Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3232 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jansen 10-12-2019

Mijn tweede on line aankoop bij Kamera Express. Ik had mijn eigen keuze gemaakt (Sony A7) en vervolgens telefonisch gecheckt bij Camera Express. Perfect advies gekregen, alle vragen werden beantwoord zonder enige verkoopdwang of haast. Chapeau!
Camera werd vlot geleverd.
Samengevat: geweldige service, prima prijs en prima levering! Wat wil je nog meer?

Sebastian 10-12-2019

Erg goede service en advies van de helpdesk. Levering erg snel en in perfecte staat. Het was een erg prettige ervaring mijn aankoop bij Kamera Express

Sebastian A. 10-12-2019

Erg goede service en levering. Met name de klanten service was erg behulpzaam. En levert goede gedetailleerde informatie. De internetsite mag wel verdere aandacht. De kortingscode werkte niet en product informatie aan summiere kant. In geval van heos bar mist typenummer en daardoor kan er verwarring ontstaan.

Michael Denayer 09-12-2019

Uitstekende hulp
Snelle service
Goeie en professionele uitleg
Uitgebreid gamma
Lage prijzen

Julien Bouwen 09-12-2019

zeer vriendelijke personeel, zeer behulpzaam bij het uitkiezen van een nieuwe lens.
behulpzaam bij het uittesten van de nieuwe lens.

Anton Haarlem 09-12-2019

Met black friday een super deal gehad voor de LG Oled C9. Contact verliep via e-mail en ging snel en netjes. Dit gaf mij voldoende vertrouwen om de tv bij hun te kopen op afstand. Ter verificatie heb ik nog met de klantenservice gebeld over de betaling via de toegestuurde link. De TV werd 2 dagen later als op een zondag bezorgd. Wat een service!

Ben V. 09-12-2019

Prima service en overnameprijs voor mijn oude spiegelreflexcamera bij de aankoop van een compactcamera. Zeer tevreden.

Ellen Spronk 09-12-2019

Op 23 november 2019 de Nikon D5600 aangeschaft bij kamera-expres superstore Cappelle a/d IJssel. Ondanks dat ik al wist wat ik wilde kopen zijn mijn vragen die ik nog had goed beantwoord en kreeg ik nog de tip om goed naar het sd kaartje te kijken omdat deze camera weer veel sneller is. Ga altijd voor al mijn aankopen naar Kamera-EXpress omdat iedereen in de winkel verstand van zaken heeft.

Sjors 09-12-2019

Deskundig advies, klantvriendelijk, groot assortiment , aantrekkelijke prijzen

Jerome Chatillon 09-12-2019

Friendly people and possibility to hold and compare the cameras.
The store is clean and many choices.

Ronald 09-12-2019

Afgelopen Black Friday was ik aan het shoppen voor een nieuwe TV. Specifiek op zoek naar een LG Oled. Na het vinden van Kamera Express als één van de aanbieders was mijn keus snel gemaakt. Ik heb al meerdere aankopen bij hun gedaan in het verleden (spiegelreflex) en was daar uiterst tevreden over.
Kamera Express had een zeer scherpe aanbieding en ik moet zeggen: alle lof. Ik ben goed op de hoogte gehouden van alle stappen inclusief levering en alles was gewoon goed geregeld.
Ik zou niet twijfelen om weer een aankoop te doen bij deze zaak.

R Vader 09-12-2019

Tijdens onze zoektocht naar een geschikte fotocamera zijn we super goed geholpen en was er voldoende ruimte om de verschillende opties te bekijken. Kennis en kunde van de verkoper hielp ons de juiste keuze te maken. We hebben veel plezier van onze nieuwe fotocamera

Vanessa de Boer 09-12-2019

Super winkel! Snelle levering, goede communicatie. Klantenservice is goed bereikbaar ook in hele drukke tijden. Dus ga zo door!

Vermey 09-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, mede door de 5 jaar garantie heb ik de keus gemaakt om bij Kamera-Express te bestellen.

Een tevreden klant 08-12-2019

Super mooie Black Friday tv aanbiedingingen, ondanks de drukte toch snel geleverd gekregen door koerier welke zelfs eerst nog een belletje gaf dat hij onderweg was.. Wij zijn er blij mee!

Henk 08-12-2019

De winkel in Breda wordt je vriendelijk door vakbekwaam personeel geholpen, soms moet je even wachten maar dat komt omdat ze de klanten alle aandacht schenken.
Camera besteld was nog binnen de opgegeven tijd in de zaak aanwezig, chapeau!
Prettige zaak ga voor bijkomende zaken zeker terug.

Kl Rorije 08-12-2019

Zeer snelle levering, goed contact
Product tv philips 55 pus7504 gemakkelijk te instaleren vanwege
Duidelijke handleiding, fatalistische TV.
Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Maarten van der Starre 08-12-2019

Bij Camera Express in Capelle ben ik zeer proffesioneel geholpen. Mijn voorkeur ging uit naar een duurdere camera Canon EOS R dan mijn werd aanbevolen. Ik ben, op aanraden van de verkoper, met de Canon EOS RP naar huis gegaan. En deze keuze past helemaal goed bij mijn wensen. Prima geholpen en eerlijk voorgelicht. Chapeau.!

Marian 08-12-2019

Kamera Express, Capelle a/d IJssel
Zeer fijne winkel, waar je altijd goed geholpen wordt.
Medewerkers hebben kennis van zaken, denken met de klant mee.

BL 08-12-2019

Kamera Express heeft een rijk aanbod aan artikelen en hun super-stores zijn gemakkelijk en zeer klantvriendelijk. De website is echter een zooitje. Hun leveringen blijven lang uit. Veel langer dan de beloofde 'vandaag besteld, morgen in huis' garantie. Ik wacht momenteel al bijna 6 weken op een bestelling die een maximale levertijd van 2 weken had. Ik begrijp dat zij afhankelijk zijn van een externe leverancier, maar ik krijg zeer weinig hulp van de klantenservice. Het hangt ook heel erg af van wie je aan de lijn hebt of je al dan niet geholpen wordt. Er worden geen alternatieven voorgesteld om het op te lossen, ik moet voortdurend vissen of er al schot in de zaak is, er worden valse beloftes gemaakt. Ik vind dit een extreem slechte service waar ik en mijn klanten de dupe van zijn. Ik had veel liever een fijne review geschreven want er zijn ook zeker voordelen aan jullie winkel. Zeer vervelend en zeer jammer dit. Ik hoop dat hier in de toekomst verbetering in komt en dat andere klanten beter behandeld zullen worden, want dit kan echt niet Kamera Express.
Officiele reactie van Kamera Express 10-12-2019

Beste BL,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het bestelde artikel nog steeds niet binnen is gekomen. Ik zie dat er ondertussen contact is per mail en wij graag met u kijken naar een oplossing.

Anne 08-12-2019

Zeer klantvriendelijke winkel! Ben driemaal geweest: één keer voor de aanschaf van mijn Sony Systeemcamera en daarna voor onderdelen, zoals de aanschaf van een cameratas. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en geven goed advies. Er zijn voldoende mensen die je kunnen helpen, zodat je niet hoeft te wachten (wel even een nummertje trekken...). Ben zeer tevreden en kom zeker terug als ik iets nodig heb voor mijn/ een camera!

Mike 08-12-2019

Er wordt prima uitleg gegeven. Het personeel is vriendelijk. De producten worden tegen een goede prijs aangeboden.

Raymonda 08-12-2019

Reeds jaren klant in Turnhout.
Vriendelijk, luisterend en behulpzaam personeel.
Snelle levering indien niet op voorraad in de winkel.
Recent nog mijn derde toestel bij hun gekocht.

Robert 08-12-2019

Ik ben naar Kamera Express in Capelle aan den IJssel geweest omdat ik mijn oude apparatuur wilde inruilen voor een nieuwe Nikon Z6 Camera met een 24-70 F2.8 lens, Ik werd goed geholpen en de taxatie van de oude apparatuur is ook naar wens verlopen. Ik mocht de nieuwe Nikon Z6 voor dat ik hem gekocht had even testen, aangezien deze camera een stuk kleiner is dan dat ik gewend was. Ik had de camera en accessoires net voor de black friday gekocht en de prijs is tijdens deze dagen niet lager geworden dan dat ik betaald had. Tevens hebben ze me goed uitgelegd hoe het zit met de verzekering, welke ik erbij aangeschaft heb.

Ton Wolfs 08-12-2019

Super service. Had slechts een vaag idee inzake een nieuwe kamera en wat ik ermee wilde. Een vriendelijke medewerkster wist mijn vaag idee te vertalen in een prima aankoop. Ben er heel gelukkig mee.

Joop van Mourick 08-12-2019

Woon er dichtbij (5 min.)
Prima service ,prima uitleg voor wat je wilt weten over alles wat ze verkopen in de winkel.
Ik mis alleen nog een app

Ingmar Porrey 08-12-2019

Wij zijn in Antwerpen geweest voor een TV en wat een professionaliteit dat die mensen hebben .
Prijs -kwaliteit - service -- gewoon top ! Allen bedankt ! Ook het telefonisch contact was zeer goed !

Henk 08-12-2019

Prima winkel goed geholpen ook als er iets niet klopt
Printer gekocht maar die werkte niet,
andere printer toegestuurd gekregen ,prima service vriendelijke mensen

Henk16 08-12-2019

Uitstekende service en goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede actie de gratis garantie verlenging naar 5 jaar.

eric 07-12-2019

gewoon een perfecte begeleiding naar mijn aankoop samen met het vriendelijk en onthaal in de winkel.

EG 07-12-2019

Bij aankoop van de Qihe 60x60 Still life cube (een kleine opnametent) en de Lumiquest Wedding / Event Kit was ik prettig verrast dat Kamera-Express de beste prijzen had op het Web! Naast de vlotte website, vind je ook veelvuldige interessante promo's zoals bij mijn bestelling de VOUCHER cursus Vloggen – Kamera Express Academy. Bij het afrekenen kreeg ik (in tegenstelling met de meeste Webwinkels), een duidelijk interfasescherm om met de creditcard te betalen: digipasinstrukties worden in een normale karaktergrootte getoond (zoals het eigenlijk hoort!) Dikke duim voor deze Webwinkel!

jan de nil 07-12-2019

Op 01 December 2019 heb ik een adapter besteld bij Kamera Express. Gezien deze op voorraad was en de levering volgens vermelding op de website een dag later zou plaatsvinden was ik in blijde verwachting hiervan. Echter de volgende dag werd er niets geleverd (kan altijd) Maar voor de goede orde dacht ik om toch maar even contact op te nemen om te vragen wanneer het dan wel zou geleverd worden. Na een half uur in wacht te hebben gestaan heb ik echter moeten opgeven. Vervolgens heb ik dan maar een E-mail gestuurd waarop geen atwoord. Dan de dag nadien nog maar eens teruggebeld en na een kwartier dan eindelijk toch iemand aan de lijn . Er werd mij medegedeeld dat mijn product blijkbaar afgeleverd zou zijn. Doch ik had niets ontvangen. Ze zouden het dan gaan uitzoeken met een "postonderzoek" en dat zou zo een zeven dagen kunnen duren. Ondertussen kreeg ik een E-mail dat mijn pakket blijkbaar dan toch niet zou afgeleverd zijn maar het zou retour gekomen . Ze zouden het meteen terug versturen en mij een track en trace code doorsturen zodat ik het pakket zelf kon volgen. Echter een dag later had ik nog steeds geen track en trace ontvangen en besloot ik om per E-mail om informatie te vragen. Daarop kreeg ik geen antwoord . Ik besloot dan een tweede en ook een derde E-mail te sturen . Maar ook daarop geen reactie. Ik besloot dan nog maar eens te bellen . Na weer 20 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn die tot de vaststelling kwam dat mijn pakket inderdaad nog steeds niet verzonden was, maar ze zouden het Maandag terug versturen. Raar want ik belde op Vrijdag en blijkbaar iedereen die op Vrijdag een bestelling plaatst zou volgens de website zijn levering de dag erna ontvangen. Ik vroeg mij dus af waarom ik moest wachten tot Maandag ? Maar daar bleek geen verklaring voor te zijn . Ik heb dan medegedeeld dat mijn vertrouwen weg was en dat ik eigenlijk liever mijn geld terug wilde hebben zodat ik mijn product ergens anders kon gaan kopen. De persoon aan de andere kant vond dat geen probleem en beloofde mij direct een E-mail te sturen met de bevestiging dat ze mijn geld zouden terugbetalen. Echter u raad het al . Geen E-mail , geen geld , niets ! Wat moet ik hier nog bij ??? Voor mij is het nu een principe kwestie geworden en ik zie mij als het niet anders kan genoodzaakt om juridische hulp in te schakelen.

Tonny 07-12-2019

Ik kom al jaren in jullie winkel in Utrecht en ik word altijd vriendelijk geholpen en vooral ook deskundig!
Met veel plezier blijf ik dan ook bezig met mijn hobby

Post 07-12-2019

Winkel met goed en uitgebreid assortiment, je moet het alleen treffen met de verkoper. Mijn verkoper had absoluut geen kennis van zaken.

Mahoed 07-12-2019

Vestiging Utrecht is klein maar fijn. Betere service dan Capelle; daar voel je jezelf nog wel eens een nummer.

Eric 07-12-2019

Perfecte en snelle levering! Op Black Friday gekocht en op maandag al in huis.
KameraExpress had de beste aanbieding als officiële merkdealer.

Theet 54 06-12-2019

Zeer prettige winkel met vriendelijk personeel wat ruim de tijd neemt voor de klant. Geven duidelijk advies en ruimte om een juiste keuze te kunnen maken.
Denken mee met de klant.

Rob 06-12-2019

Zeer snelle reactie per mail en een fantastisch scherp aanbod gekregen op een nieuwe LG OLED televisie. Bezorging snel en volgens afspraak. Top winkel!

Peter van den Enden 06-12-2019

Ik kom al jaren bij deze winkel. Eerst in Capelle en sinds kort in Den Bosch. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Ik heb inmiddels aardig wat spulletjes gekocht en de bediening en service is uitstekend. Ook de inruilvoorstellen zijn prima.

Janvangastel 06-12-2019

Goed advies, maar helpdesk moeilijk bereikbaar. Twee keer moeten bellen voor mijn bestelling er was ne blijkbaar stond alles al klaar in het magazijn, maar waren ze vergeten het op te sturen.

alex 06-12-2019

zeer snelle service aan zeer democratische prijzen
koop zeker nog ander toestellen aan
ook de basiscursus is een voltreffer voor beginners

Cor de Bruin 06-12-2019

Wat begon met een verkeerde bestelling eindigt in een warm bad!

Hals overkop op black friday online een Canon EOS RP besteld met een tweetal lenzen.
Ondanks de landelijke waarschuwingen over late leveringen, keurig de volgende dag de bestelling al ontvangen.
Dus uitpakken en wat bleek, de verkeerde zoomlens zat erbij. Na controle had ik zelf deze fout gemaakt, tja best lastig om alle nummertjes en letters goed aan te klikken bijkt.
De volgende dag met de lens naar de winkel in Capelle gereden, en daar de situatie uitgelegd, geen enkel probleem sprak medewerker Peter, die gaan wij keurig omruilen. De lens was op voorraad dus was het zo gepiept dacht hij. De boel moest administratief kloppen om de juiste meerprijs te berekenen en na de nodige handelingen was de boel zodanig omgezet dat ik nog het volle recht had op de cashback van Canon. De Camera is top, de objectieven uitstekend en nu het leuke, Ik kreeg een voucher mee voor een online cursus om mijn camera te leren kennen. Geniaal, deze beelden, helder, duidelijke en overzichtelijke uitleg van de camera die ik bij jullie gekocht heb. De extra uitleg over het hoe en waarom van de diverse functies is een verademing.
De uitstekende service, inspanning van de medewerkers en de arbeid die jullie in de instructie video’s hebben gestoken, zorgen ervoor dat als gevraagd wordt waar je het beste fotospullen kopen kan, ik vol vertrouwen “Kamera-Express” zal roepen dan.

Roel 06-12-2019

Ik geef niet zo gauw een hoog cijfer maar Kamera-express heeft professioneel en klantvriendelijk personeel aan de balie, die met de klant meedenken en niet alleen commercieel adviseren maar gedegen onderbouwd advies geven om je keus goed te kunnen maken. Ze kijken dus niet alleen naar het zakelijke belang maar ook naar dat van de klant. Gewoon prettig als je met vragen zit. De service is goed en een verzending wordt goed verzorgd.

hans 06-12-2019

ik had een canon sx620 gekocht vorig jaar, maar voldeed totaal niet, geen zon, geen bruikbare foto. wilde deze inruilen een betere kopen, na lang zoeken de Panasonic lx100 en finepix xp140 gekocht.
kreeg nog een keurige prijs terug en deze 2 cameras kon ik zo ophalen in arnhem. Goed geregeld KE

Corrine - Senang Fotografie 06-12-2019

Prima service bij Kamera-Express in Goes, ik kom er graag. Medewerker heeft voldoende kennis over de producten en denkt goed mee.

Philippe 06-12-2019

Goede snelle levering, en erg scherp qua prijs! Verder prima te woord gestaan bij vragen

David Foss 06-12-2019

By far the worst online retail experience I've ever had. Everything that could go wrong did go wrong. Never got an order confirmation. My credentials was not attached to the order. Delivery time far away from what was shown on order page. Asked for pick up in store instead. Sent to wrong store. Delivery to wrong store failed. Another round of phone calls. 20 minutes phone queue. In the end I just asked for a refund. I would never buy anything from these guys again.
I wonder if they will actually give me the refund they promised. No email comfirmation yet either.

Frans Gubbels 06-12-2019

Op 23 oktober 2019 bij Kamera-express Maastricht een Sony A7 mark iii gekocht. Zeer kundig en klantvriendelijk geholpen. Aan te raden.

Ramon 06-12-2019

Motivatie
Scherpe black Friday actie

Algemeen
Duidelijke website en je bestelling kan op verzoek worden afgeleverd bij een afleverpunt zoals de Jumbo zodat je niet thuis hoeft te blijven.
Minpuntje is dat de artikelen waarschijnlijk voor de Duitse markt gemaakt zijn. De handleiding van mijn monitor is niet in het Nederlands meegeleverd en moet je zelf downloaden. Let dus op als je wat koopt waarvan het apparaat zelf op de Nederlandse taal gezet moet kunnen worden. Je kan dan beter eerst contact opnemen om zeker te zijn.

Verzending
De verzending duurde 2 werkdagen, binnen de vooraf aangegeven termijn. Er werd netjes een mail gestuurd met een traceer link.
Officiele reactie van Kamera Express 06-12-2019

Beste Ramon, sinds een paar jaar zijn fabrikanten niet meer verplicht papieren handleidingen in de taal van het land mee te leveren: één moderne taal is genoeg. Fabrikanten besparen hiermee heel veel papier- en drukkosten. Voor andere talen moeten klanten naar de website van de fabrikant, waar wel handleidingen in meer moderne talen te vinden zijn.

Jack 06-12-2019

Weer een geval van slechte levering. Je bestelt twee producten, ze zijn omdat ze op voorraad zijn. Je weet op de factuur dat 'de verzending wacht tot alle producten kunnen worden verstuurd' - voor deelleveringen moet je zelf contact opnemen met de klantenservice (vreemd genoeg). Je haalt ze op bij een ophaalpunt. Is het één maar product met een briefje erbij over dat het een deellevering betreft. Op sinterklaasavond. Hoe kan dit zijn? Kamera-express doet haar naam geen eer aan. Slecht. En geen kadootje voor één van mijn kinderen op Sinterklaas-avond. En dat heeft verstrekkende gevolgen. Betrouwbaarheid is een dingetje.