stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Hab. 01-08-2021

Deze site via google gevonden wegens het de laagste prijs was voor de LCD schermen die ik zocht. Eerste ervaring was zeker goed, ik heb de producten na enkele dagen binnen (terwijl er stond dat het 2 weken kan duren) en de schermen zijn naar verwachten.

Als reparateur ga ik zeker nog eens opnieuw bestellen. Als het blijft goed gaan hebben jullie er een trouwe klant bij :)

Abdul Karim 30-07-2021

Ik ben heel blij met mijn nieuwe hoesje voor mijn xiaomi poco! Goede dienst

Francesco 28-07-2021

Mijn ervaring met deze winkel was positief. De producten werden zoals afgesproken na ongeveer een week bij mij geleverd. Ook tjidens de week ontvang je status updates over de zending.

Nathan Lyon 15-07-2021

Alles was volgens het plan en duidelijk uitgelegd op de site. Als je een bestelling plaatst krijg je direct een bevestiging en een weekje later komt het aan. Als je de bestelling wil volgen moet je wel de tracking opvragen lijkt het.

Salu 11-07-2021

Mijn bestelling was kapot aangekomen :(

Zeer snelle reactie van de klantenservice super vriendelijk. Ik kreeg direct een vervanging.

David Milar 09-07-2021

De dienst is OK maar ik was helemaal niet tevreden over mijn product en ik moest het terugsturen...

Ik had de bestelling na een week al gekregen terwijl het 2 weken zou duren, maar jammer genoeg kon ik met de tv box geen sportkanalen vinden

nicolas puran 27-06-2021

ik heb over het algemeen een goede indruk van deze winkel. je bestelling wordt op tijd geleverd en meer moet dat eigenlijk niet zijn.

Amber 24-06-2021

Kreeg na mijn bestelling een berichtje dat het model van mijn hoesje niet meer op voorraad was wat ik best jammer vond. Maar dan hebben ze mij €10 extra krediet gegeven om een nieuwe product uit te kiezen, zo heb ik een ander hoesje gekozen met een glaasje erbij. Uiteindelijk toch goeie koop ermee gedaan.

davit ahmed 24-06-2021

na bijna een maand dan eindelijk mijn bestelling ontvangen,aanvankelijk was ik onder de indruk dat het de volgende dag zou geleverd worden maar dat heb ik verkeerd gezien. Nou ja, het heeft nog steeds een week te lang geduurd.

de luidspreker is gelukkig niet representatief van de levertijden en is wel goed. het product houdt ik dus wel.

amelia ava 22-06-2021

vlotte levering maar ik heb de verkeerde hoesje ontvangen,heb die teruggestuurd en ik wacht op de nieuwe

Nicolas Poramanik 19-06-2021

Tevreden met mijn hoesje het werd snel geleverd.Verder niet echt iets te melden.

Aswan 16-06-2021

De webshop heeeft een ruime keuze. Zodra je bestelt volgt een kordate levering volgens de belofte. Heel blij met de manier waarop de klantenservice je behandelt. Kan wel een weekje duren voor je ontvangt.

Delana Alisha 27-05-2021

Na vier aankopen bij dit bedrijf kan ik met bijna zekerheid zeggen dat ze een 10 verdienen. Voor mijn eerste aankoop kwam ik op de site omdat ik een vervangings-LCD nodig had voor mijn telefoon en Stuff was de goedkoopste.

Daarna kwam ik terug omdat ik een hoesje zag staan dat me wel interesseerde en daar heb ik meteen een beschermglaasje bijgenomen. Nu ik de speaker uit de nieuwste bestelling heb gekregen ben ik wel zeker dat ik nog 'ns terugkom want de geluidskwaliteit is uitermate goed voor deze prijs. Echt een aanrader als je geld wil besparen en toch nog iets moois wilt.

kat 21-05-2021

best tevreden over de zonnelader, werd al uitvoerig getest! alleen ging het allemaal veels te traag om het pakket binnen te krijgen

Katja L 12-05-2021

Tof! Snelle service omtrent de levering en retourneren ging ook vlot. In mijn ogen een betrouwbare winkel.

Dali Meer 03-05-2021

Makkelijk spulletjes voor de smartphone of tablet bestellen. Via de telefoon besteld en dat liep gesmeerd.

Ellen Terry 27-04-2021

Na ongeveer een week op het product wachten moet ik concluderen dat het een relatief goede ervaring is. De bezorgafspraken worden (op een dag na) nagekomen en je kan achteraf betalen wat in mijn geval heel overtuigend werkt.

William 22-04-2021

Vandaag de producten in goede orde ontvangen van mijn bestelling geplaatst even geleden. De producten mogen sneller aankomen voor mij maar ja dat werd wel aangegeven.

Daarnaast vind ik dat David van de klantenservice erg goed zijn best heeft gedaan om mij te helpen met de reparatie van mijn telefoon. Toch zo goed als op afstand kan natuurlijk en dat waardeer ik erg.

Tanner 19-04-2021

Ik heb minstens 100 bestellingen geplaatst t op misschien meer dan 70 webwinkels,maar een zo oneerlijke en onprofossionele webwinkel als stuffenough ben ik niet tegengekomen.Veruit de slechtste!Ik dacht het is een Belgisch bedrijf liever hier bestellen dan uit China.Had ik heet maar niet gedaan.Van december 2020 tot april 2021 dikke miserie gehad met stuffenough.Heb last van hoge bloeddruk,bestel een horloge bij hun met bloedddrukmeter en hartslagmeter stond duidelijk vermeld,heb screenshots ervan,(55euromet afterpay optie).Bij aankomst blijkt het horloge helemaal geen bloeddruk en hartslagmeter heeft.Ik meteen contact proberen te nmen via whatsapp en mail,waar ze heel heel laat of niet op reageren.Ik stuur de horloge in perfecte maar ook in perfecte ongebruikte staat aangetekend terug in de originele verpakking.(Fotos genomen)
Na opsturing heb ik 3 maanden moeten wachten alvorens ik een antwoord kreeg van hun,ondertussen 4 betaalherinneringen van afterpay met incasso bedreigingen,zij waren uiteraard van alles op de hoofte met fotos en mail verkeer langs mijn kant met stuffenough.Na volle 3 Maanden meld sruffenough aan afterpay en niet aan mij dat de horloge welke ik 5 minuten heb uitgetest thuis zware gebruikerssporen had en de verpakking ook beschadigd was aangekomen.Dus ik krijg alweer een betalingsherinnerinf van afterpay mety 5 euro kosten erop en bij niet betaling incassobureau op mijn dak voor een horloge welk ik door hun misleidende info heb moeten terugsturen.Uiteindelijk na mail met stuffenough moest ik 25% van de horloge(wss al lang verkocht aan een ander)betalen aan hun.Ik had geen zin meer na 5 maanden stress met stuffenough en ik heb het betaald,8 euro +13=21 euro weggegooid verprutst aan zo een waardeloze stuffenough.be.Schandalige webwinkel is het!Nooit nooit nooit stuffenough.be meer!

Harry 08-04-2021

Heb alle producten vandaag ontvangen. Heel tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Je krijgt bericht wanneer de bestelling verzonden wordt, je kan achteraf betalen en je krijgt kwaliteit. Wat wil een mens nog meer! :P

Dominique 06-04-2021

Meestal komen ze na wat beloofd wordt en hebben ze goede producten. Heb wel een negatieve ervaring gehad recent bij het retour sturen, ze zeiden namelijk dat ze mn retour niet hadden gekregen... Voor mij zijn zo'n dingen niet mogelijk maar ik kon het niet nakijken bij de post helaas.

andres phonolosa 02-04-2021

goede service en ze bieden een erg breed gamma aan van gsm spulletjes. kan ik toekomstig nog wel gebruiken voor mn aankopen.

een minpuntje is dat het 3 dagen kan duren voor je antwoord krijgt via email wat toch te traag is naar mijn mening.

addy 25-03-2021

begin december een accucel besteld wachtijd 4 weken oke dat wist ik vooraf ,prima na 5 weken kwam de accu aan bleek dat deze defect is dat geven ze ook toe bij stuff enough ik kan hem op eigen kosten terug sturen ( let wel op eigen kosten iets terug sturen wat defect wordt geleverd ??!!Belachelijk!!!) maar goed ik wil er toch wel graag een hebben ..................................daar wacht ik nu 25-3-2021 nog op . Afbestellen gaat niet want het artikel is al onderweg 3 maande dus naar m'n geld kan ik fluiten weg 58 euro wat een k.......bedrijf ik koop er NOOIT meer wat.

Alfred 09-03-2021

Ik heb mijn product na veel zwoegen en zweten dan toch ontvangen. Door de onduidelijke berichten van de support dienst had ik geen idee wat er met mijn bestelling gebeurde want zij zeggen iets maar op de tracking informatie ging de levertijd enkel omhoog.

Uiteindelijk toch gerustgesteld want dit bleek niet de verwachte levertijd te zijn maar de levertijd die al verlopen was. Heb nu mijn bestelling van het hoesje en protector ontvangen en toegpast. Dat lukte best. Kan er niet te veel sterren voor aftrekken want uiteindelijk ging het wel volgens afpsraak, gewoon duidelijker zijn!!

Nina 01-02-2021

Mijn bestelling was niet goed gegaan, had een artikel niet ontvangen,
Vervolgens contact gezocht en dat werd netjes opgelost. Blijkbaar wordt mijn artikel apart gestuurd van de leverancier, en ze stellen me netjes op de hoogte van de zending.