Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

R 09-09-2019

Super aanbieding bij de opening in Antwerpen, goed en vriendelijk geholpen.!
Ruime keuze aan producten en ook nog eens 5 jaar garantie.

Voor herhaling vatbaar, service en garantie kan ik verder weinig over zeggen, nog niet nodig gehad en hopen dat dat zo blijft.

robin 08-09-2019

Onlangs een oudere camera inclusief enkele lenzen die ik te weinig gebruikte ingeruild bij Kamera-express in Turnhout en een panasonic s1 met 24-105 lens in de plaats gekocht, ik kreeg een correcte inruil prijs aangeboden en werd geholpen door een vriendelijke medewerker. Ik koop al jaren apparatuur aan bij hun en heb enkel positieve ervaringen. Vroeger was hun vestiging in Wilrijk het dichtsbij gelegen voor mij maar omdat ze blijven uitbreiden en de vestiging van fotokonijnenberg in Turnhout hebben overgenomen is het ook positief dat ik nu de keuze heb om naar een winkel te rijden waar ik niet achter parkeerplaats moet zoeken. :)

laurent 07-09-2019

zeer gezellige sfeer en vlugge bediening, met mensen met kennis van zaken zowel voor kleine of grote aankopen

Tommy Gauwloos 02-09-2019

Onlangs een Canon EOS 7D Mark II aangekocht! Vriendelijke bediening, hulpvaardig en goede prijzen!

Ivo Schut 31-08-2019

6 jaar geleden kocht ik mijn eerst fotocamera bij de Kamera Express in Wilrijk. Omdat ik absoluut geen verstand had van fotografie, keek ik naar de prijs. Door het advies in de winkel kocht ik een Sony A58. Na vele foto's verder en kennis rijker, kocht ik vorig jaar hier ook mijn Sony A7 iii met de Sony 24-70/2.8 Liet deze vervolgens een keer vallen en moest het toestel laten repareren. Gisteren mijn Benro carbon tripot ontvangen met geared head statiefkop die ze voor me moesten bestellen.

Vaak wordt gezegd dat je voor scherpe prijzen naar een grote winkel moet gaan en voor service naar een winkel gerund door de eigenaar. Bij de Kamera Express in Wilrijk word ik altijd fantastisch geholpen, ze hebben een zéér ruim assortiment en super service. De staff erg professioneel. Als de service het verschil moet maken, dan ga ik naar de Kamera Express in Wilrijk!

Mensen met kennis van zaken ! 25-08-2019

Ik heb al meermaals aankopen gedaan als professioneel fotograaf bij Kamera Express en moet zeggen dat ik altijd zeer vriendelijk en deskundig ben voortgeholpen ! Alsook online steeds een professionele aanpak van antwoorden gekregen, waarvoor mijn dank aan het ganse team. Materialen worden verzorgd en goed behandeld zowel bij aflevering thuis als in de winkel. Kortom een winkel die ik aanbeveel aan iederéén die graag nog als een echte klant behandeld word ! Mijn aankopen verleden en nu : Canon Speedlite Flitser, L-serie lens 24-78mm Canon, Sigma 14mm f/1.8 voor Canon, Canon 5D mark IV full frame. etc.... Nog nooit problemen met de aankopen gehad na meerdere aankopen. een blijvertje voor mij.

Hein 19-08-2019

de prijzen zijn meestal heel competitief, je kan er vaak nog het voorlaatste model vinden (even goed vaak en goedkoper als het vernieuwde model van sommige artikels zoals lenzen, foto apparatuur, portable digitale memory devices, etc...), de (opvolg) service is heel correct en beloftes worden gehouden, een echte aanrader dus om aan te kopen vanuit je stoel!

Jasper 17-08-2019

Degelijk aanbod, vriendelijke medewerkers (althans in de winkel in Gent), snelle reactie op mails, vlotte verzending waarbij tot nog toe alles in orde was. En vlotte verwerking van een artikel dat niet naar behoren werkte.

Hans Verstraeten 17-08-2019

Beste prijs ,directe korting , prima online ondersteuning , snelle levering , graag weer , prima product

Dirk Smets 14-08-2019

Vandaag mijn Sony Cybershot DSC-HX90V compactcamera opgehaald in de Kamera Express shop in Turnhout. bestellen op de webshop verliep vlotjes en correct. Alles is verlopen volgens de gemaakte afspraken. Snelle levering en goed geïnformeerd wanneer voorradig in de shop. TOP service !!!

Niels 09-08-2019

Heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.
Namen steeds ruim de tijd voor al mijn vragen en steeds met de glimlach

Sébastien 05-08-2019

Sony Alpha 6400 aangekocht in de winkel te Antwerpen. Voor de aankoop waren we al een keer informatie gaan vragen in de winkel. Een verkoper heeft ons toen een zeer uitgebreide en eerlijke uitleg gegeven welk toestel geschikt was voor ons, als beginnende fotograaf. Na 2 nachtjes erover te slapen hebben we onze keuzen gemaakt en hebben het toestel meteen mee naar huis genomen incl laagste prijsgarantie.

Steenman 05-08-2019

Prima verloop van aankoop online, ondersteuning helpdesk, levering in winkel Dilbeek en de service aldaar.

Jean-Claude Arnou 02-08-2019

Zeer duidelijk productenaanbod en overzichtelijke pagina's en vergelijkingsmogelijkheid. Scherpe prijzen. Snelle levering.

Dany Vantomme 26-07-2019

Ik heb deze shop gekozen om het degelijke aanbod. Voldoende keuze en... zeer concurrentiële prijzen. Meestal de laagste prijs in vergelijking met andere shops. Belangrijk detail: er bestaan ook fysieke shops. Tot nu toe uitstekende ervaringen met: leveringstermijn en juistheid van het bestelde product! Heel overzichtelijke en gemakkelijke site annex webshop. Absolute aanrader.

Michel Schoelynck 18-07-2019

heel correcte en snelle uitvoering. Goede ondersteuning bij contact. Aanrader

antoon de vlieger 17-07-2019

Zeer aangenaam contact met via de webshop met snelle en correcte antwoorden op mijn vragen.
Snelle en feilloze levering van mijn qua omvang indrukwekkend nieuwe TV.
Ook het toestel een nieuwe oled tv van LG is indrukwekkend goed fantastische beeldkwaliteit aanvaardbare klank aan een super voordelige prijs.
Wat kan je meer verlangen. TV kijken is een puur genot quasi bioscoop ervaring en nog stukken beter dan mijn vorig toestel een samsung waar ik nochtans ook zeer tevreden over was maar dit nieuwe toestel is toch nog van een overtreffende dimensie.

Richard kennis 17-07-2019

Klantvriendelijk, snelle service en goede uitleg bij vragen
De website is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik
Zeer ruim assortiment
Stipte levering
Top voor mij!

Johan uit Hamont 16-07-2019

Enorme keuze in de online winkel, makkelijk afrekenproces, online winkelen is hier aangename tijdsbesteding. Daar en boven staan je aangekochte spullen de volgende dag al voor je deur, ik heb hier een compleet positieve ervaring aan overgehouden. Top!

Danny 15-07-2019

Bestelling werd online geplaatst, omdat ik wist wat ik wou, en de leveringstermijn zou tot drie dagen duren . Vermits ik blijkbaar het laatste toestel van de zaak kocht belde ik reeds na de eerste dag om wat zekerheid. Men heeft mij er van verzekerd dat ik maandag , de derde dag , mijn bestelling in de Superstore van Dilbeek mocht ophalen. Zo geschiede , ik kreeg de verlossende mail. Toestel stond netjes klaar voor mij. De extra verpakking mocht ik gerust achterlaten.
Vandaag in Dilbeek, in het verleden reeds meermaals besteld bij Kamera Express en telkens een zeer goede en correcte levering ontvangen . Ook in Antwerpen. Verder ook tevreden over de prijs die volgens mijn volledig markt conform is .

André 12-07-2019

Goede winkel , bestellen en de levering loopt zonder problemen en vlug en levering ook zoals belooft op tijd . Goed verpacht . Een echte aanrader.

Marc 09-07-2019

Heel overzichtelijke website en snelle + gratis levering.
Ook alle nodige accessoires waren beschikbaar en snel leverbaar.

Ced-vdw 08-07-2019

Betaling en bestelprocedure ging vlotjes, duidelijke informatie en lay out. Mogelijkheid tot betaling via PayPal zou wel nog een mooie optie zijn. Goede communicatie, firma belt je op om leveringsdatum te bespreken. zeer stipt geleverd op het afgesproken tijdstip.

Jos erkens 06-07-2019

Kamera Express doet wat het zegt super service en snel. Altijd tevreden over de aankopen zowel in de webshop als in de winkel. Helemaal top

Michel 04-07-2019

Ik kocht onlangs een 200-500mm supertele zoom van Nikon voor m'n D500, een nieuwe kamerarugzak waar deze in past, als ook een full frame D750 met Tamron 24-70 f2.8 in de superstore in Gent en werd hierbij prima en geduldig geholpen met vakkundig advies.

Altijd aangenaam en vooral nuttig als je voelt dat de verkoper weet waarover hij praat.