stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Astrid 16-01-2021

In 1e instantie verkeerde kleur ontvangen maar dat werd zeer netjes opgelost. Goede service!! 👍🏻👍🏻

Marcel Busse 14-01-2021

Uiteindelijk een best goede ervaring. Aanvankelijk heb ik twee weken gewacht op mijn bestelling en had ik nog het verkeerde ontvangen. Toen ik hierover contact opnam werd ik vriendelijk behandeld door David die me liet weten dat ze meteen een vervangende zending gingen opsturen en ze gingen ook een kado meesturen voor het ongemak.

Na iets langer dan een week heb ik de nieuwe zending gekregen samen met de fidget spinner kado. Ik moest ook de eerste zending niet terugsturen hebben ze gezegd, dus nu heb ik toch 3 producten voor de prijs van één. Kan daar niet teveel over klagen! :)

Dries Gouwen 09-01-2021

Meermaals van deze winkel besteld. Telkens een goede ervaring met goede levertijden voor de onderdelen. Ze komen de afspraken helemaal na.

Floris 27-12-2020

Ik zie dat er veel problemen zijn met dit bedrijf maar gelukkig was dat niet mijn ervaring. Ik heb mijn besteld oortjes en hoesje op 3 dagen ontvangen, nog op tijd voor kerst.

Jolien 21-12-2020

Op 1 juli een powerbank besteld, vandaag 21 december nog steeds niet ontvangen! Na veel heen en weer gemail en verschillende valse beloftes van nieuwe leveringsdata nog geen powerbank ontvangen! Enkel een kortingscode voor volgende aankoop aangeboden gekregen! Laatste update: er is iets mis gegaan met uw pakketje we sturen een nieuw me op... hopelijk snel geleverd. Er wordt niet ingegaan op terugbetaling

Ton 18-12-2020

Prima vlotte levering na bestelling thuis ontvangen tijdens de kerstperiode. Installatie is goed verlopen maar vond het jammer dat de touch ID niet werkt bij dit scherm.

Mostan mojnu 30-11-2020

De levering van de correcte producten en de ondersteuning wanneer ik hen mailde heb ik als prettig ervaren. Nu moet ik wel opmerken dat ik had verwacht dat de bestelling sneller hier zou zijn, maar blijkbaar werd deze termijn wel vermeld. Miscchien toch beter aanduiden dan.

Dorien Goubert 02-11-2020

Erbarmelijke service. Sinds april een hoop heen en weer gestuurd voor een bestelling van een hoofdtelefoon (uiteraard betaald). Nu, begin November nog steeds geen levering en telkens hetzelfde bericht dat ze iets nieuw zullen opsturen. Ik za geen levering krijgen en mijn geld ook niet meer terug zien.
1 advies, bestel hier niet

Edwin Vink 29-09-2020

Zeer prettige ervaring met deze winkel gehad. Scherm besteld voor de iphone, snel geleverd. Bleek helaas verkeerd besteld te zijn en kon het terugsturen voor een vervanging van het juiste model. 3 dagen na het retour sturen ontving ik het juiste scherm al. Topper!

Noé 12-09-2020

Kwaliteit van de producten OK. De levering vind ik niet goed. Na bestellen heb ik gevraagd hoe lang het zou duren en ze zeiden 2 tot 4 weken, das niet best...

J Rue 08-09-2020

Goedkoopste die ik terug vond en positieve contact. Maar de prijs is duidelijk enkel zo laag door de lange levertijd.

S.P. 02-09-2020

Ik ben heel tevreden van de geluidsbox van Stuff Enough. Van degelijke kwaliteit en het geluid is goed. Daarbovenop is er 2jaar garantie. Top!

Gerjan 29-08-2020

Supersnel gestuurd en ontvangen !
heb iets verkeerd besteld maar kon dit snel omruilen.

Bob 28-08-2020

Een bestelling geplaatst, had eerst een defect met het lcd dus even een mailtje gestuurd en na de hulp van de goede klantenservice ben ik weer op weg geholpen zonder enkele problemen

HSchmidt 26-08-2020

Be careful with this shop. I order in March 2 power packs. Parcel delivered in June direct from China. Both power packs were used. I return the 2 packs to Stuff enough. It takes another 3-4 weeks before this company accept a refund for 1 power pack. Please note: I returned both power packs. Meanwhile I placed a negative review on Google. Last week I received an e-mail that they will refund the second power pack if I remove the negative review from the Google website. Sorry, but these are gangster methods. I now transfer the complete dossier to my lawyer, to get my money from this company. My warning to all other people. Be careful with this company. You will have a lot of trouble.

Russel 14-08-2020

Snelle levering, echter gaat de snelheid ten koste van de zorgvuldigheid. Één van de tweede bestelde gereedschapskits heb ik niet ontvangen. Na een mailtje dan uiteindelijk wel gekregen.

Caleb 10-08-2020

Bedankt voor de supersnelle levering! Om 18u nog besteld en nog steeds de volgende dag thuis. Makkelijk om te vinden welk model ik nodig had.

Kevin 06-08-2020

IPhone oplaadkabels werkten niet bij bezorging. Probleem aangekaart bij de klantenservice, en ze hebben vervangkabels opgestuurd die jammer genoeg opnieuw niet werkten. Na lang aandringen en enige discussie over de inroeping van de wettelijke bedenktermijn, hebben ze uiteindelijk het geld teruggestort. Bedenkelijke kwaliteit, maar customer service is aanwezig en heeft zich na lang aandringen uiteindelijk inschikkelijk en begripvol opgesteld.

Antonio 31-07-2020

Super goed, eerste keer dat ik zelf een telefoon reparatie doe. Perfect geslaagd en prima service.

Het gereedschap ging wel snel stuk, kan je beter nog apart bijbestellen.

Joël Kittel 26-07-2020

Ik was wat bang voor de levering door de negatieve commentaren hierop. Jullie hebben het tegendeel bewezen. Snel geleverd binnen 2 dagen, materiaal dat werkt

Jimmy 25-07-2020

Goede snelle levering maar scherm is toegekomen met fabricagefout. Momenteel wacht ik op een vervanging, zou deze week verstuurd worden.

Dave 17-07-2020

Goede dag hier allemaal.
Ik wacht nu 1 .5 maand op mijn bestelling.
Het zou 3 weken duren zeiden ze.
Na 3 weken ja het zou binnen 3 tot 6 weken duren maar het is onderweg.
Zijn er mss nog mensen die hen in gebreken willen stellen.
Met hoe meer hoe beter.
Hoeveel geld hebben zij al verdient.
Ik heb het fod economie al gebeld.
Zij gaan de zaak al onderzoeken

Nordine 14-07-2020

Ik heb een Cover besteld op 18/06/2020. Direct betaald maar nooit aangekomen. Verschillende keren een ticket ingelogd om hun site maar geen reacties ontvangen. Ik heb ook een paar SMS gestuurd naar een GSM nummer diie op de site stond, hij wijze mij altijd naar de na verkoop klant. Puur diefstal. Ik ga een klacht indienen en hoop dat ze gaan niet spelen met andere mensen.

Ken 10-07-2020

Nooit mijn bestelling ontvangen. Meermaals gemaild nooit reactie.
Vandaag kreeg ik een brief van tkb om mij ingebreke te stellen.

Calin 07-07-2020

I have ordered an external charger on www.stuffenough.be. I was very happy when I saw the 24h delivery. I also received the confirmation of the payment and of the delivery. The thing is that the delivery has not happen after a week or so. I inquired the company via email and sms, but not reaction from them. Now that I read on this platform other people experiences with www.stuffenough.be, I may not see my charger at all. If you can find a different provider for the same product, I would suggest to go for it.