stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw zelf-te-vervangen telefoon onderdelen, accessoires en een breed assortiment populaire gadgets aan de laagste prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 39 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,4

Tibou 13-10-2019

Wachten al van 29 augustus op een gsm hoesje. Nu 1,5maand later nog steeds niks ontvangen. Met moeite antwoorden ze op je mails, dat je maar moet wachten , is onderweg . Al 1,5maand dezelfde uitleg.... terwijl ze garanderen "voor 16u besteld,volgende dag in huis"
Als het aankomt moet je het maar retourneren, anders kunnen we je geld niet teruggeven zeggen ze. Nogal moeilijk om iets terug te sturen dat niet aangekomen is
Bestel er nooit nog iets

jelle 07-10-2019

jammer dat je geen nul op 10 kan geven!!!!!!

had op 28/08 een scherm besteld voor men iphone, na 2 weken pas ontvangen was dan een verkeerd scherm, terug gestuurd. We zijn nu 07/10 nog altijd geen scherm ontvangen!!!

Mail en whatsapp berichtjes gestuurd en amper reactie.

is zeker men laatste keer ik er bestel en raad iedereen die ik ken en niet ken af om er ooit te bestellen.

verdere stappen zullen volgen!!

Barda 02-10-2019

Goed. Snekke service. Geleverd wat besyekd is. Heb wel verkeerde bestelling gedaan. Weer terug kunnen sturen. Moet nog even wachten op omruil van bestelde product.

Lainten 27-09-2019

Je reinste oplichterij. Je koopt er oortjes voor 18 euro, 1 ervan werkt niet (laadt niet op). Na herhaalde mails vragen ze om deze terug te sturen, kostprijs 10 euro (officieel tarief voor het terugsturen van een pakje via Bpost met ontvangstbewijs). Stuff Enough weigert deze kosten terug te betalen en betaalt alleen 1,90 terug (omslag en 2 postzegels) terwijl Bpost mij nogmaals liet weten dat de oortjes niet in een omslag MOGEN worden teruggestuurd en dus alleen als pakje ! NOOIT MEER. 0,0 naverkoopservice. Er zijn veel betere webshops dan deze. Men weze gewaarschuwd !!! Jammer dat ik geen 0 kon geven

Dries 19-09-2019

Het bestelde was vlug in huis, duidelijke site en handige tips. Wel miste ik een factuur bij de levering?

teleurgestelde klant 12-09-2019

Update:
Ondanks probleem met de levertermijn bleef het bedrijf naar oplossingen zoeken.
Werd uiteindelijk correct afgehandeld , fout werd toegegeven en gecompenseerd.

Review 06-09-2019:
Op de site staat vermeld voor 16u besteld volgende dag in huis.

Ik bestelde een iphone 7 scherm en had het na een week nog steeds niet ontvangen, enige vorm van communicatie was er niet. Ik heb gemaild, een bericht gestuurd via whatsapp, en een ticket gestuurd via de site.

Daar kreeg ik eindelijk gehoor, je scherm was niet meer in stock, we verzenden het volgende week en als troost beloofden ze me een screenprotector.
Weer een week verder, nog steeds geen scherm in huis!
Op de site wacht mijn bestelling nog steeds op verzending, dus ga dit zeker niet meer ontvangen deze week, OOK nu weer geen enkele vorm van communicatie of verontschuldiging.

Slechte ervaring , hier bestel ik nooit meer.

Jana vermeersch 15-08-2019

Snel goed en niet duur maar spijtig de print plaat is stuk waar ik de batrie moet koppelen

Mos 06-08-2019

Verkeerd product ontvangen, na melding werd t niet serieus genomen. Teruggestuurd terwijl ze nu aangeven dat ze niets hebben ontvangen.
Slechte service en afzetterij!!

inka 02-08-2019

bestelling geplaatst voor accu en connectoer, had wel een vraag over de connector proberen te plaatsen via whatsapp maar die antwoorden niet er maar ben er evengoed uitgekomen dus allemaal goed.

overzichtelijk om te bestellen en veel opties om te betalen, groot assortiment en veel keuze!

L 02-08-2019

Product voldoet niet aan omschrijving.
Klantenservice is moeilijk bereikbaar en verzinnen telkens wel een nieuw excuus om hun product goed te praten. Absoluut niet tevreden en zal nooit nog klant zijn.

peter 22-05-2019

Ongelooflijk! een protection screen voor S9 complete set. De screenprotector valt er gewoon af en het hoesje is te groot! Geen enkel bericht terug op nette vraag. Dit soort webshops maakt internetwinkelen gewoon tot een risico! Waarschuwing voor eenieder die denkt een paar centen goedkoper uit te zijn: doe het niet en ga naar een vertrouwde winkel.

Marc 11-05-2019

Bestelling nooit ontvangen, daar het onder 50€ was,geen ordertrac geen compensatie en geen geld terug, puur afzetterij en diefstal

M. Goossens 05-05-2019

Nieuwe accu en home button besteld voor mijn iPhone 6 Plus. Conform beloftes geleverd. Met de gereedschapsset was de reparatie snel en goed uitgevoerd. Alles werkt weer perfect!

De informatie omtrent de verzending was wel een beetje onduidelijk, ik kon niet tracken met de code die ik kreeg. Wellicht een fout?

jos dekkers 14-04-2019

bestelling geplaatst voor accu en connectoer, had wel een vraag over de connector proberen te plaatsen via whatsapp maar die antwoorden niet er evengoed uitgekomen dus allemaal goed.

Adrie 04-04-2019

Waardeloze winkel. Bestel een smartphonehoesje voor Samsung Galaxy A5 (2016) Past niet, Verkeerde gestuurd. Eerst mij de schuld proberen te geven dat ik de telefoon niet het hoesje kan (?) doen, later draaien ze bij .Dan zeggen ze dat ze dit hoesje voor Samsung A5 (2016) niet kunnen leveren .Stellen voor om het hoesje terug te sturen OF IN DE BRIEVEBUS te doen in België Tervuren! Ik stuur het terug. Porto € 1.45 Late zeggen ze dat de portokosten niet terugbetaald worden. En nu...….NIETS MEER GEHOORD!! We praten over €3.95 + € 1.45 porto. Niets kopen, Stuff Enough ballentent, waar praten we over???

Christina Ferrestro 21-03-2019

Superleuke watch! Pakket is later aangekomen dan ze promoten verder alles goed gegaan. Zijn namelijk ook afhankelijk van bpost.

Anke 14-03-2019

Batterij iPhone6s A-klasse werkt goed!! Oude batterij verwijderen zeer lastig. Vastgelijmd!! Bestelling is heel snel geleverd en mooi verpakt. U ziet me terug!

Filip 08-03-2019

Ik heb onlangs een nieuwe batterij besteld voor een Samsung smartphone. Deze namaak batterij bleek niet te werken op mijn Samsung in tegenstelling tot de oude originele batterij. De communicatie met Stuff Enough verliep heel moeizaam. Uiteindelijk op eigen kosten de niet werkende batterij teruggestuurd. Na enkele weken kreeg ik opnieuw dezelfde namaak batterij opgestuurd welke opnieuw niet bleek te werken... Maw: ik heb het echt gehad met zulke praktijken. Echt niet voor herhaling vatbaar. Een verstandig mens denk nu 2 keer na alvorens hier iets te bestellen!!

Wijnand Berghmans 05-03-2019

Nieuwe accu besteld, volgende dag ontvangen en dankzij hulp van youtube binnen 10 minuten vervangen. Super ervaring!

Ozgur Ilmaz 26-02-2019

Kreeg alles volgens bestelling en op de afgesproken dag. Onderdeel was goed verpakt,aanrader

Lonnie 15-02-2019

Ik koop er al n hele tijd en ben altijd tevreden geweest. Wat t moet zijn; degelijke kwaliteit, snelle levering, duidelijke instructies.

Voor trouwe klanten wordt er al 'ns een uitzondering gemaakt. Superfijn! ;)

Nona 02-02-2019

Levering correct maar heeft een dag langer geduurd dan aangegeven op de site (naar België).

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de kabel, heb hem al tussen de autodeur gehad en niks aan de hand!

L. Kool 25-01-2019

Jammer kan ik niets positiefs melden.
Mijn bestelling is niet gekomen. Ik heb er drie weken op gewacht. Ik kreeg van de winkel geen enkele informatie, geen track & tracé code, geen reactie op onze vraag het geld te retourneren.
Alleen door de interventie van Beslist.nl hebben we ons geld teruggekregen. Voor Beslist alle lof, die hebben correct gehandeld.
Laura K.

Jurgy 23-01-2019

Hele goeie services aanrader normaal als ik een beoordelings verzoek krijg klik ik het weg maar deze site is echt een reactie waard goedkoop snel en een goeie kwaliteit.

Bram Vanaspen 17-01-2019

Prettig! Snelle levering en product voldoet aan verwachting.
Website is overzichtelijk en to the point.
iPhone 7 scherm heb ik op iets meer dan een half uur kunnen repareren.

Hoogerdijk 12-01-2019

Slechte kwaliteit.
Oplader gekocht na 1 keer gebruik al stuk. Klantenservice reageert ook heel slecht en bieden geen oplossing!

Ayhan Botanis 10-01-2019

Eerste keer batterij vervangen iphone7, DAARNA voor kleindochter gebroken scherm en LCD vervangen samen met nieuwe batterij voor iphne 6. Ik gebruik altijd AA+ kwaliteit, ietsje duurder maar doet het perfect!

Ben Walker 06-01-2019

Na eerdere bestellingen snel en goed geholpen te zijn dit keer helaas niet de service die ik gewend ben.

's Avonds een bestelling geplaatst en door omstandigheden helaas bijna een week later pas ontvangen. Ik kan begrijpen dat het een drukke periode is voor de winkels maar een week is toch te lang...

Anoniem 04-01-2019

Iphone 7 plus scherm vervangen en uitermate tevreden.
Ik was binnen 25 min klaar en werkt perfect.

steef 01-01-2019

accu voor samsung telefoon Galaxy s4 mini besteld,accu werkte niet ,heb het via mail kenbaar gemaakt ,na 1 dag ,maar moest de accu minimaal 20 dagen opladen ,,om wakker te maken ,,nou accu is dus niet goed ,wat natuurlijk een lulsmoes is ,,niets kopen dus .slecht

Marie Guypens 25-12-2018

Even een slechte start met een defect scherm, maar keurig en snel opgelost!

Bren 18-12-2018 Via de website gekocht

3 weken geleden als het al niet langer is watch teruggestuurd omdat deze niet werkte, er kwam niets op het scherm en ging dus niet aan. Vandaag nog steeds geen nieuwe toegestuurd gekregen. Verleden week contact genomen en moesten retours nog verwerken. Wel jammer dat dit zo lang duurd om een nieuwe op te sturen. Bestelling werd tijdig geleverd dus daar is niets op te zeggen. Zolang je niets moet terugsturen want dat is een ramp.

Ellen 14-12-2018 Via de website gekocht

Prima! Snelle en correcte levering en ik had op de website direct gevonden welk onderdeel ik nodig had.

Eggy 05-12-2018 Via de website gekocht

OK!

Initieel de voorgemonteerde scherm besteld maar door een defect in voorcamera startte hij telkens na 6 sec op. Na een snelle vervanging met normale scherm geen problemen gehad en monteren was gedaan in 15 min.

De website was overzichtelijk kon alles makkelijk wat ik zocht vinden. De bestelling was snel gezonden met informatie op mail en ook goede prijs.

Tom 23-11-2018 Via de website gekocht

S-u-p-e-r!

Alles ging snel, makkelijk en goed! Alle onderdelen correct ontvangen, zeer tevreden over levertijd en kwaliteit.

Ode DK 21-11-2018 Via de website gekocht

Alles verloopt vlot zoals het hoort.

Gaat het een keertje mis :( kreeg ik prima dienst na verkoop .
Reeds meerdere malen besteld tot nu toe alles goed in orde .

Urb 15-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik heb om 16u30 besteld en nog steeds de volgende dag ontvangen. De kwaliteit van het scherm is naar verwachting.

Jill 08-11-2018 Via de website gekocht

Keurig opgelost

Eerst werd het pakket niet gelevert maar nadien heeft stuffenough voor een keurige oplossing gezorgd en het opnieuw laten leveren.

Nienke 20-10-2018 Via de website gekocht

Goed opgelost

Een beschermlaagje voor iphone 8 plus besteld mooi op tijd geleverd! Helaas was het niet de juiste, ik heb gemaild en een Whatsappje gestuurd en een redelijk snelle reactie gehad met daarin hun excuses en er is meteen een nieuwe opgestuurd! Super netjes afgehandeld ben hier ook erg blij!

Jan 16-10-2018 Via de website gekocht

Accepteer geld maar stuur niets

Heel slechte ervaring met Stuff Enough. Bestelling succesvol geplaatst en betaald en nooit iets ontvangen. E-mails worden niet beantwoord en telefoon wordt niet opgenomen.

QLeroi 11-10-2018 Via de website gekocht

Aan te raden

David was heel vriendelijk en bracht goede uitleg. Het horloge was goed op tijd ontvangen en werkte naar behoren.

mt 09-10-2018 Via de website gekocht

Nog te zien

Ja de bestelling was vlug thuis doch ik heb een gelijkaardig product doch niet mogelijk om te koppelen met de iPhone. Ik heb intussen foto's door gemaild.

Maar er is toch de bereidwilligheid om mijn bestelling nog in orde te krijgen. Ik hoop dat het lukt omdat het toch om een redelijk kostelijke bestelling gaat.

Thomas 05-10-2018 Via de website gekocht

Garantie geval

Doet alle moeite van de wereld om onder garantiegevallen uit te komen.
Totaal geen aandacht voor de gerieven van de klant.

Nina 05-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service

is allemaal goed verlopen snelle bestelling snelle levering, zeer fijn omdat ik kocht vanwege de prijs.

Jannes P. 12-09-2018 Via de website gekocht

Erg positief

Erg positief Ik was blij dat ik het gereedschap niet eerst terug hoeft het te sturen voor dat ik een nieuwe kreeg.

Sara 04-09-2018 Via de website gekocht

Geen product ontvangen!

Op 18 augustus iets besteld en betaald, maar de website beweerd dat de bestelling nog altijd niet betaald is. De betaalbewijzen en de van hun ontvangen mail dat de bestelling betaald is en toch blijven ze beweren dat de order niet betaald is. De eerste maal dat ik hier besteld heb, maar ook de laatste keer. Geen product en geld kwijt!!!

W. de Jager 30-08-2018 Via de website gekocht

Geen service

Electrische scooter besteld op 24 mei, nu in augustus nog niet geleverd.
Reageren alleen als je eerst zelf een mail stuurt.
Hebben elke keer een andere smoes

inge 28-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden

De reparatie is makkelijk op 30 minuten verlopen zoals op de website werd gezegd, wel jammer dat er geen reparatievideos zijn en ik naar YouTube wordt gestuurd hiervoor.

Hoe dan ook ging het als gesmeerd, van bestellen tot en na de reparatie. :)

Olen Maarten 17-08-2018 Via de website gekocht

Dat zit goed...

De kwaliteit van de onderdelen is compleet naar believen, mn iPhone ziet weer heel clean uit. De levering zat ook goed.

Bestellen was makkelijk en op mn mail kreeg ik infromatie over de bestelling. Ze hadden wat ik nodig had...

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Levering: Uitstekend

Bas 16-08-2018 Via de website gekocht

slechte ervaring

accu besteld, deze kwam pas na 4 dagen binnen en bleek defect. Na wat moeizaam contact bleek dat je geen geld terug krijgt maar weer een andere accu, waarschijnlijk dezelfde kwaliteit als de eerste. Dit is nu al een maand geleden en tot op heden nog niks ontvangen.