stuff enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over stuff enough.be.

stuff enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Nicholas Leey 02-03-2022

Bij de electrozaak waar we zijn gaan kijken was de reparatie heel duur en zou ook nog eens een week of twee moeten wachten tot ze nieuwe onderdelen krijgen. Ben dan naar een alternatief gaan kijken en bleek niet zo moelijk te zijn om het zelf te doen. Na nog wat opzoekwerk bij deze winkel uitgekomen vanwege de prijzen. Dat ging goed.

Philip 24-02-2022

Afspraken worden nagekomen dus ik heb niks te klagen. Kwam tijdig toe en veilig verpakt.

Jan VN 15-01-2022

Ik heb hier een smartphone hoesje gekocht. Op de website stonden foto's van het hoesje, en hier was ik op afgegaan. De titel van het hoesje was Xiaomi Redmi Note 5. (zelf heb ik een Xiaomi Redmi 5) Omdat de foto's overeen kwamen met het model dat ik nodig had heb ik dit besteld. Na een paar weken is het bestelde materiaal toegekomen. Nu blijkt dat het hoesje andere camera-uitsparingen heeft dan datgene dat op hun website staat. Ik heb contact opgenomen via de kanalen dat ze op hun website aangeven. Dit is een ticket aanmaken. Ik krijg na weken nog geen reactie. Dan maar via Whatsapp contact opgenomen. Na 6 dagen reactie op Whatsapp. Ze geven toe dat ze foute foto's bij het artikel geplaatst hebben, maar willen geen retourticket sturen. Ik mag het wel terugsturen op mijn eigen kosten. Ik ben totaal NIET te spreken over hun service. 1 raad: Koop hier NOOIT iets!

Jordan Gonzalez 11-01-2022

Grotendeels goede ervaring: je kan achteraf betalen, er is heel veel keus en ze hebben vriendelijke support medewerkers. Het enige wat ik jammer vond is dat de zending zo lang uitbleef. Bijna 20 dagen op de bestelling gewacht terwijl vermeld stond dat het maximaal 2 weken kan duren.

Albert 28-12-2021

Aankoop gedaan op kerstavond en had wel verwacht er tot na nieuwjaar op te wachten. Vandaag (28 december) heb ik het al ontvangen, echte toewijding noem ik dat!

Chris 25-11-2021

Hardcase besteld maar is nog steeds 'onderweg' ook geen antwoord van 'service'. Advies? betaal iets meer bij een gerenomeerd webwinkel, dit is idd een doorgeefluik voor spullen die 2 maanden per boor uit China moeten komen.

David Backers 23-11-2021

Bestellen gebeurt gewoon simpel, je hoeft bijna geen info in te vullen omdat het automatish werkt. Kreeg het pakje aan op enkele dagen en (gelukkig) geen contact gehad met de klanten service.

Philip 06-11-2021

Zag hier best een aantal slechte beoordelingen, dat zet mij aan tot een reactie want ik ben nog niet teleurgesteld. Ik wordt altijd heel snel geholpen als ik een berichtje stuur op whatsapp of als het uitvoeriger moet dan kan ik op de mail terecht.

Naast het feit dat veel van de bestellingen die je plaatst een levertermijn van 1 tot 2 weken hebben (wat je gewoon op voorhand weet) heb ik echt geen negatief punt te geven.

Myrthe Hosseel 31-10-2021

Buitengewoon tevreden met de spulletjes die ik ontvangen heb. De powerbank doet zijn werk goed en het hoesje past gewoon perfect. De service is goed, bij vraagjes kreeg ik na nog geen halve dag al antwoord. Kan alleen geen volledige score geven omdat de verzending 4 dagen te laat was :x

William Sonders 23-10-2021

De producten die ik ontving (hoesje, kabel en voor de iphone en popitje voor de kindjes) zijn allemaal zeer mooie kwaliteit voor de prijs. Perfect verpakt toegekomen in de brievenbus dus moest er niet thuis voor blijven.

Er is wel een probleem met de levering die duurt namelijk meer dan een aantal weken dus je moet er echt wel ff geduld voor hebben.

Kasae 11-10-2021

Al enkele bestellingen geplaatst en je krijgt telkens mooie producten (in mjn geval hoesjes en een batterij). Als iets niet op tijd wordt geleverd krijg je daarvan berichtje. Helaas gebeurt dat wel praktisch elke keer... kan er daarom niet echt een topscore voor geven.

Tisha Wurscher 06-10-2021

Werd gevraagd om een review te plaatsen ehlaas ben ik niet zo tevreden. Heb de bestelling pas na een maand binnen en ik vond de ondersteuning daarrond best ondermaats.

Nichole 25-09-2021

De volle 10 van mij!! Als je een bestelling plaatst, met bankoverschrijving, dan geven ze de opmerking dat het 3 dagen kan duren tot ze de betaling innemen en verzenden. In mijn geval was die de volgende dag al geregistreerd en nog geen 8 uur later zaten de produkten al in mijn bus!!

Hasna 20-09-2021

Waar ik naar zocht was prima op de website te vinden.
Bestelling en betaling zonder problemen doorlopen. Na paar dagen ontvangen.
Kwalitatieve service!

Marcel 13-09-2021

Veel elementen die goed zijn op deze winkel maar ook een paar negatieven

Goed:
Je kan achteraf betalen, krijgt duidelijke informatie over de bestelling en het product is (bij mij) heel goed

Negatief:
De levering duurt standaard een paar weken en kan langer uitvallen. Als je een mail stuurt krijg je soms een kort antwoord.

Uiteindelijk wel de moeite waard vind ik.

Olevia 09-09-2021

De bestelling kreeg ik maandag toe (vrijdag beteld) het is een scherm van kwaliteit

Als ik m'n telefoon nog eens repareer probeer ik het hier weer.

alice 02-09-2021

ik heb het gekregen en ben blij over het produkt maar het kwam wel heeeel laat :(

Lara Schmid 29-08-2021

Hele fijne website makkelijk om te zoeken. Je hebt veel keus voor een hoesje.
Kan het aan iedereen aanbevelen.

Sophia 26-08-2021

Uit enthousiasme vorige week een pop it dingetje besteld en een paar dagen later van stuffenough in de bus gekregen!!

T is een heel tof ding en verlicht zeker de stress tijdens de dag Heel goed danku!

Derek 23-08-2021

I was pleasantly surprised about the speed at which everything was taken care of. Unfortunately the product was not what I expected and it turned out I had ordered the wrong thing :X

I have returned the product and received my refund

Kenny 23-08-2021

Int zak gezet horloge besteld is enkel in Chinees, makkelijk geld verdienen op deze manier!
50€kwijt en een teleurgestelde zoon was een verjaardagscadeau, zeer trieste manier van zakendoen dit.

Hidable B. 18-08-2021

Ik had niet verwacht dat als ik bij een Belgische winkel bestel dat mijn bestelling niet vanuit Belgie zou gestuurd worden. Dat was raar en daarom was ik ook onwennig over de langere levering en ben ik misschien wat onbeleefd geweest tegen de klantendienst...

Na ongeveer tweeënhalve week heb ik het dan gekregen en ik ben er al bij al wel blij mee. Gewoon een beetje beter zien om de klanten wat meer duidelijkheid te brengen op voorhand bedankt!!

‪henry deruyter‬‏ 10-08-2021

mijn aankoop bij deze site is goed de bestelling was er de volgende dag en ik heb er veel plezier van x

Lucas 08-08-2021

de bestelling werd zonder problemen bezorgd zoals aangegeven. Na ongeveer 6 dagen de android box gekregen van onze postbode. Je hebt best veel keuze en ik kon daardoor toevallig net hetgene vinden wat ik zocht. Het is een goed ding dat doet wat moet.

Wilco 04-08-2021

Vrij laat op de dag een batterij besteld.Die heb ik volgende dag nog ontvangen!!