stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Lesley 09-05-2020

Ik had een bestelling geplaatst. De dag erna om 11h een bericht, mail gestuurd om annulatie aan te vragen. Slagen ze er in om dezelfde dag om 17h30 het toch te versturen. Levering binnen de dag gegarandeerd. 2 maand later pas het pakje ontvangen, blijkt dat het van aliexpress komt.
De service trekt al helemaal op niet veel, daar ze niet antwoorden op klachten, enz...

Ik retourneer dit en indien ik mijn geld niet terugontvang, stap ik naar testaankoop.
Christel 10-05-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Renee 07-05-2020

Nadat mijn Iphone 6S kapot was gevallen meteen een nieuw scherm besteld. Na enige vertraging heb ik het ontvangen en het werkt.

Veronique 03-05-2020

Ongezien ! Bestelling geplaatst en betaald op 2 februari 2020. Vandaag 3 maanden later nog steeds niets ontvangen. Ik moet telkens weer zelf contact opnemen om te horen dat er vertraging is. Ik begrijp de moeilijke situatie maar als zij hun verplichtingen niet kunnen nakomen moet ik het recht hebben om te annuleren en dat kan blijkbaar niet. Consumentenombudsdienst lijkt mij de enige uitweg.
Christel 10-05-2020

Maarten Camps 01-05-2020

Bij Stuffenough besteld voor een scherm van de kapotte iPhone. Werd met wat vertraging ontvangen maar dat is nu begrijpelijk. De reparatie is gelukt.

Rudi 30-04-2020

Op 10 april bestelling gedaan,nog steeds niets ontvangen,ik weet wel dat met die corona toestanden dat alles wat kan variëren in tijd,maar nog via mail of sms beantwoorden ze je vraag,zeer slecht,zal de eerste keer en de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel 😢
Christel 30-04-2020

lnl 29-04-2020

Zeer slecht retourbeleid. Ze maken je eerst wijs dat je retourtermijn reeds verstreken is wat niet het geval is. Daarna stuur je je product terug maar krijg je je geld niet terug. VERSCHRIKKELIJK
Christel 30-04-2020

GHP SALES SERVICES 23-04-2020

Mijn bestelling was geplast op donderdag 16 april ( 24 uur lever termijn)
bestelling ORD37574 en tot nu toe ( vandaag Donderdag 23 april) heb ik geen antwoord.

Deze firma is slecht en steelt geld aan mensen.
Christel 25-04-2020

KATRIEN KLAUSING 20-04-2020

Ik heb voor een spoedige 24 uur levering betaald, wacht sinds 13 april op mijn pakje, dat ik dringend nodig heb om mijn beroep deftig te kunnen uitoefenen!
Waar wachten jullie op om me tenminste iets te laten weten AUB???
Geen antwoord, geen bericht, NIETS
IK STA OP HET PUNT OM KLACHT NEER TE LEGGEN!
Christel 25-04-2020

Larsvd 16-04-2020

Deze webshop doet gewoon aan dropshipping (jij bestelt iets op de site en zij bestellen het ergens in china op ali express ofzo). Op hun site staat dat het in stock is met snelle levertijd maar in werkelijkheid moet je een maand wachten of meer om dat het uit china nog moet komen.
KOOP HIER NIET.
Christel 16-04-2020

kees ceunen 13-04-2020

het pakket was niet op tijd aangekomen en na 2 dagen antwoord wachten op de mail begon ik te zweten. pas na een maand ontvangen wegens corona crisis, artikel was wel naar wens

Peter van 't Wout 09-04-2020

Ik heb voor deze site gekozen door de betere prijs, maar de levering liet echt wel op zich wachten.. Had ervoor gemaild en moest 2 dagen op antwoord wachten maar kreeg het uiteindelijk wel.

Levering was vertraagd en zou in de volgende week aan komen, dat is gelukkig ook gebeurd.

Edwin Vanrooij 06-04-2020

Op de site wordt 24u snelle verzending getoond maar blijkbaar betekent dat niet dat de zending ook snel geleverd wordt.

Toen de zending niet aankwam na een week en ik de reviews las dacht ik dat ik opgelicht was. Ik heb de winkel gecontacteerd en gelukkig vertelden ze mij dat de zending spoedig zou aankomen. Vandaag heb ik ontvangen, dus al bij al is het nog oké.

Dimitri Debaene 31-03-2020

Mijn pakket was verzonden via Bpost zo zei men. Ik had ook 7,95 extra betaald voor snelle levering met track en trace.
Na zes dagen toch nog eens gemaild. Er was zogezegd iets fout gelopen en mijn product zou binnen de 7-12 werkdagen worden geleverd!!! 24u service op de webshop vermeld...yeah right!
Heb nu track&trace ontvangen en blijkt dat mijn iphone scherm nog op het vliegtuig moet in China????
Ik bestel hier nooit nog

Van Mosselvelde Marc 10-03-2020

Ik heb na 1 maand mijn bestelling ontvangen. Ik had mijn consumentenverzekering intussen ingeschakeld. Uiteraard zullen er geen nieuwe bestellingen volgen.

-------------------------------------------------
Eerdere review 15-2-2020:

Heb 15 dagen geleden een Android box besteld en betaald. Heb daags nadien een mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden was. Helaas nog niets ontvangen. Heb hen per mail gecontacteerd na 5 dagen. Kreeg antwoord dat het tot 14 dagen kon duren eer ik mijn bestelling kon ontvangen. Waar loopt het mis? We zijn 16 dagen verder.

Bart 25-02-2020

ik wacht nog steeds op mijn kerstaankoop voor mijn kinderen (2 X smarthorloges) die ik op 18 Dec 19 heb gedaan. Na meermaals het zelfde bericht te krijgen met als antwoord vertraging van 14 dagen vrees ik dat ik achter mijn geld en bestelling kan fluiten. Niet alleen ikzelf maar mijn kinderen zijn zeer teleurgesteld. Ik heb mijn lesje geleerd nooit meer bij Stuff enough.
Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen.Groetjes

Christel 02-04-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst van België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Metz 04-02-2020

Prima contact gehad met kundige medewerkers. Android box binnen een dag in huis. Erg tevreden met de bezorging en de kwaliteit van het product en dankzij de handleiding moest ik niets opzoeken. Eerlijk en klantvriendelijk altijd en nog steeds content ik hoop dat ze zo verder doen. Geweldige site.

Asha 26-01-2020

Zeer echt bedrijf. Na een horloge terug gestuurd te hebben kwamen ze met een smoes van 'gebruikerssporen'. Incasso kosten gekregen (terwijl het binnen de respijt periode zat) uiteindelijk maar betaald en het artikel willen ze niet opsturen. Dus ze hebben mijn geld En het product. Gaat over de rug van de consument. Bestel hier niks!!
Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen Groetjes

Ray Magis 06-01-2020

bestelling van 16/12/2019, ondanks verscheidene misleidende mails/whatsapps waarin de levering bevestigd wordt, heb ik heden 06/01/2020 nog steeds niets ontvangen. Totaal ongeloofwaardig!

alexander 28-12-2019

Ik had een amoled scherm besteld van een gsm, uiteindelijk werd er een tft scherm geleverd (kostprijs hiervan is de helft), levertijd van max 2 weken werd ook niet gehaald.
Dit is gewoon een zoveelste dropshipping website die zijn afspraken niet kan nakomen.. Kan je beter rechtstreeks op aliexpress bestellen, dan kost dit je de helft voor exact hetzelfde.
Christel 12-05-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst in België .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Danny Lepomme 22-12-2019

Opgelet : met een banner op hun website maken ze reclame, voor 16u besteld, morgen in huis. Dat zal moeilijk gaan, gezien mijn bestelde draadloze oortjes van China onderweg zijn ! Laat je dus niet misleiden door punt BE website ! Hopelijk gaat het pakje nog op tijd toekomen voor Kerst.
Danny Lepomme 28-12-2019

Intussen 16 dagen na bestelling. Nog steeds niets ontvangen. Van Stuff Enough wel melding gekregen dat ze banner hebben aangepast (hoewel "gratis 24u verzending in België & Nederland" net zo goed misleidend blijft). Tevens aanbod van 10% korting in ruil voor een omzetting van de score naar minimum 8 op 10.

Astrid Harteveld 15-12-2019

Ik heb een bestelling gedaan op 1 november, die op 15 december nog niet binnen is. Als ik een mail stuur krijg ik automatische gegenereerde berichten terug. Ook via sms geen contact. Nu wil m’n bestelling cancelen en mijn geld retour, gaat dat niet eerder als wanneer mijn bestelling thuis bezorgd is waarna ik de bestelling moet terugsturen. Ze doen op dit moment niets voor mij als klant. De belofte op de site om binnen 5 tot 7 werkdagen te leveren kloppen van geen kant. Ook de belofte in de algemene voorwaarden om kosteloos binnen 30 je bestellingen te cancelen kloppen ook niet. Je komt er niet vanaf.
Ik ben echt super ontevreden over de manier waarop ik behandeld ben.
Ik koop NÓÓIT meer iets via deze site.

Tanja 06-12-2019

Ik krijg zo het gevoel dat ik hier bedrogen ga uitkomen. 27/11 is mijn pakje verzonden en nog steeds niks ontvangen. Krijg geen antwoord op mails of sms’en. Als ik hier de reviews lees had ik er beter niet besteld.
Christel 12-05-2020

Thomas 06-11-2019

Update op 06/11/2019:
Het pakje met de iphone kabel werd dan uiteindelijk toch geleverd. Ik ben blij dat ik het heb, Ik wil hierbij mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn oneerbiedig gedrag op 25-10-2019 op deze site. Ik geef nog een tip mee: Werk aan jullie communicatie en service.

Review van 25/10/2019:
Op 9 oktober plaatste ik een bestelling voor "iphone/ipad/ipod lightning USB Oplaadkabel Datakabel 3 Meter" Deze is tot op heden nog steeds niet toegekomen. Na herhaaldelijk mails sturen, krijg ik als antwoord: pakje zit vast bij bpost, maar weet nog steeds niet of ik het ooit zal hebben.

L. Vernaillen 20-10-2019

Geen echte klachten.
Zaken gedaan zoals het hoort. Levering was correct, maar de verpakking is niet zeer professioneel.

Thijs 15-10-2019

Snel te vinden site en snelle levering. Geen verzendkosten, ook niet bij een klein bedrag.