phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over phonemarket.nl.

phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 215 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne 22-07-2021

Goede duidelijke site, met duidelijke omschrijving van de telefoons.
Prima levering.

Hugo 23-06-2021

Ik vond phonemarket een hele fijne verkoper. De service was snel en duidelijk. Ik kreeg mijn pakket erg snel en in goede staat. Al met al ben ik erg tevreden.

Johanna 22-06-2021

Duidelijke, objectieve omschrijving van het product. Lagere prijs dan andere webwinkels. Snelle levering.

peter 22-06-2021

goede prijzen, goede service, vlotte levering. Wat wil een mens nog meer? aan te bevelen!

Eva 04-06-2021

Top kwaliteit!

Ik had op Vrijdag 28-5-2021 voor 16:00 uur besteld en de volgende werkdag op Zaterdag 29-5-2021 thuis afgeleverd.
De smartphone is precies de kleur wat ik besteld had. Ik ben zeer tevreden over de service. Bij de levering was alles compleet, ook de factuur kreeg ik erbij. Heel netjes dat het wordt meegeleverd.
De Phonemarket is iedereen aan te raden.
Je krijgt een mail van je bestelling

Ivan 03-06-2021

Goede service, artikel binnen de afgesproken tijd geleverd. Goed en veilig ingepakt.
Goede prijs kwaliteit. Zeker een aanrader

Martijn 22-05-2021

Playstations 5 binnen 1 dag geleverd. Goede en professionele afwikkeling (factuur e-mailen, bezorgtijd). Ps5 is bij Phone Market een stuk duurder dan de adviesprijs, maar fijn dat het mogelijk is om er op deze manier toch 1 te kunnen kopen.

cor 14-05-2021

zeer tevreden over phonemarket eerste keer hier besteld zijn goedkoper en levering goed geregeld echt een aanrader..

Khalid 14-05-2021

Het toestel heb ik in goede orde ontvangen. Ik ben tevreden over mijn bestelling.

Lore 04-05-2021

Heb op 18 maart mijn toestel opgestuurd voor garantie. Heb reeds verschillende mails gestuurd om te vragen hoe ver het zat met de reparatie.... steeds geen antwoord. Wanneer ik bel nemen ze wel op en vertellen ze me dat het lang duurt door corona zonder enige info. Ook werd me op voorhand verteld dat het wat langer kon duren, waarvoor ik alle begrip heb, maar nu duurt het wel zeer lang. Ook niets laten weten frustreert mij. Mijn geduld raakt op!

Michael 23-04-2021

Snelle levering en goed verpakt! Informatie rondom proces ook goed. bestelling voldoet helemaal aan de verwachting.

MJ 21-04-2021

Zeer snelle levering en perfecte service. Ik heb 2x binnen het uur een reactie gekregen.
Ook bij een retourzending alles prima geregeld en geld zeer snel terug. Helemaal top!

Linny 21-04-2021

hele snelle levering en goede kwaliteit. ?De webshop is overzichtelijk en duidelijk.

Lidia 20-04-2021

Deze shop sprong er met kop en schouders bovenuit wat betreft prijs en service. De opslagruimte van deze telefoon was vergeleken met andere shops ook goedkoper. Daarom voor deze shop gekozen. Ook de service wat betreft levering voldeed aan alle verwachtingen.

J van gestel 20-04-2021

Een iPhone XR aangeschaft op basis van prijs kleur enGB. Zeer goede prijs en supersnel geleverd! Voor
Mij een topbedrijf!!

Gerda 20-04-2021

Ik vond het makkelijk om hier een telefoon te bestellen.
Het toestel heb ik in goede orde ontvangen.
Ik ben een tevreden mens.

Hans 06-04-2021

Geen teruggave aankoopbedrag nadat product met track&trace retour is gestuurd en bewezen is aangekomen. Phonemarket reageert enkel met "helaas is deze nog niet aangekomen" en doet geen enkele moeite tot een oplossing te komen
Officiele reactie van Phonemarket.nl 09-04-2021

Beste Sth,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Erg jammer om te horen dat onze service niet voldoende was. Graag willen we met u meekijken hoe we u alsnog van dienst kunnen zijn. Uw klacht komt ons niet bekend voor en ook kunnen wij hier verder niets over vinden. We willen u dan vragen om te mailen naar klantenservice@phonemarket.nl o.v.v. het ordernummer van uw bestelling. We zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Excuses voor het ongemak!

Team PhoneMarket.nl

Bas 03-04-2021

Dit is de eerste keer dat ik zaken doe met deze aanbieder. Men komt de afspraken netjes na. Vandaag besteld, morgen in huis tegen een nette prijs/kwaliteit.

A. 03-04-2021

Iphone aangeschaft. Woensdag besteld, donderdag in huis.
Kan niet beter. Top.

Eleonore 03-04-2021

De reviews voor Phonemarket zijn goed en dat is gebleken. Ik heb een Samsung S10e gekocht en hun prijs was het meest aantrekkelijk. Levering met tijdsaanduiding binnen een dag. Ben dus helemaal gelukkig!

Marianne 03-04-2021

Zeer klantvriendelijk en goede vandaagbestellen en de volgende dag al thuis

s b 02-04-2021

na bestelling snel in huis. geen gedoe en goed te volgen via track en trace

Hans 22-03-2021

Ben best tevreden over deze site,na bestelling alles vlotjes en goed verlopen.

SaidF 21-03-2021

Heb mijn order optijd ontvangen en had ik wat instructies nodig en klantenservice had me heel goed mee geholpen blij er mee

Pluspunten

Minpunten

Jos 20-03-2021

12 Februari 2021 bij Phonemarket een stofzuiger Roborock S6 gekocht, door problemen bij de vervoerders heeft het 13 dagen geduurd voordat het product geleverd werd. Toen het product geleverd werd (25 februari) heb ik niet opgelet of het juiste type geleverd was. Aan het uiterlijk van het product is dit voor een leek moeilijk te zien. Besteld was een Roborock S6, geleverd was een Roborock S6 Pure met een prijsverschil van 70 Euro.
Toen ik dit ontdekte heb ik de volgende dag gemaild naar Phonemarket waarbij ik aangaf het geleverde product te accepteren (afgezien van prijs is het produkt nagenoeg hetzelfde) en verzocht om het prijsverschil terug te betalen.
De reactie van de klantenservice was snel:

"U had dit eerder moeten aangeven.
Helaas is het nu voor ons te laat en kunnen wij dit ook niet verhalen bij onze leverancier.
Binnen 24uur na ontvangst dient u zulke afwijkingen aan te geven.
Wij kunnen hierin niets voor u betekenen."

Het is bij de firma bekend dat een goedkoper product geleverd is en dan deze reactie. Ik heb binnen twee weken na ontvangst van het product gemeld dat een verkeerd product geleverd was. Voor de toekomst betaal ik liever iets meer bij firma's die bewezen hebben service te verlenen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-03-2021

Beste,

Wat vervelend dat niet alles zo soepel is verlopen bij uw bestelling.
Wij zullen dit voor u rechtzetten en ervoor zorgen dat het verschil zo snel mogelijk op uw bank is bijgeschreven.

Team Phonemarket.nl

Jozef45 10-04-2021

Ondanks de toezegging van de klantenservice van Phonemarket het verschil terug te betalen en ondanks een herinneringsmail is het geld niet terug betaald. Ik kan alleen maar concluderen dat deze firma niet doet wat ze beloven. Beter is het bij firma's te kopen die bewezen hebben te doen wat ze zeggen. Indien firma het geld alsnog overmaakt zullen we dat hier in een aanvulling vermelden.

Jozef45 15-04-2021

Goed dat uiteindelijk alles tot tevredenheid geregeld is.

PS 16-03-2021

Phonemarket is niet te vertrouwen!

De bestelling en levering van het toestel ging redelijk snel.

Maar na twee maanden normaal gebruik verloor ik al 2 knoppen van het toestel dat te boek staat als “onbreekbaar”
Na contact opgenomen te hebben met Phonemarket bleek dat ik alles zelf mocht regelen, op mail reageren zij niet of traag, de klantenservice is een lachertje, ze zuigen allerlei verhalen uit hun duim en ze zijn ronduit onbeschoft.

Mijn toestel heb ik opgestuurd naar de Dr Mobile reparatiedienst maar deze konden mijn telefoon niet meer repareren toestel is zelfs zonder overleg met mij vernietigd, voor de garantie moest ik maar contact opnemen met de Phonemarket.

Zij kwamen tot de conclusie dat het toestel een fysieke schade had waardoor deze niet onder de garantie viel, zonder ook maar een schaderapport van Dr Mobile ingezien te hebben, hierna heb ik niks meer van hun vernomen………

Ze zullen in reactie op mijn klacht wel weer aangeven dat ze alles voor de klant hebben ondernomen om het probleem op te lossen, maar het probleem is de Phonemarket zelf, hun aftersale service is ver beneden pijl, en ik verdenk hun zelfs dat ze afgekeurde telefoons verkopen….

Beste lezers let op met een aankoop bij de Phonemarket het zijn een stelletje bedriegers….
Officiele reactie van Phonemarket.nl 17-03-2021

Beste PS,

Wij vinden het heel vervelend om dit te vernemen.
Helaas was uw geval net iets anders, uw toestel bevatte fysieke schade waardoor deze niet langer onder de garantievoorwaarden viel.
Hierdoor kwam u niet in aanmerking voor de garantie bij Dynafix.
Wij bestaan al bijna 20 jaar en werken al ruim 10 jaar samen met Dynafix voor onze reparaties.

Wij verkopen ook geen afgekeurde toestellen, wij verkopen nieuwe toestellen met 2 jaar garantie.
Mocht u zich niet aan de garantievoorwaarden dan kunnen wij u hier niet bij verder helpen.

Team Phonemarket.nl

sohrab 14-03-2021

Heb mijn toestel laten repareren alles is netjes verwerkt en werd duidelijk instructies gegeven.

Claudia Malta 04-03-2021

Competitive prices. Efficient service. The product was well packaged. The placement of the glass film on the phone screen was perfect. I recommend the store, clearly.

Lida Knevel 04-03-2021

Hele duidelijke site met vooral schappelijke prijzen en hele goede service. 23 februari gekocht en de dag later al bezorgd. Wat een service. Ik weet zeker dat ik binnenkort ook een telefoon bij deze zaak koop en door mondeling reclame heeft mijn vriendin dezelfde telefoon als mijn man gekocht en wel de A21S van Samsung.

Jupke 04-03-2021

Duidelijke website met prijsvriendelijke artikelen. Degelijk verpakt en snel bezorgt.

Jolanda 04-03-2021

Duidelijke site en snelle levering. Nadat ik onjuiste artikel had besteld geen probleem dit te ruilen.

Manon van Duijn 03-03-2021

Snel geleverd. Communicatie over het leveringsproces was goed. Netjes verpakt! De prijs uitstekend! Kortom ik zou er zo weer bestellen!

Johnny 03-03-2021

Goede informatie via de site en vlotte levering van het bestelde. Ik zou hier zekers wel weer eens een bestelling plaatsen.

Jan 02-03-2021

Het bedrijf PhoneMarket.nl was onbekend voor mij als nieuwe klant. Door bij hen een aankoop te doen, heb ik mij laten leiden door eerder positief beschreven ervaringen van andere klanten. Na telefonische informatie aan Klantenservice bestelling geplaatst. Mijn gedane aankoop werd zeer snel (de volgende dag) én uiterst netjes geleverd. Erg tevreden met gekocht product. Hulde!

Els 02-03-2021

Voor de eerste keer iets besteld. Heb nog even contact gehad met de klantenservice en ben echt heel goed en netjes geholpen.
De volgende dag mijn bestelling in huis.

Heb tegen mijn vrienden verteld dat dit een goed bedrijf is om iets te bestellen. Kom zeker nog een keertje terug.

Roger 02-03-2021

Correcte service. Bestelde producten waren goed verpakt en snel verzonden. De gegeven informatie door de medewerker was correct en duidelijk.

Raymond 01-03-2021

Allereerst omdat hij voor mijn product de goedkoopste was.
Duidelijke web site.
Bestelling gaf geen problemen en de verzending was binnen 24 uur. Kortom prima bedrijf

Liesbet 01-03-2021

Ik heb een IPhone 12 gekocht: de website is duidelijk, hielp me goed om te kiezen, incl de juiste accessoires.
De levering was supersnel, keurig volgens afspraak.
Deze telefoon was via Phonemarket ook nog het voordeligst.
Ik ben zeer tevreden!

B.vd D 01-03-2021

Nog niet eerder heb ik een bestelling zo vlug ontvangen.
Zelfs in deze corona tijden.
s'middag besteld, de volgende ochtend al aan de deur geleverd!
Fantastisch!

Sonja 01-03-2021

Snelle, correcte levering, duidelijke en veilige website en scherpe prijzen

Piet 26-02-2021

Via Phonemarket een iPhoneXR gekocht na uitgebreid onderzoek te hebben gedaan kwam ik bij ze uit en niets anders dan lof. Scherpe aanbieding, snelle levering. Netjes verpakt en precies wat op de site beloofd/getoond was.

Ik kan ze oprecht aanbevelen!

C 26-02-2021

Ik heb een iPad besteld. Snel en netjes geleverd. En een hoesje erbij gratis. Dit wist ik niet. Bovendien goe te bereiken.

Ria 25-02-2021

Snelle levering en netjes verpakt ontvangen. Top!
Kan niet anders dan Phonemarket aanbevelen.

van Heumen 24-02-2021

Telefoon en kort er na een hoesje besteld. Beide de volgende dag geleverd. De een met de postbode,de telefoon met een koerier. Nette prijs,nette afhandeling.
Erg tevreden

annet 24-02-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het product bij deze winkel het goedkoopst was.
de levering was sneller dan ik verwacht had. Alles was netjes ingepakt. Ik ben zeer tevreden!

Gihu 22-02-2021

Op 24/12 een reactie ontvangen op mijn review, die ik via deze site geplaatst heb, met de (loze) belofte om mij een correcte oplossing voor te stellen via mail.
Tot op vandaag nog steeds geen mail van hun mogen ontvangen...

Uit meerdere reacties heb ik al vernomen dat Phonemarket graag hun hoofd in het zand steekt van zodra er een bepaalde service van hen verwacht wordt.
Ook ik heb dit mogen ondervinden... We zijn 6 maanden na datum van retour sturen en nog steeds geen oplossing via hen aangeboden gekregen...

-------------------------------------------------------
Review 7-12-2020:

Eerste en laatste keer dat ik met Phonemarket werk.

Stofzuiger besteld die het na 1 enkel gebruik reeds niet meer wil starten...
Item teruggestuurd voor nazicht waar bij ze snel constateren dat er fysieke schade aan een sluiting waardoor het item niet meer wil starten.
Daarbij valt dit volledig buiten de garantie???

Meest onvriendelijke en inefficiente klantendienst waarmee ik ooit in contact ben gekomen. Voorzien geen enkele tegemoetkoming richting de klant ondanks de waarde van het bestelde product. Snelle manier voor hen om geld te verdienen!

Waardeloos manier van werken!!

GG. 22-02-2021

De site is overzichtelijk. De bestelling makkelijk te doen en de levering snel en foutloos.

Irma 21-02-2021

Mijn bestelling kwam aan op de dag zoals afgesproken. Het was keurig verpakt. En alles werkt zoals het moet.

Vijola 20-02-2021

Mijn telefoon heb ik op tijd ontvangen. Die was goed ingepakt. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Jan Pasterkamp 19-02-2021

Goede prijzen, snelle levering en snelle service! De bestelde iPhone 11 werd de volgende dag geleverd, maar na een paar dagen deed de lader het niet meer; opgestuurd en binnen enkele dagen een nieuwe lader in de bus!