stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Andy 06-07-2020

Prima product en de telefoon werkt weer oké
Vind het een goede winkel qua levering en kwaliteit
Maar het contact kan beter, er lijkt geen echte medewerker te zitten.

Annelies 06-07-2020

IPhone hoesje besteld op 20/5met levering uiterlijk 24/5.
Ondertussen zijn we 6/7 en nog steeds niets ontvangen!!
Geen service!!!

Jason G. 02-07-2020

Draadloze oortjes besteld met levertijd 3 weken... Vond ik best wel lang...

Andre 01-07-2020

Beste online bestellers, Denk goed na vooraleer je hier iets besteld !!!
Ik wacht nu al 5 weken op een bestelling die in voorraad was !! , en zal volgens hen nog wel tot 4 weken duren.
Wanneer je je geld terug vraagt , wordt er niet op gereageerd !!!
Een goede raad : BESTEL HIER NOOIT IETS !!!

Henry Villalobos 29-06-2020

Ik wilde voor het eerst mn iPhone repareren. De site was goed aangeschreven en het zag er overzichtelijk en betrouwbaar uit. Snelle verzending en prima hulp van de klantenservice.

Petra 28-06-2020

Vooral vlotte en duidelijke hulp per mail. Tijdige levering, ook in Corona tijden. Laatste pakketje was echter leeg... Na een berichtje moest ik enkele dagen wachten op een nieuw pakketje.

K Meyer 26-06-2020

Klantenservice staat op een hoog peil, klachten worden snel opgepikt en opgelost! Erg tevreden.

Doris 26-06-2020

Goede ervaring. Alleen kreeg ik de display niet werkend. Heb op hun advies diverse malen de connectoren schoongemaakt en opnieuw ingeplugd. Na het scherm retour te sturen heb ik een week gewacht op de vervanging en toen werkte het prima.

Jannis 26-06-2020

Ik werd vlot geholpen met vragen over de verzendinformatie, maar de levering was wel erg lang...

Ken 22-06-2020

Ok prima spullen voor minder geld maar kruisschroevendraaier was minder. Goede batterij geleverd.

ronny 22-06-2020

bestelling was geplaatst met extra betaling 24 levering en trac&trace na 4 weken ontvangen geen trac&trace gezien extra betalen en niets van gezien en op mail geen antwoord meer pure oplichting

R 22-06-2020

Op zich goede service, maar pakketje kwam 3 dagen na beloofde afleverdatum. Hierdoor moest ik een afspraak uitstellen.

Ronnie 21-06-2020

Wij zijn uiterst tevreden over jullie professionele aanpak bij problemen. Goeie service zelfs in moeilijke tijden, zal zeker vaker bestellingen doen.

Jonas 19-06-2020

Helaas was er geen triwing schroevendraaier, zonder deze kon ik de reparatie niet uitvoeren.

Na contact te hebben met de shop en een week wachten heb ik de schroevendraaier ontvangen. Scherm heb ik intussen makkelijk vervangen.

Oswald 18-06-2020

Een voorgemonteerd scherm A+ kwaliteit voor iPhone SE besteld. Helaas was er over bijna de hele lengte van het scherm een lijn in het LCD te zien. Da's geen A+ kwaliteit! Jammer dat t nu tijd kost om te retourneren. Ze lieten me weten dat de vervanging volgende week zou aankomen.

M. Griffith 17-06-2020

Onlangs een iPhone 6 batterij gekocht. Binnen 2 dagen geleverd.
Ik had een fout gemaakt tijdens bestellen waardoor de reparatieset ontbrak. Contact opgenomen met de service, die hebben me prima geholpen en de ontbrekende zaken waren er de volgende dag.

A.K. 16-06-2020

Goed gelukt, kon alleen 2 schroefjes niet los krijgen. Deze heb ik doorgezaagd.

De service en bereikbaarheid zat goed, de status van mijn bestelling werd mij doorgestuurd.

Saim 14-06-2020

Super goede service en bezorging op de volgende dag in de middag! Het enige wat niet meteen goed ging, was het tempered glass frontje dat meegeleverd was. Die was te klein...

J.S. 11-06-2020

Ik bestelde een iPhone batterij op de site stond dat die op voorraad was maar dan bestel je hem en dan blijkt hij niet meer op voorraad te zijn. Dan kreeg ik een mailtje dat ik hem later krijg, maar er blijft wel op de site staan dat die op voorraad is. Na 6 dagen kreeg ik hem binnen.

Bert 09-06-2020

Een iPhone scherm besteld welke redelijk snel geleverd werd.
Dus geen dropshipping ervaring zoals hier soms op fora/Review wel es vermeld.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze die altijd op voorraad hebben in België.

Iphone scherm was echter bij levering reeds defect. Verkoper antwoordde initieel niet (ticket systeem) of heel laat. (meer dan een week later na meedere mails)
Verschillende keren moeten aanschrijven. Uiteindelijk het defect exemplaar retour gestuurd op mijn kosten.
Na 3 weken extra te wachten om de retour te verwerken nog steeds niets ontvangen.
Na 4 weken dan een PayPal dispute en Claim ingediend.
Na 5 weken kwam dan uiteindelijk een nieuw exemplaar.
Retourkosten werden niet terugbetaald. In tegenstelling tot hun eigen algemene voorwaarden.

Volledig gedocumenteerd dossier ligt nog bij een PayPal dispute welke hopelijk de zaak wel correct afrond met hun Buyer Protection.

Indien ik de retourkosten niet spontaan nog terugkrijg, volgt nog een officiële klacht bij FOD consumentenzaken.

Evy 08-06-2020

Oplichters!
Ondertussen is het al 12 weken geleden dat wij draadloze oortjes besteld hebben. Bij elke mail dat ik stuur, krijg ik de belofte dat deze snel zullen geleverd worden, binnen de 5-8 werkdagen... Niet dus! Je kan een review op hun site achterlaten, maar als je hen beoordeelt onder de 3* , wordt je review gewoon niet geplaatst. Pure oplichterij!
Christel 08-06-2020

Wij hebben op januari 2020 ook iets besteld via hun. We zijn intussen al april en hebben nog steeds onze bestelling niet gekregen. Wij hebben ook al een klacht neergelegd bij Consumentenombudsdienst en die gaan de zaak ook behandelen. Eigenlijk is het belangrijk om ook een klacht neer te leggen bij Consumentenombudsdienst .Want als je de zaak eens goed bekijkt lijk erop dat wij eigenlijk opgelicht zijn en dit moet stoppen. Er gebeurt al genoeg oplichting via internet en dit moet stoppen. Er wordt ook op deze website van Stuff enoughe leugens verteld om de mensen te doen misleiden. Als je een bestelling doe bij deze bedrijf van iets dan sta erop dat men in voorraad hebben en dat het binnen 24u kan geleverd worden. Dus dit klopt helemaal niet.

Walter 08-06-2020

Nadat paketje verloren geraakt was door post NL. Is er snel een nieuwe zender verstuurd.
Wij zijn uiterst tevreden over jullie professionele , klantvriendelijke en snelle aanpak .

Betty 27-05-2020

Niet tevreden, wist niet dat het product van China moest komen, ik had dan evengoed bij alli kunnen bestellen en goedkoper. Mijn product nog steeds niet ontvangen.
Christel 29-05-2020

Fam. Saegemans 20-05-2020

Bijbetaald voor 24u verzending en track & trace code. Echter, die 24u verzending, bleek een verzending te zijn uit China! Hierdoor duurde het 3 weken alvorens ons pakket werd geleverd. Chinese brol met andere woorden. Track & trace? Nooit ontvangen, wel voor bijbetaald! Wij kopen hier alvast nooit meer iets!
Christel 25-05-2020

Edmond 09-05-2020

Ik zal hier niets meer bestellen en op voorhand betalen. Veelbelovende webshop, maar onbestaande service. Plaatste een bestelling met paypal betaling op 16/4/2020. Ontving geen orderbevesting noch track/trace nummer noch levering na nu al bijna 4 weken. Op vragen langs hun klantendienst noch langs hun info-mail adres komt geen antwoord. Lijkt op oplichting.
Christel 10-05-2020