stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 60 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,8

Nathan Lyon 15-07-2021

Alles was volgens het plan en duidelijk uitgelegd op de site. Als je een bestelling plaatst krijg je direct een bevestiging en een weekje later komt het aan. Als je de bestelling wil volgen moet je wel de tracking opvragen lijkt het.

Salu 11-07-2021

Mijn bestelling was kapot aangekomen :(

Zeer snelle reactie van de klantenservice super vriendelijk. Ik kreeg direct een vervanging.

David Milar 09-07-2021

De dienst is OK maar ik was helemaal niet tevreden over mijn product en ik moest het terugsturen...

Ik had de bestelling na een week al gekregen terwijl het 2 weken zou duren, maar jammer genoeg kon ik met de tv box geen sportkanalen vinden

nicolas puran 27-06-2021

ik heb over het algemeen een goede indruk van deze winkel. je bestelling wordt op tijd geleverd en meer moet dat eigenlijk niet zijn.

Amber 24-06-2021

Kreeg na mijn bestelling een berichtje dat het model van mijn hoesje niet meer op voorraad was wat ik best jammer vond. Maar dan hebben ze mij €10 extra krediet gegeven om een nieuwe product uit te kiezen, zo heb ik een ander hoesje gekozen met een glaasje erbij. Uiteindelijk toch goeie koop ermee gedaan.

davit ahmed 24-06-2021

na bijna een maand dan eindelijk mijn bestelling ontvangen,aanvankelijk was ik onder de indruk dat het de volgende dag zou geleverd worden maar dat heb ik verkeerd gezien. Nou ja, het heeft nog steeds een week te lang geduurd.

de luidspreker is gelukkig niet representatief van de levertijden en is wel goed. het product houdt ik dus wel.

amelia ava 22-06-2021

vlotte levering maar ik heb de verkeerde hoesje ontvangen,heb die teruggestuurd en ik wacht op de nieuwe

Nicolas Poramanik 19-06-2021

Tevreden met mijn hoesje het werd snel geleverd.Verder niet echt iets te melden.

Aswan 16-06-2021

De webshop heeeft een ruime keuze. Zodra je bestelt volgt een kordate levering volgens de belofte. Heel blij met de manier waarop de klantenservice je behandelt. Kan wel een weekje duren voor je ontvangt.

Delana Alisha 27-05-2021

Na vier aankopen bij dit bedrijf kan ik met bijna zekerheid zeggen dat ze een 10 verdienen. Voor mijn eerste aankoop kwam ik op de site omdat ik een vervangings-LCD nodig had voor mijn telefoon en Stuff was de goedkoopste.

Daarna kwam ik terug omdat ik een hoesje zag staan dat me wel interesseerde en daar heb ik meteen een beschermglaasje bijgenomen. Nu ik de speaker uit de nieuwste bestelling heb gekregen ben ik wel zeker dat ik nog 'ns terugkom want de geluidskwaliteit is uitermate goed voor deze prijs. Echt een aanrader als je geld wil besparen en toch nog iets moois wilt.

kat 21-05-2021

best tevreden over de zonnelader, werd al uitvoerig getest! alleen ging het allemaal veels te traag om het pakket binnen te krijgen

Katja L 12-05-2021

Tof! Snelle service omtrent de levering en retourneren ging ook vlot. In mijn ogen een betrouwbare winkel.

Dali Meer 03-05-2021

Makkelijk spulletjes voor de smartphone of tablet bestellen. Via de telefoon besteld en dat liep gesmeerd.

Ellen Terry 27-04-2021

Na ongeveer een week op het product wachten moet ik concluderen dat het een relatief goede ervaring is. De bezorgafspraken worden (op een dag na) nagekomen en je kan achteraf betalen wat in mijn geval heel overtuigend werkt.

William 22-04-2021

Vandaag de producten in goede orde ontvangen van mijn bestelling geplaatst even geleden. De producten mogen sneller aankomen voor mij maar ja dat werd wel aangegeven.

Daarnaast vind ik dat David van de klantenservice erg goed zijn best heeft gedaan om mij te helpen met de reparatie van mijn telefoon. Toch zo goed als op afstand kan natuurlijk en dat waardeer ik erg.

Tanner 19-04-2021

Ik heb minstens 100 bestellingen geplaatst t op misschien meer dan 70 webwinkels,maar een zo oneerlijke en onprofossionele webwinkel als stuffenough ben ik niet tegengekomen.Veruit de slechtste!Ik dacht het is een Belgisch bedrijf liever hier bestellen dan uit China.Had ik heet maar niet gedaan.Van december 2020 tot april 2021 dikke miserie gehad met stuffenough.Heb last van hoge bloeddruk,bestel een horloge bij hun met bloedddrukmeter en hartslagmeter stond duidelijk vermeld,heb screenshots ervan,(55euromet afterpay optie).Bij aankomst blijkt het horloge helemaal geen bloeddruk en hartslagmeter heeft.Ik meteen contact proberen te nmen via whatsapp en mail,waar ze heel heel laat of niet op reageren.Ik stuur de horloge in perfecte maar ook in perfecte ongebruikte staat aangetekend terug in de originele verpakking.(Fotos genomen)
Na opsturing heb ik 3 maanden moeten wachten alvorens ik een antwoord kreeg van hun,ondertussen 4 betaalherinneringen van afterpay met incasso bedreigingen,zij waren uiteraard van alles op de hoofte met fotos en mail verkeer langs mijn kant met stuffenough.Na volle 3 Maanden meld sruffenough aan afterpay en niet aan mij dat de horloge welke ik 5 minuten heb uitgetest thuis zware gebruikerssporen had en de verpakking ook beschadigd was aangekomen.Dus ik krijg alweer een betalingsherinnerinf van afterpay mety 5 euro kosten erop en bij niet betaling incassobureau op mijn dak voor een horloge welk ik door hun misleidende info heb moeten terugsturen.Uiteindelijk na mail met stuffenough moest ik 25% van de horloge(wss al lang verkocht aan een ander)betalen aan hun.Ik had geen zin meer na 5 maanden stress met stuffenough en ik heb het betaald,8 euro +13=21 euro weggegooid verprutst aan zo een waardeloze stuffenough.be.Schandalige webwinkel is het!Nooit nooit nooit stuffenough.be meer!

R 17-04-2021

Bestellen loopt vrij gemakkelijk en de afhandeling gebeurt snel. Helaas wel weekje moeten wachten erop.

Frankie Benninger 13-04-2021

Na mijn derde bestelling die goed verliep moet ik aangeven dat dit een bonafide bedrijf is, hoewel het voor sommige anderen niet altijd zo lijkt te lopen?

Voor mij persoonlijk werden de bestellingen tijdig aangeleverd. De kwaliteit van beide schermen was goed, en het hoesje was gemiddeld maar ja wat kan je verwachten voor 9 euro. Bestellen loopt ook best makkelijk.

Harry 08-04-2021

Heb alle producten vandaag ontvangen. Heel tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Je krijgt bericht wanneer de bestelling verzonden wordt, je kan achteraf betalen en je krijgt kwaliteit. Wat wil een mens nog meer! :P

Dominique 06-04-2021

Meestal komen ze na wat beloofd wordt en hebben ze goede producten. Heb wel een negatieve ervaring gehad recent bij het retour sturen, ze zeiden namelijk dat ze mn retour niet hadden gekregen... Voor mij zijn zo'n dingen niet mogelijk maar ik kon het niet nakijken bij de post helaas.

andres phonolosa 02-04-2021

goede service en ze bieden een erg breed gamma aan van gsm spulletjes. kan ik toekomstig nog wel gebruiken voor mn aankopen.

een minpuntje is dat het 3 dagen kan duren voor je antwoord krijgt via email wat toch te traag is naar mijn mening.

addy 25-03-2021

begin december een accucel besteld wachtijd 4 weken oke dat wist ik vooraf ,prima na 5 weken kwam de accu aan bleek dat deze defect is dat geven ze ook toe bij stuff enough ik kan hem op eigen kosten terug sturen ( let wel op eigen kosten iets terug sturen wat defect wordt geleverd ??!!Belachelijk!!!) maar goed ik wil er toch wel graag een hebben ..................................daar wacht ik nu 25-3-2021 nog op . Afbestellen gaat niet want het artikel is al onderweg 3 maande dus naar m'n geld kan ik fluiten weg 58 euro wat een k.......bedrijf ik koop er NOOIT meer wat.

HB 12-03-2021

Ontzettend schlechte service, herhaling van reeds gestuurde bericht van 1 maand geleden..bedrijf is schlecht bereikbaar, product screen protector niet geleverd, althans bestellt op 25-1-2021

Alfred 09-03-2021

Ik heb mijn product na veel zwoegen en zweten dan toch ontvangen. Door de onduidelijke berichten van de support dienst had ik geen idee wat er met mijn bestelling gebeurde want zij zeggen iets maar op de tracking informatie ging de levertijd enkel omhoog.

Uiteindelijk toch gerustgesteld want dit bleek niet de verwachte levertijd te zijn maar de levertijd die al verlopen was. Heb nu mijn bestelling van het hoesje en protector ontvangen en toegpast. Dat lukte best. Kan er niet te veel sterren voor aftrekken want uiteindelijk ging het wel volgens afpsraak, gewoon duidelijker zijn!!

Suras Raina 04-03-2021

Wat op de site staat dat je bestelling op 24 uur verzonden wordt betekent niet dat ie ook geleverd wordt op 24 uur zegt de klantenservice. Dat vond ik best jammer want ik had het product snel nodig.

Maar goed, paar weken later dan toch de bestelling ontvangen en ben wel tevreden over de verschillende functies van de mediaspeler die ik niet had verwacht. Kocht het enkel om naar een paar zenders te kunnen kijken maar kan er zo veel meer mee doen!

Waldy Lecluijze 24-02-2021

Ca 130 dagen geleden een bestelling gedaan en betaald. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen en nu mijn geld teruggevraagd.
Ze geven geen reacties meer op mails. Ik zal dan ook stappen moeten ondernemen

Erma 23-02-2021

Buiten de verlengde verzending van mijn schermpje is mijn aankoop hier best oké verlopen. Je kan makkelijk achteraf betalen met Klarna (mijn favoriet) en ik heb de bestelling op 6 dagen ontvangen. Dat was aanvankelijk wel 24 uur. De spullen zijn goed verpakt.

N. Kizilkaya 12-02-2021

Mijn ervaring met stuffenough.be is dat deze website niet goed met haar klanten omgaat.
Heb een joystick besteld en die na 3 maanden nog niet ontvangen. Uiteindelijk was de bestelling retour gezonden en met meerdere mails aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Stuffenough heeft expres mijn mails over de annulering genegeerd en opnieuw de bestelling verzonden.
Kortom, geen goede ervaring met stuffenough.be

Nina 01-02-2021

Mijn bestelling was niet goed gegaan, had een artikel niet ontvangen,
Vervolgens contact gezocht en dat werd netjes opgelost. Blijkbaar wordt mijn artikel apart gestuurd van de leverancier, en ze stellen me netjes op de hoogte van de zending.

Abdel 18-01-2021

Prouveren zijn van slecht kwaliteit en bij het retourneren moet je alsnog ook betalen want ze geven aan dat het product niet is ontvangen. Is af te raden.

Astrid 16-01-2021

In 1e instantie verkeerde kleur ontvangen maar dat werd zeer netjes opgelost. Goede service!! 👍🏻👍🏻

Maarten 15-01-2021

Na lang wachten dan toch mijn bestelling ontvangen. Ik ben erg blij over de kwaliteit van de projector maar de levertijd vind ik echt niet oké. Er wordt vermeld dat je bestelling binnen 24 uur wordt verzonden maar dat betekent niet dat je hem ook zo snel geleverd krijgt.

Marcel Busse 14-01-2021

Uiteindelijk een best goede ervaring. Aanvankelijk heb ik twee weken gewacht op mijn bestelling en had ik nog het verkeerde ontvangen. Toen ik hierover contact opnam werd ik vriendelijk behandeld door David die me liet weten dat ze meteen een vervangende zending gingen opsturen en ze gingen ook een kado meesturen voor het ongemak.

Na iets langer dan een week heb ik de nieuwe zending gekregen samen met de fidget spinner kado. Ik moest ook de eerste zending niet terugsturen hebben ze gezegd, dus nu heb ik toch 3 producten voor de prijs van één. Kan daar niet teveel over klagen! :)

Aanpassing review StuffEnough 13-01-2021

Na veel gemaild te hebben met de klantenservice van StuffEnough, kreeg ik bericht dat men bereid was het volledige aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening. Maar.......geen geld
Weer gemaild en kreeg toen als antwoord dat ik eerst de review moest aanpassen voordat zij het geld ( zónder verzendkostenvergoeding! Dit in tegenstelling wat op hun site staat) terug zouden storten. Zij wilden zekerheid! En ik dan? Nee, ik kan geen positievere review plaatsen. Maar heb hem wel gewijzigd dus.

Dries Gouwen 09-01-2021

Meermaals van deze winkel besteld. Telkens een goede ervaring met goede levertijden voor de onderdelen. Ze komen de afspraken helemaal na.

Hermine 28-12-2020

Puur slecht. Lang gewacht op levering telefoonhoesje, té laat geleverd! TrackenTrace werkte niet. Verschillende keren contact gehad via de mail. Hoesje uiteindelijk via brievenbuspost ontvangen. Ongeopend teruggestuurd via brievenbuspost,wederom na contact via mail met Stuff Enough en hun site nog eens goed gelezen te hebben. Ze beweren nu mijn retourzending niet ontvangen te hebben. Hun whattsapp werkt niet. Mail wordt wel beantwoord, evenals sms-jes. Alleen weet daar de rechterhand niet wat de linker doet. Het gaat dan wel om een relatief klein bedrag maar vele kleintjes maken een groot bedrag.

Floris 27-12-2020

Ik zie dat er veel problemen zijn met dit bedrijf maar gelukkig was dat niet mijn ervaring. Ik heb mijn besteld oortjes en hoesje op 3 dagen ontvangen, nog op tijd voor kerst.

Jolien 21-12-2020

Op 1 juli een powerbank besteld, vandaag 21 december nog steeds niet ontvangen! Na veel heen en weer gemail en verschillende valse beloftes van nieuwe leveringsdata nog geen powerbank ontvangen! Enkel een kortingscode voor volgende aankoop aangeboden gekregen! Laatste update: er is iets mis gegaan met uw pakketje we sturen een nieuw me op... hopelijk snel geleverd. Er wordt niet ingegaan op terugbetaling

Ton 18-12-2020

Prima vlotte levering na bestelling thuis ontvangen tijdens de kerstperiode. Installatie is goed verlopen maar vond het jammer dat de touch ID niet werkt bij dit scherm.

GWFontein 09-12-2020

Na eerdere review hier een update. Na flink wat communicatie via WhatsApp sms,mail en na plaatsing van eerdere reviews op diverse sites over dit bedrijf en manier van werken, kreeg ik dan eindelijk gehoor en is bedrag volledig terug gestort na retourzending. Fijn dat het is opgelost.

Review 15-8-2020
Levering duurde al lang (vanuit China...dus niet vanuit voorraad) Product bleek niet aan de verwachtingen te voldoen. Netjes retour gestuurd. Let op: verzendkosten worden niet vergoed. Is toch snel € 13,00. Ik heb nu een maand moeten wachten om geld terug te krijgen . Heb daar veel over gecommuniceerd. Nu blijkt dat er ook nog 15% van de prijs wordt afgehaald vanwege schade aan de verpakking! Hiervoor zijn geen foto's overlegd danwel afspraken over gemaakt. Gewoon een waardeloos bedrijf. Overigens moeten we geen troep vanuit China bestellen en zeker niet via Stuff Enough.

Mostan mojnu 30-11-2020

De levering van de correcte producten en de ondersteuning wanneer ik hen mailde heb ik als prettig ervaren. Nu moet ik wel opmerken dat ik had verwacht dat de bestelling sneller hier zou zijn, maar blijkbaar werd deze termijn wel vermeld. Miscchien toch beter aanduiden dan.

Dorien Goubert 02-11-2020

Erbarmelijke service. Sinds april een hoop heen en weer gestuurd voor een bestelling van een hoofdtelefoon (uiteraard betaald). Nu, begin November nog steeds geen levering en telkens hetzelfde bericht dat ze iets nieuw zullen opsturen. Ik za geen levering krijgen en mijn geld ook niet meer terug zien.
1 advies, bestel hier niet

Edwin Vink 29-09-2020

Zeer prettige ervaring met deze winkel gehad. Scherm besteld voor de iphone, snel geleverd. Bleek helaas verkeerd besteld te zijn en kon het terugsturen voor een vervanging van het juiste model. 3 dagen na het retour sturen ontving ik het juiste scherm al. Topper!

Noé 12-09-2020

Kwaliteit van de producten OK. De levering vind ik niet goed. Na bestellen heb ik gevraagd hoe lang het zou duren en ze zeiden 2 tot 4 weken, das niet best...

J Rue 08-09-2020

Goedkoopste die ik terug vond en positieve contact. Maar de prijs is duidelijk enkel zo laag door de lange levertijd.

De Witte 03-09-2020

Ik heb hier een smartwatch besteld, de Zeblaze VIBE 3, maar bleek totaal niet volgens omschrijving, display niet te veranderen zoals afgebeeld, geen meegeleverde laadkabel zoals omschreven maar zelf dure batterijen kopen, enige wat het horloge met de telefoon doet is melden als er een bericht (geen Whatsapp) binnenkomt.
Terugsturen is voor eigen rekening en aangetekend, dus minimaal 15 €.

S.P. 02-09-2020

Ik ben heel tevreden van de geluidsbox van Stuff Enough. Van degelijke kwaliteit en het geluid is goed. Daarbovenop is er 2jaar garantie. Top!

Daniel Gris 01-09-2020

Snelle levering van iPhone 8 batterij. Volgende keer repareer ik mijn iPhone zoiezo weer zelf! Goeie shop

Gerjan 29-08-2020

Supersnel gestuurd en ontvangen !
heb iets verkeerd besteld maar kon dit snel omruilen.

Bob 28-08-2020

Een bestelling geplaatst, had eerst een defect met het lcd dus even een mailtje gestuurd en na de hulp van de goede klantenservice ben ik weer op weg geholpen zonder enkele problemen