phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over phonemarket.nl.

phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 424 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wilma 09-11-2019

De site is gebruiksvriendelijk, de prijzen zijn aantrekkelijk, en snelle levering.
Helemaal tevreden mee 😊

dimphie van der veeren 09-11-2019

het is een aanwinst voor de telefoonwereld makkelijk te bestellen en de andere dag in huis zoals beloofd

Gerard 03-11-2019

Het is een eerste kennismaking met PhoneMarket. En die is uitstekend. Product op voorraad en zoals beloofd inderdaad binnen 24 uur in huis. Laptop was prima en transportveilig verpakt. De e-mail orderbevestiging met volledige informatie is heel goed. Toch zou ik ook nog een bericht willen ontvangen dat het pakket is verzonden. Nu moet je wachten op bericht van Postnl, maar dat is ook koudwatervrees van mij.
PhoneMarket top.

Marian 25-10-2019

Makkelijk te bestellen, netjes geïnformeerd over aflevering en netjes verpakt afgeleverd
Heel tevreden

Peter 25-10-2019

iPad besteld en volgende dag al ontvangen. Goed en waterdicht verpakt. En in een passende doos. Niet zo’n idioot grote met heel veel lucht en vulmateriaal. Prima.

Jesse Broeders 25-10-2019

Ik had zondag middag Mac book besteld en kreeg hem dinsdag middag binnen precies volgens de t&t code !
Ook de medewerker gesproken of dat deze op voorraad lag en hielp mij netjes en spoedig.
Tevreden klant !

Ant. Burger 23-10-2019

Snel, betrouwbaar, goedkoop . Alles duidelijk en top geregeld. Ben super blij dat ik deze site weet

Seb 23-10-2019

Bestelde GSM werd netjes op tijd bezorgd. Ik had nog nooit iets besteld via deze website, maar niets op aan te merken wat de levering betreft.

Stella 22-10-2019

MacBook en volgende dag half 12 al in huis! Origineel en compleet. Aanrader.

Jos Kouwenberg 22-10-2019

Een zeer onvriendelijk bedrijf. Ik had per abuis een Ipad met 32 GB besteld. Deze is ook uitgepakt en geactiveerd. Toen kwamen we er pas achter dat we meer GB wilden. Phonemarket had geen 128 GB. En we kregen 35% waardevermindering op de Ipad. Let dus heel goed op!. Er staat wel op de site dat je het produkt mag uit proberen maar daar rekenen zij dus een fors bedrag voor!!
Ik koop nooit meer iets bij Phonemarket. Zij hebben totaal geen begrip.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 22-10-2019

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie.

Uw heeft natuurlijk alle recht om een product retour te sturen of eventueel te ruilen. Alleen als wij constateren dat het product gebruikssporen bevat hebben wij ook het recht om waardevermindering toe te passen. U mag het product net zo ver bekijken en gebruiken als in hoe ver u dit in de winkel zou (mogen) doen.
Net zoals u zelf geen gebruikt product zou willen ontvangen, kunnen wij dit product niet meer als nieuw aanbieden.

Wij hopen ook op uw begrip!

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket.nl

Dhanushka 21-10-2019

super goede service, ik wilde de Iphone 11pro hebben, die was overal uitverkocht, na wat mailen met Phonemarket, ze hebben de service dat ze tot 18u versturen, ik had iets voor 18u contact en ze hebben de Iphone direct verstuurd, dus helemaal blij!! gewelige service!

Jack 19-10-2019

Prima webshop. Een gunstige prijs gecombineerd met een snelle afhandeling! Ik had m'n bestelling binnen een dag in huis. Waarom geen 10? het had mooi geweest om de bestelling direct naar een postnl punt te laten sturen.

john swanen 17-10-2019

De phonemarket heeft een duidelijke site met voldoende product informatie zodat je snel en goedkoop je product kunt selecteren en bestellen. ook kun je vergelijken met andere producten. ze hebben ook zeer concurerende prijzen voor de vergelijkbare producten.

Esmee 17-10-2019

Meestal de voordeligste. Ook super blij met de snelle levering. Overigens ook een perfect voormaat doos voor de kleine AirPods. Enorm bedankt!

Guido 16-10-2019

S,middags besteld en volgende dag in huis.
Zoals afgesproken en stond op de website.
Kijk dat bedoel ik. Een verdiende 9

Elbert 16-10-2019

Zondagavond Airpods 2019 besteld voor de scherpste prijs op de markt bij een aanbieder met ook een fysieke winkel (voelt altijd prettiger dat je als het moet ook langs kunt gaan).
Dinsdag pakketje ontvangen via PostNL, keurig zending kunnen volgen via track en trace, bovendien handtekening voor ontvangst vereist en niet bij buren bezorgen. Vind ik ook prettig bij dit soort pakketjes. Zeer tevreden. Aanrader!

Lisanne 16-10-2019

Samsung A50 besteld, heb deze 's avonds laat besteld dus 2 dagen later had ik hem al in huis. Ziet er allemaal goed uit, ik ben tevreden.
Het was de enigste webshop waar de Samsung A50 op voorraad was met snelle levering. Goede service dus.

Barbara 11-10-2019

Samsung tablet besteld en volgende dag ontvangen. Goedkoopste in prijs en geen verzendkosten.
Duidelijke website.

Nadin 11-10-2019

Goede prijs heeft ook een snelle bezorging wat me wel tegenviel is je hebt geen account dus je kunt ook niet terugzoeken waar je bestelling is en alle info en je weet ook niet of je een Track en tracé krijgt voor je desbetreffende bestelling .

Gerrit Jan Schut 10-10-2019

goede prijs, en super snelle levering, was niet de goedkoopste, maar de reviews waren zo goed dat ik voor deze webshop heb gekozen. En hier heb ik zeker geen spijt van.

Gul 10-10-2019

Voor het eerst hier wat besteld. Ben er echt tevreden erover. Zo snel afgehandeld en supersnel bezorgd. Heb gelijk hun link doorgestuurd naar m’n naasten. We zullen we zeker vaker gebruik van maken. Top !!

wayne& Anouk 08-10-2019

wij hebben bij phone market.nl 2 samsung mobiels aangeschaft en zijn zeer tevreden over de manier hoe wij zijn behandeld en de snelle service van phone market en beslist niet duur

een echte aanrader

mvg. wayne en anouk

Kasper 08-10-2019

Voor mijn werk in de natuur is een budget telefoon wel zo handig, via Phonemarket.nl had ik hem snel en voor zo ver ik weet de beste prijs. Zeer aan te raden dus, ook in het duurdere segment ligt me het een prima bedrijf.

Peter van den Brandt 08-10-2019

Super snel geleverd in België, product als omschreven en de prijs de scherpste van het internet!
Het enige minpunt is dat ze sneller mogen reageren op vragen via chat of email, als ze dat hadden gedaan had ik ze zeker een 10 gegeven.

Koen 07-10-2019

Prima, ze leveren snel en accuraat.

Zelf had ik gebeld, dat ik geen opdracht bevestiging gekregen had..... Maar die stond in mijn spambox.

Mijn fout om daar niet even te kijken.

Joey 05-10-2019

Goede aanbieding van de AirPods, volgende dag in huis. Originele verpakking met alles er op en er aan, top.

Pleun 04-10-2019

Product tegen een scherpe prijs. Snelle levering van het juiste product. Alle lof.

Jacques 02-10-2019

Gekozen voor de phonemarket omdat de prijs erg concurrerend was vergeleken met andere winkels. Daarnaast heb ik een zeer goede ervaring opgedaan. De bestelling verliep doeltreffend en eenvoudig. Vervolgens verliep de levering exact volgens afspraak en het geleverde product (MacBook Air) was geheel naar wens. Kortom, een “10” gegeven, want er liet echt niets te wensen over.

Talitha 02-10-2019

Super sneller levering!
Telefoon kwam snel en netjes verpakt binnen.
Prijzen zijn realistisch. Door op deze site te bestellen heb ik meer als 20 euro uitbespaard!
Aanrader!

Ko 30-09-2019

Duidelijk site , keuze is ruim en prijzen zijn scherp, snelle levering , kortom alle elementen aanwezig voor mij om hiermee in zee te gaan

Thuis 30-09-2019

Prima prijs. Producten (iPad en hoes) zijn snel geleverd, en de mogelijkheid om af te halen in van een echte winkel spreekt me enorm aan. Echter (nog) geen oordeel over klantvriendelijkheid bij eventuele problemen.

Sierra Pam 30-09-2019

iPad besteld. Makkelijke bestelling. Scherpe prijs. Volgende dag geleverd. Zo moet het.

Peter Geurten 30-09-2019

Ze zijn snel, accuraat en begrijpen je meteen. Info is goed !
Beloofde levering prima nagekomen.

Jo 30-09-2019

Een hele duidelijke webshop. Waarin de telefoon die ik op oog had, het goedkoopste was bij The
PhoneMarket! Dan is de keuze zo gemaakt!
Super snelle levering van de nieuwe telefoon. En keurig verpakt. Dus een super tevreden klant!!

Verbeek 29-09-2019

Op tijd geleverd en alles in orde! Netjes op de hoogte gehouden kortom een aanrader.

Raimond 29-09-2019

Ik heb mij telefoon besteld smiddags om 17.00 uur en kreeg hem netjes de volgende dag geleverd , goed verpakt de site was ook goed en duidelijk.

Geurts 28-09-2019

Gemakkelijke website, duidelijk over levertijd.
Alles netjes gecommuniceerd en op tijd geleverd.
Zeer tevreden en kom zeker terug.

Mdmk 27-09-2019

Snelle handeling en afhandeling
Correct
Netjes
Zeer zeer tevreden ik raad ze zeker aan bij famil8e en vrienden.

Jurjen 26-09-2019

Duidelijke informatie over verzend tijd.
Prijs was goed, ook gelijk een aankoopbevestiging ontvangen per mail zoals het hoort. Was prima.
Moest alleen een extra dag wachten op de levering, maar dat kwam door mij zelf. Te laat besteld. Haha

Roos 26-09-2019

Ik heb een nieuwe iPhone SE besteld omdat mijn vorige wat sloom werd na 2 jaar. Bovendien is dit model veel goedkoper dan de nieuwe modellen en toch genoeg opties voor mij maar dit is natuurlijk persoonlijk. Ik heb de iPhone besteld op zondag en kreeg gelijk een mail dat ik m dinsdag zou ontvangen. De iPhone werd idd keurig op dinsdag bezorgd

Harie 26-09-2019

Phonemarket was voor mij volledig onbekend.
In mijn zoektocht naar Apple Airpods 2 kwam ik op de phonemarket-site terecht.
De prijs van de Airpod 2 stond mij zéér aan en de levering de volgende dag maakte mij blij.
Inmiddels zijn de Airpods 2 én op het afgesproken moment geleverd én ze bevallen bovendien ook nog eens uitstekend.
Phonemarket een bij mij onbekende leverancier met goede en juiste service en een heerlijk produkt.

Raimond 26-09-2019

Kaj 26-09-2019

Iphone 6S besteld met accessoires. Keurige prijzen en levering conform afspraak. Prima geregeld.

Peronne78 26-09-2019

Draadloze Apple earpods gekocht in de Phonemarket webshop, die overigens zeer duidelijk en overzichtelijk is. Zij boden de earpods aan tegen een scherpere prijs dan andere leveranciers, wat voor mij de doorslag gaf ze hier te bestellen. Het geleverde product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De gratis levering was een dag na aankoop. Precies conform afspraak.

Stephanie 26-09-2019

Bestelling verliep vlot, duidelijke mails na bestelling. Je wist waar en wanneer er geleverd werd en dat er voor getekend moest worden. Levering volgens afspraak. Wat me verbaasde was dat er geen gebruiksaanwijzing bij de telefoon zat. Echter, misschien is dat wel bij alle telefoons zo. En handleiding is te downloaden. Ik ben tevreden.

J. H. Locht 25-09-2019

Ruime keuze uit gsm's, een snelle en goede levering.
Toestel goed verpakt. Van harte aanbevolen

Baboeram 25-09-2019

Precies wat op de website stond zo heb ik ook ervaren. Ik heb helemaal geen klachten. Ik ben zeer zeer tevreden. En ik zou ook iedereen aanraden om bij hun te shoppen.

Jaap 24-09-2019

Ja ook wij bevelen deze winkel aan met de motivatie van
Geen mooie woorden maar harde daden
En daar kun je wat mee

Merlene 23-09-2019

Leveren snel.
Adviseren je uitstekend.
Vragen worden goed beantwoord.
Goedkoper dan andere sites!
Dus helemaal top. Aanrader!

Slinger 20-09-2019

Na wat problemen i.v.m. storing bij de creditcardclub een nachtje gewacht. Volgende ochtend nog problemen en telefonisch contact opgenomen met Phonemarket waarbij het verloop direct werd nagetrokken. Ik bleek niet de enige te zijn. Later die ochtend weer geprobeerd en toen ging het vlekkeloos. 24 uur later werd m'n bestelling afgeleverd.