geen antwoord van 'service'. Advies? betaal iets meer bij een gerenomeerd webwinkel, dit is idd een doorgeefluik voor spullen die 2 maanden per boor uit China moeten komen.

David Backers 23-11-2021

Bestellen gebeurt gewoon simpel, je hoeft bijna geen info in te vullen omdat het automatish werkt. Kreeg het pakje aan op enkele dagen en (gelukkig) geen contact gehad met de klanten service.

Maxwell 11-11-2021

Mijn vragen & zorgen zijn heel goed beantwoord en aangepakt door de klantendesk. Pakje volgende dag binnen.

Marguerite Wilke 09-11-2021

Sinds kort bij deze winkeld bestelt en 2 van de 3 bestellingen gingen waren prima, no problemo!

Maar de derde bestelling is na bijna een maand nog niet toegekomen. Bij de berichtjes met de klantenservice laten ze me weten dat het nog 18 dagen kan duren... Dat kan toch niet??
ChrisHo 11-11-2021

Dit kan wel. in veel gevallenzijn ze niet meer en minder dan een Chinese website. Met dat verschil dat zij ook verdienen aan het door jou gekochte product. En daarmee heb je ook een verklaring voor de lange wachttijd. Het moet gewoon uit China komen nadat je het hebt besteld. En nu je dit weet kun je beter rechtstreeks zaken doen met een chinese websites als Aliexpress, Wish etc etc

Philip 06-11-2021

Zag hier best een aantal slechte beoordelingen, dat zet mij aan tot een reactie want ik ben nog niet teleurgesteld. Ik wordt altijd heel snel geholpen als ik een berichtje stuur op whatsapp of als het uitvoeriger moet dan kan ik op de mail terecht.

Naast het feit dat veel van de bestellingen die je plaatst een levertermijn van 1 tot 2 weken hebben (wat je gewoon op voorhand weet) heb ik echt geen negatief punt te geven.

Myrthe Hosseel 31-10-2021

Buitengewoon tevreden met de spulletjes die ik ontvangen heb. De powerbank doet zijn werk goed en het hoesje past gewoon perfect. De service is goed, bij vraagjes kreeg ik na nog geen halve dag al antwoord. Kan alleen geen volledige score geven omdat de verzending 4 dagen te laat was :x

William Sonders 23-10-2021

De producten die ik ontving (hoesje, kabel en voor de iphone en popitje voor de kindjes) zijn allemaal zeer mooie kwaliteit voor de prijs. Perfect verpakt toegekomen in de brievenbus dus moest er niet thuis voor blijven.

Er is wel een probleem met de levering die duurt namelijk meer dan een aantal weken dus je moet er echt wel ff geduld voor hebben.

HK 21-10-2021

Ik heb 24september een hardcase voor mijn telefoon gekocht en kreeg dezelfde dag nog het bericht dat de bestelling verzonden was. De bestelling is nu dus een maand onderweg!??

Kasae 11-10-2021

Al enkele bestellingen geplaatst en je krijgt telkens mooie producten (in mjn geval hoesjes en een batterij). Als iets niet op tijd wordt geleverd krijg je daarvan berichtje. Helaas gebeurt dat wel praktisch elke keer... kan er daarom niet echt een topscore voor geven.

Saimir Prifti 08-10-2021

Heel goed je kan gewoon snel bestellen n afrekenen. Heb een kortingscode gekregen erbij en het was best al ene mooie prijs. Geen negativiteit.

Tisha Wurscher 06-10-2021

Werd gevraagd om een review te plaatsen ehlaas ben ik niet zo tevreden. Heb de bestelling pas na een maand binnen en ik vond de ondersteuning daarrond best ondermaats.

Veronique Meernot 05-10-2021

De zending van mijn projector met vertraging binnengekomen, lijkt of het wel vaker gebeurt. Langs de andere kant best wel tevreden over de prijs kwaliteit. Je betaalt wat minder in ruil voor te wachten.

Gertrude 27-09-2021

Heel proactieve dienst;kreeg de verkeerde bestelling maar na contact hebben ze me direct ook het juiste gestuurd.

Nichole 25-09-2021

De volle 10 van mij!! Als je een bestelling plaatst, met bankoverschrijving, dan geven ze de opmerking dat het 3 dagen kan duren tot ze de betaling innemen en verzenden. In mijn geval was die de volgende dag al geregistreerd en nog geen 8 uur later zaten de produkten al in mijn bus!!

Hasna 20-09-2021

Waar ik naar zocht was prima op de website te vinden.
Bestelling en betaling zonder problemen doorlopen. Na paar dagen ontvangen.
Kwalitatieve service!

Vincent 20-09-2021

Een powerbank besteld om de iPhone mee op te laden. Het pakketje duurde een eeuwigheid eer het toekwam. Eerst nog een mail gestuurd met de vraag waar het bleef. Eens toegekomen bleek het enorm slechte kwaliteit. De aan/uit toets kwam al meteen los voor die de 1ste maal helemaal was opgeladen. Terug een mail gestuurd naar maar geen reactie meer… Echt geen aanrader om bij hun iets te kopen
ChrisHo 11-11-2021

je kunt beter een aankoop doen op een chinese website. Is voordeliger en Stuff Enough.be doet precies hetzelfde.

Nadiya 19-09-2021

Als je een goed accessoire wil voor je telefoon kan je dat hier vinden, maar je zal er wel heel lang op moeten wachten!! in mijn geval meer dan 3 wkn :(

Farid 16-09-2021

Hoesje en Samsung batterij besteld. De batterij had ik na twee dagen al binnenshuis maar dat hoesje bleek langer te zijn. Ik heb gemaild en ze vertelden me dat dat 1-2 weken kan duren wat best teleurstellend is.

komt gewoon uit China.

Marcel 13-09-2021

Veel elementen die goed zijn op deze winkel maar ook een paar negatieven

Goed:
Je kan achteraf betalen, krijgt duidelijke informatie over de bestelling en het product is (bij mij) heel goed

Negatief:
De levering duurt standaard een paar weken en kan langer uitvallen. Als je een mail stuurt krijg je soms een kort antwoord.

Uiteindelijk wel de moeite waard vind ik.

Olevia 09-09-2021

De bestelling kreeg ik maandag toe (vrijdag beteld) het is een scherm van kwaliteit

Als ik m'n telefoon nog eens repareer probeer ik het hier weer.

Tmmy 08-09-2021

Meestal bestel ik niet met vooraf betalen maar klarna leek niet te werken. Toen ik contact opnam op de mail kreeg ik van de medewerker te horen dat het kan gebeuren als ik al iets heb gekocht met klarna en dat was idd zo.

Dan toch een gokje gewaagd en vooraf betaald. Dat is goed gegaan en paar dagen later had ik het al in men brievenbus.