Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3040 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 11-04-2021

Mooie winkel en goede uitleg over de camera
Alle instellingen goed gezet top

Jelle Pultrum 11-04-2021

Vakkundig geholpen waarbij alle tijd werd genomen bij de aanschaf van een Sony DSC-RX10 mark III camera.

mike 11-04-2021

Aankoop proces prima, geen onnodig gezeur met aanmaken gebruiker/klantgegevens.
Informatie op de site helder en makkelijk te filteren. Levering binnen 24 uur

MvK 10-04-2021

het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de winkel is goed overzichtelijk en ruim genoeg om met meerdere mensen binnen te zijn in deze tijd van corona. Ik kom hier zeker terug.

MvK 10-04-2021

vriendelijk geholpen en vlotte afhandeling. Goede uitleg en ruim de tijd genomen

AvZ 10-04-2021

Super vakkundig geholpen en ook nog belangrijke tips spontaan mogen ontvangen, geen opdringerig gedoe. Gewoon zoals het hoort. Mooier kan ik het niet maken.

Wim 10-04-2021

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling. De site geeft goede informatie de prijs behoort tot de laagste. De volgende dag een gratis online fotografiecursus erbij gekregen. Prima start voor mij.

Michael 10-04-2021

In tegenstelling tot winkels à la MediaMarkt of Krëfel is het personeel van Kamera Express gespecialiseerd en gepassioneerd in foto- en videografie. Met tonnen persoonlijke ervaring loodsen ze je dan ook door de talloze keuzes en vind je er net wat je zoekt! Als je dus op zoek bent naar correct materiaal dat bij je past, dan hebben de mensen van Kamera Express net dat tikkeltje méér dan bij de andere (web)winkels.

Frans 10-04-2021

Op en top bedrijf met deskundige medewerkers. Uitstekend advies over de producten. Bestellingen worden snel verwerkt. Tot de dag van vandaag ben ik een tevreden klant van Kamera Express. Keep up the good work!

Marnix Meijer 10-04-2021

Mijn vrouw wilde graag een nieuwe compact camera. Uiteraard werd het een canon want daar heeft ze goede ervaring mee. Goede kwaliteit en gemakkelijk in het gebruik. Nu wilde ze graag een met WIFI dus dat is geworden de Canon Powershot SX730 HS zilver met 40x optisch zoom en een kantelbaar LCD scherm.
Ze heeft er al veel foto's mee gemaakt en ze is er enthousiast over. Vooral de wifi mogelijkheid om foto's en films direct vanaf de camera naar de mobiele telefoon over te zetten vind ze geweldig.

Paulina 10-04-2021

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Ik koos voor deze winkel omdat er alleen een zeer goede promotie was voor de camera die ik nodig had. In een fysieke winkel houden medewerkers zich aan de aanbevelingen met betrekking tot COVID-19. Ik heb nog nooit zo'n professionele service ontmoet. De verkoper was erg aardig, behulpzaam en geduldig :) Ik raad deze winkel zeker aan!

Mark 10-04-2021

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Goede informatievoorziening en de goedkoopste!

Fred Okkers 10-04-2021

Snelle levering, degelijk verpakte artikelen.
Ook de later nog toegestuurde online cursus is een leuke aanvulling.

Mous 10-04-2021

Ik heb gisteren de winkel bezocht in Capelle. Ik ben goed geholpen en mocht even mijn product testen.
Ik heb de Canon eos 90D met een tamron allround lens 18- 400mm gekocht. Ben hem s'middags gelijk gaan proberen. Ik heb er echt een leuke hobby bij. Hij maakt prachtige scherp foto's.

anton van Bergeijk 10-04-2021

Deze winkel heeft vaak goede aanbiedingen en betaalbare goede professionele apparatuur. In het verleden heb ik al meerdere artikelen bij deze firma aangeschaft en telkens werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik een gedegen technische uitleg. Zal in de toekomst nog vaker indien nodig bestellingen verrichten bij deze winkel.

Herman Zwart 10-04-2021

Ben afgelopen weken aantal keer (op afspraak) in winkel geweest. Iedere keer prettig en met aandacht geholpen. Kopje koffie erbij. Resulteerde al snel in mijn beslissing tot koop over te gaan.
Attent ook met nakomen afspraken, handige links die ze je mailen (om je te helpen), aanbod om altijd even te bellen of langs te komen als ik nog vragen heb. Betaling verliep ook makkelijk.
Kortom: professionele hulp, met aandacht en fijne sfeer.

Jos 10-04-2021

Zoals altijd nu ook weer goed en professioneel geholpen bij de keuze van een nieuwe spiegelreflex camera. Dank je wel.

Frans Soree 09-04-2021

Ik ben al jaren klant van Kamera-Express en wordt altijd op een zeer correcte wijze geholpen en geadviseerd bij het beslissen van al mijn aankopen. Het personeel is zeer vakbekwaam, vriendelijk en neemt altijd tijd voor je ook al kom je alleen voor advies.

Harrie 09-04-2021

Vrijdag avond besteld en zaterdag middag opgehaald aan de achterzijde gebouw.
snel afspraak kunnen maken voor het ophalen i.v.m. corona regels.
helemaal top

M. 09-04-2021

We zijn telefonisch goed geinformeerd en daarna goed geholpen in de winkel.

Wil 09-04-2021

Het is heel vriendelijk personeel en ze zijn zeer deskundig .Als je een aankoop wilt doen wordt alles precies uitgelegd hoe de camera werkt

Roel Wijnants 09-04-2021

Goede service en deskundig personeel , ben al een aantal keer wegens aanschaf nieuwe camera prima geholpen bovendien zijn de medewerkers erg vriendelijk. En vertrouwde gezichten is ook een voordeel

Hans 09-04-2021

Twee maanden geleden een smart speaker besteld die zo goed beviel dat ik er nog een bestelde. Weer bij Kamera Express, met name vanwege de 5 jaar garantie en de snelle levering uit voorraad. Ook deze levering ging zonder problemen.

Yvonne 09-04-2021

Begin April ben ik op zoek gegaan of ik mijn oude camera kon laten maken of dat ik een nieuwe wilde aanschaffen. Hiervoor heb ik een afspraak ingepland in Arnhem. Daar aangekomen werden wij vriendelijk welkom geheten en geholpen. De oude laten repareren werd hem niet dus ik heb de keuze gemaakt om een nieuwe aan te schaffen. Ik had op de site zelf al twee modellen bekeken waar ik tussen twijfelde en in de winkel gevraagd wat nou de grootste verschillen waren en deze zijn mij heel netjes en duidelijk uitgelegd. Ik heb toen mijn eerste keuze die ik had de Canon EOS 250D gekozen. Werd daarbij ook geadviseerd wat handig was om erbij aan te schaffen zonder dat dit mij opgedrongen werd ik vond dit erg prettig. Kom hier graag terug als ik nog eens wat nodig heb voor mijn camera en/of andere accessoires.

Fliert 09-04-2021

Kamera Express in Arnhem is de winkel dichtbij me. Ik heb een lens gekocht, Tamron 18-400mm F/3.5-6.3 Di II VC . Dit is een goede kwaliteit lens, prachtige kleuren en Je hebt niet meer nodig so veel lenzen hebben in de tas.
Wat ik minder leuk vind is dat a beetje zwaar is en groot.

K. Buffing 09-04-2021

Al mijn aankopen van camera tot gimbal, altijd naar volle tevredenheid en met kennis van zaken van medewerkers, gedaan in superstore in Amsterdam

Marie-Louise 09-04-2021

Deskundige en vriendelijke bediening bij het kopen van mijn 7-14 mm olympus lens. Ben zeer tevreden. Voor een volgende aankoop ga ik zeker terug naar deze winkel

Olivier 08-04-2021

Goed onderbouwde webshop. Artikel was ook merkelijk goedkoper dan bij concurrenten. Levering dag na bestelling. Levering perfect verlopen. Rondom tevreden over Kamera Express.

Robert 08-04-2021

Wij hebben een prachtige 55OLED855 - Ambilight (2020) gekocht bij kameraexpress.
Onze vorige tv werkte niet goed en was een jaar oud. Na wat mail verkeer hebben we nu de oled gekocht met een bijbetaling
Een geweldige service en erg behulpzaam. Vandaar de dikke 10. We hebben nu een geweldig beeld en zijn dan ook zeer tevreden

Hans Spaans 08-04-2021

3 weken geleden een nieuwe Fujifilm X-T3 met een 23mm prime lens aangeschaft. Weer heel goed geholpen in de superstore in Capelle. Al jaren mijn favoriete winkel voor al mijn camera benodigdheden.

Hans 08-04-2021

Panasonic camera LUMIX DC-FZ82 online besteld, kon de camera dezelfde dag ophalen waar hij bij veel andere winkels momenteel niet leverbaar was. Zeer vriendelijke service medewerker.

Rob 08-04-2021

Ik beschouw mijzelf als een gevorderde hobby fotograaf. Ik heb bij Kameraexpress een oude systeem ingeruild en kreeg een faire prijs. Dit ging heel snel, duidelijk en open. Ook met betrekking tot de aanschaf van mijn nieuwe camera body, de canon EOS R kreeg ik professioneel advies. Ik wiar natuurlijk wat ik wilde, maar toch. Ook weer iets geleerd.

Altijd goed geholpen. 08-04-2021

Medewerkers hebben kennis van zaken. Je wordt altijd goed geholpen.
Nu in coronatijd is het wat lastiger, maar dat is overal.
We gaan altijd weer graag terug naar deze winkel.

Josdeg 08-04-2021

Ondanks de Coronatijd, ging het maken van een winkelsafspraak snel. Eenmaal in de zaak had de verkoopmedewerkster voldoende tijd en kennis om mij naar de aankoop van een nieuwe les voor mijn fototoestel te begeleidien.

Guusvb 08-04-2021

Geweldige keuze, goede (beste) prijs en zeer snelle levering. Zelfs eerder dan initieel aangegeven ondanks bestelling op 2de paasdag. Daarbij krijg ik ook nog een gratis cursus aangeboden. 👍👍

Perry 08-04-2021

duidelijke uitleg over de aankoop
als ook zeer vriendelijk
goed overzicht van de voorraad per winkel
en scherpe prijs

D. Selman 08-04-2021

Mooie kleine camera met veel functies. Er is nog veel te ontdekken.
De gebruiksaanwijzing is een handig hulp hierbij.
Goed advies hierover gekregen in de winkel in Arnhem.

Terry 07-04-2021

Hét kamera bedrijf in Groningen waar je nog ouderwets aan de balie geholpen wordt en waar je tevens terecht kunt voor het advies waar je al tijden naar op zoek was. Tevens een eerlijke beoordeling/prijs voor je inruil objectieven.
Allen het kopje koffie ontbreekt nog....

leon 07-04-2021

perfecte (web) winkel met goed assortiment, snel gevonden wat ik zocht (accu's voor een oudere fuji kamera).

waarom toch maar 5 punten?
ik wordt tijdens inloggen telkens eruit gegooid en na een wachtwoord reset lukt niets meer, erg irritant, een reset moet goed en vlot verlopen anders haken klanten af!
Officiele reactie van Kamera Express 08-04-2021

Hi Leon, dankjewel voor jouw review!

Het klopt inderdaad dat we een bug in ons systeem hebben op het moment, waardoor dit niet helemaal lekker verloopt. Ik heb net handmatig je account weer actief gemaakt.

Fijn om te lezen dat de rest je wel is bevallen.

hub 07-04-2021

Ik persoonlijk ben reeds jaren vast klant en dit imdat ik zeer te vreden ben van de informatie en de service ook na de verkoop, vriendelijk en ervaren personeel met kennis van zaken.
Zo heb ik vandaag mijn nieuwe aankoop ontvangen de Sigma 100-400 DG DN OS voor Sony FE, waw een pracht objectief, zeer snelle en accurate scherpstelling, goed-zeer goed hanteerbaar, mooie bokeh, conclusie zeker een zeer goede aankoop

T van het Veer 07-04-2021

Na maanden wachten eindelijk bericht dat een lens die ik in *betaalde pre-order* had staan geleverd zou kunnen worden. Na een Paas-weekendje 'even weg' lees ik dat ik binnen 48 uur had moeten reageren en nu te laat ben. Gebeld en gemaild maar geen klantvriendelijke reactie gehad. Alsof iedereen tijdens feestdagen constant de email checkt. Geen herinneringsmail, geen extra tijd wegens feestdagen en geen sms. Dit had veel netter gekund; nu kan ik waarschijnlijk weer maanden wachten.
Officiele reactie van Kamera Express 08-04-2021

Beste T van het Veer, bedankt voor uw review.

Wat vervelend te lezen dat dit proces op deze manier is gelopen. We zullen dit intern opnemen om het proces hierop te verbeteren. Ik zie dat mijn collega's nog bezig zijn met deze case en zij zullen u zo snel mogelijk informeren.

Ciska 07-04-2021

Prettige winkel en goeie service. Het product was voor handen. Wel lastig om de garantie te krijgen

Mel 07-04-2021

Slechte service mbt garantie. Er is maar één persoon verantwoordelijk voor de afhandeling en als die er dan niet is kan er niks geregeld worden. Wat resulteert dat je lang op je product moet wachten.
Dit is een grote punt van verbetering!
Officiele reactie van Kamera Express 07-04-2021

Beste Mel, bedankt voor uw review.

Vervelend dat u nog geen reactie heeft gekregen op uw bericht. Onze reparatie en retourafdeling loopt op het moment iets achter in het beantwoorden van vragen. Ik heb aan de hand van uw mailadres gevraagd aan mijn collega's of zij dit zo snel mogelijk op kunnen pakken.

Simon 07-04-2021

Ik heb een Philips 65OLED805 - Ambilight (2020) gekocht bij Kamera Express. Goede service en makkelijk te bestellen. Er werd nog contact opgenomen over het bezorgtijdstip om zeker te weten dat ik thuis was. Mijn enige minpunt was dat ik tijdens het bestellen zelf geen datum en tijdstip voor levering kon aangeven. Verder prima!

Fons Van Nieuwenhove 07-04-2021

Snel en deskundig geholpen in winkel. Aangekochte camera (Lumix TZ200) voldoet geheel aan de verwachtingen : heldere en gedetailleerde foto's, ook bij groot zoombereik. Camera heeft véél mogelijkheden en instellingen die gaandeweg verder gebruikt worden

Lina vd H 06-04-2021

Super vriendelijke medewerkers die alle tijd voor je nemen die je nodig hebt. Ze vragen door om te onderzoeken waar je precies naar op zoek bent en geven eerlijke adviezen. Ik ben twee keer langs geweest voordat ik een camera kocht. Daarnaast was ik een keer mijn mondkapje vergeten waar ze ook voor konden zorgen :)

MArcel_Ark 06-04-2021

Snelle service ook tijdens Covid-beperkte opening! Snel een afspraak gemaakt voor 2e paasdag voor een advies mbt mijn huidige Canon lens, opties besproken en nu erg blij met mijn nieuwe aanschaf: een 18-135mm zoomlens en een 50mm standaard lens. Werkt perfect! Goed advies!

Laura 06-04-2021

Zeer goed geholpen door het vriendelijke personeel in Zwolle, we gaan hier zeker nog eens terug komen. Hier een leuke camera gekocht.

Marc 06-04-2021

Al een aantal jaren klant in Antwerpen Store. Prima geregeld met de corona regels. Makkelijk te reserveren tijdslot! Zelfs aanpassen is makkelijk te doen. Wederom goed geholpen en een goede uitleg gekregen. Ik kan deze store ten zeerste aanbevelen.

Alwin Koks 06-04-2021

Ik heb al meerdere keren producten gekocht bij Kamera Express. Je wordt er altijd zeer goed geholpen met zeer deskundig advies door zeer deskundige medewerkers. Ze nemen alle tijd om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Ook in deze coronatijd werd een ruime tijd per klant ingericht om aan hun standaard te kunnen blijven voldoen. Ook bij de aankoop van mijn nieuwe lens wederom fijn op weg geholpen.