Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2694 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

eugie 01-04-2020

Omdat ik wat vragen had over de aan te schaffen camera heb ik besloten om, ondanks de corona-quarantaine, toch naar de winkel te gaan. Via de helpdesk de camera laten vastleggen. In de winkel waren alle noodzakelijke maatregelen genomen. De medewerker was terzake kundig en ik kreeg alle vragen beantwoord en daarbovenop diverse hints en bijzonderheden.

Gerard 01-04-2020

Was weer een verademing om bij de winkel in Capelle ad IJssel tekomen. Duidelijk en snel geholpen. Géén langdradige verkoopverhalen. vraag 1 wat wil en en dan gelijk het juiste en gepaste antwoord, Top!!

André de Prouw 01-04-2020

Goede service, ervaren en kundig personeel. Goede adviezen, niet alleen voor de duurste merken. Het bestellen via de website verloopt goed. Geen omslachtige invuloefeningen. En de keuze en voorraad is zeer uitgebreid. Zelfs een minder courante adapter voor een ouder type toestel is voorradig.

Saskia uit Rotterdam 31-03-2020

Bij de Kamera-Express word je als een koning klant behandeld. Er wordt alle tijd genomen om je met oplossingen te helpen en er wordt ouderwets naar je geluisterd. Je gaat tevreden naar buiten met de spullen die je nodig hebt en niet met wat je aan wordt gesmeerd. Hulde voor dit vakmanschap en klantvriendelijkheid.

Jaap 30-03-2020

Onbeschoft geholpen bij Kamera Express in Arnhem:
Anderhalve maand voor aanvang van de reis een onderdeel voor mijn kijker van Swarovski besteld in de winkel.
“Ja, gaan we voor u bestellen, duurt ongeveer 2 weken.”
Twee weken later...
“Nee, dat is nog niet besteld. Dat moet u eerst betalen, dan gaan wij bestellen. Nee, u kunt nu niet betalen. We sturen u dadelijk een link via de mail.”
Een week later...
“Die link is inderdaad nog niet verstuurd. We gaan het nu bestellen en u krijgt nog een link van ons”
Een week later...
“Ik kan niet zien dat het al is besteld. Ik ga het voor u uitzoeken.”
De reis vangt aan zonder onderdeel... na 2 maanden ben ik weer terug en ga ik informeren.
“Nee, dat is nog niet binnen. Ik ga het nog een keer voor u bestellen.”
We zijn inmiddels 4 maanden verder. Ik heb herhaaldelijk gemaild, gebeld en ik ben verschillende keren in de winkel geweest.
Wat een ongelofelijke prutsers bij Kamera Express in Arnhem en niet één keer een gevoelsreflexie als: ‘O, wat vervelend of het spijt me dat het zo lang duurt’. Alsof het allemaal dood normaal is.
Ik heb een boze mail gestuurd en de reactie laat zich raden: “We hebben u bestelling nog niet ontvangen. Ik ga u bestelling opnieuw invoeren.”
Drama bij deze lui.

Tess 30-03-2020

Goed geholpen in de winkel. Van te voren goed geadviseerd en bij de aankoop netjes geholpen door een vriendelijke jongeman.

Helaas was het door mij gewenste product niet voorradig , maar dit werd netjes thuisbezorgd.

cj v Dam 30-03-2020

verkopers erg vriendelijk .En je wordt erg goed en behulpzaam geholpen . En er is een groot assortiment

MKS 30-03-2020

In Capelle in de winkel goed advies gekregen, er werd meegedacht, service is uitstekend.
Al meerdere keren iets gekocht, altijd dezelfde ervaring.

Adele 29-03-2020

Proberen je niets aan te smeren, denken met je mee, luisteren goed en komen zelf met ideeën. Ging met veel nuttige informatie de winkel weer uit. Nemen de tijd en niets te veel.

Frankv 29-03-2020

Fijn geholpen door deskundig personeel. De eerste keer een hele uitgebreide uitleg gekregen van de soorten camera's door een medewerker van Kamera-Express. Thuis er nog even over nagedacht en de verschillende websites nagekeken op reviews van de camera. Gisteren teruggegaan om de camera definitief te kopen. Ook toen weer heel fijn geholpen. Wij vinden het toch fijner om deze in een winkel te kopen dan online.

p.scherp 29-03-2020

Vandaag een telelens gekocht. ben erg vriendelijke en deskundig geholpen nemen alle tijd voor je en dringen niet aan.

Alco Brugmans 28-03-2020

Makkelijke shop, zeer overzichtelijk en vlug gevonden wat je moet hebben. Snel en vlug bestellen

gerard wigmans 28-03-2020

De regelmatige mailberichten waar veel inhoudelijk technische zaken in toegelicht worden, nieuwe producten worden bekend gemaakt en de aanbiedingen. Zo hebben wij net een fotocamera rugzak met enorme voordeel gekocht. De website is duidelijk, maar ook voor uitleg kan je ook goed terecht bij de winkel. Voor ons is dat Capelle aan den Ijssel.

Irene 27-03-2020

Ik had zondag een philips 50pus7304 in mijn winkelmandje gelegd om hem op maandag als de aow gestort was te bestellen, echter de prijs was toen ineens75 euro hoger.
Toch maar een telefoontje eraan gewaagd, gelukkig kon ik hem toch voor de prijs van zondag bestellen.
Zeer goede service.
Op dinsdag had ik hier al een prachtige tv in huis.
aansluiten ging goed en snel.
Ambilight is ook een aanwinst.

Johannes 27-03-2020

Heb een nikon Z50 gekocht bij Kamera express en werd prima geholpen goede uitleg maar bij thuiskomst de 18-400 van Tamron erop gezet maar die gaf een storing ik terug en toen hebben ze de lens geupdate geheel gratis en was het euvel opgelost.

mFTFan 27-03-2020

Ben al in diverse filialen van Kamera Express geweest voor aanschaf van apparatuur en trof overal deskundig en vriendelijk personeel. Ook bij inruil van oude spullen telkens een mooie korting op de nieuwe gekregen.

Gijs 27-03-2020

Zeer snelle respons op email. Klantvriendelijk . Kundig advies en vriendelijk service in de winkel. scherpe prijs.

Danny 27-03-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zelfs bij afhandeling van garantie claim correct en vriendelijk geholpen

Frank 27-03-2020

Shop is makkelijk bereikbaar (parkeren). Zeer goede communicatie, ook in het inruiltraject.

Teus 26-03-2020

Ik heb wat besteld via de webshop en had nog wat vragen die netjes via de mail werden beantwoordt. fijne ervaring met dit bedrijf en blij met mijn aankoop.

marianne 26-03-2020

Gisteren de laatste nikon coolpix p900 gekocht.
Ontzettend fijn toestel, het is al mijn tweede!
Al jaren werk ik heel erg intensief met de camera en vond dat het een goed idee zou zijn om eenzelfde als reserve camera aan te schaffen, mede omdat dit model uit de collectie gaat. Vandaag de camera al ontvangen.
Ook een telefoontje over de 5 jaar garantie werd snel, vriendelijk en duidelijk uitgelegd. Ik ben tevreden!

hans 26-03-2020

een nette winkel en zeer vriendelijk geholpen ,terwijl we in de corona crisis zitten en er niks te doen was het aangenaam er te zijn

J van Galen 26-03-2020

Goed spul voor een goede prijs, supersnelle levering! Haal mijn Kodak en Ilford spullen doorgaans hier.

Jack 26-03-2020

Ik heb de Canon RF 70-200 F2.8 L IS USM gekocht bij Kamera-Express, Capelle a/d IJssel. Ik ben hier, zoals gewoonlijk, weer erg goed geholpen. Het personeel weet waar zij over praten, en kunnen u zeer goed adviseren. Daarom beveel ik deze winkel ook aan.

tp 26-03-2020

Gek dat jullie geen kadobon van € 25 hebben. Dat is een heel gangbaar bedrag voor een kado.

J.v.Bladel 26-03-2020

Ik had een printer gereserveerd in de winkel van camera Express in Utrecht.Door onverwachte omstandigheden kon ik hem niet meer ophalen .Na enig email verkeer werd mij aangeraden om de printer gewoon online te bestellen .mede omdat de winkel in Tilburg tijdelijk sluit en de printer daar naar toebrengen geen optie was.Echter toen ik hem wilde bestellen was hij
uitverkocht.Na enig chat verkeer bleek de printer in Utrecht de laatste te zijn.Door de reservering te deblokkeren kon ik mijn printer 5minuten later alsnog bestellen.Dit hele proces verliep gladjes en soepel vandaar mijn lof

Allard Spruijt 26-03-2020

Na het huren via Kamera Express Zwolle en een week gebruik bij stedentrip naar Brussel, ben ik onlangs overgegaan tot aanschaf van een Canon 80D via dezelfde winkel. Tevens daar mijn oude camera Canon 450D van ruim 10 jaar oud kunnen inruilen. Prima service, duidelijke uitleg, gezonde prijzen. Geen gehaast, maar echt nog aandacht voor de klant. Overtrof mijn verwachtingen.

A.C. 25-03-2020

Goede kennis van zaken!
Uitgebreide informatie!
Klant prettig geholpen,open houding.

Eddy Van de Wiele 25-03-2020

Zelfs in deze moeilijke Corona tijden was de levering erg snel en correct.
Ook de prijs was zeer ok.

Tom 25-03-2020

De verzending en levering is netjes uitgevoerd, zoals verwacht. Ook e-mail interactie gehad met Kamera-Express en ook dit ging zeer netjes en correct. Topwinkel.

Ivo 25-03-2020

Prima webshop, erg overzichtelijk, (bij vragen) altijd goed bereikbaar! Ik geef een 9 omdat er áltijd ruimte is voor verbetering, al zou ik zo 1, 2, 3 niet kunnen zeggen waar dat in is. Ga zo door, Kamera Express!

Jeroen 25-03-2020

Kamera-express was de goedkoopste optie voor mijn nieuwe televisie, de levering was snel en correct.

Rudy 25-03-2020

Het goedkoopste en de beste service was Kamera-express. Ik mocht vooraf de lens testen op de camera met alle uitleg in alle rust Geweldige service

Karel 24-03-2020

In deze surrealistische tijden moeten we thuiswerken. Bij Kamera Express vond ik het scherm wat ik wou hebben (LG 34UC99-W) en dat hebben ze, op mijn verzoek, eerst naar de winkel gestuurd waar ik het vandaag kon bekijken en kopen. Vandaag ging het toevallig in de aanbieding en die €50,- kreeg ik dus ook nog, helemaal top!

jacques 24-03-2020

Na mijn videocamera bij de informatie besteld hebben moest deze uit vestiging Amsterdam naar Capelle gestuurd worden. Na enkele dagen bericht dat de camera daar binnen was gekomen. Daarna netjes en correct te woord gestaan.
Ook de accessoires die ik er bij wilde kopen zijn netjes uit het magazijn gehaald, en daarna meegeleverd.

Pol 24-03-2020

Zeer klantvriendelijk, correcte behandeling en goede uitleg in de winkel
Het tweede hands apparaat was in zeer goede toestand (8) en had geen gebruikssporen
Top 760d

Michel B 24-03-2020

Net een nieuwe body (Nikon D780) gekocht bij Kamera Express Antwerpen.
Ik ben er vlot verder geholpen net zoals in het verleden. Men heeft er veel op voorraad en ik heb mijn Nikon D750 voor een nette prijs mogen inruilen.

w. rynja 24-03-2020

Deze winkel in Goes heeft veel camera's en toebehoren op voorraad. Het personeel geeft deskundig advies. Goede zaak.

tom hagelen 24-03-2020

zeer goed produkt voor een superprijs. bestelling en bezorging. was goed en snel geregeld.

Manders 23-03-2020

Monitor van BenQ gekocht, aankoopproces verliep vlot, op voorraad en dus dezelfde dag nog verzonden, heel fijn!

Sam 23-03-2020

Veel keuze, scherpe prijzen, mooie acties, snelle levering. 5 jaar garantie in plaats van 2 jaar standaard. Heel vlotte klantendienst.

karel 23-03-2020

deze webwinkel was ons niet bekend, maar wij zijn leuk verrast met de goed servies en heeft een duidelijke site . wij gaan deze aanraden bij vrienden .!!

Jenny 23-03-2020

Reparatie goed uitgevoerd. Ringflitser aangeschaft. Kreeg duidelijke uitleg. Vriendelijk geholpen. Afstand ivm Corona zeer goed.

Maarten 23-03-2020

Goed combinatie van online en fysiek. De vestiging Goes nam contact op over de levertijd en de inruilmogelijkheden. Afhandeling ging vlot en met goede service.

Philips The One 50PUS7304-Ambilight 23-03-2020

De winkelmedewerkers gaven duidelijke informatie over de mogelijkheden van de televisie en deze shop had ook de scherpste prijs. We zijn heel blij met onze tv.

Anoeska 23-03-2020

een prettige overzichtelijke winkel en ik ben prima geholpen en goed geadviseerd. Aangezien ik nog geen ervaring heb met een spiegelreflexcamera had ik dat nodig en heb daar ook veel aan gehad. De website is ook makkelijk en overzichtelijk, heb alle informatie snel kunnen vinden.

Caroline 22-03-2020

Recentelijk ben ik bij Kamera Express in Almelo geweest om mijn wensenlijst voor een nieuwe camera te bespreken. Er werd hier goed naar geluisterd en uitgebreid de tijd genomen om naast de opties die ik zelf voorstelde alternatieven te bespreken. Al pratende kwamen we tot de conclusie dat de Fuji X-T3 waarschijnlijk het beste aan al mijn wensen voldeed. Dit was een camera waar ik zelf nooit aan gedacht had.
Ook voor mijn spiegelreflex kreeg ik een goede inruilprijs.
Al met al veel lof voor de medewerkers en kan ik de vestiging in Almelo zeer zeker aanraden voor deskundig advies!

Nona 22-03-2020

Vlotte service, duidelijke communicatie ivm corona-crisis en handig dat je kan betalen met bancontact. Ook fijn dat er gratis verzending is. De specificaties van het aangekochte product waren ook zeer duidelijk.

Schra 22-03-2020

Goeie service, deskundige uitleg en een goed assortiment. Men weet waar men het over heeft en met een vleugje humor is het leuk omdaar te kopen.

Pascal 22-03-2020

Zeer tevreden! Verkoper heeft veel verstand van zaken en heeft alles duidelijk uitgelegd! Kom zeker terug.