Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Greet 17-01-2020

Heel goede camera. Werkt vlot en snel Ik kom van en D700, maar na een korte overgang vult dit toestel mij perfect aan.

Bart 15-01-2020

Ruim assortiment, meerdere malen geweest alvorens aankoop, telkens goede uitleg, alleen door vele verkopers, tegenstrijdige verkoopsargumenten gehoord, 2 x wilde men iets anders verkopen waarvoor ik gekomen was , derde keer goede keer, en ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Kamera Express 16-01-2020

Beste Bart, hartelijk dank voor uw review. Zoals er meerdere wegen naar Rome leiden, zo hebben onze verkopers hun eigen voorkeuren en ervaringen in de fotografie. Dit leidt onvermijdelijk tot verschillende adviezen. Onze insteek is altijd dat u met de bij ons gekochte apparatuur uw ambities waar kunt maken.

Stephan 15-01-2020

Zeer klantvriendelijke service, gebruiksvriendelijke website, snel en correcte levering

Stefane Jamers 10-01-2020

Kamera Express Turhout , zeer vriendelijke bediening en correcte uitleg op al je vragen meermaals in de winkel geweest, nu ook besteld langs de Webwinkel , de website mooi opgebouwd en eenvoudig in gebruik. Zeer zeker geef ik deze winkel mijn vertrouwen en zal daar zeker in de toekomst nog kopen .

Thanks Kamera Express voor de goede afhandeling van mijn aankopen !

JPD 07-01-2020

Beste

Bestelling gisteren geplaatst en deze middag reeds correct ontvangen
Super snelle service en afhandeling
Had reeds in het verleden een perfecte afhandeling bekomen voor een reparatie
Dit was de reden voor de aankoop bij Kamera-express

Wolf 06-01-2020

Prima webwinkel met eerlijke prijzen en een fijne klantenservice. De mooie fysieke winkels geven Kamera Express een veilig imago en maken het ook mogelijk beter advies op maat te krijgen. Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop en kan alleen maar vol lof spreken over de telefonische klantendienst.

Xander de bisschop 06-01-2020

Super winkel met een uitgebreide keuze aan alles voor video en foto en plezier. Vriendelijke bediening en snelle service.

Kriss 01-01-2020

De shop is geweldig , zoveel keuze en had al zoveel goede dingen gehoord via via , ik zou zeker hier nog eens bestellingen er zijn ook leuke aanbiedingen en heb nu net mezelf een nieuwe camera gekocht , de goedkoopste en de fijnste , mijn nieuwjaar is nu super goed van start gegaan en ik zou morgen mijn camera al blijkbaar hebben en het is nu 23 uur savonds zo fijn ! Doe zo voort ik bestel zeker nog eens bij jullie

alec 30-12-2019

heb hier een camera gekocht en er was een probleem met de levering, er was een onderdeel niet geleverd. Ik heb hun gebeld hierover en ze hebben meteen het vergeten onderdeel opgestuurd.
de andere keren dat ik er bij besteld heb was alles perfect in orde.

KSTSS 29-12-2019

Statief besteld kort voor een vakantie. Met de leveringsgarantie binnen de 24 uur was alles prima op tijd. Top service dus!

Elien 28-12-2019

Vriendelijke bediening met voldoende uitleg en een goede service. En een goede prijs!!!!

jvdb 14-12-2019

Beroepshalve is fotografie onderdeel van mijn dagelijkse bezigheid. Daarvoor kan ik voor 100% rekenen op Kamera Express. Het aanbod is oneindig en mooi meegnomen; perfecte service en nergens goedkoper. Bestelling heb je zonder probleem de volgende dag in huis. Zoek het niet verder!

Sjimanski 12-12-2019

De "verkoper" in de Superstore te Turnhout (Belgie) stelde zich niet op als verkoper, maar volgde mij in mijn argumenten en opmerkingen en gaf dan daarover zijn advies. Ik kreeg een goed gevoel bij deze jongeman die - zonder te vervallen in jargon en technische termen- toch de SONY CYBERSHOT DSC-RX10 MARK III aan mij "verkocht" kreeg. Dikke pluim !

Michael Denayer 09-12-2019

Uitstekende hulp
Snelle service
Goeie en professionele uitleg
Uitgebreid gamma
Lage prijzen

Raymonda 08-12-2019

Reeds jaren klant in Turnhout.
Vriendelijk, luisterend en behulpzaam personeel.
Snelle levering indien niet op voorraad in de winkel.
Recent nog mijn derde toestel bij hun gekocht.

himi reduan 05-12-2019

Zeer correcte en snelle levering en zeer scherpe prijs. De dag erna had ik mijn nikkon D7500 al in mijn bezit. Een aanrader.

Koen 05-12-2019

Sinds het begin van het jaar is er nu ook een winkel in Gent. Handig om een bestelling op te halen en nog wat rond te kijken. Vriendelijk personeel. Ik kocht er laatst een Fujifilm xp140, die snel geleverd werd tegen een zeer scherpe prijs.

Anne-Lise 04-12-2019

zijn een 5D mark iv gaan kopen. De verkoper was super vriendelijk, heeft ons de voor en nadelen van de camera verteld. Had zeker geen haast, ook een statief gekocht de verkoper liet ons verschillende statieven zien en legde uit waar we op moesten letten. Zal zeker nog terug gaan naar de winkel

Willy 01-12-2019

Perfecte Service. Besteld via de webwinkel en reeds de volgende dag geleverd. De LG SPK8 luidsprekers werken goed samen met de soundbar.

Pierre Huyghe 30-11-2019

Ik heb via de webwinkel een TV aangekocht voor een mooie prijs. Na snelle bediening in winkel, ondanks Black Friday drukte, tevreden naar huis vertrokken. Ik zal zeker opnieuw de webshop van Kamera Express checken wanneer ik een multimedia aankoop plan.

Katrijn 30-11-2019

De site is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik ben eerst naar de winkel gegaan voor toch nog meer uitleg i.v.m. de verschillen tussen enkele fototoestellen. Deze uitleg was klaar en duidelijk. Nadien heb ik alles thuis nog even bekeken en mijn toestel via de webshop besteld. Dit was snel en op een goede manier geleverd.

Willy Roelandt 30-11-2019

Ik heb zopas een tv Philips 43 PUS 9374 via het web bij Kamera Express besteld. De bestelling ging heel vlot!,
Heel gebruiksvriendelijke web om bestellingen te plaatsen.
Ook de betaling verliep gemakkelijk.

Seppes 28-11-2019

Kamera-express levert een zeer snelle en kwalitatieve service. Ik had enkele vraagjes over een aankoop die ik wou doen. Ik belde de klantendienst en kreeg en vriendelijke medewerkster aan de lijn. Ze wist al mijn vragen juist te beantwoorden. Uiteindelijk de aankoop gedaan en nog steeds geen moment spijt van gehad. Ze zijn heel betrouwbaar!

Ludo 27-11-2019

Ik was op zoek naar een Canon Powershot SX70 HS ,kennissen van ons zijn heel te vreden over dit toestel en via google kwam ik op jullie site terecht.Welke heel veel informatie bevat en goed onderbouwt is.Turnhout is voor mij het dichts bijzijnde filaal , met vriendelijk en bekwaam personeel.De Black Friday actie was fijn meegenomen ,gratis Canon printer bij mijn aankoop en extra korting op het statief.

Rik 27-11-2019

Prima webshop ! Voldoende informatie over de producten. En ook ; voor in mijn geval; zijn de tweedehands producten eerlijk geprijsd . En ook nog leuk, de winkel is vlak bij mijn locatie. Ik kan dus mijn aankopen gemakkelijk daar afhalen en terwijl nog is lekker naar de nieuwe camera's in de vitrine's kijken. Zalig !