Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2708 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Guido 25-07-2021

Mijn nieuwe Canon R6 om 22 uur besteld en de volgende dag rond de middag geleverd! Overzichtelijke webstek met alle informatie, vlotte bestel- en betaalprocedure en onmiddellijke feedback over bestelling en levering! Kortom TOP!

Goed advies en groot assortiment 25-07-2021

Heb onlangs een camera met objectief gehuurd en vervolgens gekocht bij Kamera Express. Mijn ervaring met deze winkel is zeer positief. Het objectief was helaas niet op voorraad door wereldwijde leveringsproblemen maar zou nagezonden worden. Eerder dan verwacht kreeg ik de melding dat het objectief onderweg was. Kamera Express is perfect zijn afspraken nagekomen. Ook denken ze goed mee in wat je precies wilt hebben en is het assortiment enorm groot. Conclusie is dat ik hier graag kom voor al mijn fotografie vragen en aankopen.

Wachholder 25-07-2021

Online bestelling super makkelijk, enormveel keuze van speciale accessoires op web site

Lisanne 25-07-2021

Het was mijn eerste keer in de winkel en ik werd geholpen door eeg vriendelijk en kundig personeel. Bedankt!

Piet 25-07-2021

het was de eerste keer dat ik in de winkel kwam nadat hij verbouwd was wat een verbetering, ben heel netjes te woord gestaan en geholpen

Familie Stokmans 24-07-2021

Personeel erg vriendelijk en erg kundig. Ze waren erg behulpzaam, geen vraag bleef onbeantwoord en niks was teveel. Ze namen alle tijd om je op een juiste manier te helpen

Anne 24-07-2021

Afgelopen week heb ik hier een televisie gekocht. Ik werd erg netjes te woord gestaan. Ik kreeg een uitgebreid en duidelijk en vooral een heel erg eerlijk advies. Ontzettend sympathiek personeel. Ik kom er al jaren en dat is niet voor niets. Het personeel hielp zelfs mee om de gekochte televisie in de auto te plaatsen voor transport.

Op zoek naar een nieuwe camera 23-07-2021

Op zoek naar een nieuwe camera; goede uitleg, afstemming op de persoonlijke wensen en toekomstige mogelijkheden. Kijk daarom ga je naar een winkel en koop je niet online; altijd welkom om met vragen terug te komen en adviezen blijven gratis maar niet voor niks. Heel tevreden met de levering van mijn nieuwe Canon R6 camera.

Wim 22-07-2021

De winkel is goed en mooi georganiseerd met alle benodigdheden die een fotograaf maar wensen kan. Ook de bediening is vlot en degelijke met kennis van zaken.

GdL 22-07-2021

Kamera express is een prettige winkel die ook lekker in de buurt zit. Via de webshop bestellen en in de winkel ophalen vindt ik altijd het prettigs. Het personeel geeft deskundig advies.

Sylvia 22-07-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat alle door mij gewenste artikelen beschikbaar waren en in 1 levering konden worden geleverd. De 5-jaar garantie vind ik een geruststellend idee. Artikelen werden keurig de volgende dag geleverd. Alles zag er keurig uit.

Elly 22-07-2021

Ik heb hier nu mijn 3e camera gekocht. Ik ben altijd fijn en deskundig geholpen. Geen oodringerig gedrag. Personeel is heel geduldig en duidelijk.

Maarten 22-07-2021

Fijn om een winkel in Utrecht te hebben waar ook verhuur bij in zit, helemaal top

Z 22-07-2021

Originally ordered a Weebill S from the website. Had buyer's remorse and went to the superstore in Amsterdam to exchange it for a Ronin SC2. Easy exchange. No hassle, with friendly and helpful service.

Nick 22-07-2021

Ik mag graag in de store in Arnhem komen. Vriendelijk en kundig personeel, parkeren nooit een probleem en voorraad zoals online aangegeven klopt (tot nu toe in ieder geval) altijd.

Arthur 22-07-2021

Ondanks de coronamaatregelen is het nog steeds fijn in de winkel te komen- te Antwerpen.
De mensen zijn hulpvaardig en geven goede raad.

Harry de Leeuw 21-07-2021

Fijne winkel, veel keus, prettig personeel, goede uitleg, Een hele mooie en fijne camera gekocht

Cor 21-07-2021

Op 16 juli een kleine bestelling gedaan en op 21 juli nog niets in huis, ondanks dat de bestelde artikelen op voorraad waren.
Eens kijken wat hierover op de website van kamera-express staat:
Wanneer je online je order vóór 23:59 uur hebt geplaatst, het artikel op voorraad is in de webshop én via iDeal is afgerekend, wordt je bestelling de volgende dag thuisbezorgd!

Dan toch maar even bellen met de Klantenservice, maar daar ben ik niet verder gekomen dan wachten en Postnl een kans geven. Wanneer morgen nog niets binnen is gaat Kamera-express onderzoek doen...
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Hallo Cor, wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij kijken graag met je mee naar de oorzaak hiervan. Zou je ons een mail willen sturen via reviews@kamera-express.nl, met daarin het ordernummer van de bestelling?

Miranda 21-07-2021

Prettige en deskundige verkoper. Hij heeft mij goed geholpen en ik ben blij met mijn aankopen

Cees 21-07-2021

Ruime keuze, ze hebben alles en ook nog eens op voorraad, prettig en deskundig advies.

Kees 21-07-2021

Prima geholpen bij de aankoop van mijn R5. Ik heb nog geen kans gehad om de camera stevig aan de tand te voelen, maar de algemeen goede pers plus mijn jarenlange positieve ervaringen met Canon geven alle vertrouwen. Vind wel dat bij de presentatie van de producten op de site iets duidelijker had mogen blijken dat cashback iets anders is dan korting aan de kassa.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Hi Kees, hartelijk dank voor je review. Wij vinden de webervaring van onze klanten erg belangrijk en zijn blij met feedback als deze. Wij zullen dit zeker gaan bekijken.

Jeannette 21-07-2021

Ik ben heel fijn geholpen bij de aankoop van mijn Canon Systeemcamera. Verkoper had verstand van zaken en dacht met me mee.
Ik ben blij met mijn camera en ga de gratis cursus volgen om de camera beter te kunnen bedienen en dan mooiere foto's te kunnen maken.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor je review Jeanette. Wij wensen je veel plezier tijdens het volgen van de online cursus.

RiyaM 21-07-2021

Afgelopen zaterdag kwamen we in de vestiging Almelo voor een batterijtje voor mijn 12 jaar oude Canon Powershot en het bekijken van een andere camera, Canon EOS M50 MarkII. De man die ons hielp, blijkt later de bedrijfsleider Roedie te zijn. We werden uiterst vriendelijk, adequaat en bovenal eerlijk geholpen. Met dat laatste doel ik op al de informatie die hij over de door mij gezochte camera had, en die welke hij mij aanried vanwege het niet willen gebruiken als vlogcamera, de Canon EOS M50. Deze camera was ruim €100,- goedkoper. Maar deze man gaat duidelijk niet voor winst maar eerlijk advies, oordeel en tevreden klanten.
Zelfs nadat we aangaven er toch nog even over te moeten nadenken, want deze camera lag iets boven het budget, dat wél genoeg was voor een andere Powershot, maar niet voor de EOS die ik graag wilde hebben. Ondanks dat we dus met lege handen vertrokken, de batterij had hij helaas ook niet, bleef deze man uiterst vriendelijk.

Marije 21-07-2021

Fijne winkel, goed geholpen bij het online shoppen en de uiteindelijke keuze van het product.

Jos 20-07-2021

Uitstekend! Prima feedback bij vragen en camera werd snel en volgens afspraak geleverd.
Ik moet de camera nog uitgebreid gaan uitproberen, maar ik had eerder al een Panasonic Lumix bij hen gekocht en ook dat ging zonder problemen.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor je review Jos. Veel plezier bij het ontdekken van je nieuwe camera.

PvV 20-07-2021

Heb recent een LG OLED55CX6LA + Vogel's wandsteun gekocht, alweer de 3e tv die we in dit filiaal gekocht hebben. Vriendelijke, geduldige en deskundige verkopers in filiaal Rotterdam-Centrum, scherpe prijzen.

marco pouwelsen 20-07-2021

klantgerichtheid, tijd nemen voor de klant.
zeer professionele verkopers met brede kennis over de producten.

kort om zeer fijne winkel kom daar graag terug

petra 20-07-2021

keurig nette winkel met goed adviserend personeel. Ze hebben me goed geholpen om een mooie telelens uit te zoeken

Sylvia 20-07-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat alle door mij gewenste artikelen beschikbaar waren en in 1 levering konden worden geleverd. De 5-jaar garantie vind ik geruststellend. Artikelen werden keurig de volgende dag geleverd. Alles zag er keurig uit.

Michael Hoogendoorn 20-07-2021

Zeer goede winkel met goede service. Veel modellen op voorraad. Goede prijzen van de producten. Personeel weet veel van de producten en nemen de tijd voor je.

Judith 20-07-2021

Prettige geduldige uitleg, vlot geholpen, aandacht voor de klant.
Rustige sfeer op alle vragen een duidelijk antwoord.
Leuke extraatjes aan cadeau bonnen! Kamera-express is echt een aanrader!

Super geholpen 20-07-2021

Na een poosje thuis nagedacht te hebben over welke camera mij de beste upgrade gaat geven, toch even naar kamera express in Eindhoven geweest voor advies. Prettig geholpen en ik kreeg alles rustig uitgelegd waar ik op moest letten. Na wat voorbeelden gegeven te hebben kwam daar een advies. En wat ben ik er blij mee! Ik zat zelf ook in de hoek te denken waar de verkoper mee kwam, maar hij heeft me het juiste advies gegeven om toch naar een iets andere versie te kijken, omdat dit het best passend is bij wat ik graag heb in een camera. Ik ben erg blij met mijn aanschaf en daardoor dus ook met het advies wat ik gekregen heb. Bedankt!
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Heel graag gedaan namens mijn topcollega's uit Eindhoven en veel plezier met je nieuwe aankoop.

Sara Stijn 19-07-2021

Kameraexpress is een aangename winkel met vriendelijke en professionele bediening

Hannah van Viegen 19-07-2021

Het cijfer 10 zeker waard. De verkoopmedewerker had kennis van zaken, dacht met ons mee en heeft ons goed geholpen.
Fijne winkelervaring en met een fototoestel naar wens naar huis gegaan.

Berry Grit 19-07-2021

Vandaag telefonisch een drone gereserveerd voor vestiging in Zwolle. Binnen 5 minuten kreeg ik de telefonische bevestiging vanuit de vestiging dat hij klaar stond. Bij het afhalen werd de tijd genomen en ben ik goed geïnformeerd. Zeer tevreden over de service.

Bert0180 19-07-2021

Prima!
Hier een Sony A6400 gekocht.
Verkoper was vriendelijk en deskundig, dus prima geholpen!
Mooie winkel met lekkere kop koffie (capelle aan den ijssel)
Ik ben tevreden!
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Bert. We zien je graag nog eens terug. De koffie zal voor je klaarstaan!

Lizette 19-07-2021

Super goed geholpen in de winkel. De camera werd uitgelegd en de instellingen al op de nederlandse taal gezet. Deskundig , en klantvriendelijk personeel!

Mark 19-07-2021

Zeer te vrede over Kamera Express Eindhoven; zeer kundige en vriendelijke medewerkers die alle tijd hebben om alles uit te leggen en te laten zien. Na goede uitleg van alle opties tevreden de winkel uit met een nieuwe Canon EOS M50 systeemcamera.

Lineke Blom 19-07-2021

Na een oriënterend gesprek met duidelijke uitleg en alle tijd is mijn twijfel weggehaald of ik voor de camera van Nikon Z of D7500 zou gaan. Heb gekozen voor de Nikon Z geweldige camera wat een verschil met mijn vorige Nikon en met de adapter de huidige lenzen te gebruiken wat een verbetering !!! , afgelopen week ook de webinair gevolgd van Nikon over de Z serie geweldig.
Kameraexpress Den Bosch verdient alle lof voor de service en uitleg TOP.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Wauw Lineke, je hebt zeker weten een prachtige camera gekocht! En wat leuk om te lezen dat je onze webinar hebt gevolgd! Bedankt voor je mooie review en graag tot ziens in onze winkel in Den Bosch!

Fotograaf 18-07-2021

Erg snelle service en tot nu toe de goedkoopste webshop. Daarnaast is het gemakkelijk om de juiste camera op smaak op te zoeken. Ik ben erg tevreden over mijn Sony A7C.

Lisanne 18-07-2021

Voor mijn polaroid camera had ik nieuwe foto’s nodig. Een setje was slecht en daardoor zijn alle foto’s mislukt. Super goede service toen ik daarvoor contact opnam. Ze hebben me geholpen en hebben me een nieuw setje toegestuurd. Erg fijn dat ze zo meedenken.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Hi Lisanne, wat zonde! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geboden oplossing.

anoniem 18-07-2021

Ik had goede ervaringen met deze winkel en kocht er daarom in september 2018 een Espon ET-7700 printer t.w.v. €549.
Deze printer had goede reviews op de website van Kamera Express: goede fotoprints en grote inktcapaciteit.
De printresultaten bleken inderdaad goed en het was prettig om niet zo vaak inkt te hoeven bijvullen.
Helaas begonnen in maart 2020 de problemen: vlekken, strepen, kleuren minder helder en papier dat vastliep.
In 2020 is hij hiervoor twee keer opgestuurd voor reparatie. Begin dit jaar begon de printer na 1 vel printen telkens aan te geven dat het papier op is, terwijl dat niet het geval is. In maart 2021 is hij daarom nogmaals ter reparatie aangeboden. Sinds een paar weken kampt hij helaas wederom met hetzelfde defect. Hoewel mij de vorige keer is verteld dat ik gebruik kon maken van de
'5 jaar garantie' regeling, blijkt dat nu ineens niet meer te kunnen en zal ik reparatie zelf moeten betalen.
De kwaliteit van de printer van €549 stelt mij enorm teleur, alsmede de service van Kamera-Express.
De reparaties duren ook steeds lang, waardoor je wekenlang niet kunt printen.
Een aantal jaar geleden kreeg ik bij een concurrent een nieuwe printer toen de aangeschafte defecten had.
Mijn verzoek tot vervanging is hier afgewezen, omdat reparatie afdoende zou zijn. Dat blijkt dus helaas niet het geval.
Ik was een goede klant bij Kamera Express, ik heb er veel apparatuur gekocht.
Deze ervaring maakt echter, dat ik mijn aankopen voortaan elders ga doen.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Zoals we aangegeven hebben via een ander platform hebben we contact met je opgenomen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Erik 18-07-2021

Heb een kleine tv voor op de camping gekocht. Ik ben snel en vakkundig geholpen.

M. Van Veggel 18-07-2021

Fijne winkel met een goede service en uitleg tav de mogelijkheden bij de aanschaf van onze nieuwe camera, super blij mee!

Marsha 17-07-2021

Heel fijn geholpen in de winkel. Uiteindelijk online nog even alles nagelezen maar dit was eigenlijk niet meer nodig omdat we in de auto terug al wisten dat we het advies zouden opvolgen! Zelfde dag de camera nog aangeschaft en heel blij mee!

martin 17-07-2021

Ik wilde gisteravond mijn artikel reserveren via de site. Ik liep tegen een probleempje aan. Even met de klantenservice gebeld en deze hebben het direct voor mij opgepakt. Kon het vanmiddag ophalen (was ook de bedoeling) en gelijk gebruiken. Goede service van Peter van de klantenservice. Overigens heb ik al vaker goede service gekregen vanuit de klantenservice.

Ik ben een tevreden klant.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor je review Martin. Peter is absoluut een topper! Fijn te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Zo hoort het ;).

Jack 17-07-2021

Ik was op zoek naar en goede macro lens en wilde meteen een goede, weinig gebruikte lens inruilen. Eerst via email een offerte aangevraagd. Vrij snel kreeg ik antwoord en een goede prijs voor mijn lens.
De dag erop meteen naar de winkel in Utrecht gegaan om de macrolens op te halen en mijn lens in te ruilen.

Ben zeer tevreden over de snelheid waarmee ze mijn email hebben beantwoord en de service in de winkel is ook prima.
De 100mm f/2.8 macro lens van 'Laowa' voor Canon EF lenzen, die ik meteen heb meegenomen, is een super lens die 2 keer vergroot en een super scherp beeld geeft. Daarnaast wordt het diafragma automatisch aangestuurd waardoor scherpstellen een stuk eenvoudiger wordt dan bij andere 'volledig handmatige' lenzen. Ik heb er zelfs nog wat tussenringen tussen gezet waardoor de vergroting nóg groter wordt.

Blij dat ik dit gedaan heb! Goede ervaring met het product en de winkel!

JM 17-07-2021

Na uitvoerig allerlei smart tv's te hebben bekeken op diverse platforms, kwam ik uit bij de LG50Nano886BP. Na mijn oude niet smart tv van Philips is dit een hele verbetering. Wat ik jammer vind is dat LG geen handleiding op papier bij levert. Ook geen quick start guide. TV is plug and play, maar toch door de geavanceerde instellingen is het handig om dit op papier te kunnen nalezen. De handleiding is wel via het tv menu te raadplegen, maar dat werkt omslachtiger. Het beeld is vooral in de avond erg fel verlicht. Wellicht kan dit via een instelling automatisch worden aangepast, alleen ik heb dat nog niet kunnen vinden.

Beeldkwaliteit is goed, maar de standaard afstelling vind ik geen prettige kleuren geven. De Webos van LG voldoet voor de meeste zaken. Ik kan alleen niet de Videoland app downloaden omdat er een LG-account moet worden aangemaakt. Het aangemaakte account geeft bij mij geen toegang tot het downloaden van de Videoland app. Gelukkig heb ik google chromecast en omzeil zo het probleem.
Op de afstandsbediening zitten vier knoppen rechtstreekse toegang tot voor Netflix, Primevideo, Disney+ en Rakuten Tv. Wat mij betreft hadden deze knoppen herprogrammeerbaar mogen zijn. Niet iedereen heeft al deze vier streammingsdiensten als abonnement.

Het geluid is wat je van een platte tv mag verwachten, schel en weinig bas. Ik heb de tv via home cinema set aangesloten klinkt een stuk aangenamer.

Ik heb deze tv bij bij Kameraexpress gekocht omdat:
1. de goedkoopste prijs op dat moment was;
2. je krijgt er vijf jaar garantie i.p.v. twee bij andere webshops.

Vervelend dat betaling met creditcard, waar voldoende saldo opstaat, werd geweigerd. Tot drie keer een bestelling probeerde te plaatsen uiteindelijk maar via Ideal betaald. Nu staan er nog drie niet uitgevoerde orders open. Geen idee hoe ik deze kan verwijderen.
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Beste JM, dank voor je review. De quickstart guide en de handleiding van de tv kun je deze downloaden via deze link: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/gebruikershandleidingen?csSalesCode=50NANO886PB.AEU. De online gebruikershandleiding werkt naar onze mening erg fijn! Met een aantal klikken kom je bij de juiste informatie terecht.

Als je een mailtje stuurt naar reviews@kamera-express.nl, kunnen wij de niet betaalde order voor je uit het systeem verwijderen.

Emile 17-07-2021

Een avond van te voren de camera gereserveerd. Lag keurig de volgende dag klaar.
Goede uitleg gekregen en mogelijkheden besproken.

Jill Bauman 17-07-2021

Aanrader, klantenservice vriendelijk en zeer behulpzaam. 4k blu Ray speler besteld en van magazijn binnen 2 uur in winkel opgehaald. In winkel heel goeden leuk geholpen door medewerker. Ruim assortiment en scherpe prijzen. Dank Kamera Express
Officiele reactie van Kamera Express 22-07-2021

Graag gedaan Jill, jij bedankt voor de mooie review!