stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is berekend op basis van 118 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,8

Mostan mojnu 30-11-2020

De levering van de correcte producten en de ondersteuning wanneer ik hen mailde heb ik als prettig ervaren. Nu moet ik wel opmerken dat ik had verwacht dat de bestelling sneller hier zou zijn, maar blijkbaar werd deze termijn wel vermeld. Miscchien toch beter aanduiden dan.

Dorien Goubert 02-11-2020

Erbarmelijke service. Sinds april een hoop heen en weer gestuurd voor een bestelling van een hoofdtelefoon (uiteraard betaald). Nu, begin November nog steeds geen levering en telkens hetzelfde bericht dat ze iets nieuw zullen opsturen. Ik za geen levering krijgen en mijn geld ook niet meer terug zien.
1 advies, bestel hier niet

Edwin Vink 29-09-2020

Zeer prettige ervaring met deze winkel gehad. Scherm besteld voor de iphone, snel geleverd. Bleek helaas verkeerd besteld te zijn en kon het terugsturen voor een vervanging van het juiste model. 3 dagen na het retour sturen ontving ik het juiste scherm al. Topper!

Noé 12-09-2020

Kwaliteit van de producten OK. De levering vind ik niet goed. Na bestellen heb ik gevraagd hoe lang het zou duren en ze zeiden 2 tot 4 weken, das niet best...

J Rue 08-09-2020

Goedkoopste die ik terug vond en positieve contact. Maar de prijs is duidelijk enkel zo laag door de lange levertijd.

De Witte 03-09-2020

Ik heb hier een smartwatch besteld, de Zeblaze VIBE 3, maar bleek totaal niet volgens omschrijving, display niet te veranderen zoals afgebeeld, geen meegeleverde laadkabel zoals omschreven maar zelf dure batterijen kopen, enige wat het horloge met de telefoon doet is melden als er een bericht (geen Whatsapp) binnenkomt.
Terugsturen is voor eigen rekening en aangetekend, dus minimaal 15 €.

S.P. 02-09-2020

Ik ben heel tevreden van de geluidsbox van Stuff Enough. Van degelijke kwaliteit en het geluid is goed. Daarbovenop is er 2jaar garantie. Top!

Daniel Gris 01-09-2020

Snelle levering van iPhone 8 batterij. Volgende keer repareer ik mijn iPhone zoiezo weer zelf! Goeie shop

Gerjan 29-08-2020

Supersnel gestuurd en ontvangen !
heb iets verkeerd besteld maar kon dit snel omruilen.

Bob 28-08-2020

Een bestelling geplaatst, had eerst een defect met het lcd dus even een mailtje gestuurd en na de hulp van de goede klantenservice ben ik weer op weg geholpen zonder enkele problemen

HSchmidt 26-08-2020

Be careful with this shop. I order in March 2 power packs. Parcel delivered in June direct from China. Both power packs were used. I return the 2 packs to Stuff enough. It takes another 3-4 weeks before this company accept a refund for 1 power pack. Please note: I returned both power packs. Meanwhile I placed a negative review on Google. Last week I received an e-mail that they will refund the second power pack if I remove the negative review from the Google website. Sorry, but these are gangster methods. I now transfer the complete dossier to my lawyer, to get my money from this company. My warning to all other people. Be careful with this company. You will have a lot of trouble.

Maurits 14-08-2020

6 juni heb ik een order geplaatst. Product is 10 weken later nog niet geleverd.
Stuff Enough informeert niet proactief. Alleen bij navragen krijg ik continu de boodschap dat het nog een x-aantal weken duurt.
Verder geeft Stuff enough nog steeds aan dat de levertijd 2-4 weken is. Mijn huidige levertijd is nog steeds 2-4 weken, terwijl ik 10 weken geleden besteld heb.
Kortom, beloftes die niet nagekomen worden en misleiding.
Ik zou deze winkel dan ook niet aanraden!

Owja, als goedmakertje bieden ze 15% korting op de volgende aankoop.
Kortom Stuff enough komt haar klanten alleen tegemoet als ze nog een keer de kans krijgen het goed te doen en als je nogmaals zo gek bent om hier te bestellen.

Kortom, de service van deze webwinkel is zeer slecht in vergelijking met winkels als Coolblue en Bol.com.
Geen aanrader dus!

Russel 14-08-2020

Snelle levering, echter gaat de snelheid ten koste van de zorgvuldigheid. Één van de tweede bestelde gereedschapskits heb ik niet ontvangen. Na een mailtje dan uiteindelijk wel gekregen.

Caleb 10-08-2020

Bedankt voor de supersnelle levering! Om 18u nog besteld en nog steeds de volgende dag thuis. Makkelijk om te vinden welk model ik nodig had.

Kevin 06-08-2020

IPhone oplaadkabels werkten niet bij bezorging. Probleem aangekaart bij de klantenservice, en ze hebben vervangkabels opgestuurd die jammer genoeg opnieuw niet werkten. Na lang aandringen en enige discussie over de inroeping van de wettelijke bedenktermijn, hebben ze uiteindelijk het geld teruggestort. Bedenkelijke kwaliteit, maar customer service is aanwezig en heeft zich na lang aandringen uiteindelijk inschikkelijk en begripvol opgesteld.

Freek 05-08-2020

Waardeloze winkel 🛒. Weken wachten op een bestelling en achteraf ook nog eens rekening van post nl of ik even de verzendkosten wil betalen. Klantenservice is slecht en verkopen smoesjes genoeg.

Matthew 04-08-2020

De levering liet erg lang op zich wachten... Ik had niet verwacht dat dit om de maximale levertermijn ging gaan naar België. De producten zijn wel in orde.

Antonio 31-07-2020

Super goed, eerste keer dat ik zelf een telefoon reparatie doe. Perfect geslaagd en prima service.

Het gereedschap ging wel snel stuk, kan je beter nog apart bijbestellen.

Joël Kittel 26-07-2020

Ik was wat bang voor de levering door de negatieve commentaren hierop. Jullie hebben het tegendeel bewezen. Snel geleverd binnen 2 dagen, materiaal dat werkt

Jimmy 25-07-2020

Goede snelle levering maar scherm is toegekomen met fabricagefout. Momenteel wacht ik op een vervanging, zou deze week verstuurd worden.

F. 22-07-2020

Heb in maart draadloze earphone gekocht. Niets ontvangen. Verschillende keren gemaild. Moet uit China komen en door corona lange levertijd. Keer daarop kreeg ik een soort van track and trace. Weer niets. Keer erop zou het in Nederland zijn en zou mijn pakketje binnen 12 dagen bezorgd worden. Inmiddels een maand verder. Helemaal niets. Ik voel me opgelicht. Heb gedreigd met juridische stappen . Ga ik ook doen maar vrees dat het niets gaat opleveren alleen maar enorme frustraties. Ik zou hier niets meer kopen.

Dave 17-07-2020

Goede dag hier allemaal.
Ik wacht nu 1 .5 maand op mijn bestelling.
Het zou 3 weken duren zeiden ze.
Na 3 weken ja het zou binnen 3 tot 6 weken duren maar het is onderweg.
Zijn er mss nog mensen die hen in gebreken willen stellen.
Met hoe meer hoe beter.
Hoeveel geld hebben zij al verdient.
Ik heb het fod economie al gebeld.
Zij gaan de zaak al onderzoeken

Nordine 14-07-2020

Ik heb een Cover besteld op 18/06/2020. Direct betaald maar nooit aangekomen. Verschillende keren een ticket ingelogd om hun site maar geen reacties ontvangen. Ik heb ook een paar SMS gestuurd naar een GSM nummer diie op de site stond, hij wijze mij altijd naar de na verkoop klant. Puur diefstal. Ik ga een klacht indienen en hoop dat ze gaan niet spelen met andere mensen.

Ken 10-07-2020

Nooit mijn bestelling ontvangen. Meermaals gemaild nooit reactie.
Vandaag kreeg ik een brief van tkb om mij ingebreke te stellen.

Calin 07-07-2020

I have ordered an external charger on www.stuffenough.be. I was very happy when I saw the 24h delivery. I also received the confirmation of the payment and of the delivery. The thing is that the delivery has not happen after a week or so. I inquired the company via email and sms, but not reaction from them. Now that I read on this platform other people experiences with www.stuffenough.be, I may not see my charger at all. If you can find a different provider for the same product, I would suggest to go for it.

Andy 06-07-2020

Prima product en de telefoon werkt weer oké
Vind het een goede winkel qua levering en kwaliteit
Maar het contact kan beter, er lijkt geen echte medewerker te zitten.

Annelies 06-07-2020

IPhone hoesje besteld op 20/5met levering uiterlijk 24/5.
Ondertussen zijn we 6/7 en nog steeds niets ontvangen!!
Geen service!!!

Jason G. 02-07-2020

Draadloze oortjes besteld met levertijd 3 weken... Vond ik best wel lang...

Andre 01-07-2020

Beste online bestellers, Denk goed na vooraleer je hier iets besteld !!!
Ik wacht nu al 5 weken op een bestelling die in voorraad was !! , en zal volgens hen nog wel tot 4 weken duren.
Wanneer je je geld terug vraagt , wordt er niet op gereageerd !!!
Een goede raad : BESTEL HIER NOOIT IETS !!!

xavier 29-06-2020

stuff te weinig kunnen ze beter heten. na maanden te hebben gewacht kreeg ik de melding dat mijn bestelling bezorgd was. grote onzin aangezien ik gewoon thuis was.nadat ik postnl gebeld had en heb nog steeds mijnn besteling niet binnen. de misleiding die ze op hun site schrijven over bezorgingen is al helemaal om te huilen. ook is het zo dat ze hun spullen gewoon via ali express bestellen met als leveradres niet stuff .... maar mijn adres. vragen over de bestelling kan ik stellen maar naar een korte reactie via de mail trekken ze de handen er vanaf en geven de schuld aan postnl. dat is overigens de grootste onzin. verdere vragen of klachten worden niet beantwoord. betalen gaat heel goed en zonder problemen. zelfs zo goed dat je nooit meer je geld terug krijgt. conclusie: bestel er nooit wat.

Henry Villalobos 29-06-2020

Ik wilde voor het eerst mn iPhone repareren. De site was goed aangeschreven en het zag er overzichtelijk en betrouwbaar uit. Snelle verzending en prima hulp van de klantenservice.

Petra 28-06-2020

Vooral vlotte en duidelijke hulp per mail. Tijdige levering, ook in Corona tijden. Laatste pakketje was echter leeg... Na een berichtje moest ik enkele dagen wachten op een nieuw pakketje.

K Meyer 26-06-2020

Klantenservice staat op een hoog peil, klachten worden snel opgepikt en opgelost! Erg tevreden.

Doris 26-06-2020

Goede ervaring. Alleen kreeg ik de display niet werkend. Heb op hun advies diverse malen de connectoren schoongemaakt en opnieuw ingeplugd. Na het scherm retour te sturen heb ik een week gewacht op de vervanging en toen werkte het prima.

Jannis 26-06-2020

Ik werd vlot geholpen met vragen over de verzendinformatie, maar de levering was wel erg lang...

Ken 22-06-2020

Ok prima spullen voor minder geld maar kruisschroevendraaier was minder. Goede batterij geleverd.

ronny 22-06-2020

bestelling was geplaatst met extra betaling 24 levering en trac&trace na 4 weken ontvangen geen trac&trace gezien extra betalen en niets van gezien en op mail geen antwoord meer pure oplichting

R 22-06-2020

Op zich goede service, maar pakketje kwam 3 dagen na beloofde afleverdatum. Hierdoor moest ik een afspraak uitstellen.

Ronnie 21-06-2020

Wij zijn uiterst tevreden over jullie professionele aanpak bij problemen. Goeie service zelfs in moeilijke tijden, zal zeker vaker bestellingen doen.

Jonas 19-06-2020

Helaas was er geen triwing schroevendraaier, zonder deze kon ik de reparatie niet uitvoeren.

Na contact te hebben met de shop en een week wachten heb ik de schroevendraaier ontvangen. Scherm heb ik intussen makkelijk vervangen.

van der bijl jl 18-06-2020

Waardeloos iphone. Batterij binnen houd het geen twee uur vol. Ze bestellen alles rechtstreeks uit China. Waar ze leuk aan verdienen maar mensen. Koop niet meer bij deze site want wat en rotzo. Daarom geef ik dit bedrijf en 1 had liever en 0 gegeven. Maar dat kon niet aub trap er niet in.

Oswald 18-06-2020

Een voorgemonteerd scherm A+ kwaliteit voor iPhone SE besteld. Helaas was er over bijna de hele lengte van het scherm een lijn in het LCD te zien. Da's geen A+ kwaliteit! Jammer dat t nu tijd kost om te retourneren. Ze lieten me weten dat de vervanging volgende week zou aankomen.

M. Griffith 17-06-2020

Onlangs een iPhone 6 batterij gekocht. Binnen 2 dagen geleverd.
Ik had een fout gemaakt tijdens bestellen waardoor de reparatieset ontbrak. Contact opgenomen met de service, die hebben me prima geholpen en de ontbrekende zaken waren er de volgende dag.

A.K. 16-06-2020

Goed gelukt, kon alleen 2 schroefjes niet los krijgen. Deze heb ik doorgezaagd.

De service en bereikbaarheid zat goed, de status van mijn bestelling werd mij doorgestuurd.

Saim 14-06-2020

Super goede service en bezorging op de volgende dag in de middag! Het enige wat niet meteen goed ging, was het tempered glass frontje dat meegeleverd was. Die was te klein...

J.S. 11-06-2020

Ik bestelde een iPhone batterij op de site stond dat die op voorraad was maar dan bestel je hem en dan blijkt hij niet meer op voorraad te zijn. Dan kreeg ik een mailtje dat ik hem later krijg, maar er blijft wel op de site staan dat die op voorraad is. Na 6 dagen kreeg ik hem binnen.

Mandy 10-06-2020

Op 23-04-2020 heb ik Earpods besteld bij Fruugo, en sinds 24-04-2020 zou het via het bedrijf "Stuff Enough" al onderweg naar mij zijn. Tot op heden niets ontvangen, slechte/geen respons van de de verkoper. Hij heeft geen vertragingen pro-actief gecommuniceerd en als ik al antwoord krijg zou ik het binnen 1 a 2 weken binnen moeten krijgen. Dat duur nu dus al bijna 7 weken en het is zeer ongeloofwaardig dat een paar oordopjes zo lang moeten duren en dat ik ze nog ga krijgen. De order kan niet geannuleerd worden door de verkopen omdat ze "onderweg" zijn, al weken. Klantenservice van Fruugo is verder telefonisch niet bereikbaar en geeft simpelweg niet thuis.

Bert 09-06-2020

Een iPhone scherm besteld welke redelijk snel geleverd werd.
Dus geen dropshipping ervaring zoals hier soms op fora/Review wel es vermeld.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze die altijd op voorraad hebben in België.

Iphone scherm was echter bij levering reeds defect. Verkoper antwoordde initieel niet (ticket systeem) of heel laat. (meer dan een week later na meedere mails)
Verschillende keren moeten aanschrijven. Uiteindelijk het defect exemplaar retour gestuurd op mijn kosten.
Na 3 weken extra te wachten om de retour te verwerken nog steeds niets ontvangen.
Na 4 weken dan een PayPal dispute en Claim ingediend.
Na 5 weken kwam dan uiteindelijk een nieuw exemplaar.
Retourkosten werden niet terugbetaald. In tegenstelling tot hun eigen algemene voorwaarden.

Volledig gedocumenteerd dossier ligt nog bij een PayPal dispute welke hopelijk de zaak wel correct afrond met hun Buyer Protection.

Indien ik de retourkosten niet spontaan nog terugkrijg, volgt nog een officiële klacht bij FOD consumentenzaken.

Evy 08-06-2020

Oplichters!
Ondertussen is het al 12 weken geleden dat wij draadloze oortjes besteld hebben. Bij elke mail dat ik stuur, krijg ik de belofte dat deze snel zullen geleverd worden, binnen de 5-8 werkdagen... Niet dus! Je kan een review op hun site achterlaten, maar als je hen beoordeelt onder de 3* , wordt je review gewoon niet geplaatst. Pure oplichterij!
Christel 08-06-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.
Met vriendelijke groeten

Walter 08-06-2020

Nadat paketje verloren geraakt was door post NL. Is er snel een nieuwe zender verstuurd.
Wij zijn uiterst tevreden over jullie professionele , klantvriendelijke en snelle aanpak .