phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over phonemarket.nl.

phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 153 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Angela 02-12-2021

Super service ga daar vaker bestellen.
Houden je goed op de hoogte van de bestelling en levering

Marion 09-11-2021

Makkelijk bestelproces, snelle levering, mooie aanbieding en goed product en zorgvuldig verpakt

Sunny 07-11-2021

Een hele goede webcam voor een zeer mooie prijs. Fijne communicatie en snelle levering

Consumer 04-11-2021

Scherpe prijzen maar geven niet de service van Bol, Amazon of Coolblue bij een return omdat het toestel je niet bevalt. Gedoe. Ik kreeg niet hele aankoopbedrag terug. Volgende keer weer gewoon bij een van de grote aanbieders bestellen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-11-2021

Onze collega van retourafdeling heeft geconstateerd dat u het product licht beschadigd heeft teruggestuurd! In uw bedenktijd moet u uiteraard de keuze maken of u deze wilt houden of niet.
Dit is immers niet netjes gebeurd en dat was de reden dat wij een waardevermindering hebben toegepast wat ook volgens de regel is.

Dit staat ook op Consumentenbond.nl:
U mag het product niet daadwerkelijk gebruiken (vooral niet beschadigen) als u nog niet weet of u het houdt. De verkoper mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan, dat zorgde voor de waardevermindering.
Heeft u nog vragen neem dan contact met ons op met 010-415-52-91 of mail ons naar klantenservice@phonemarket.nl.

Excuses voor het ongemak!

Team PhoneMarket.nl

Patricia 01-11-2021

Helder, duidelijke website, met ruime informatie van het product.
Eventueel ook met bijpassende accessoires.
Onmiddellijk een bevestiging van de bestelling.
Levertijd best wel snel.
Keurig verpakt.

Mike 29-10-2021

Phonemarket.nl heeft een snelle levering. Daarnaast bieden ze producten voor een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden!

Rianne 27-10-2021

Prima! Uitgebreid assortiment. Hier op voorraad terwijl bij andere bedrijven alles was uitverkocht. Beste prijs in de markt. Snelle levering. Al met al perfect!

Javrie 26-10-2021

Prima winkel alles duidelijk en snel geregeld.
En ook het volgen van de bestelling ging ook vanaf stap in tot de levering.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Rm 26-10-2021

Prima scherpe prijs en snelle levering en op se site makkelijk te bestellen

Ada 23-10-2021

Zeer correcte omschrijving van het product. Zeer snelle levering. Artikel keurig verpakt voor transport.

Erik 19-10-2021

Ik hen hier een robot stofzuiger gekocht. Ben uiterst tevreden
Snelle service
Goed product
Eerlijke en lage prijs
Ik ben zeer tevreden over alles

Roborock s6 pure is ook echt een aanrader

Alwin 14-10-2021

2 telefoons besteld. Helaas 1 verkeerde opgestuurd gekregen. Dit werd na een telefoontje prima opgelost en snel geregeld. Vele malen excuses en bij het leveren van de goede telefoon een leuk presentje erbij gekregen. Top.

Stefan 14-10-2021

Wat moeite gehad met mijn gelijk krijgen mbt een garantiegeval, maar uiteindelijk alles goed opgelost. In één keer goed zou beter zijn, maar uiteindelijk dus een voldoende.

Klaas 07-10-2021

Phonemarket leverde m'n twee iPhones SE 2020 snel, voor een prima prijs en netjes (niet in een veel te grote doos). Prima zaak.

Bosch 02-10-2021

Ruime keuze in telefoontoestellen en snelle levering. Scherpe (actie)prijs. Zeer zeker aan te raden.

Dennis 02-10-2021

Phonemarket is een prima betrouwbaar bedrijf dat een snelle levering verzorgde en een prima prijs ! Al met al zijn we zeer tevreden .

Yannick Biebuyck 23-09-2021

een groot voordeel vind ik dat er geen verzendkosten zijn of deze al inbegrepen zijn. Verder zeer tevreden, de aangekochte producten komen in goede staat toe en de dienstverlening loopt vlot.

Stéphane D 21-09-2021

Helemaal tevreden op de gevraagde producten voor een degelijke prijs. ( Galaxy tab S5e + cover). Thuislevering binnen de 48u.
Top dus.

Rosalie 21-09-2021

Mijn product online besteld en in de winkel afgehaald en betaald. Kreeg nog wat kassakorting omdat ik het in de winkel af kwam halen. Lekker makkelijk!
Qua verkoop was het prima maar snelle transactie. Er werd niet gevraagd of ik nog wat wilde weten over het toestel of iets erbij wilde hebben. Stond met 5min weer buiten.

Rajiv 15-09-2021

Vond het leuk om zaken met jullie te doen, ik dacht als ik de goedkopere product neem bij een ander site dat die dan snel kapot gaat. Ben er super tevreden mee, het was een cadeau. Bedankt voor de snelle levering etc.

petrucio 15-09-2021

Vandaag besteld, volgende dag opgehaald in de winkel. Essentieel voor mij was een mobieltje met werkend dual sim. Ter plekke onderzocht en aangetoond door Phonemarket dat die vereiste functionaliteit werkt. No hurry!

Lisette 15-09-2021

PhoneMarket kwam als voordeligste naar voren bij Beslist.nl. Prima service en volgens afspraak de volgende dag in huis. Goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Ik beveel de PhoneMarket absoluut aan ! Helemaal top!

rada 14-09-2021

de beste prijs..snelle levering..ben heel blij met mijn gsm.alles hoe het beloofd was..heel correct

Corina Steketee 13-09-2021

De site was erg ordelijk en overzichtelijk wat het zoeken erg makkelijk makkelijk. Top service en snelle probleemloze levering! Echt een aanrader de phonemarket.nl👌

Danh 13-09-2021

snelle levering, zoals beloofd vandaag besteld morgen binnen. Netje op de hoogte van de status van de bestelling. Ik heb 3 producten besteld alle 3 netje ontvangen. Ik schrok me wel een beetje tijdens het ontvangst, doos was beschadig. Maar gelukkig de producten zijn nog netje in hun dozen. Aankomende weekend mocht de jariger het uitpakken.

Linda 13-09-2021

Was al een tijdje opzoek naar een smartwatch.
Door te googelen naar de juiste smartwatch en daarbij de behorende prijs. Kwam ik op
jullie site.
De prijs was goedkoper dan andere sites dus dat stond mij gelijk wel aan. Toen ben ik gaan kijken naar de reviews en daar werd door vele mensen deze winkel aangeprezen.
Ik heb dus het horloge besteld en deze was dan ook binnen 2 dagen al binnen. Ik ben er superblij mee.🥰en beveel deze winkel uiteraard aan! 😊

Jordy 03-09-2021

Als ik vergelijk met andere websites was phonemarket de goedkoopste waar ik terecht kon voor mijn samsung GSM.
De levering was ook enorm snel: de eerst volgende werkdag rond 10.00uur . Goed ingepakt en doosje niet beschadigd door transport. Zo zou het altijd moeten gaan. Dikke duim voor jullie!

Edwin 31-08-2021

Via de duidelijke website iPhone SE gekocht. De na bestelling al in huis, conform de toezegging.

Sohrahida 23-08-2021

heb weer wat gekocht helemaal blij mee , goede service. klantvriendelijke klantenservice een aanrader

Chanti 22-08-2021

Ruime productkeuze, snelle verzending, duidelijke communicatie. Top service, kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Klaas 16-08-2021

Goede prijs, snelle gratis levering. Grote keuze en goede omschrijving, die overeenkomt met wat wordt geleverd. Geen gedoe.

Jeroen 15-08-2021

Goede prijs voor de iPhone die ik bestelde. Snelle levering en betrouwbaar in communicatie.

Erik1972 10-08-2021

Bijna een 10! De site van Phonemarket is overzichtelijk en de zoekmachine werkt goed. Dat is voor mij belangrijkste. Als 2de is prijsvorming, ook hier scoorde Phonemarket met de scherpste prijs goed. Waarom geen 10 punten. De technische specificatie is goed te vinden maar niet mogelijk om te vergelijken en dat vind ik erg jammer. Want je hebt toch altijd een paar modellen die binnen je keuze vallen en dan wil je vergelijken wat de beste is. Dit zou erg handig zijn als er een vergelijk optie is. Met deze optie erbij krijgen jullie een dikke 10!
Officiele reactie van Phonemarket.nl 17-08-2021

Beste Erik1972,

Hartelijk dank voor uw review!

Wij zullen deze mogelijkheid zeker in gedachte houden en zo snel mogelijk aan de website toevoegen zodat u hier gebruik van kunt maken!

Heel veel plezier met uw aankoop!

Team Phonemarket.nl

Fred van Faassen 10-08-2021

Vorige week problemen gekregen met mijn oude toest. Ik heb een nieuwe besteld in het weekend en de dinsdag erop was die er al. Goed toestel voor betrekkelijk weinig geld. Goede service en snel geleverd.

Michael 10-08-2021

De winkel weigert garantie te verlenen als binnen het jaar mijn iphone ermee stopt. Ze hebben een 3e partij die de reparaties uitvoert. Deze claimt dat er geen garantie is omdat de telefoon ouder dan 1 jaar is (wat niet waar is), ondanks dat volgens Europees recht de garantieperiode 2 jaar is. Daarna de telefoon op hun verzoek naar hun interne reparatieafdeling gestuurd. Deze wijzen in eerste instantie garantie af zonder opgave van reden. Na aandringen zeggen ze dat er waterschade was. Dit is pertinent niet waar. De telefoon is 100% zeker nooit in aanraking geweest met water. Daarbij: de eerste reparateur heeft dat niet geconstateerd, hoe kan er nu dan wel opeens waterschade zijn?
Echt een waardeloze tent.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 11-08-2021

Beste Michael,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Helaas valt de reparatie wat uw toestel nodig niet onder garantie. Dit komt omdat er waterschade is geconstateerd.
Om het alsnog goed voor u op te lossen willen wij u tegemoetkomen in de reparatiekosten. Wij sturen u een email hierover.

Team Phonemarket.nl

Frank 04-08-2021

100 procent ok, snelle levering en onklopbare prijs, zeker aan te bevelen bedankt.

Anne 22-07-2021

Goede duidelijke site, met duidelijke omschrijving van de telefoons.
Prima levering.

Hugo 23-06-2021

Ik vond phonemarket een hele fijne verkoper. De service was snel en duidelijk. Ik kreeg mijn pakket erg snel en in goede staat. Al met al ben ik erg tevreden.

Johanna 22-06-2021

Duidelijke, objectieve omschrijving van het product. Lagere prijs dan andere webwinkels. Snelle levering.

peter 22-06-2021

goede prijzen, goede service, vlotte levering. Wat wil een mens nog meer? aan te bevelen!

Eva 04-06-2021

Top kwaliteit!

Ik had op Vrijdag 28-5-2021 voor 16:00 uur besteld en de volgende werkdag op Zaterdag 29-5-2021 thuis afgeleverd.
De smartphone is precies de kleur wat ik besteld had. Ik ben zeer tevreden over de service. Bij de levering was alles compleet, ook de factuur kreeg ik erbij. Heel netjes dat het wordt meegeleverd.
De Phonemarket is iedereen aan te raden.
Je krijgt een mail van je bestelling

Ivan 03-06-2021

Goede service, artikel binnen de afgesproken tijd geleverd. Goed en veilig ingepakt.
Goede prijs kwaliteit. Zeker een aanrader

Martijn 22-05-2021

Playstations 5 binnen 1 dag geleverd. Goede en professionele afwikkeling (factuur e-mailen, bezorgtijd). Ps5 is bij Phone Market een stuk duurder dan de adviesprijs, maar fijn dat het mogelijk is om er op deze manier toch 1 te kunnen kopen.

cor 14-05-2021

zeer tevreden over phonemarket eerste keer hier besteld zijn goedkoper en levering goed geregeld echt een aanrader..

Khalid 14-05-2021

Het toestel heb ik in goede orde ontvangen. Ik ben tevreden over mijn bestelling.

Lore 04-05-2021

Heb op 18 maart mijn toestel opgestuurd voor garantie. Heb reeds verschillende mails gestuurd om te vragen hoe ver het zat met de reparatie.... steeds geen antwoord. Wanneer ik bel nemen ze wel op en vertellen ze me dat het lang duurt door corona zonder enige info. Ook werd me op voorhand verteld dat het wat langer kon duren, waarvoor ik alle begrip heb, maar nu duurt het wel zeer lang. Ook niets laten weten frustreert mij. Mijn geduld raakt op!

Michael 23-04-2021

Snelle levering en goed verpakt! Informatie rondom proces ook goed. bestelling voldoet helemaal aan de verwachting.

MJ 21-04-2021

Zeer snelle levering en perfecte service. Ik heb 2x binnen het uur een reactie gekregen.
Ook bij een retourzending alles prima geregeld en geld zeer snel terug. Helemaal top!

Linny 21-04-2021

hele snelle levering en goede kwaliteit. ?De webshop is overzichtelijk en duidelijk.

Lidia 20-04-2021

Deze shop sprong er met kop en schouders bovenuit wat betreft prijs en service. De opslagruimte van deze telefoon was vergeleken met andere shops ook goedkoper. Daarom voor deze shop gekozen. Ook de service wat betreft levering voldeed aan alle verwachtingen.