Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

paskat 26-11-2019

Betrouwbaar en snel , goeie service , antwoorden altijd snel op eventuele vragen

Ronny 23-11-2019

Na een grondige onderzoek kwam ik uit bij Kamera Express.
Door hun vakkundigheid en professionaliteit heb ik een goede aankoop gedaan.

Thielemans David 19-11-2019

Ik heb hier reeds al mijn fotomateriaal gekocht.Door hun groot assortiment vind hier iedereen zijn keuze en je word steeds bijgestaan door vakkundige mensen.Ook na je aankoop kan je hier steeds terecht voor goede uitleg als je iets niet begrijpt van je toestel.Ook online hebben ze een zeer duidelijke site waar je de nodige informatie kan vinden.

filiep 14-11-2019

kamera expres is the best goede raad ; topkwaliteit; toplevering; goede prijs en een goede service na verkoop ben je gebeten door fotografie een adres kamera express

Anila Coba 13-11-2019

Top service! Bij elke bestelling is alles vlot verlopen. Heel snelle levering aan huis.

Blokske 10-11-2019

Heel leuke en overzichtelijke, handige site.
Gedetailleerde beschrijving van de artikelen die me helpen bij de beoordeling die de aankoop beslissend maakt.
Als je aangemeld bent voor de nieuwsbrief krijg je leuke dingen voorgeschoteld die je anders misschien niet opmerkte, beslissen doe je nog steeds zelf he.
In de fysieke winkels word je bijgestaan door heel bekwame mensen die de info van de site nog vele malen overschrijd.

Rudi 09-11-2019

Eenvoudig om iets te bestellen bij Kamera Express en dank zij de reviews heb je een betere kijk op je mogelijke bestelling . Correcte levering .
Een zéér betrouwbare site dus Kamera Express = TOP !!!

Luc Goeminne 03-11-2019

De 90D had ik online besteld op de dag van lancering van het toestel.
Ik mocht het toestel daags nadien al ophalen in de winkel in Turnhout.
Ik had ook een Meike batterijgrip + 2 Lenmar batterijen besteld maar de batterijgrip was nog niet op voorhand. Dit was dus de vrijdag en de batterijgrip zou ik de maandag erop per PostNL krijgen.
De zaterdag wordt er bij mij aangebeld en zie daar, PostNL met mijn batterijgrip.
Van een service gesproken die mocht er best wezen denk ik zo.
De bediening in de winkel in Turnhout was vriendelijk en op mijn vragen kreeg ik een heldere uitleg door een charmante jonge dame.
Ik ben dus 100% tevreden over Kamera Express Turnhout.
En ik ben uiteraard tevreden van de prestaties van mijn Canon EOS 90D.

Jean Frederickx 03-11-2019

Voldoende personeel voor vlotte en , met kennis van zake , uitleg en bediening.
Wat niet voorradig was , werd nagestuurd via pakjesdienst en was binnen de 24 uur ( op een zaterdag ) aan huis geleverd zonder bijkomende kost.

zeer behulpzaam en duidelijke info 27-10-2019

zeer behulpzaam en duidelijke info gekregen
er werd geluisterd naar mijn verwachtingen en wensen
er werden verschillende opties gegeven rekening houdend met prijs-kwaliteit

Karel Claessens 27-10-2019

Onlangs bestelde ik een monitor met schaduwkap die gratis bijgeleverd werd.
Dit was niet in stock maar na informeren beloofde men het artikel binnen de week te kunnen leveren wat zelfs iets vroeger bleek te zijn.
Ik werd verwittgd via mail en alles stond klaar voor afhaling zoals afgesproken.
De verkoper was uitermate vriendelijk en behulpzaam bij alle gewenste informatie.
Ik kan alleen maar positieve zaken vermelden en is zeker een aanrader.
Met meer dan 20 "superstores" in België en Nederland is dit zeker een voorbeeld van hoe men klanten service moet bieden!

Angelique Vanhauwaert 25-10-2019

Ruim aanbod, goed uitgelegd, correcte winkel, alleen klopt de voorraad niet altijd. Ik heb reeds meermaals goederen besteld die volgens de website op voorraad waren, maar na betaling bleek dan dat er bvb toch iets niet meer op voorraad was. Gelukkig had ik die goederen dan toch vrij snel, maar wanneer je echt iets spoedig nodig hebt, dan is dit toch minder aangenaam.

Peter 24-10-2019

Ik kan Kamera Express zeker aanraden Als het goed is heb je de dag er op uw bestelling al.
En vind het vind hun site gebruiksgemakkelijk.
Er deed zich een probleem voor met de cursus en niets was hen teveel om mij hierin te helpen.
Over de winkel ben ik dan weer minder tevreden daar hebben ze niet alles.
Maar ook daar word je goed geholpen.

grachte 22-10-2019

IK heb 16-oktober-2019 een systeemcamera (Fujifilm X-T3) aangekocht bij "Kamera Express in Dilbeek/België".

..... de verkoper heeft mij daar prima geholpen, een man met duidelijk veel kennis van zaken!
Hij was in staat mijn wensen te filteren en te sturen in de richting van het voor mij persoonlijk beste camera systeem.

Ik kom zeker terug.

Bedankt ......

Entièrement satisfait 19-10-2019

Bon marchand , Livraison très rapide et à des prix très compétitif, avec en prime 5 ans de garantie

Luc 17-10-2019

Alles verliep volgens afspraak, zeer professioneel. Ik kan alleen maar deze web winkel kameraexpress.be aanbevelen.

Rico 16-10-2019

"Een man een woord" de leuze die Kamera hanteert en ook uitvoert.
Correcte service en levering, op zondag besteld, maandag gratis aan huis geleverd!!!

Immanuel Boie 14-10-2019

Snelle service en doen niet moeilijk bij klachten over de gekochte goederen.

louis 09-10-2019

Ik had deskundige hulp nodig in verband met( welke) lenzen voor de Canon M50.
Als amateur fotograaf en filmer ben ik zeer tevreden over de geduldige uitleg.

Jlemahieu 27-09-2019

Zeer groot en kwalitatief aanbod met een duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop.

JanC 23-09-2019

Deskundige uitleg, veel geduld. Kregen onmiddellijk een vriendelijke ontvangst, aanbieding van lekkere koffie zonder te vragen wat wij wensten pas daarna gevraagd waarmee men van dienst kon zijn. Men puscht niet om een welk toestel te kopen, men luistert eerst en dan somt men de voor- en de nadelen op van alle toestellen. Men kijkt ook naar het budget. Daarna laat men u nadenken, wij zijn enkele dagen nadien pas overgegaan tot aankoop. Echt een aanrader. Zeer correct advies en hulpvaardig.

Isabella 16-09-2019

De bestelling was snel geleverd in Belgie en was goed en stevig verpakt . Materiaal was inorde en werkt perfect. Een aanrader!

Patrick Ooms 16-09-2019

Het had heel wat voeten in de aarde om de Hasselblad X1DRelease Cord aan te kopen. De bestelling kon wel geplaatst worden, maar de levering liep sterke vertraging op door de onbeschikbaarheid van het product. Het zag er even niet goed uit door de onwetendheid wanneer de levering dan wel zou kunnen doorgaan, maar Kamera Express heeft deze situatie heel correct en professioneel aangepakt. Eerst was er een duidelijke communicatie rond het op 'on hold' plaatsen van de bestelling, onmiddellijk gevolgd door de terugbetaling van het betaalde bedrag. Vervolgens een persoonlijk telefonisch contact dat het item terug beschikbaar was en klaar lag voor een nieuwe bestelling, om dan enkele dagen daarna het kleinood netjes verpakt in de brievenbus aan te treffen. Een grote pluim plus een dikke merci aan de mensen van Kamera Express. Hun manier van werken is een prachtvoorbeeld van hoe een online bestelling dient afgehandeld te worden.
Mvg,

Luc 15-09-2019

Al verschillende bestellingen geplaatst en altijd perfect ,tijdig en correct geleverd.

Mario 14-09-2019

Eos 90D kwam pas 12 september 2019 op de markt. Wij wilden het toestel absoluut hebben op 13 september, dankzij de medewerkers van Kamera Express Turnhout hebben wij het toestel op de gevraagde dag kunnen afhalen. Daarbij hebben we ook een zeer correcte prijs voor ons oude toestel gekregen.