stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 69 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,1

Kasae 11-10-2021

Al enkele bestellingen geplaatst en je krijgt telkens mooie producten (in mjn geval hoesjes en een batterij). Als iets niet op tijd wordt geleverd krijg je daarvan berichtje. Helaas gebeurt dat wel praktisch elke keer... kan er daarom niet echt een topscore voor geven.

Saimir Prifti 08-10-2021

Heel goed je kan gewoon snel bestellen n afrekenen. Heb een kortingscode gekregen erbij en het was best al ene mooie prijs. Geen negativiteit.

Tisha Wurscher 06-10-2021

Werd gevraagd om een review te plaatsen ehlaas ben ik niet zo tevreden. Heb de bestelling pas na een maand binnen en ik vond de ondersteuning daarrond best ondermaats.

Veronique Meernot 05-10-2021

De zending van mijn projector met vertraging binnengekomen, lijkt of het wel vaker gebeurt. Langs de andere kant best wel tevreden over de prijs kwaliteit. Je betaalt wat minder in ruil voor te wachten.

Gertrude 27-09-2021

Heel proactieve dienst;kreeg de verkeerde bestelling maar na contact hebben ze me direct ook het juiste gestuurd.

Nichole 25-09-2021

De volle 10 van mij!! Als je een bestelling plaatst, met bankoverschrijving, dan geven ze de opmerking dat het 3 dagen kan duren tot ze de betaling innemen en verzenden. In mijn geval was die de volgende dag al geregistreerd en nog geen 8 uur later zaten de produkten al in mijn bus!!

Hasna 20-09-2021

Waar ik naar zocht was prima op de website te vinden.
Bestelling en betaling zonder problemen doorlopen. Na paar dagen ontvangen.
Kwalitatieve service!

Vincent 20-09-2021

Een powerbank besteld om de iPhone mee op te laden. Het pakketje duurde een eeuwigheid eer het toekwam. Eerst nog een mail gestuurd met de vraag waar het bleef. Eens toegekomen bleek het enorm slechte kwaliteit. De aan/uit toets kwam al meteen los voor die de 1ste maal helemaal was opgeladen. Terug een mail gestuurd naar maar geen reactie meer… Echt geen aanrader om bij hun iets te kopen

Nadiya 19-09-2021

Als je een goed accessoire wil voor je telefoon kan je dat hier vinden, maar je zal er wel heel lang op moeten wachten!! in mijn geval meer dan 3 wkn :(

Farid 16-09-2021

Hoesje en Samsung batterij besteld. De batterij had ik na twee dagen al binnenshuis maar dat hoesje bleek langer te zijn. Ik heb gemaild en ze vertelden me dat dat 1-2 weken kan duren wat best teleurstellend is.

Marcel 13-09-2021

Veel elementen die goed zijn op deze winkel maar ook een paar negatieven

Goed:
Je kan achteraf betalen, krijgt duidelijke informatie over de bestelling en het product is (bij mij) heel goed

Negatief:
De levering duurt standaard een paar weken en kan langer uitvallen. Als je een mail stuurt krijg je soms een kort antwoord.

Uiteindelijk wel de moeite waard vind ik.

Olevia 09-09-2021

De bestelling kreeg ik maandag toe (vrijdag beteld) het is een scherm van kwaliteit

Als ik m'n telefoon nog eens repareer probeer ik het hier weer.

Tmmy 08-09-2021

Meestal bestel ik niet met vooraf betalen maar klarna leek niet te werken. Toen ik contact opnam op de mail kreeg ik van de medewerker te horen dat het kan gebeuren als ik al iets heb gekocht met klarna en dat was idd zo.

Dan toch een gokje gewaagd en vooraf betaald. Dat is goed gegaan en paar dagen later had ik het al in men brievenbus.

Kay 04-09-2021

Pakketje na 100 e-mails heen en weer na een half jaar(!) toch nog aangekomen, hoefde het toen niet meer omdat ik reeds het product ergens anders besteld had. Heb het pakket teruggestuurd maar ze zeggen dat het pakket nooit bij hun is aangekomen. Puur oplichterij

alice 02-09-2021

ik heb het gekregen en ben blij over het produkt maar het kwam wel heeeel laat :(

Lara Schmid 29-08-2021

Hele fijne website makkelijk om te zoeken. Je hebt veel keus voor een hoesje.
Kan het aan iedereen aanbevelen.

Sophia 26-08-2021

Uit enthousiasme vorige week een pop it dingetje besteld en een paar dagen later van stuffenough in de bus gekregen!!

T is een heel tof ding en verlicht zeker de stress tijdens de dag Heel goed danku!

Derek 23-08-2021

I was pleasantly surprised about the speed at which everything was taken care of. Unfortunately the product was not what I expected and it turned out I had ordered the wrong thing :X

I have returned the product and received my refund

Kenny 23-08-2021

Int zak gezet horloge besteld is enkel in Chinees, makkelijk geld verdienen op deze manier!
50€kwijt en een teleurgestelde zoon was een verjaardagscadeau, zeer trieste manier van zakendoen dit.

Hidable B. 18-08-2021

Ik had niet verwacht dat als ik bij een Belgische winkel bestel dat mijn bestelling niet vanuit Belgie zou gestuurd worden. Dat was raar en daarom was ik ook onwennig over de langere levering en ben ik misschien wat onbeleefd geweest tegen de klantendienst...

Na ongeveer tweeënhalve week heb ik het dan gekregen en ik ben er al bij al wel blij mee. Gewoon een beetje beter zien om de klanten wat meer duidelijkheid te brengen op voorhand bedankt!!

‪henry deruyter‬‏ 10-08-2021

mijn aankoop bij deze site is goed de bestelling was er de volgende dag en ik heb er veel plezier van x

Lucas 08-08-2021

de bestelling werd zonder problemen bezorgd zoals aangegeven. Na ongeveer 6 dagen de android box gekregen van onze postbode. Je hebt best veel keuze en ik kon daardoor toevallig net hetgene vinden wat ik zocht. Het is een goed ding dat doet wat moet.

Wilco 04-08-2021

Vrij laat op de dag een batterij besteld.Die heb ik volgende dag nog ontvangen!!

Hab. 01-08-2021

Deze site via google gevonden wegens het de laagste prijs was voor de LCD schermen die ik zocht. Eerste ervaring was zeker goed, ik heb de producten na enkele dagen binnen (terwijl er stond dat het 2 weken kan duren) en de schermen zijn naar verwachten.

Als reparateur ga ik zeker nog eens opnieuw bestellen. Als het blijft goed gaan hebben jullie er een trouwe klant bij :)

Werner 01-08-2021

Wat een slechte service echt verschrikkelijk. Nu al meer dan een maand aan het wachten , en heb product niet meer nodig. Email verzonden of ik order kan cancellen etc , maar kan niet. Moet nog maar 14 werkdagen wachten en dan zelf retour sturen. Eerste en vooral laatste keer dat ik hier iets hebt besteld. Ik wilde dit product voor vakantie , dus dan betaal je meer . Maar als ik zelf bij ome Ali besteld had , dan had ik het al binnen voor een stuk goedkoper. Ik houd mijn hart vast hoe snel de retouren procedure zal duren. Nooit en nooit meer hier iets bestellen bagger.

Abdul Karim 30-07-2021

Ik ben heel blij met mijn nieuwe hoesje voor mijn xiaomi poco! Goede dienst

Francesco 28-07-2021

Mijn ervaring met deze winkel was positief. De producten werden zoals afgesproken na ongeveer een week bij mij geleverd. Ook tjidens de week ontvang je status updates over de zending.

Nathan Lyon 15-07-2021

Alles was volgens het plan en duidelijk uitgelegd op de site. Als je een bestelling plaatst krijg je direct een bevestiging en een weekje later komt het aan. Als je de bestelling wil volgen moet je wel de tracking opvragen lijkt het.

Salu 11-07-2021

Mijn bestelling was kapot aangekomen :(

Zeer snelle reactie van de klantenservice super vriendelijk. Ik kreeg direct een vervanging.

David Milar 09-07-2021

De dienst is OK maar ik was helemaal niet tevreden over mijn product en ik moest het terugsturen...

Ik had de bestelling na een week al gekregen terwijl het 2 weken zou duren, maar jammer genoeg kon ik met de tv box geen sportkanalen vinden

nicolas puran 27-06-2021

ik heb over het algemeen een goede indruk van deze winkel. je bestelling wordt op tijd geleverd en meer moet dat eigenlijk niet zijn.

Amber 24-06-2021

Kreeg na mijn bestelling een berichtje dat het model van mijn hoesje niet meer op voorraad was wat ik best jammer vond. Maar dan hebben ze mij €10 extra krediet gegeven om een nieuwe product uit te kiezen, zo heb ik een ander hoesje gekozen met een glaasje erbij. Uiteindelijk toch goeie koop ermee gedaan.

davit ahmed 24-06-2021

na bijna een maand dan eindelijk mijn bestelling ontvangen,aanvankelijk was ik onder de indruk dat het de volgende dag zou geleverd worden maar dat heb ik verkeerd gezien. Nou ja, het heeft nog steeds een week te lang geduurd.

de luidspreker is gelukkig niet representatief van de levertijden en is wel goed. het product houdt ik dus wel.

amelia ava 22-06-2021

vlotte levering maar ik heb de verkeerde hoesje ontvangen,heb die teruggestuurd en ik wacht op de nieuwe

Nicolas Poramanik 19-06-2021

Tevreden met mijn hoesje het werd snel geleverd.Verder niet echt iets te melden.

Aswan 16-06-2021

De webshop heeeft een ruime keuze. Zodra je bestelt volgt een kordate levering volgens de belofte. Heel blij met de manier waarop de klantenservice je behandelt. Kan wel een weekje duren voor je ontvangt.

Delana Alisha 27-05-2021

Na vier aankopen bij dit bedrijf kan ik met bijna zekerheid zeggen dat ze een 10 verdienen. Voor mijn eerste aankoop kwam ik op de site omdat ik een vervangings-LCD nodig had voor mijn telefoon en Stuff was de goedkoopste.

Daarna kwam ik terug omdat ik een hoesje zag staan dat me wel interesseerde en daar heb ik meteen een beschermglaasje bijgenomen. Nu ik de speaker uit de nieuwste bestelling heb gekregen ben ik wel zeker dat ik nog 'ns terugkom want de geluidskwaliteit is uitermate goed voor deze prijs. Echt een aanrader als je geld wil besparen en toch nog iets moois wilt.

kat 21-05-2021

best tevreden over de zonnelader, werd al uitvoerig getest! alleen ging het allemaal veels te traag om het pakket binnen te krijgen

Katja L 12-05-2021

Tof! Snelle service omtrent de levering en retourneren ging ook vlot. In mijn ogen een betrouwbare winkel.

Dali Meer 03-05-2021

Makkelijk spulletjes voor de smartphone of tablet bestellen. Via de telefoon besteld en dat liep gesmeerd.

Ellen Terry 27-04-2021

Na ongeveer een week op het product wachten moet ik concluderen dat het een relatief goede ervaring is. De bezorgafspraken worden (op een dag na) nagekomen en je kan achteraf betalen wat in mijn geval heel overtuigend werkt.

William 22-04-2021

Vandaag de producten in goede orde ontvangen van mijn bestelling geplaatst even geleden. De producten mogen sneller aankomen voor mij maar ja dat werd wel aangegeven.

Daarnaast vind ik dat David van de klantenservice erg goed zijn best heeft gedaan om mij te helpen met de reparatie van mijn telefoon. Toch zo goed als op afstand kan natuurlijk en dat waardeer ik erg.

Tanner 19-04-2021

Ik heb minstens 100 bestellingen geplaatst t op misschien meer dan 70 webwinkels,maar een zo oneerlijke en onprofossionele webwinkel als stuffenough ben ik niet tegengekomen.Veruit de slechtste!Ik dacht het is een Belgisch bedrijf liever hier bestellen dan uit China.Had ik heet maar niet gedaan.Van december 2020 tot april 2021 dikke miserie gehad met stuffenough.Heb last van hoge bloeddruk,bestel een horloge bij hun met bloedddrukmeter en hartslagmeter stond duidelijk vermeld,heb screenshots ervan,(55euromet afterpay optie).Bij aankomst blijkt het horloge helemaal geen bloeddruk en hartslagmeter heeft.Ik meteen contact proberen te nmen via whatsapp en mail,waar ze heel heel laat of niet op reageren.Ik stuur de horloge in perfecte maar ook in perfecte ongebruikte staat aangetekend terug in de originele verpakking.(Fotos genomen)
Na opsturing heb ik 3 maanden moeten wachten alvorens ik een antwoord kreeg van hun,ondertussen 4 betaalherinneringen van afterpay met incasso bedreigingen,zij waren uiteraard van alles op de hoofte met fotos en mail verkeer langs mijn kant met stuffenough.Na volle 3 Maanden meld sruffenough aan afterpay en niet aan mij dat de horloge welke ik 5 minuten heb uitgetest thuis zware gebruikerssporen had en de verpakking ook beschadigd was aangekomen.Dus ik krijg alweer een betalingsherinnerinf van afterpay mety 5 euro kosten erop en bij niet betaling incassobureau op mijn dak voor een horloge welk ik door hun misleidende info heb moeten terugsturen.Uiteindelijk na mail met stuffenough moest ik 25% van de horloge(wss al lang verkocht aan een ander)betalen aan hun.Ik had geen zin meer na 5 maanden stress met stuffenough en ik heb het betaald,8 euro +13=21 euro weggegooid verprutst aan zo een waardeloze stuffenough.be.Schandalige webwinkel is het!Nooit nooit nooit stuffenough.be meer!

R 17-04-2021

Bestellen loopt vrij gemakkelijk en de afhandeling gebeurt snel. Helaas wel weekje moeten wachten erop.

Frankie Benninger 13-04-2021

Na mijn derde bestelling die goed verliep moet ik aangeven dat dit een bonafide bedrijf is, hoewel het voor sommige anderen niet altijd zo lijkt te lopen?

Voor mij persoonlijk werden de bestellingen tijdig aangeleverd. De kwaliteit van beide schermen was goed, en het hoesje was gemiddeld maar ja wat kan je verwachten voor 9 euro. Bestellen loopt ook best makkelijk.

Harry 08-04-2021

Heb alle producten vandaag ontvangen. Heel tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Je krijgt bericht wanneer de bestelling verzonden wordt, je kan achteraf betalen en je krijgt kwaliteit. Wat wil een mens nog meer! :P

Dominique 06-04-2021

Meestal komen ze na wat beloofd wordt en hebben ze goede producten. Heb wel een negatieve ervaring gehad recent bij het retour sturen, ze zeiden namelijk dat ze mn retour niet hadden gekregen... Voor mij zijn zo'n dingen niet mogelijk maar ik kon het niet nakijken bij de post helaas.

andres phonolosa 02-04-2021

goede service en ze bieden een erg breed gamma aan van gsm spulletjes. kan ik toekomstig nog wel gebruiken voor mn aankopen.

een minpuntje is dat het 3 dagen kan duren voor je antwoord krijgt via email wat toch te traag is naar mijn mening.

addy 25-03-2021

begin december een accucel besteld wachtijd 4 weken oke dat wist ik vooraf ,prima na 5 weken kwam de accu aan bleek dat deze defect is dat geven ze ook toe bij stuff enough ik kan hem op eigen kosten terug sturen ( let wel op eigen kosten iets terug sturen wat defect wordt geleverd ??!!Belachelijk!!!) maar goed ik wil er toch wel graag een hebben ..................................daar wacht ik nu 25-3-2021 nog op . Afbestellen gaat niet want het artikel is al onderweg 3 maande dus naar m'n geld kan ik fluiten weg 58 euro wat een k.......bedrijf ik koop er NOOIT meer wat.

HB 12-03-2021

Ontzettend schlechte service, herhaling van reeds gestuurde bericht van 1 maand geleden..bedrijf is schlecht bereikbaar, product screen protector niet geleverd, althans bestellt op 25-1-2021