Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2638 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim V. 10-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Een filter nodig voor mijn nieuwe lens, maar nergens op voorraad, behalve bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Ik kon de filter reserveren en de volgende morgen, toen ik hem nodig had, afhalen.
Hij lag klaar en ik kreeg vrijblijvend vakkundig advies voor de toepassing ervan. Met een betere filter ging ik vervolgens weer naar huis. Klasse!

Christian 10-07-2020

Hele positieve ervaring gehad bij Kamera Express in Den Bosch vandaag. Goede prijs gekregen voor mijn inruil apparatuur. vriendelijk personeel en goede service!

Joël 10-07-2020

Wij hebben hier een Philips TV gekocht. Gekocht bij Kamera-express omdat deze hier het goedkoopst was en dat je 5 jaar garantie op het product krijgt. Levering was inderdaad de volgende dag al. Al met al zeer tevreden over de aankoop bij de webshop van Kamera-express.

Tanja 10-07-2020

Ben uitstekend geholpen bij kamera express arnhem. Had een occasion en die werkt onjuist, deze ingeleverd en het volledige bedrag tereuggekregen, zoals beloofd.

Lisa 10-07-2020

Ik heb online een cameraset besteld (Nikon Z7 + 3 lenzen en accessoires) bij Kamera Express nadat ik in een andere fotowinkel ben geweest om verschillende camera's te testen. De cameraset was op dat moment in de aanbieding en op voorraad bij Kamera Express. De website van Kamera Express geeft heldere informatie. Het online bestellen was erg gemakkelijk. Bij het ophalen van mijn bestelling in Almelo ben ik zorgvuldig geholpen en hier werd uitgebreid de tijd voor genomen. De medewerker dacht kritisch met mij mee en gaf hierbij verschillende keuzes. Ik vond het fijn dat de medewerker informatie met mij deelde zodat ik zelf weloverwogen keuzes kon maken.

Renske 10-07-2020

Ben goed geholpen in Arnhem. Had verschillende camera's bekeken en de verkoper nam de tijd om met mij te bespreken wat de beste optie was.
Ik vind hem kundig genoeg en ben tevreden met de aanschaf van de camera.

De camera werkt naar behoren en heb al een paar mooie foto's kunnen schieten.
Zou deze winkel in Arnhem zeker aanraden.

Adrianus 10-07-2020

Mijn camera haperde. Gelukkig nog binnen de garantieperiode. Maar de pech bleef me achtervolgen. Toen ik voor de vierde keer terug kwam bij Kamera Express in Eindhoven en ik het vertrouwen in mijn camera begon te verliezen kwam een van de medewerkers met een opbeurende mededeling: Kamera Express gaat nu proberen om bij de leverancier voor een nieuw product te zorgen. Alleen deze gedachte al stemde me tevree. Nog beter werd het toen iemand van de retour-afdeling me na 4 dagen mailde dat een nieuwe camera onderweg was. De ervaren service, zowel in de winkel als van de retour-afdeling, zou ik willen omschrijven als: vriendelijk, oplossingsgericht en snel. Kortom: de klant is koning.

Elly 10-07-2020

Ik werd uitstekend geholpen, persoonlijk advies en heel klantvriendelijke benadering. Ook met vragen kon ik steeds terecht, zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. Ben er heel blij mee!

Ton 10-07-2020

goede serves en klant vriendelijk , veel keuze en product uitleg.
personeel weet alles over de producten en is vak bekwaam.

Natasja 10-07-2020

Kundig, behulpzaam, duidelijke uitleg, klantvriendelijk, prima prijzen, groot assortiment.

wilvama 10-07-2020

Vriendelijk personeel, goede en rustige uitleg. Ik heb tevoren online advies gevraagd en dat werd bevestigd in de winkel. Mocht rustig de macrolens uitproberen.

Britt 10-07-2020

Canon 90D aangeschaft via Kamera Express. Camera was op voorraad en keurig geleverd de volgende dag. Duidelijk site met alle benodigde info. Voordeel is dat Kamera Express naast een webshop ook over fysieke winkels beschikt, zodat je altijd terug kan vallen als je nog vragen hebt of extra service nodig hebt. Kamera Express is altijd scherp geprijsd met leuke aanvullende acties en een snelle levering. Kortom een aanrader.

Emanuel Gabriëls 09-07-2020

Ik koos voor Kamera-express Eindhoven door de geografische goed bereikbare ligging. Tevens door de duidelijke informatie op hun site. Ik ben afkerig van moeilijk vakjargon en daarom vond ik 't erg prettig dat de verkoper mij met heel veel geduld in eenvoudige taal uitleg verschafte over het nieuwe Z objectief waarmee ik ter plekke mee mocht werken. Vooraf had ik op fotosites soms oneerbiedige kwalificaties over de verkopers gelezen zoals onvakkundige "dozen vullers" maar die ervaring was hier bij mij géénszins het geval ! Alle tijd en professionaliteit werden aan mij besteed op een plezierige toon in duidelijk langzaam sprekend Nederlands. Los van het feit dat je in de winkel een grote keuze hebt aan goede merken , dat er veel voorradig is en met een goede garantie bovenop de fabrieksgarantie is het ook duidelijk dat de verkoper het verschil uitmaakt !
Officiele reactie van Kamera Express 10-07-2020

Goed te horen dat je zo fijn bent geholpen Emanuel! We doen ons uiterste best voor deze fijne winkelervaringen. Heel veel plezier met de nieuwe aankoop.

Flower 09-07-2020

Er staat een duidelijke uitleg op de site beschreven. Via de site had ik al een keuze gemaakt tussen een paar modellen camera's. Uiteindelijk heb ik zelf een camera in de winkel gekocht, omdat ik het artikel eerst wilde voelen voor ik het ging halen. En ben daar vriendelijk door een medewerker geholpen. Er werd voldoende tijd genomen om de aankopen compleet te kunnen maken met alles er op en er aan.

Willy 09-07-2020

Net een bestelling geplaatst. De site is overzichtelijk en de bestelling gaat eenvoudig.
Nu de levering nog afwachten, volgens de opgave wordt dat morgen.

Sjaak 09-07-2020

Geheel volgens afspraak binnen 24 uur thuis TV afgeleverd tegen een uitstekende concurrerende prijs.

Eddy Mertens 09-07-2020

Zeer vriendelijk personeel.scherpe prijzen Tamron 18-400 gereserveerd ,alles vlot verlopen.

Jan 09-07-2020

Ik ben zeer tevreden over deze winkel ,goede uitleg .
Komt zeer vertrouwd over bij mij .Heb een Canon
Powershot SX530 gekocht .

Jan Zandstra 09-07-2020

Ik ben in De Haag prima geholpen met het kiezen van een passende camera met lens. Alle aandacht en uitleg!
De camera (Canon 77D) bevalt goed.

Peter 09-07-2020

Kamera Express geeft een goede en correcte beschrijving van het artikel. In mijn geval ging het om een Fujifilm X T2 camera, een gebruikt exemplaar. De keus was snel gemaakt, aangezien ik de prijs van het artikel erg schappelijk vond. De deal was dan ook snel gesloten en nu was het even wachten op de camera. Ik was aangenaam verrast door wat ik aantrof. De camera was beduidend mooier en in een betere staat dan ik had verwacht. Het leek wel een nieuwe. Ook de bijgeleverde artikelen leken volkomen nieuw. Het hele proces van aanschaf tot ontvangst was wat mij betreft 'perfect'.
Peter Dijkstra.
Officiele reactie van Kamera Express 10-07-2020

Hi Peter, bedankt voor je beoordeling. Soms kan er inderdaad een pareltje tussen de occasions zitten. Leuk om te horen en heel veel plezier met de camera!

Bob 09-07-2020

Snel en deskundig geholpen, de verkoper nam alle tijd om de werking van de camera uit te leggen, geen poespas, geen aansmeren van overbodige extra's. En het dringende verzoek terug te komen als ik alsnog dingen niet begrijp. Fijne winkel, waar altijd een goede sfeer hangt.

Wim 09-07-2020

Ik heb bij de Kamera-Express webshop een Canon EOS 77D gekocht als cadeau voor mijn vrouw. Ik heb gekozen voor Kamera-Express omdat zij een winkel op niet al te grote afstand van mij hebben waar ik voor eventuele garantie of vragen terecht kan.
De levering van het product is snel en goed afgehandeld. Omdat ik over de levering nog wat vragen had heb ik geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken. Dat lukte helaas niet.
Officiele reactie van Kamera Express 10-07-2020

Dat is nog eens een mooi cadeau Wim! Sorry te horen dat u ons niet te pakken heeft kunnen krijgen. Wij ervaren helaas een enorme drukte waardoor onze bereikbaarheid niet is wat u van ons gewend bent. Wij hopen dit zo snel mogelijk weer op te kunnen lossen.

Anoniem 09-07-2020

Prima webshop, overzichtelijk en duidelijk. Had mijn camera binnen 1 dag in huis. Klantenservice is wel langzaam met reageren, maar al met al erg blij met mijn nieuwe camera!

tcs 09-07-2020

probeer al een week iets te bestellen
afrekenen site lukt niet

tel wordt niet opgenomen - steeds in wacht

mail gestuurd - meermaals - geen reactie na een week

al heel veel tijd verloren met al dat gedoe
Officiele reactie van Kamera Express 10-07-2020

Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het niet lukt de bestelling af te rekenen. Het klopt inderdaad dat het momenteel nog erg druk is bij ons. Ik heb het even nagekeken en zie dat u inmiddels contact heeft met mijn collega's om handmatig een bestelling te maken. Fijn dat er een oplossing is!

Sofia 09-07-2020

In Capelle a/d IJssel heb ik mijn SX740 HS van Canon gekocht heb eerst op internet uitgezocht wat ik wilde, en kwam tot deze keuze maar moet nog veel lezen en uitproberen, maar ben erg blij hem gekocht te hebben mooie duidelijke foto's en ben erg blij met de vele zoom .zeer fijn geholpen en ook al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord, ook kon ik mijn vorige camera tegen een leuke prijs inleveren.

CAS 09-07-2020

De prijs (was 10% lager dan bij andere internet aanbieders) en de (mogelijke) extra jaren garantie gaf voor mij de doorslag om bij KameraExpress (KE) te kopen. Daarnaast de levering op de dag na bestelling was ook belangrijk. Hieraan is ook voldaan. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van de stand in het afleverproces.

Voor de extra garantie moet je nogal wat stappen doorlopen. De keer dat ik een fototoestel heb gekocht bij KE is me dat niet gelukt waardoor ik de extra garantie periode niet heb gekregen. Het schrijven van deze review is één van de stappen (de eerste) die je moet nemen naar extra garantie. Ik ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken !!!

S.L. 09-07-2020

Blijf zoals jullie nu zijn; geen opdringerige, popiejopie verkopers maar rustige medewerkers die weten waar ze het over hebben en de tijd voor je nemen. Wij zijn meer dan tevreden!

Pascal DZ 09-07-2020

duidelijke website met uitgebreide uitleg, uitgebreid aanbod, scherpe prijzen, talrijke acties, eenvoudig bestellen, snelle en correcte levering

dani 09-07-2020

Top service! Goed geholpen met mijn aankoop en ik ben er een stuk wijzer van geworden!

Ook is het personeel er zeer vriendelijk.

Hans 08-07-2020

Bij de overstap van mijn oude spiegelreflexcamera naar een systeemcamera ben ik zeer vakkundig en met veel geduld geholpen om de juiste keuze te maken. Rustig de tijd gekregen om de camera te proberen in de winkel.

Adri 08-07-2020

Een aantal maanden geleden bezocht ik de winkel van Kamera-express in Capelle a/d IJssel. Ik wilde een nieuwe camera, maar ik twijfelde heel erg tussen de Sony a7 III en de Sony A99 II. Op internet had ik uitgebreid beoordelingen gelezen en mijn voorkeur ging uit naar de A7 III. Maar ik had het vermoeden dat deze kleine camera niet zo goed in mijn handen zou liggen. Ik werd in de winkel fijn geholpen door een aardige dame met opvallend veel kennis van zaken, ik kreeg uitgebreid de mogelijkheid om beide camera's te testen. De handligging van de Sony A7 III viel mij tegen, ik had anders gehoopt. De A99 II vond ik wel lekker in de hand liggen, evenals een gebruikte A99 I wat eventueel ook nog een optie voor mij was. Van deze laatste zag het scherm er niet goed uit, de medewerkster gaf het advies om zeker bij Sony-camera's het scherm meteen te voorzien van een screenprotector om die narigheid te voorkomen. Met al deze indrukken en adviezen ben ik naar huis gegaan, het resultaat is dat ik recent bij Kamera-express een Sony A99 II heb gekocht. Tot nu valt de camera zeker niet tegen, maar omdat deze zoveel mogelijkheden biedt ben ik nog wel even zoet om alles te ontdekken en de camera naar mijn wensen in te stellen.

A 08-07-2020

Lekker online shoppen en snel geholpen worden met eventuele vragen via de mail
En wil je het product bekijken dan kan dat in de winkel waar je goed geholpen wordt en waar ze de tijd voor je nemen.

Tom 08-07-2020

Deskundige uitleg op maat van de klant, de voor en nadelen van de verschillende camera's goed uitgelegd. Snelle levering van de bestelling;

hans 08-07-2020

Prima uitleg en verstand van zaken, niet opdringerig en veel geduld.
Voor de aankoop heb ik niet het gevoel gehad dat zij mij een bepaalde keuze wilden laten maken

Ineke 08-07-2020

Prima winkel. Ik kom er al vele jaren. Laat je nooit in de steek en geeft goede adviezen

Suzanne De Ridder 08-07-2020

Ik kocht onlangs een Philips Oled TV bij Kamera-Express. De installatie was een fluitje van een cent. Wat een verademing na een TV met LCDscherm! Soms heb ik de indruk dat de personen in beeld eruit gaan springen! Ze zijn zo scherp en mooi van kleur, het lijkt net echt te gebeuren in mijn eigen living! Ook natuurdocumentaires zijn een streling voor het oog Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop Dank U voor de goede deal K.E.

Annelies 08-07-2020

Zeer vakbekwaam personeel, vriendelijke bediening, men neemt ruim de tijd voor de klant , zeer goede sortering en scherp geprijsd.

Henk A. 07-07-2020

Ik kreeg prima informatie via de telefoon,een winkel is nogal ver uit de buurt hier.
De levering was razend snel,rond 22 uur 35 besteld en de volgende dag [maandag] rond 10 uur in huis.

hans 07-07-2020

mooie shop, goed geholpen, kregen ook een vergoeding voor gemaakte parkeerkosten, kortom toppie.
voor onze tweede aankoop even doorgereden naar capelle, blu ray speler moest uit centraal magazijn komen, met 20 minuten geregeld, ondertussen koffie en informatie. kortom helemaal goed

jetje 07-07-2020

Ik ben zeer deskundig geholpen, de verkoper had veel verstand van fotografie, en luistert goed naar zijn klanten wat de wensen zijn

Larisa 07-07-2020

Erg prettig geholpen en ze zijn erg deskundig! Ik zal er vaker naar toe gaan voor mijn fotografie spullen

Dirk van Wolferen 07-07-2020

Zeer goed en gemotiveerd personeel, bijzonder goed geholpen nemen alle tijd voor je

Wiliam 07-07-2020

Uitstekende service voor een mooie prijs. En snel geleverd . Hier ga ik zeker vaker zaken mee doen.

Luuk 07-07-2020

Klant vriendelijke benadering en een uitermate goede uitleg bij de aanschaf van een Sony camera

Meint 07-07-2020

Goede service en informatie. Reële inruilprijzen en problemen worden vlot opgelost. Een aanwinst voor de stad Groningen

Johan 07-07-2020

Gisteren een monitor gekocht voor fotobewerking.
Werd plezierig en goed geïnformeerd en geadviseerd door de verkoopster.
Gaf mij het gevoel welkom te zijn.
Een aanrader

Ben 07-07-2020

Vanmiddag een camera + accesoires gekocht. Super service, Aardige verkoper, Goed gesprek gehad, goede tips en leuke passies.

Sander 06-07-2020

Goed, deskundig en eerlijk advies voor iedereen die echt niet gek is! Goed omdat ze oog voor de klant hebben en daarop met hun kennis en kunde een advies geven. Dat is niet anders dan eerlijk. Om definitief te beslissen bleef ik even in de winkel wachten onder genot van een beker koffie. In die tijd werden meerdere klanten geholpen en kon ik dus met eigen ogen (of liever oren) beoordelen wat voor advies ze gaven.
De producten zelf heb ik tot heden onvoldoende gebruikt om een representatieve review te geven. Maar het gaat in dezen ook over een review over de winkel. Alle vertrouwen trouwens in de producten, in het grote aanbod (van oa objectieven) had ik daar toch geen twijfels over. Waar ik advies over nodig had was: welk van de goede producten past bij mij? En dat advies kunnen ze dus in deze winkel geven.
Officiele reactie van Kamera Express 07-07-2020

Sander, wat een mooie woorden om te lezen! We proberen zo goed mogelijk advies te geven en het is fijn te lezen dat het ook zo overkomt. Heel veel plezier met je nieuwe producten!

E.A de Krieger 06-07-2020

Vandaag een Canon Power Shot camera gekocht bij de Superstore in Arnhem.
We zijn zeer deskundig en netjes geholpen door de verkoper om uiteindelijk met deze mooie compactcamera naar huis te gaan.

Oscar 06-07-2020

Ik had een slecht werkende lens en de meneer achter de kassa lachte het weg en zei dat hij niets hoorde. Het product was 900 euro dus ik had wel verwacht serieus genomen te worden. bij het kopen van mijn kamera hebben ze eerder ook al een verkeerd product opgestuurd. ik moest een review schrijven om 5 jaar garantie te krijgen. echter lees ik nu dat ik hier mee te laat ben. bij cameranu en andere sites krijg je deze garantie sowieso. hier zal ik voortaan dan ook mijn zaken doen.
Officiele reactie van Kamera Express 07-07-2020

Beste Oscar, bedankt voor je review. Wat vervelend om dit te lezen. Om dit verder uit te zoeken zal ik je even een mailtje sturen en hierna bekijken of ik de vijf jaar garantie alsnog voor je in orde kan maken.