Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2795 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Stan 19-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Super service en deskundig en snel advies

Men neemt de tijd voor je om samen te zoeken welk product het beste bij je past. Dat doet men op een vriendelijke en heel deskundige wijze. Prettig is ook dat de prijzen het laagst van Nederland zijn, dus super om bij Kamera Express te winkelen.

Martin Schulze 18-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

knowhow gecombineerd met lekkere koffie

Deze winkel in hartje Utrecht, combineert veel kennis van fotograferen met een hoge mate van klantgerichtheid waar actief gezocht wordt naar de wensen van de klant. Met plezier koop ik hier mijn apparatuur en fotografische benodigdheden!!!
(en er is lekkere koffie in de shop)

Henri van Boxtel 18-02-2018 In de winkel gekocht
Cappele aan de IJsel

Top service

Kamera express heeft medewerkers in dienst die ook daadwerkelijk verstand van zaken hebben. Vakundige medewerkers maken van jou probleem hun probleem en zorgen voor de oplossing.Top service.

Gui 18-02-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijkheid

Top winkel, De service is ook goed, altijd vriendelijk en snel. Ze staan open voor vragen en nemen de tijd voor je. Ik voelde mij meteen gerustgesteld. Goede voorlichting en de mogelijkheid om in een eerste kennismaking het toestel te leren kennen. Bij Kamera-express kom ik zeker terug.

P. Drabbe 18-02-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment en goede service

Kamera-express heeft altijd interessante aanbiedingen en staat bekend om zijn snelle en correcte levering. Gegarandeerd laagste prijs.

Wim 18-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Prachtig assortiment, alles wat je als fotograaf nodig hebt. Je kunt vooraf reserveren zodat je zeker weet dat je (in mijn geval) het Sigma objectief aanwezig was. Goede voorlichting en de mogelijkheid om het objectief op je camera te plaatsen en buiten een paar opnamen te maken.

Eveline 18-02-2018 In de winkel gekocht

Top!

Bij KameraExpress werken duidelijk mensen met echt kennis van zaken. Ik moest even wachten (5-10min) maar ben toen uitgebreid geholpen bij het kopen van een nieuwe camera (systeemcamera). De medewerker nam de tijd mij alle opties te laten zien en de verschillen uit te leggen. Prettig om te merken ook dat ik als betrekkelijk onervaren fotograaf ook serieus genomen werd. Al met al met goed gevoel de winkel uitgelopen met een hele mooie camera.

Amber Verweij 18-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Superstore

Goede service en prijs

Kwam bij kamera express om een systeemcamera te kopen. Ben ontzettend goed geholpen. Niet alleen qua advies, maar ook bij het installeren van mijn nieuwe systeemcamera

Robin 17-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijssel

Goede service.

Toch echt wel een pré van deze winkel. Duidelijke uitleg en meedenkende medewerkers. Op één onderderdeel was de service te verbeteren afgelopen bezoek, namelijk bij de hulp voor tripod. Medewerker gaf aan het aanbevolen product niet te bezitten, maar wel ‘op het wensenlijstje te hebben. Echt gemaakt, had voor mij niet gehoeven. Neem m mee! Verder perfect.

Guido 17-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Een stapje extra voor de klant

Na maanden lang twijfelen over de aankoop van een camera, naar Kamera Express gegaan met twee opties in mijn hoofd. Ik kon beide opties uitgebreid testen/bekijken waarbij de verkoper mij hielp met mijn keuze. Allemaal zeer deskundig advies, waarbij ook de tijd voor je wordt genomen, zelfs als de officiële sluitingstijd al voorbij is. Top!

verstraeten frederic 17-02-2018 In de winkel gekocht
Antwerpem

Service perfect keuze perfect maar na de inbraak weinig uitgestald zo visueel geen uitstraling. Advies :voor mij ,meer laten zien.!!!!!

Charles van Veen 17-02-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch.

Over de service niets dan lof.

Over de service niets dan lof tot zover ik dit nu kan beoordelen.
De uitleg die je krijgt is helemaal top vraag je om uitleg dan krijg je die ook in een voor jou/mij begrijpelijke taal.

Karin 17-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den ijssel

Ruim aanbod en veel verstand van zaken

Wat je ook zoekt, alles is daar te koop!
Ook de site is overzichtelijk met hierin ook de voorraad per locatie, zodat je nooit voor niks komt.
Door wie je ook geholpen wordt, je wordt altijd deskundig geholpen, men heeft echt verstand van zaken en kunnen je beginner OF gevorderd altijd helpen en nemen daar ook de tijd voor.

Karel 17-02-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express, Juliana van Stolberglaan 177, Den Haag

Grote keuze

Een ouderwets goede winkel met zeer deskundig personeel. Ik kies bijna al mijn apparatuur en accesoires online, maar koop uiteindelijk altijd bij Kamera Express vanwege het uitgebreide professionele assortiment, de uitprobeer mogelijkheden en het deskundige advies. Dure apparatuur wil je toch voelen, proberen en even over praten. Heerlijke winkel!

L 17-02-2018 In de winkel gekocht

Afwisselend service-kwaliteit

Twee keer aan de balie werd ik goed geholpen. De jongens zijn zeer bekend met hun vak en kunnen goed advies geven en fantastisch aparatuur aanbieden.
Wel kreeg ik een jongen aan de telefoon die zeer arrogant deed toen hij hoorde dat ik een beginner ben met video cameras. Dat was jammer.

Wiertn 17-02-2018 In de winkel gekocht

Deskundige en vriendelijke verkopers

Groot sortiment en niet alleen voor de amateur maar ook voor de professional. Grote winkel waar alles overzichtelijk is opgesteld. Parkeergarage dichtbij en ook genoeg mogelijkheden om je fiets veilig neer te zetten.

Pien van de Klundert 17-02-2018 In de winkel gekocht
Groningeb

Meerdere malen in de winkel geweest voor advies en mogelijkheden over de camera ontvangen voordat ik overging op aanschaf. Iedere keer een goede service ontvangen

Richard 17-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Enthousiast en deskundig personeel

Verkoper nam de tijd en ondanks dat ik me toch aardig verdiept had in mogelijkheden en specificaties van de camera die ik wilde kopen, wist hij me toch wat interessante dingen er over te vertellen. Daardoor wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt, voor zowel de juiste winkel als de juiste camera. Voor sommige producten (zoals in dit geval de wat betere camera), moet je gewoon naar een specialist. Dan krijg je iets waar je wel wat aan hebt.

Alina 17-02-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Duidelijke website met goede aanbiedingen. Telefonisch heb ik een vraag gesteld over levertijd en die werd keurig afgehandeld met een snelle reactie via de mail. Prima webwinkel!

Gert 17-02-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

fantastisch geholpen!

Na prijsvergelijking voor Kamera Express gegaan. Hadden 2 lenzen bij onze Nikon camera besteld, wilden later toch liever 1 lens. Gebeld, kregen direct goed contact en konden naar de winkel voor advies. Super geholpen in de winkel, waarbij de verkoper niet voor de duurste optie ging, terwijl hier onze voorkeur in de eerste instantie wel naar uit ging. Fijne winkel! bevlogen en kundig personeel!

Rian 17-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitgebreide persoonlijke service met veel kennis

Ik twijfelde nog tussen een aantal verschillende Olympus objectieven, maar dankzij de uitgebreide klantgerichte informatie van de medewerker, waarbij zelfs een kopje koffie werd aangeboden, ben ik tot de perfecte keuze gekomen. Super tevreden!!

Mulders 16-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, geweldige know how

Oogopener als het gaat om de verkoper. Doorvragen en wensen bepalen. Ik kwam binnen voor een grotere camera welke voor mij ongeschikt bleek.

Annita Roodt 16-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte geweldige service. Kan gewoon niet beter.

Ik had nogal moeite om een product te bestellen. Wilde een disc uitgave maar later toch een download versie van Lightroom. I werd vriendelijk geholpen en geen probleem met het omwisselen. de medewerkers zijn uitermate vriendelijk hebben veel geduld en perfecte service. Het kan gewoon niet beter.

Sabine 16-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Ik ben in de winkel geweest en wist weinig van camera’s dus wilde me goed laten informeren. De verkoper nam de tijd om het juiste model te vinden, legde veel uit, liet me alles uitproberen dat was heel fijn. Hij stuurde niet in wat ik wel of niet moest doen en dat was ook fijn. Ik vond het wel jammer dat ik heel veel kocht en een behoorlijk bedrag uit gaf maar er zeer weinig korting af kon ook niet zoiets als gratis tas of extra batterij erbij ofzo, dat was nogal karig. Daarna kwam ik erachter dat ik als ik het evt zou terug brengen want het was een cadeau ik geen geld terug kon krijgen. Terwijl alles wat je via internet besteld je wel twee weken kan terug sturen met geld terug. Dus toen zei ik dat ik het niet zou kopen vonden ze het jammer en schreven ze op de bon dat ik het nog twee weken kon terug brengen, dat was wel goede service en terecht anders zouden ze nooit meer iets verkopen in de winkel.

E. Bolhuis 16-02-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Prima service

Goede uitleg en advies van de winkelbediende . Het toestel die wij gekocht hebben goed bij ons . De winkelbediende had goed begrepen voor welk doel en waar wij het meeste plezier mee beleven .

Jac. 16-02-2018 Via de website gekocht

besteld om 23.50 geleverd volgende dag 10.00 uur geweldig!

Grote keus en goede vergelijkingen te maken .
Ook de uitleg is duidelijk. Ik ben erg tevreden.
Ook de camera werkt de eerste dag al zoals ik verwachtte.

Studio-JAK 16-02-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website + kloppende

Na wat wikken en wegen heb ik besloten om een nieuw toestel + lens te kopen. Omdat ik eerder de vestiging in Amsterdam van Kamera Express heb bezocht en vriendelijk en geduldig te woord ben gestaan was het geen moeilijke keuze om bij Kamera Express mijn aankoop te doen.

Na aanvullende vragen te hebben gesteld via de chat (vakkundig/vriendelijk) heb ik het pakket laat op de avond besteld. Na de bestelling kreeg ik per mail de bevestiging van mijn bestelling plus de track&trace code.

"Voor 23:59 besteld, morgen in huis" is geen leugen! De volgende dag kwam het pakket buitengewoon goed verpakt aan; de lens en camera zaten in een strak passende doos met luchtkussens boven en onder de body en lens.

Ze zijn niet het goedkoopst maar dat hoeft ook niet met kwalitatief goede service, garantie (5 jaar) en spoedige goede verzending.

Anita 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede service,

Snelle levering, goede spullen en een heel goed verzorgde verzending! Debestelservice denkt met je mee en dat is ook erg prettig.

M.H. Benjer 15-02-2018 Via de website gekocht

goede voorlichting gunstige prijs en snelle levering

na goede voorlichting kon rustig een weloverwogen keuze worden gemaakt voor een gunstige prijs wetend dat de service perfect is.

Bas 15-02-2018 Via de website gekocht

Top aanbod, scherpe prijzen en snelle levering!

Ik winkelde eerst altijd bij een bekende webshop met allerlei gadets en kwam toen Kamera Express tegen. Hun aanbod is veel breder en beter geschikt voor mij. De prijzen heb ik ook regelmatig vergeleken en die zijn scherp. De winkel in Eindhoven heb ik laatst bezocht, die vond ik gelijk verslavend haha. Anyway: top winkel en ik moet me inhouden om niet te vaak iets te kopen.

B@rt 15-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Prima advies en een geduldige uitleg

Al jaren goede ervaringen met Kamera Express (Rotterdam). De site is overzichtelijk ingedeeld en je vindt snel wat je zoekt. Bijna alles is op voorraad in de webwinkel en veel artikelen zijn direct af te halen in Capelle. Demonstratie van modellen was geen enkel punt en er werd geduldig veel uitleg gegeven.

Jay Dee 15-02-2018 Via de website gekocht

Ervaren service en goede levering

Ik ben gaan zoeken naar een sterrekijker en heb met de klantenserive gebelt van kamera express. Zeer ervaren en goede uitleg gehad en de sale was snel gemaakt! Ook toen ik een chat starte om te weten welk statief het beste was kreeg ik netjes en een goede uitleg waar wederom een snelle sale gemaakt werd!

Plus: uitstekende service
Plus: levering word goed bezorgd en op tijd
Min: wanneer niet op voorraad kan het even duren
Plus: ze zitten goed achter de levering aan en geven je een goede schatting wanneer het wel binnen komt.

Hamrtje 15-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer geduldig!

Ik had even tijd nodig om te beslissen. Er werd niet gepushed, ik kreeg alle tijd om zelf een keuze te maken.

Bernadette 15-02-2018 Via de website gekocht

Niet te evenaren service!

Voor dit toestel de scherpste prijs , klantenservice bij vragen is ultrasnel, correcte leveringstermijn, goede communicatie... het was mijn eerste ervaring met kopen op internet en ik zou het zo opnieuw doen...

sandra 15-02-2018 In de winkel gekocht
GRONINGEN

oplossing gericht klantvriendelijk personeel

opzoek naar een cadeau voor mijn dochter die voor haar fotografie om bepaalde items vroeg was deze pas over 14 dagen weer op voorraad kwam de verkoper met een suggestie in een andere kleur en was er de oplossing. we zijn vriendelijk en rustig geholpen door de deskundige verkoper

A. van Dijk 14-02-2018 In de winkel gekocht

Vakkundige advisering

Ik ging eerder altijd naar foto Patent in Utrecht en was benieuwd of de winkel onder de vlag van KameraExpress dezelfde service zou verlenen. Dit hebben ze zeker waar gemaakt. De verkoper nam de benodigde tijd en rust om vakkundig te adviseren, ondanks de wachtrij die zich kort voor sluitingstijd nog vormde. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en advies op maat gegeven. Geen snel verkooppraatje. En tot slot zorgvuldige informatie over cashback-mogelijkheden.

Corrie Schaafsma 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Ondanks dat ik een onderdeel zocht van iets wat ik niet gekochte had bij Kameraexpress.nl hebben ze volgens mij de hele afdeling afgezocht om het artikel toch te leveren... en nog wel gratis!!

lakeview 14-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service van Kamera Express

Eenvoudige bestelling van een Sony A6000 camera via de Kamera Express website. Goede, duidelijke achtergrond informatie en uitstekende prijs.

Yorick Kingma 14-02-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Beste site voor Foto- Videografische producten.

Kamera Express is voor mij de beste site om producten te verkopen op het gebied van Foto- Videografische producten, maar ook voor Monitors, Beamers, Drones en nog veel meer! Echt een aanrader voor beginnend maar ook professionele fotografen

waumalu 14-02-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke bediening

Alles is direct leverbaar en anders is het de volgende dag Personeel is veiendelijk en geen enkele vraag is teveel gesteld

Koen 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie en oplossing voor iets niet in voorraad!

Prima shop! Ik bestelde iets dat niet voldoende in voorraad was. Binnen de 10 minuten had ik een mail met het probleem uitgelegd, en binnen een uur een alternatieve oplossing. Een gedeeltelijke verzending was een prima tussenoplossing! Way to go!

Tom Guns 14-02-2018 In de winkel gekocht

zeer goede service

bij Kamera Express ben ik zeer goed geholpen met mijn vragen over de aankoop van de Mavic pro drone. waar ik zeker over tevreden was was hun reactie op de plotse daling van de drone deze was de dag na aankoop 50€ gedaald. na dit te merken heb ik een vriendelijke mail gestuurd of ze een mogelijkheid zagen om eventueel tegemoet te komen met een cadeaubon ter waarde van de daling. na een paar uur had ik meteen een antwoord dat dit geen enkel probleem was en na het weekend stak de bon al bij me in de bus. Dit is service ten top
bij Kamera Express ga ik zeker terug winkelen. ook hebben ze trouwens enorm veel in stock dit is zeker een pluspunt

Peter van Ek 14-02-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Prima winkel, snelle service, humor.

Goedkoopste aanbieder, op voorraad in de winkel, accessoires makkelijk ook even mee te nemen. NB let op: niet het goedkoopst in accessoires (zoals sd kaarten ed) . Snel geholpen, niet opdringerig, humor. Verstand van zaken.

fekkes 14-02-2018 In de winkel gekocht
Capelle

service

Ik kwam voor een zonnekap voor mijn Nikon, maar vond de prijs veel te hoog en wilde er al vanaf zien. De verkoper nam de moeite om uit te zoeken of er een goedkoper alternatief was en vond een goede die beter bij mijn beurs pastte. Ook wilde ik een "oude" Nikonlens 70-300 mm inwisselen om dat het geen stabilisatie heeft. Helaas lukte dat niet, maar liet de verkoper op de site zien dat er een tweedehands te koop is voor een redelijk bedrag. Daar ga ik over nadenken maar was erg tevreden dat de verkoper alle tijd voor me nam

Evi Smets 13-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Op zoektocht naar een nieuwe lens kwam ik bij deze winkel terecht. Ik was via internet wel bekend met ze. Geweldig geholpen in de winkel en wisten alles tot in detail uit te leggen op een vlotte en toch duidelijke manier. Echt een aanrader.

Stefan d. 13-02-2018 In de winkel gekocht

prima service

Kamera Express Amsterdam heeft deskundige mensen die de tijd voor je nemen. Ze hebben ook aantrekkelijke aanbiedingen. De service is goed en vriendelijk.

jos sammels 13-02-2018 In de winkel gekocht

goed geholpen

In Antwerpen langs geweest , goede informatie gekregen zodat ik meteen mijn keuze kon maken.
Als ik thuis was en een dag later is dat goed gevoel gebleven.

Upright 13-02-2018 In de winkel gekocht

Snel en vakkundig

Het was aardig druk maar ik werd eigenlijk al onwijs snel geholpen. Degene achter de kassa wist veel van de producten en kon mij goede aanbevelingen doen. Uiteindelijk mijn camera hier gekocht!

Guido 13-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Advies met expertise!

Ik heb goed advies gekregen van een medewerker. Terwijl mijn bestelling gepakt werd heb ik met mijn collega in de winkel kunnen genieten van een lekker bakje koffie en ben blij met het product. (ik kon weer eens niet wachten met het uittesten)

Tom Melieste 12-02-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Ik ben 2x keer in de winkel geweest voor de aanschaf van een nieuwe fotocamera.
Er is mij uitvoerig gevraagd waarvoor en hoe ik mijn camera gebruik. Na een prima advies kwamen we uit op de Panasonic Lumix DMC-FZ 300 zwart. Ik wilde er nog even over nadenken en kreeg ook interesse in de FZ 1000. Bij mijn tweede bezoek werd hebben de specs van beide camera's bekeken en ook weer nagegaan waarvoor ik de camera gebruik. Dat zijn meestal opnamen in de natuur en de 1000 is vooral door zijn grotere sensor met name beter binnenshuis. Dus is mijn keuze na prima advies gevallen op de 300. Dus niet maar de duurste camera verkopen maar prima kijken waarvoor heb je hem nodig. Inmiddels al een paar foto's gemaakt en ik zal er zeker op mijn vakanties veel plezier van hebben.