stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw zelf-te-vervangen telefoon onderdelen, accessoires en een breed assortiment populaire gadgets aan de laagste prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 41 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,6

Christina Ferrestro 21-03-2019

Superleuke watch! Pakket is later aangekomen dan ze promoten verder alles goed gegaan. Zijn namelijk ook afhankelijk van bpost.

Anke 14-03-2019

Batterij iPhone6s A-klasse werkt goed!! Oude batterij verwijderen zeer lastig. Vastgelijmd!! Bestelling is heel snel geleverd en mooi verpakt. U ziet me terug!

Filip 08-03-2019

Ik heb onlangs een nieuwe batterij besteld voor een Samsung smartphone. Deze namaak batterij bleek niet te werken op mijn Samsung in tegenstelling tot de oude originele batterij. De communicatie met Stuff Enough verliep heel moeizaam. Uiteindelijk op eigen kosten de niet werkende batterij teruggestuurd. Na enkele weken kreeg ik opnieuw dezelfde namaak batterij opgestuurd welke opnieuw niet bleek te werken... Maw: ik heb het echt gehad met zulke praktijken. Echt niet voor herhaling vatbaar. Een verstandig mens denk nu 2 keer na alvorens hier iets te bestellen!!

Wijnand Berghmans 05-03-2019

Nieuwe accu besteld, volgende dag ontvangen en dankzij hulp van youtube binnen 10 minuten vervangen. Super ervaring!

Ozgur Ilmaz 26-02-2019

Kreeg alles volgens bestelling en op de afgesproken dag. Onderdeel was goed verpakt,aanrader

Lonnie 15-02-2019

Ik koop er al n hele tijd en ben altijd tevreden geweest. Wat t moet zijn; degelijke kwaliteit, snelle levering, duidelijke instructies.

Voor trouwe klanten wordt er al 'ns een uitzondering gemaakt. Superfijn! ;)

kenny 08-02-2019

levering netjes volgens afspraak verlopen. maar het scherm was defect bij ontvangst.

dit werd rechtgezet na het nodige mailcontact. al bij al tevreden!

Nona 02-02-2019

Levering correct maar heeft een dag langer geduurd dan aangegeven op de site (naar België).

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de kabel, heb hem al tussen de autodeur gehad en niks aan de hand!

L. Kool 25-01-2019

Jammer kan ik niets positiefs melden.
Mijn bestelling is niet gekomen. Ik heb er drie weken op gewacht. Ik kreeg van de winkel geen enkele informatie, geen track & tracé code, geen reactie op onze vraag het geld te retourneren.
Alleen door de interventie van Beslist.nl hebben we ons geld teruggekregen. Voor Beslist alle lof, die hebben correct gehandeld.
Laura K.

Bram Vanaspen 17-01-2019

Prettig! Snelle levering en product voldoet aan verwachting.
Website is overzichtelijk en to the point.
iPhone 7 scherm heb ik op iets meer dan een half uur kunnen repareren.

Hoogerdijk 12-01-2019

Slechte kwaliteit.
Oplader gekocht na 1 keer gebruik al stuk. Klantenservice reageert ook heel slecht en bieden geen oplossing!

Ayhan Botanis 10-01-2019

Eerste keer batterij vervangen iphone7, DAARNA voor kleindochter gebroken scherm en LCD vervangen samen met nieuwe batterij voor iphne 6. Ik gebruik altijd AA+ kwaliteit, ietsje duurder maar doet het perfect!

Ben Walker 06-01-2019

Na eerdere bestellingen snel en goed geholpen te zijn dit keer helaas niet de service die ik gewend ben.

's Avonds een bestelling geplaatst en door omstandigheden helaas bijna een week later pas ontvangen. Ik kan begrijpen dat het een drukke periode is voor de winkels maar een week is toch te lang...

Anoniem 04-01-2019

Iphone 7 plus scherm vervangen en uitermate tevreden.
Ik was binnen 25 min klaar en werkt perfect.

steef 01-01-2019

accu voor samsung telefoon Galaxy s4 mini besteld,accu werkte niet ,heb het via mail kenbaar gemaakt ,na 1 dag ,maar moest de accu minimaal 20 dagen opladen ,,om wakker te maken ,,nou accu is dus niet goed ,wat natuurlijk een lulsmoes is ,,niets kopen dus .slecht

Bren 18-12-2018 Via de website gekocht

3 weken geleden als het al niet langer is watch teruggestuurd omdat deze niet werkte, er kwam niets op het scherm en ging dus niet aan. Vandaag nog steeds geen nieuwe toegestuurd gekregen. Verleden week contact genomen en moesten retours nog verwerken. Wel jammer dat dit zo lang duurd om een nieuwe op te sturen. Bestelling werd tijdig geleverd dus daar is niets op te zeggen. Zolang je niets moet terugsturen want dat is een ramp.

Ellen 14-12-2018 Via de website gekocht

Prima! Snelle en correcte levering en ik had op de website direct gevonden welk onderdeel ik nodig had.

Ilyam Ekmet 05-12-2018 Via de website gekocht

Voldoet aan verwachting

Heel tevreden over snelle service, qua tijdsinschatting was de beschrijving wel behoorlijk ambitieus. Maar goed, batterij is gerepareerd!

Eggy 05-12-2018 Via de website gekocht

OK!

Initieel de voorgemonteerde scherm besteld maar door een defect in voorcamera startte hij telkens na 6 sec op. Na een snelle vervanging met normale scherm geen problemen gehad en monteren was gedaan in 15 min.

De website was overzichtelijk kon alles makkelijk wat ik zocht vinden. De bestelling was snel gezonden met informatie op mail en ook goede prijs.

Tom 23-11-2018 Via de website gekocht

S-u-p-e-r!

Alles ging snel, makkelijk en goed! Alle onderdelen correct ontvangen, zeer tevreden over levertijd en kwaliteit.

Ode DK 21-11-2018 Via de website gekocht

Alles verloopt vlot zoals het hoort.

Gaat het een keertje mis :( kreeg ik prima dienst na verkoop .
Reeds meerdere malen besteld tot nu toe alles goed in orde .

Urb 15-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik heb om 16u30 besteld en nog steeds de volgende dag ontvangen. De kwaliteit van het scherm is naar verwachting.

Jill 08-11-2018 Via de website gekocht

Keurig opgelost

Eerst werd het pakket niet gelevert maar nadien heeft stuffenough voor een keurige oplossing gezorgd en het opnieuw laten leveren.

Nienke 20-10-2018 Via de website gekocht

Goed opgelost

Een beschermlaagje voor iphone 8 plus besteld mooi op tijd geleverd! Helaas was het niet de juiste, ik heb gemaild en een Whatsappje gestuurd en een redelijk snelle reactie gehad met daarin hun excuses en er is meteen een nieuwe opgestuurd! Super netjes afgehandeld ben hier ook erg blij!

Jan 16-10-2018 Via de website gekocht

Accepteer geld maar stuur niets

Heel slechte ervaring met Stuff Enough. Bestelling succesvol geplaatst en betaald en nooit iets ontvangen. E-mails worden niet beantwoord en telefoon wordt niet opgenomen.

QLeroi 11-10-2018 Via de website gekocht

Aan te raden

David was heel vriendelijk en bracht goede uitleg. Het horloge was goed op tijd ontvangen en werkte naar behoren.

mt 09-10-2018 Via de website gekocht

Nog te zien

Ja de bestelling was vlug thuis doch ik heb een gelijkaardig product doch niet mogelijk om te koppelen met de iPhone. Ik heb intussen foto's door gemaild.

Maar er is toch de bereidwilligheid om mijn bestelling nog in orde te krijgen. Ik hoop dat het lukt omdat het toch om een redelijk kostelijke bestelling gaat.

Thomas 05-10-2018 Via de website gekocht

Garantie geval

Doet alle moeite van de wereld om onder garantiegevallen uit te komen.
Totaal geen aandacht voor de gerieven van de klant.

Nina 05-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service

is allemaal goed verlopen snelle bestelling snelle levering, zeer fijn omdat ik kocht vanwege de prijs.

Jannes P. 12-09-2018 Via de website gekocht

Erg positief

Erg positief Ik was blij dat ik het gereedschap niet eerst terug hoeft het te sturen voor dat ik een nieuwe kreeg.

Sara 04-09-2018 Via de website gekocht

Geen product ontvangen!

Op 18 augustus iets besteld en betaald, maar de website beweerd dat de bestelling nog altijd niet betaald is. De betaalbewijzen en de van hun ontvangen mail dat de bestelling betaald is en toch blijven ze beweren dat de order niet betaald is. De eerste maal dat ik hier besteld heb, maar ook de laatste keer. Geen product en geld kwijt!!!

W. de Jager 30-08-2018 Via de website gekocht

Geen service

Electrische scooter besteld op 24 mei, nu in augustus nog niet geleverd.
Reageren alleen als je eerst zelf een mail stuurt.
Hebben elke keer een andere smoes

inge 28-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden

De reparatie is makkelijk op 30 minuten verlopen zoals op de website werd gezegd, wel jammer dat er geen reparatievideos zijn en ik naar YouTube wordt gestuurd hiervoor.

Hoe dan ook ging het als gesmeerd, van bestellen tot en na de reparatie. :)

Olen Maarten 17-08-2018 Via de website gekocht

Dat zit goed...

De kwaliteit van de onderdelen is compleet naar believen, mn iPhone ziet weer heel clean uit. De levering zat ook goed.

Bestellen was makkelijk en op mn mail kreeg ik infromatie over de bestelling. Ze hadden wat ik nodig had...

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Levering: Uitstekend

Bas 16-08-2018 Via de website gekocht

slechte ervaring

accu besteld, deze kwam pas na 4 dagen binnen en bleek defect. Na wat moeizaam contact bleek dat je geen geld terug krijgt maar weer een andere accu, waarschijnlijk dezelfde kwaliteit als de eerste. Dit is nu al een maand geleden en tot op heden nog niks ontvangen.

A. Hermans - Hoeselt 06-08-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar - ondermaatse kwaliteit!

Drie USB-kabeltjes besteld. Bij eerste gebruik reeds defect!!! Plastic aansluitingen zaten helemaal los.
Alles teruggestuurd. Volgens hun website wordt alles terugbetaald.
HELAAS beroepen ze zich op andere verkoopsvoorwaarden die nergens op de website zijn terug te vinden.
Voor mij NOOIT MEER.
Klanten moet je verdienen...en dat is hier absoluut niet van toepassing!
Jullie zijn gewaarschuwd.

Damon 30-07-2018 In de winkel gekocht
Huis in tervuren

iPhone 8 compleet

Nieuwe assecoires gekocht voor mijn iPhone8, jammer dat niet alles al op voorraad was om hem compleet te maken, maar zeer vriendelijk geholpen. Goede welkome sfeer, en alles werd helemaal doorgespit om te vinden wat ik zocht. Dus geen sprake van als het er niet staat dan hebben wij het niet.

BK 28-07-2018 Via de website gekocht

3x niks

Product gekocht en gewoon niet geleverd! Vervolgens wordt verscholen achter het verzendbeleid.
"De levering van alle bestellingen binnen de Europese Unie met een waardegrens tot maximaal € 50, worden telkens op het volledige risico van de klant verstuurd via de Bpost rode postbus."
Ik kon bij mijn lokale postkantoor nog kijken of hij daar geleverd was (uiteraard niets)
Geld kwijt, geen product en geen wil om de klant enige service te bieden.

Marianns 25-07-2018 Via de website gekocht

Erg teleurgesteld

Bijna een maand geleden 2 smartwatches besteld bij Stuff Enough. Snelle levering en na bestelling is contact onderhouden vlot en gemakkelijk maar deze 1 dag later weer retour gestuurd op eigen kosten netjes zoals ze vermelden op hun site. Producten voldeden niet aan verwachting. Gelukkig voor Afterpay gekozen maar na heel wat moeizaam mail en sms contact is mijn Afterpay nogsteeds niet ingetrokken. Ik ga ook niet betalen. Gelukkig bewijs van post NL dat er door Stuff Enough is getekend voor ontvangst retour.
Nee ik plaats geen bestellingen meer hier als mijn retour niet netjes afgehandeld wordt.

den older 04-07-2018 Via de website gekocht

geen contakt of reaktie

heb bij deze site een scooter besteld en na een paar dagen krijg ik mail dat hij niet op voorraad is en dat deze in China besteld moet worden veder geen datum ongeveer van levering .

heb helaas al wel betaald !!!

johan 08-05-2018 Via de website gekocht

niet betrouwbaar

product dat op voorraad was gekocht.
na meer dan een maand weten we nog niet wanneer het geleverd gaat worden.
hebben ondertussen ons geld terug gevraagd. hier wordt ook geen gevolg aan gegeven.

theo 21-02-2018 Via de website gekocht

Sneller verzending en goed product

Zeer mooie service. ik heb maandag besteld en daarna mail gestuurd om te vragen wanneer de bestelling komt, ze zeiden morgen en dat was ook het geval. Het was een vriendelijke en snelle behandeling en de zending was dus ook snel.

Heb wel een tip voor de winkel en dat is de mails zelf schrijven want volgens mij gebeurt dit via een robot. Dat kan soms niet zo aangenaam zijn :)

Timon 31-01-2018 Via de website gekocht

Echt niet kopen bij deze winkel

Echt niet kopen bij deze winkel, is een tussen handelaar die geen support levert, weken op antwoorden laat wachten... Hoop gezeur voor simpele dingen... maanden bezig geweest. Bespraaj jezelf een hoop ellende, koop - niet - bij deze winkel

Kurt 26-01-2018 Via de website gekocht

Nieuwe iphone 6 batterij aangekocht

Nieuwe batterij aangekocht voor iphone 6
Deze werkt nog slechter dan de originele
Als je mailt naar klante service krijg je gewoon geen reactie!!
Goe bezig

Lisa 25-01-2018 Via de website gekocht

Drama, drama en nog eens drama

Ik bestel bijna wekelijks producten online. Nóóit heb ik ook maar één probleem ondervonden. Tot ik bij Stuff Enough bestelde. Beloofden “volgende dag in huis”. Na 4 dagen had ik dan eindelijk mijn smartwatch ontvangen. En jawel, het was defect. Oke, kan gebeuren, niets aan de hand. We handelen dit gewoon af zoals iedere nette klantenservice dit zou doen. Maar inmiddels ben ik ruim een week verder, en heb ik één mailtje van de klantenservice ontvangen waar ik niets mee opschoot. Naast de slechte communicatie, zijn ze bijna onbereikbaar. Beloven reactie binnen 24 uur, maar reken daar maar 100 uur voor. En als je dan reactie krijgt, zit je met nog meer vraagtekens. Wat een vreselijk drama bedrijf. Ik ben bang dat ik naar m’n geld kan zwaaien.

Jurgen 31-10-2017 Via de website gekocht

tevreden

de levering was snel en er is niks verkeerd gegaan, zoals het moet! ik ben tevreden over de bestelling

Ellen 10-08-2017 Via de website gekocht

Vreselijke service

Vorige week wat besteld, zou binnen 2-3 werkdagen bezorgd worden. Een week later nog niks binnen dus ik dacht ik mail even. Mail komt retour, onbereikbaar. Website is uit de lucht gehaald. Dus dan maar via Facebook. Je ziet dat ze de berichten lezen, maar ze reageren gewoon niet. Ik raad het echt af om hier iets te bestellen.

Steffie 20-07-2017 Via de website gekocht

Doe zo voort!

Ik liet aan de winkel weten dat ik heel tevreden was en ze vroegen mij om een beoordeling te plaatsen. Bij deze dus!

De levering was snel en de service supervriendelijk!

Ken 15-07-2017 Via de website gekocht

Altijd goed :-)

Ik koop wel vaker bij deze winkel, en nu zie ik ze opeens op kieskeurig staan! Review plaatsen dacht ik dan, want ik was telkens super tevreden!

De levering is altijd mooi op tijd en de producten goed, aanbevolen!

Bart 02-07-2017 Via de website gekocht

Oneerlijke praktijken

Ik heb had een iPhone 5S scherm aangekocht. Bij levering bleek de home button connecties niet compatible te zijn en werkte de front camera niet. Aantal keer proberen te contacteren via de website en telefonisch, maar geen antwoord. Produkt teruggestuurd via de aangegeven procedure en ook hier geen antwoord op.