phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over phonemarket.nl.

phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 327 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 25-01-2020

Mijn ervaring met PhoneMarket lijkt veel op deze van anderen :
- Product conform de omschrijving van PhoneMarket geleverd
- Volgens de afgesproken tijdslijnen is het product afgeleverd. Product netjes in verpakking
en zonder beschadiging
- Financieel netjes volgens afspraak afgehandeld
- Scherpe prijzen.
Een nadeel : bij bestelling kun je niet meteen voor een Postnl afhaal locatie kiezen.

Jan-Kees 24-01-2020

De service is ronduit verschrikkelijk. Ik had draadloze oortjes besteld en wilde deze retourneren en geld terugkrijgen want had me bedacht. Dit was door mij teruggestuurd ruim binnen de 14 dagen die ervoor staan. Pakket was ongeopend teruggestuurd, verzegeling was niet verbroken. Toch krijg ik een onpersoonlijke mail terug dat vanwege hygiënische omstandigheden ze het product niet kunnen terugnemen en ik € 8,60 moet overmaken naar onderstaand rekeningnummer (geen rekeningnummer in de mail) dan sturen zij het pakket weer terug. Uiteraard de klantenservice gebeld, de mail was van hen en ook het telefoonnummer stond in de mail, krijg ik iemand aan de lijn die gelijk zegt: "Je moet een mail sturen, ik kan je niet helpen". Vervolgens geef ik aan waarom hun nummer er dan onder staat, waarna hij onbeschoft wordt. Na het sturen van de mail weer een onpersoonlijke mail zonder in te gaan op mijn vraag. Nu staat er wel een rekeningnummer in. Het geld heb ik overgemaakt en de oortjes, die ik helemaal niet meer wil zijn terug. Deze winkel beveel ik bij niemand aan, en zal ook mijn netwerk gebruiken om zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte te stellen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 24-01-2020

Beste,

Zoals eerder per email ook aan is u aangegeven komt u helaas niet in aanmerking voor een retournering.

Anke 24-01-2020

Product is toegekomen zoals op de website omschreven. Heel correcte levering.

Abel 23-01-2020

Ik had recht want er stond dat ik garantie had maar dat heb ik niet gekregen ik vond dat heel heel jammer omdat ik en slechten kakalieting en het waren wel duren oortjes
Officiele reactie van Phonemarket.nl 24-01-2020

Beste,

U heeft ons voorzien van een foto van het door u aangeschafte product waar heel duidelijk te zien is dat het product fysieke schade bevat. Dit valt niet onder de garantie. Op deze manier laat u het lijken alsof wij u niet willen, echter kunnen wij u in dit geval helaas niet helpen aangezien het product niet langer onder de garantie voorwaarden valt.
Wij hopen ook dat u deze onterechte review verwijderd sinds dit heel misleidend is.

Kris 23-01-2020

Heel goeie service.
Scherpe prijzen, vlotte levering en uitmuntende service na verkoop.

Coby 23-01-2020

Bestelling keurig op tijd afgeleverd. Pakket was goed ingepakt. Snelle en prettige afwerking .

Sandra 22-01-2020

Product conform de omschrijving van PhoneMarket geleverd. Ook volgens de afgesproken tijdslijnen is het product bij ons thuis afgeleverd. Product netjes in verpakking en zonder beschadiging . Financieel netjes volgens afspraak afgehandeld.

Jan M 22-01-2020

Overzichtelijk Site ,een grote keus en een vriendelijke prijs voordeze iPad .

Robert 22-01-2020

Het was de goedkoopste webshop voor het model dat ik zocht. Tevens hadden zij er ook het goedkoopste hoesje bij. Het was ook snel geleverd na het bestellen.
Geen klachten, goedkoopste, snel geleverd. oftewel erg tevreden.

Linda 22-01-2020

Op zaterdag een ps4 besteld voor mijn zoontje.
Dinsdag al bezorgd, en een super blij kind! Bij phone market doen ze wat ze zeggen! Zo het zeker aanbevelen en in de toekomst zeker weer bij hun bestellen!

Oduwa 21-01-2020

Ik ben echt niet tevreden over deze winkel. Levertijd 5 tot 7 dagen. Deze is voorbij je moet zelf contact opnemen Ze laten jou gewoon lang wachten terwijl ze al weten dat je order niet geleverd word. Dan spreken ze je 2x aan voor een andere kleur te kiezen waar ik bij de 1ste x al had gezegd dat ik dan wel zou wachten op mijn gekozen order zou wachten en dat ik geen andere kleur wou. Ze proberen met je voeten te spelen. Ik ben benieuwd hoelang ik op mijn geld ga moeten wachten.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 22-01-2020

Beste,

U bestelde toestel was niet op voorraad en had inderdaad een levertijd van 5-7 werkdagen. De levertijd was uitgelopen en wij hebben u hier ook tijdig van op de hoogte gebracht en een alternatief aangeboden. U gaf aan te willen wachten op het door u bestelde product.
U had dus de keuze om te wachten of uw bestelling te annuleren of een andere kleur te kiezen. U koos er uit eindelijk zelf voor om te wachten.

Met vriendelijke groeten,

Visser 20-01-2020

Eind december het bestelde product terug gestuurd nu ruim 3 weken verder en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Een week geleden (13 jan) gaf dit bedrijf aan dat het na 2 dagen gestort zou zijn op mijn rekening, maar helaas deze afspraak komen ze weer niet na.
Ik begin langzaam te twijfelen of de geplaatste positieven reviews wel echt zijn en niet van een bedrijf die dit voor hen genereert.
Zeer slechte service en onbetrouwbaar wat mij betreft.

MW 18-01-2020

De IPad die ik zocht was het voordeligst bij Phonemarket. Na reviews te hebben gelezen, omdat ik hun niet kende, heb ik hem besteld. De andere dag werd hij keurig afgeleverd met tekenen voor ontvangst. Dus ben ik erg tevreden!

Jip 16-01-2020

Makkelijk bestellen, snel geleverd, keurig verpakt! De prijs was voordeliger dan bij bol.com in de aanbieding! We komen zeker volgende keer weer bij phonemarket.nl kijken.

Peter D 16-01-2020

Voor de eerste keer zaken gedaan met Phonemarket.nl. Dat is voor herhaling vatbaar. Levering snel en volgens afspraak. Goede productbeschrijving. Levering van het product exact zoals beschreven. Zeer gunstige prijsstelling. Dit bedrijf is een aanrader om zaken mee te doen. Chapeau!

Michael 14-01-2020

Waarom een 10? Ik schrijf nooit reviews, de rede het is of overdreven positief of overdreven negatief en er is geen middenweg. Maar goed, u leest nu een 10? Dan spreekt u u zelf toch tegen? Nee, want dit is een dik verdiende 10. Goed open en eerlijk gesprek. Duidelijk antwoord op de vragen maar vooral eerlijk. Geen onzin of bullshit (waar ik een bloed hekel aan heb). Snelle levering en tevreden levering. Dan verdient dat toch een dikke 10? Precies! Met een woord ik ben blij!

Kees U. 13-01-2020

Voor de eerste keer zaken gedaan met Phonemarket.nl. Voor herhaling vatbaar.....levering snel en volgens afspraak. Goede productbeschrijving. Levering van het product exact zoals beschreven.Ook telefonisch een prima toelichting. Gunstige prijsstelling. Dit bedrijf is een aanrader om zaken mee te doen.

Katja 13-01-2020

Nelle levering en communicatie over de voortgang van bestelling en levering

Jan 10-01-2020

Ze zijn veruit de goedkoopste.. Scheelde meer dan €60,- met een andere grote winkel. Telefoon zou binnen 2-3 dagen geleverd worden, maar kwam al de volgende ochtend.
Keurige levering in stevige doos.
Ook gelijk hoesje erbij besteld. Kwalitatief zeer goed voor die prijs.
Kleine vraag gesteld aan helpdesk. Keurig netjes geholpen.

Cien 10-01-2020

Ps4 gekocht voor mijn zoon. Volgens google de laagste prijs. Snelle bezorging.

Michel Detilloux 09-01-2020

Art werd hier het goedkoopst verkocht, snelle levering via post NL, goed verpakt

Wendy 09-01-2020

Deze week mijn nieuwe toestel binnen gekregen. Snelle levering en duidelijke service!

Peter Verbeek 08-01-2020

Na besloten te hebben dat ik een PS4 Slim wilde kopen, heb ik via Google een groot aantal online shops bekeken, maar geen enkele dat zo goedkoop was als PhoneMarket.nl. De keuze was dan ook snel gemaakt omdat ze ook binnen de 24u zouden leveren. Zoals dat dan steeds gebeurt is PostNL aan de deur geweest toen ik juist 10 minuten weg was :) Maar de dag nadien stonden ze er weer en was ik wel thuis. Perfecte communicatie en pakje keurig ingepakt!

Kars 08-01-2020

Na alles goed uitgezocht te hebben bleek PhoneMarket het voordeligst te zijn. Keurige communicatie en een nette en vlotte Levering.

Anneleen 07-01-2020

Prijzen vergeleken op vele webshops, maar PhoneMarket.nl was veel goedkoper. Via chat gevraagd of de smartphone effectief de volgende dag geleverd zou worden (dit was een zaterdag) en hierop hebben we snel een antwoord gekregen. De telefoon hebben we ook de volgende ontvangen.

Bob 03-01-2020

Goede webshop. 2x gebeld ivm vragen over bestellen en ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De bestelling heb ik in goede orde ontvangen.

Lenaertz Rudi 03-01-2020

Bij phonemarket.nl vind je uw gewenste smartphone tegen de goedkoopste prijs. De service en levering zijn top. Kortom heel tevreden.

Sophie 03-01-2020

Eerst goed gekeken op het net naar de prijzen. Mediamarkt en Cool blue gaven een prijs op hun site maar eens in het winkelmandje bleek de iPhone plots duurder.
Dan toch besloten bij jullie te bestellen. Was liefst €32,00 goedkoper!
Levering zou gebeuren op 31/13 tussen 13.00u en 20.00u. Hier twijfelde ik over aangezien het oudejaarsdag was. Maar kijk: om 16.15u stopte de pakjesdienst met mijn nieuwe telefoon!
Jullie zijn beduidend goedkoper en doen wat jullie beloven. Als iemand op zoek is naar een nieuwe telefoon zal ik jullie site zeker aanbevelen!

Pieter 30-12-2019

Snelle service en ook de scherpste prijs van de webshops in België en Nederland! Top!

Jade 20-12-2019

Ik heb bij phonemarket de iphone xs besteld, omdat hij hier goedkoper was dan bij andere webshops. Mijn mobiel is niet binnen de beloofde 24 uur bezorgd, maar alsnog erg snel. Binnen 2 dagen na bestelling heb ik de mobiel ontvangen. Hij werkt super goed.

Alfreda 20-12-2019

Eerlijk, ben bijna van mijn stoel gevallen, in de namiddag gekocht en kort na de middag geleverd, mooi ingepakt, ben top fan ! keurig en netjes, overzichtelijke faktuur, meer moet dat niet zijn,
Bedankt !
Alfreda Hoorne

KR 19-12-2019

De site van phonemarket is duidelijk en makkelijk te gebruiken. De levering is snel en goed verlopen. Ben erg blij met mijn nieuwe telefoon.

Cor Steenvoorden 16-12-2019

'S avonds besteld en de volgende dag werd de Iphone 11 pro keurig afgeleverd. Mijn compliment daarvoor.

Didier 16-12-2019

Iphone XS gekocht tegen een ongelooflijk scherpe prijs. Snelle levering en afhandeling

Tess 15-12-2019

Het product keurig op tijd ontvangen. De omschrijving op de website is goed en uitgebreid.

Joke 14-12-2019

Dinsdag een.huawei p30 lite besteld ovv van nr1186994.Woensdag al geleverd.toppie.

Richard F. 13-12-2019

Deze shop bood PS4, 1TB met 2 controllers het voordeligst aan. Site en bestelling duidelijk en overzichtelijk. Verzending snel, goed verpakt en tevens aangetekend waarbij afgifte bij de buren niet is toegestaan. Gezien het artikel wel erg fijn.

Jos 11-12-2019

De bestelde iphone werd heel snel geleverd (binnen 2 dagen) en het prijsniveau was zeer concurrerend!

Hilde 11-12-2019

Besteld op zaterdag en geleverd op dinsdag. Top! Bovendien 40 euro goedkoper dan normale prijs.

Danielle 11-12-2019

Netjes geleverd zoals op de website staat beloofd.
In weekend besteld, op dinsdag geleverd. Ben dus zeer tevreden.

Rowan Roks 10-12-2019

Snelle levering, ruim assortiment met scherpe prijzen en ruime keuze in mogelijke betaalmogelijkheden!
Product netjes verpakt en correct op de hoogte gesteld van staat van bestelling en levering!

Sybren 10-12-2019

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
We bestelden Huawei freebuds en zijn hier zeer tevreden over.
Snelle levering (naar België) ondanks de drukke periode (black friday).

Erik Jansonius 10-12-2019

Scherpe prijzen en heldere omschrijving producten. Levering binnen 24 uur zoals aangekondigd en uitstekend verpakt.
Eenvoudige website, kortom: uitstekende en betrouwbare shop.

2408 06-12-2019

Vandaag mijn geld terug gestort gekregen.
Ondanks mijn eerdere slechte review ben ik toch wel tevreden met deze winkel.
De verzending verliep erg snel en werd netjes afgeleverd.
De lange tijd van het retour kwam doordat het erg druk was door black friday, toen mij dit uiteindelijk netjes was uitgelegd en werd afgesproken dat ze de dag erna mijn retour in behandeling zouden nemen is dit gelijk gebeurd! Na 1 dag gelijk mijn geld terug op de rekening.
Zeer tevreden hierover

Aller eerst is de levering van mijn bestelde ps4 snel verlopen!
Nu al langer dan een week geleden deze retour gestuurd, zonder dat deze uit de doos is geweest.
Maar nog helemaal geen ontvangstbevestiging van hun ontvangen.
Als ik bel wordt er elke keer gezegd dat ik binnen die dag nog een bericht krijg van bevestiging van ontvangst, op mijn mail wordt niet gereageerd.
Het kan 2 weken duren voor ze het geld terug storten, als het ook nog 2 weken duurt voor een retour eindelijk is verwerkt zit je dus aardig lang op je geld te wachten.
Zou ook gewoon fijn zijn als ze even laten weten dat ze iets met een waarde van 400 euro in goede staat hebben ontvangen.

Sipke 03-12-2019

Via de site een iPad besteld voor een goede prijs en ondanks de drukte rondom Black Friday is deze binnen een dag geleverd.

RBE 03-12-2019

Prima shop en ook telefonisch goed bereikbaar. Wel jammer dat er niet een korte nederlandse beschrijving is voor het ingebruiknemen van de nieuwe telefoon m.b.t. overzetten van data, foto's, app's etc.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 11-12-2019

Geachte klant,

Hier heeft u de volledige Nederlandse handleiding die ook bij ons op de website te vinden is:

Paul 01-12-2019

Goede overzichtelijke site. Pakket binnen 24u bezorgd. Black Friday om 10:00 uur bestelt en zaterdag om 14:40 belt vadertje post aan de deur met een zeer goed verpakte doos. Fantastisch dus.
En dat voor een prijs die ik zelfs in China niet kon krijgen. Top!!!!! (en mijn product was niet eens in de Black Friday aanbiedingen)
Een paar vragen gesteld via email en daar kreeg ik zeeeeer snel antwoord. Weer top dus!!!
Als ik volgende keer iets nodig heb weet ik nu waar ik als eerste naar toe moet gaan...........Phonemarket.nl
Op een schaal van 10 geef ik deze winkel een 11.

Robin 01-12-2019

Gebruiksvriendelijke site. Pakket niet binnen 24u bezorgd maar kwam ook omdat dit rondom Black friday was. Na 2 dagen pakket ontvangen en dat is ook prima!

In ieder geval de scherpste prijs voor het product dat ik gekocht heb, dus fantastisch!

Niesjen 30-11-2019

Duidelijke webshop en een goede prijs voor mijn iPhone.
Snelle levering en prima verpakt.

Ivo Keuninckx 28-11-2019

Correcte levering van het gekochte product. De volgende aankoop smart Phone en accessoires zullen zeker van deze shop komen. zeer aangenaam verrast.