stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Theo 31-08-2023

Goede producten voor goede prijsjes. Goed verpakt en correct aan huis geleverd. Helaas geen stipte levering want het is geleverd 2 dagen na de datum volgens bpost.

Raymond 15-08-2023

Topproducten aan een degelijke prijs. Groot bestelgemak met automatische korting voor meerdere stuks en betalen kan wanner je het krijgt. Nog geen ernstig probleem gehad maar wel soms een vertraging, de logistiek loopt blijkelijk minder goed.

Jonathan 07-08-2023

Handige winkel met van alles te koop. Betaling achteraf werkt goed en leveringen goed ingepakt. Heel blij met mijn powerbank.

H 20-07-2023

Het was bijzonder goed verpakt en in zeer goede staat, ik ben er blij mee. Jammer van de vertraging.

Alain 11-05-2023

Goeie site en vriendelijke gasten. De bestelling op een paar dagen ontvangen. Kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

Vanneste Alain 26-04-2023

Wanneer men een factuur vereffend krijgt men niettegenstaande de melding dat dit steeds nog niet gebeurd is! Wanneer men dan een mail stuurt om uitleg ervan te krijgen negeren ze dit!

Lanneau Meraul 24-04-2023

op 03/11/2022 een speelgoedkraan besteld en betaald (82,90 euro )nooit iets ontvangen. 3x mijn beklag gedaan , iedere keer beloofd , maar niets verzonden. Frauduleuze firma is dat . Ik koop daar niets meer aan.

Bianca 09-03-2023

Prima service en groot assortiment. Alleen een beetje duur soms gezien dat je er meerdere weken op wacht. Dan moet het echt wel steeds goedkoop blijven anders ga je beter naar bol.

Emil 13-02-2023

Wat mij betreft een goede ervaring .
Het pakje na iets langer dan een wwek binnen , product voldoet

Kenny 15-12-2022

Alles prima geleverd. Na 2 dagen mijn android box binnen en kon het direct in gebruik nemen, Vanalles geinstalleerd en meteen in de avond gekeken!

Toby 28-11-2022

De eerste aankoop is vlot geleverd, maar was helemaal kapot en de verpakking was gescheurd, vond ik heel spijtig. Foto gestuurd naar de winkel op het weekend en krijg vrijwel meteen een bericht terug met excuses en dat ze voor een nieuwe zending zorgen. Heel positieve aanpak. De vervanging was op maandag al geleverd.

Simon Dubois 22-11-2022

Bestelgemak en prijs - top
Service - snel antwoord
Levering - goedkoop, maar langzaam

Gitte 08-11-2022

Fijne site je kan veilig bestellen via klarna en pas betalen wanneer je het krijgt
De producten zijn wel de moeite voor de prijs maar wachten is gegarandeerd

Eran DW 02-11-2022

Goede service & prijzen maar je leveringen komen apart toe beetje vreemd en ook niet zo snel

Dirk 19-09-2022

Levering duurde meer dan een maand en voldeed geenszins aan de beschrijving van de website.
- screen protector is niet de juist maat, hoewel het een "full cover" zou moeten zijn
- flip cover heeft geen LED-schermpje en geen magnetische sluiting
Beide stonden wel zo beschreven op hun website
Terugzenden zou op eigen kosten moeten gebeuren en "jammer genoeg kunnen we hier geen uitzonderingen op maken"
Ik blijf hier weg!

Everlien 29-08-2022

Hele leuke winkel voor cadeautjes en dergelijke! De service is niet super snel maar is zeker te doen, en de prijs is oké.

Freddy 10-08-2022

Wederom goed. Geen klachten en spullen worden op tijd geleverd. Sneller zou mooi zijn.

dante 30-07-2022

heel goed er was wel een klein misverstand op de tracking stond dat de bestelling was geleverd maar ik had het nog niet en dacht ik ben opgelicht maar het zat op een ophaalpunt dus bedankt voor de hulp

Joshua 26-07-2022

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor de topprijs en alle kortingen die ik erbovenop heb gekregen. Dat heeft veel goedgemaakt.

Jammer genoeg was de afspraak voor levering niet nagekomen, ookal heb ik er extra voor betaald. Zou aan de snelle kant van 1 -2 weken geleverd worden maar heeft iets langer dan een maand geduurd. Ik begrijp dat het langer kan duren als het uit een ander land moet komen maar dat is toch wel heel lang.

Jomi 15-07-2022

Niets speciaals aan maar zeker niet slecht. Er wordt beloofd wat gedaan wordt en andersom. Zoals je verwacht gewoon.

Artur B. 28-06-2022

Ik vind het een zeer prettige site . snelle en correcte uitvoering van de levering en vriendelijke behandeling ,

Benito 23-06-2022

Prima geregeld. Bestellen en betalen gebeurt makkelijk en je krijgt meteen na de bestelling een bevestiging. Enige nadeel is dat je niet in je account het pakje kan volgen, dat moet je bij de klantendienst opvragen.

Hanna 15-06-2022

Eerste bestelling ging prettig maar bij de tweede was er een hevige vertraging waardoor ik mijn pakje pas 2 weken na de originele leverdatum kreeg. Spijtig...

Khan 23-05-2022

Al bij al tevreden. Kan hier makkelijk winkelen aan een mooie prijs en direct op de telefoon betalen zonder app. Bestelling kwam tijdig.

Walter 06-05-2022

Hier afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst, die kreeg ik vandaag binnen. Het was aan de deur geleverd en stond gewoon buiten, gelukkig regent het niet! Denk wel dat die gewoon door de post wordt bezorgd dus heeft de winkel weinig in te zeggen denk ik.

Verder is de ervaring goed; veel aanbod op de site en makkelijke betaalafhandeling.