stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw zelf-te-vervangen telefoon onderdelen, accessoires en een breed assortiment populaire gadgets aan de laagste prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,8

Dimi Onkelinx 15-01-2020

Het bestelde voldeed aan de verwachting en is tijdig geleverd voor een reële prijs. De bestelling was super makkelijk te plaatsen op een overzichtelijke website.

Met het scherm leek een probleem te zijn maar dat blijkt aan mijn installatie te liggen. Na dit aan te kaarten bij de winkel hebben ze me uitgelegd dat er een probleem kon zijn bij de connectoren. Ik heb hun advies hierbij gevolgd om de connectoren schoon te maken en het scherm opnieuw geïnstalleerd en het werkt perfect.

Ruben 13-01-2020

Onderdelen worden snel geleverd en voldoen prima. Alleen het plastic gereedschap werkte voor mij niet.

Ray Magis 06-01-2020

bestelling van 16/12/2019, ondanks verscheidene misleidende mails/whatsapps waarin de levering bevestigd wordt, heb ik heden 06/01/2020 nog steeds niets ontvangen. Totaal ongeloofwaardig!

Jelle Meusens 02-01-2020

De support was goed bereikbaar. Kreeg duidelijk antwoord via mail en kwamen zelf met oplossingen.
Bestellen en betalen was makkelijk en voldoende betaling opties.
Levering was de volgende dag binnen

alexander 28-12-2019

Ik had een amoled scherm besteld van een gsm, uiteindelijk werd er een tft scherm geleverd (kostprijs hiervan is de helft), levertijd van max 2 weken werd ook niet gehaald.
Dit is gewoon een zoveelste dropshipping website die zijn afspraken niet kan nakomen.. Kan je beter rechtstreeks op aliexpress bestellen, dan kost dit je de helft voor exact hetzelfde.

Quentin 26-12-2019

Opnieuw besteld voor kerst en nogmaals een goede ervaring. Makkelijk bestellen, je moet alleen goed weten wat je nodig hebt.

Danny Lepomme 22-12-2019

Opgelet : met een banner op hun website maken ze reclame, voor 16u besteld, morgen in huis. Dat zal moeilijk gaan, gezien mijn bestelde draadloze oortjes van China onderweg zijn ! Laat je dus niet misleiden door punt BE website ! Hopelijk gaat het pakje nog op tijd toekomen voor Kerst.
Danny Lepomme 28-12-2019

Intussen 16 dagen na bestelling. Nog steeds niets ontvangen. Van Stuff Enough wel melding gekregen dat ze banner hebben aangepast (hoewel "gratis 24u verzending in België & Nederland" net zo goed misleidend blijft). Tevens aanbod van 10% korting in ruil voor een omzetting van de score naar minimum 8 op 10.

Jd 20-12-2019

Reparatie set was van mindere kwaliteit waardoor ik schroefjes er niet uit kreeg. Echter worden er direct nieuwe tools opgestuurd, service is goed!

Tonny 18-12-2019

Ik heb bij StuffEnough een reparatieset voor mijn iPhone 8 besteld. Het werd erg snel geleverd en het is van goede kwaliteit. Bovendien hebben ze goede prijzen en nog kortingsacties ook. Erg tevreden!

Meulenveld Seppe 16-12-2019

Al vele malen besteld en iedere keer weer vrienden tevreden gesteld met de reparatie van hun telefoon.

Astrid Harteveld 15-12-2019

Ik heb een bestelling gedaan op 1 november, die op 15 december nog niet binnen is. Als ik een mail stuur krijg ik automatische gegenereerde berichten terug. Ook via sms geen contact. Nu wil m’n bestelling cancelen en mijn geld retour, gaat dat niet eerder als wanneer mijn bestelling thuis bezorgd is waarna ik de bestelling moet terugsturen. Ze doen op dit moment niets voor mij als klant. De belofte op de site om binnen 5 tot 7 werkdagen te leveren kloppen van geen kant. Ook de belofte in de algemene voorwaarden om kosteloos binnen 30 je bestellingen te cancelen kloppen ook niet. Je komt er niet vanaf.
Ik ben echt super ontevreden over de manier waarop ik behandeld ben.
Ik koop NÓÓIT meer iets via deze site.

kurt 15-12-2019

de levering van sinterklaas kadootje was goed op tijd, waarschijnlijk bestel ik nog ns voor kerst! :D

J.V. 13-12-2019

Op de website was het juiste onderdeel eenvoudig te vinden.
De volgende dag per post ontvangen.

Pieter S. 11-12-2019

Ik heb een bestelling gedaan en ben heel tevreden. Prima prijs kwaliteitsverhouding, bijna te goedkoop. Levering naar België was tijdig.

Lierde Vermeulen 09-12-2019

Eerste bestelling was voor 16u geplaatst, maar pas de volgende dag verzonden. Prima support via mail. Terugbetaling foute bestelling snel en goed.

Nick Verbinnen 06-12-2019

Inmiddes twee bestellibgen gedaan, alles in goede orde ontvangen, telefoon gerepareerd. Maar beetje spijtig van langere levertijd door de drukte die ze hadden.

Tanja 06-12-2019

Ik krijg zo het gevoel dat ik hier bedrogen ga uitkomen. 27/11 is mijn pakje verzonden en nog steeds niks ontvangen. Krijg geen antwoord op mails of sms’en. Als ik hier de reviews lees had ik er beter niet besteld.

Roland 03-12-2019

Goeie kwaliteit, snel geleverd. Voor de onderdelen zou het goud zijn om iets duidelijker te zijn in de variant en de verschillende kwaiteiten

Martijn Degraaf 28-11-2019

Prima batterij voor de iPhone , werkt goed. Product makkelijk te vervangen.

Jorre 22-11-2019

Onderdeel makkelijk in iPhone vervangen met youtube goed te volgen.
Top makkelijk en snel geleverd !!

Yero Merckx 14-11-2019

Goed materiaal, snel en met betaal gemak zeer tevreden en reparatie is gelukt. Stuk beter dan nieuwe gsm kopen.

Jean-Marie 07-11-2019

Inmiddels heb ik al een aantal bestellingen geplaatst bij StuffEnough. Elke bestelling werd keurig verpakt de volgende werkdag geleverd. De geleverde onderdelen waren van goede kwaliteit.

Thomas 06-11-2019

Update op 06/11/2019:
Het pakje met de iphone kabel werd dan uiteindelijk toch geleverd. Ik ben blij dat ik het heb, Ik wil hierbij mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn oneerbiedig gedrag op 25-10-2019 op deze site. Ik geef nog een tip mee: Werk aan jullie communicatie en service.

Review van 25/10/2019:
Op 9 oktober plaatste ik een bestelling voor "iphone/ipad/ipod lightning USB Oplaadkabel Datakabel 3 Meter" Deze is tot op heden nog steeds niet toegekomen. Na herhaaldelijk mails sturen, krijg ik als antwoord: pakje zit vast bij bpost, maar weet nog steeds niet of ik het ooit zal hebben.

marc 31-10-2019

snelle levering en behulpzaam via de mail.
ik ga hier zeker weer bestellen.

toch klein puntje; het is onduidelijk hoe de bestelling getrackt moet worden. krijg enkel barcode bij bestelling.

L. Vernaillen 20-10-2019

Geen echte klachten.
Zaken gedaan zoals het hoort. Levering was correct, maar de verpakking is niet zeer professioneel.

Thijs 15-10-2019

Snel te vinden site en snelle levering. Geen verzendkosten, ook niet bij een klein bedrag.

Tibou 13-10-2019

Wachten al van 29 augustus op een gsm hoesje. Nu 1,5maand later nog steeds niks ontvangen. Met moeite antwoorden ze op je mails, dat je maar moet wachten , is onderweg . Al 1,5maand dezelfde uitleg.... terwijl ze garanderen "voor 16u besteld,volgende dag in huis"
Als het aankomt moet je het maar retourneren, anders kunnen we je geld niet teruggeven zeggen ze. Nogal moeilijk om iets terug te sturen dat niet aangekomen is
Bestel er nooit nog iets

jelle 07-10-2019

jammer dat je geen nul op 10 kan geven!!!!!!

had op 28/08 een scherm besteld voor men iphone, na 2 weken pas ontvangen was dan een verkeerd scherm, terug gestuurd. We zijn nu 07/10 nog altijd geen scherm ontvangen!!!

Mail en whatsapp berichtjes gestuurd en amper reactie.

is zeker men laatste keer ik er bestel en raad iedereen die ik ken en niet ken af om er ooit te bestellen.

verdere stappen zullen volgen!!

Barda 02-10-2019

Goed. Snekke service. Geleverd wat besyekd is. Heb wel verkeerde bestelling gedaan. Weer terug kunnen sturen. Moet nog even wachten op omruil van bestelde product.

Lainten 27-09-2019

Je reinste oplichterij. Je koopt er oortjes voor 18 euro, 1 ervan werkt niet (laadt niet op). Na herhaalde mails vragen ze om deze terug te sturen, kostprijs 10 euro (officieel tarief voor het terugsturen van een pakje via Bpost met ontvangstbewijs). Stuff Enough weigert deze kosten terug te betalen en betaalt alleen 1,90 terug (omslag en 2 postzegels) terwijl Bpost mij nogmaals liet weten dat de oortjes niet in een omslag MOGEN worden teruggestuurd en dus alleen als pakje ! NOOIT MEER. 0,0 naverkoopservice. Er zijn veel betere webshops dan deze. Men weze gewaarschuwd !!! Jammer dat ik geen 0 kon geven

Dries 19-09-2019

Het bestelde was vlug in huis, duidelijke site en handige tips. Wel miste ik een factuur bij de levering?

teleurgestelde klant 12-09-2019

Update:
Ondanks probleem met de levertermijn bleef het bedrijf naar oplossingen zoeken.
Werd uiteindelijk correct afgehandeld , fout werd toegegeven en gecompenseerd.

Review 06-09-2019:
Op de site staat vermeld voor 16u besteld volgende dag in huis.

Ik bestelde een iphone 7 scherm en had het na een week nog steeds niet ontvangen, enige vorm van communicatie was er niet. Ik heb gemaild, een bericht gestuurd via whatsapp, en een ticket gestuurd via de site.

Daar kreeg ik eindelijk gehoor, je scherm was niet meer in stock, we verzenden het volgende week en als troost beloofden ze me een screenprotector.
Weer een week verder, nog steeds geen scherm in huis!
Op de site wacht mijn bestelling nog steeds op verzending, dus ga dit zeker niet meer ontvangen deze week, OOK nu weer geen enkele vorm van communicatie of verontschuldiging.

Slechte ervaring , hier bestel ik nooit meer.

Jana vermeersch 15-08-2019

Snel goed en niet duur maar spijtig de print plaat is stuk waar ik de batrie moet koppelen

Mos 06-08-2019

Verkeerd product ontvangen, na melding werd t niet serieus genomen. Teruggestuurd terwijl ze nu aangeven dat ze niets hebben ontvangen.
Slechte service en afzetterij!!

inka 02-08-2019

bestelling geplaatst voor accu en connectoer, had wel een vraag over de connector proberen te plaatsen via whatsapp maar die antwoorden niet er maar ben er evengoed uitgekomen dus allemaal goed.

overzichtelijk om te bestellen en veel opties om te betalen, groot assortiment en veel keuze!

L 02-08-2019

Product voldoet niet aan omschrijving.
Klantenservice is moeilijk bereikbaar en verzinnen telkens wel een nieuw excuus om hun product goed te praten. Absoluut niet tevreden en zal nooit nog klant zijn.

peter 22-05-2019

Ongelooflijk! een protection screen voor S9 complete set. De screenprotector valt er gewoon af en het hoesje is te groot! Geen enkel bericht terug op nette vraag. Dit soort webshops maakt internetwinkelen gewoon tot een risico! Waarschuwing voor eenieder die denkt een paar centen goedkoper uit te zijn: doe het niet en ga naar een vertrouwde winkel.

Marc 11-05-2019

Bestelling nooit ontvangen, daar het onder 50€ was,geen ordertrac geen compensatie en geen geld terug, puur afzetterij en diefstal

M. Goossens 05-05-2019

Nieuwe accu en home button besteld voor mijn iPhone 6 Plus. Conform beloftes geleverd. Met de gereedschapsset was de reparatie snel en goed uitgevoerd. Alles werkt weer perfect!

De informatie omtrent de verzending was wel een beetje onduidelijk, ik kon niet tracken met de code die ik kreeg. Wellicht een fout?

jos dekkers 14-04-2019

bestelling geplaatst voor accu en connectoer, had wel een vraag over de connector proberen te plaatsen via whatsapp maar die antwoorden niet er evengoed uitgekomen dus allemaal goed.

Adrie 04-04-2019

Waardeloze winkel. Bestel een smartphonehoesje voor Samsung Galaxy A5 (2016) Past niet, Verkeerde gestuurd. Eerst mij de schuld proberen te geven dat ik de telefoon niet het hoesje kan (?) doen, later draaien ze bij .Dan zeggen ze dat ze dit hoesje voor Samsung A5 (2016) niet kunnen leveren .Stellen voor om het hoesje terug te sturen OF IN DE BRIEVEBUS te doen in België Tervuren! Ik stuur het terug. Porto € 1.45 Late zeggen ze dat de portokosten niet terugbetaald worden. En nu...….NIETS MEER GEHOORD!! We praten over €3.95 + € 1.45 porto. Niets kopen, Stuff Enough ballentent, waar praten we over???

Christina Ferrestro 21-03-2019

Superleuke watch! Pakket is later aangekomen dan ze promoten verder alles goed gegaan. Zijn namelijk ook afhankelijk van bpost.

Anke 14-03-2019

Batterij iPhone6s A-klasse werkt goed!! Oude batterij verwijderen zeer lastig. Vastgelijmd!! Bestelling is heel snel geleverd en mooi verpakt. U ziet me terug!

Filip 08-03-2019

Ik heb onlangs een nieuwe batterij besteld voor een Samsung smartphone. Deze namaak batterij bleek niet te werken op mijn Samsung in tegenstelling tot de oude originele batterij. De communicatie met Stuff Enough verliep heel moeizaam. Uiteindelijk op eigen kosten de niet werkende batterij teruggestuurd. Na enkele weken kreeg ik opnieuw dezelfde namaak batterij opgestuurd welke opnieuw niet bleek te werken... Maw: ik heb het echt gehad met zulke praktijken. Echt niet voor herhaling vatbaar. Een verstandig mens denk nu 2 keer na alvorens hier iets te bestellen!!

Wijnand Berghmans 05-03-2019

Nieuwe accu besteld, volgende dag ontvangen en dankzij hulp van youtube binnen 10 minuten vervangen. Super ervaring!

Ozgur Ilmaz 26-02-2019

Kreeg alles volgens bestelling en op de afgesproken dag. Onderdeel was goed verpakt,aanrader

Lonnie 15-02-2019

Ik koop er al n hele tijd en ben altijd tevreden geweest. Wat t moet zijn; degelijke kwaliteit, snelle levering, duidelijke instructies.

Voor trouwe klanten wordt er al 'ns een uitzondering gemaakt. Superfijn! ;)

Nona 02-02-2019

Levering correct maar heeft een dag langer geduurd dan aangegeven op de site (naar België).

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de kabel, heb hem al tussen de autodeur gehad en niks aan de hand!

L. Kool 25-01-2019

Jammer kan ik niets positiefs melden.
Mijn bestelling is niet gekomen. Ik heb er drie weken op gewacht. Ik kreeg van de winkel geen enkele informatie, geen track & tracé code, geen reactie op onze vraag het geld te retourneren.
Alleen door de interventie van Beslist.nl hebben we ons geld teruggekregen. Voor Beslist alle lof, die hebben correct gehandeld.
Laura K.

Jurgy 23-01-2019

Hele goeie services aanrader normaal als ik een beoordelings verzoek krijg klik ik het weg maar deze site is echt een reactie waard goedkoop snel en een goeie kwaliteit.