Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2970 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam Gül 20-01-2021

klant vriendelijk, goede service, behulpzaam. ik ben een vaste klant en ik ben zeer tevreden. Ik heb een Canon 5d mark aangeschaft.

G. Eikelboom 20-01-2021

Betrouwbare partij, met duidelijke site, prima prijzen en vaak ook leuke aanbiedingen. Ook fijn dat er fysieke winkels zijn, waar je met vragen en voor praktische uitleg terecht kan.

Lucky Luke 19-01-2021

Ik zou 10 kunnen zetten want het was prima, maar er is altijd ruimte om te verbeteren.
Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. heel interessante prijs kwaliteit verhouding!
5 jaar waarborg (2 + 3 extra aangeboden door KameraExpress)
Ruime winkel

HB 19-01-2021

Ik heb onlangs de Sony 43XH8599 bij Kamera Express gekocht. Na het vergelijken van alle prijzen op het internet waren zij duidelijk de goedkoopste. Ook is de communcatie via de e-mail erg vlot verlopen. Ik kreeg snel en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Na aankoop is de TV erg snel geleverd. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Leti Den Bosch 19-01-2021

Heb een week geleden en ook vandaag weer een uitvoerige chatsessie gehad met Kamera Express over de aanschaf van een systeemcamera, lenzen en een tas. Kreeg goed advies, en ook voor betere en goedkopere opties. Snel antwoord, ook al werd aangegeven dat het momenteel erg druk is.

Suzan 19-01-2021

De winkel is makkelijk te vinden op internet. De productbeschrijvingen zijn duidelijk en de filters ook goed te gebruiken. Fijn dat er ook tweedehands producten zijn. Het bestelproces is eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. Snelle levertijden.

Larissa 19-01-2021

Super goede service en uitleg over de camera en de verzekering. Mega blij mee

Mathias 18-01-2021

Super snel, goede prijs & service. Goede uitleg en foto's in de webshop. Blij mee...

Triple Richard 18-01-2021

Supersnelle levering (binnen 24 uur), gratis bezorgd en kon op google geen scherpere prijs vinden dan bij Kamera-Expres.

jenny Maes 18-01-2021

Na een zoektocht op het internet ben ik bij camera expres uit gekomen. De camera die ik zocht was in promotie en ben dan naar de winkel in Antwerpen zelf gegaan om dan wat meer uitleg te krijgen. De bediening was heel vriendelijk waarvoor dank.

Anneke 18-01-2021

Hoi helemaal goed.
Smorgus besteld en zoals beloofd zelfde dag in huis.
Heb gekfegen wat ik heb gekocht.
Fijne camera. Goed verpakt.

P. van Nynatten 18-01-2021

Alle aankopen worden netjes en op tijd afgehandeld. Communicatie omtrent de bestelling met Kamera Express loopt goed.

Dirk 18-01-2021

Vriendelijk onthaal, vakbekwaam personeel die weten waarover ze praten en een snelle levering. Toppers.

Denis 18-01-2021

Na 4 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn Samsung TV, kreeg ik strepen.
Ik heb toen (obv mijn 5jarige garantie) contact opgenomen. Ik werd heel vriendelijk behandeld en de bedrijfsleider van verstiging Rotterdam centrum belde mij terug met een voorstel om gebruik te maken van de restwaarde van de TV en een nieuwe TV aan te schaffen. Omdat reparatie te duur was.
Ik werd toen verder goed geadviseerd over de mogelijkheden en heb toen een andere TV gekocht. Omdat deze niet voorradig was, kon ik tijdelijke een tweede hans aanschaffen. Bij weer voorradig zijn van mijn TV is alles netjes verrekkend. Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening en advies omtrent het geheel. Met dank aan Xxx.

Sharon 18-01-2021

Prima en overzichtelijke webshop, prima prijs en snelle verzending van het product.

MenY 18-01-2021

Al meerdere keren een supergoede ervaring gehad met Kamera Express, prijzen zijn goed, customerservice reageert bij vragen quasi onmiddellijk én in de winkel zijn de verkopers allemaal even vriendelijk die weten wat ze verkopen.

wanja 18-01-2021

algemene gebruik van site was prima, ik koop bij kamera express op aanrade van een kennis. enigste min punt was dat mijn levering een deel levering waarbij een gedeelte later geleverd zou worden. in de mail stond dat ik hierover ook bericht zou krijgen, echter kwam ik hier pas achter toen ik mijn pakketje binnen kreeg

Verantwoord snoepen 18-01-2021

Vorige week hier mijn nieuwe objectief aangeschaft! Deze was een paar dagen ervoor nog uitverkocht. Toen een aanvraag naar de nieuwe beschikbaarheid gedaan. Netjes het antwoord binnen 1 minuut teruggekregen. Precies op de vermelde datum was dit objectief weer beschikbaar! Juiste informatie dus! Het objectief meteen besteld en netjes de volgende dag thuisbezorgd.

Julie van Bael 18-01-2021

Ze hielpen goed, gaven duidelijke uitleggen en hielpen met het juiste apparaat voor mij.

Luc 17-01-2021

Goede prijs, snelle levering. Ook de 5-jaars garantie was een van de beoordelingscriteria tussen camera-express en de concurrenten. Helaas zijn er wel voorwaarden, in de vorm van het schrijven van deze review aan verbonden. Dit was op voorhand niet duidelijk.

Hans 17-01-2021

Goede prijs en makkelijke beste methode. Ook retourzending eenvoudig. Vragen over de mail worden behoorlijk snel beantwoord

Guido 17-01-2021

Vlotte en juiste communicatie. Interessante prijszetting, en gratis 5 jaar garantie.

Kasia&Martin 17-01-2021

Helemaal tevreden over kamera express. Netjes, snel geleverd. Contact met de klantenservice was niet nodig. Veel verschillende betaalmogelijkheden. In het algemeen zeer tevreden.

Bart, Boxtel 17-01-2021

Een grotere winkelketen met een heldere website geeft vertrouwen. 's-Avonds besteld en de volgende ochtend geleverd ondanks alle coronavertragingen. Buitengewoon tevreden!

Marco 17-01-2021

Goed advies en snelle levering tegen goede prijs van Kamera Express. Plustek 8200AI met Silverfast software 8 bundel bevalt prima. Het scannen gaat niet snel maar het resultaat mag er wezen. Tijdens de aanschaf was Silverfast versie 9 al beschikbaar. Hierdoor kun je gratis een update aanvragen voor versie 9. Heeft een paar weken geduurd voordat de update beschikbaar/support gereageerd had maar mag de pret niet drukken. Heb de scanner aangeschaft om oude dia's van mijn vader in te scannen die vroeger fotografie als hobby had. Ben vorig jaar zelf met fotografie gestart,

Paul 17-01-2021

Snelle en correcte antwoorden op je vragen . Beantwoorden van de e-mails ook vlot en duidelijk.

Martin 17-01-2021

Laagste prijsgarantie bij Kamera-express en een actie van 3jaar extra garantie
op onze televisie.
Overigens zijn we goed geholpen door de online klantenservice van Kamera-express.
Uiters vriendelijk en zeer behulpzaam.

Matthieu Mais 16-01-2021

Vriendelijke en geduldige medewerkers die je goed helpen met wat je nodig hebt.

Cees 16-01-2021

Hele prettige ervaring met Kamera express web shop. Goede uitleg en hulp gehad bij het kiezen van een nieuwe camera. Goede service zelfs in deze vervelende Corona tijd. Heb gekozen om camera zelf op te halen in Capelle a/d IJssel wat ook zonder problemen is verlopen!
C van der Meer
Hardinxveld Giessendam

Lindelauf ferdy 15-01-2021

Zeer degelijke website met geweldige prijzen.
Zeer snelle levering.
Geweldige monitor.
Allen maar pluspunten.

Rikzz 15-01-2021

Kamera-express is voor mij een vertrouwde winkel al sinds ze jaren geleden begonnen in de garage in Capelle a/d Ijssel. Altijd tiptop en correct met een enorm assortiment. Nu een kleine handzame camera gekocht (Sony Cybershot DSC-HX99) met een enorm zoombereik waar ik veel lol mee heb. Omdat ik in de buurt woon kon ik mijn bestelling, ondanks de lock-down, gewoon afhalen op de fiets! Goed geregeld.

Bernice 15-01-2021

Kamera Express had een scherpe prijs voor deze tv. Via de mail contact gehad en snel kunnen bestellen, ondanks dat de winkels gesloten zijn ivm Corona. In eerste instantie zou levertijd binnen een week zijn, dit werd een aantal dagen later, maar tv werd keurig thuis bezorgd.

Jaimy 14-01-2021

Als beginnende, jonge ondernemer bijna al mijn apparatuur aangeschaft bij Kamera Express en kan niet anders zeggen dan dat ik hele fijne service ervaren heb. Zeker als beginnende ondernemer heb je duidelijkheid en transparantie nodig over de producten die je koopt. Levering heb ik tot nu toe alle keren gelijk de volgende dag na bestelling binnen gekregen. Een vaste en tevreden klant hebben ze. Aanrader!!

Niky 14-01-2021

Beste prijs en goede service. Tv was gemakkelijk geïnstalleerd. Mooi design, eenvoudige bediening.

Eric 14-01-2021

Snelle reactie op vragen. Meedenken in de keuze van je product(en). Kundige mensen met een grote product range kennis

Tom 14-01-2021

Ik had een defect product ontvangen, maar na contact te hebben opgenomen met de klantenservice kreeg ik dezelfde dag kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd! Geweldige service :)

Kraal 14-01-2021

Ik heb in december 2020 goed en duidelijk telefonisch contact gehad met de Kamera Express winkel in Zwolle. Ik vertelde mijn wensen en het budget. Op basis daarvan kon deze medewerker, samen met mij, filteren naar een zo goed mogelijke keuze voor mij. Op basis daarvan heb ik uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Via de site van Kamera Express heb ik de camera met toebehoren gekocht. Helaas bleek, na betaling, bepaalde producten niet geleverd konden worden. Ze waren niet op voorraad. Ik kwam hierachter, omdat ik zelf telefonisch contact heb gezocht met Kamera Express. Dit vond ik erg spijtig! Maar ze hebben toen alsnog met spoed bepaalde producten uit de voorraad van een aantal winkels gehaald en ik had met 24 uur mijn camera met een paar producten. Maar nu, 3 weken verder, moest ik weer achter bepaalde producten aan. Want ik heb mijn bestelling nog steeds niet compleet. Na een mail te hebben gestuurd, kreeg ik dezelfde dag een mail met een compensatie. Hopelijk wordt het nu goed en snel afgehandeld!
De medewerker in Zwolle heeft mij dus erg goed geholpen (cijfer 9!!), maar de levering via Kamera Express valt me toch een beetje tegen..... Zo jammer!!! Daarom meld ik een gemiddeld cijfer.

marcel 14-01-2021

hebben in deze winkel al diversen keren een aankoop gedaan en zullen er terug blijven komen zeer vriendelijk en geschoold personeel weten waar ze het over hebben. zelfs nu in deze moeilijke tijd is het online zeer makkelijk aankopen te doen en via de live chat ,een kan je gewoon al je vragen kwijt en wordt zeer goed afgehandeld...

Eric van Eijk 14-01-2021

Op zoek gegaan naar een dashcam en uitgekomen bij Konijnenberg.nl/KameraExpress. Product einde middag besteld en de volgende dag netjes geleverd. Administratief netjes afgehandeld en extra service van 2 naar 5 jaar garantie op dit product. Kortom een prima service!

R. Lodewijks 13-01-2021

Degelijk informatie, een breed assortiment en betrouwbare levering. Ik heb nu een camera die heerlijk is in het gebruik.

RMoen 13-01-2021

Met Kamera-Express doe ik graag zaken. Het zijn experts op het gebied van camera's en elektronica zoals een TV. In mijn geval de Sony KD85-XH9505 besteld via de webshop. Ik had aanvullende vragen en ben super te woord gestaan door de klantenservice en daarna met succes de koop gedaan. Goede en tijdige levering. Zeker een aanrader!

Knook 13-01-2021

Heb hier een TV aangeschaft. Prijs was de laagste vindbaar bij meerdere webwinkels.

Vooral de vooraf duidelijk opgegeven manier van levering sprak me aan (betrof een groot pakket). Bezorging is netjes geregeld, tijdvak wordt besproken middels een telefoontje en bezorger kwam netjes binnen de aangegeven tijden.

krisds 13-01-2021

Zeer goede gedetailleerde website, duidelijke en directe reactie via hun support-chat en snelle reactie bij contact via mail.
Ook is het winkelpersoneel heel vriendelijk en toegewijd. Competitieve prijzen dus een en al positief!

Topgunn 13-01-2021

Een mooie nieuwe LG OLED TV gekocht, helaas leveringsproblemen bij LG, Uiteindelijk toen de TV op 5 januari binnenkwam. Heeft KameraExpress er alsnog voorgezorgd, dat ik met de Cashback Actie mee kon doen, die eigenlijk op 3 januari eindigde.
Goeie Service, goed meegedacht, en aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan.

Ward 13-01-2021

Beste KE-ers,

Ik ben nu een paar jaar trouwe klant bij KE en doorgaans heel tevreden, maar bij mijn laatste bestelling heb ik toch een kanttekening.

Het is jammer en wat misleidend dat de webshop een lens als "op voorraad" weergeeft, terwijl dat niet het geval is. En daar kom je pas na bestellen achter.

Nu heb ik wel een paar dagen, maar wanneer die directe beschikbaarheid een bepalende factor is bij de aankoop kan dit een vervelende verrassing zijn voor de klant.

Ik zou dat iets anders aanpakken. Je schept onterecht een bepaalde verwachting die je niet nakomt en creëert zo onnodig een negatieve shop ervaring.

Mvg
Ward van den Berg

Monde 13-01-2021

Absolutely terrible store and company. I purchased a camera kit here while visiting the Netherlands and was looking forward to the VAT return.

However, after getting back to Australia and requesting the return, I find that they can only refund the VAT to IBAN bank cards which was never told to me in the store even though 3 different staff members checked the terms and conditions. How does that even make sense? IBAN cards are mostly not used in other countries and in my time in Europe I found it was basically only the Netherlands that used the card. If the VAT return scheme is designed for tourists, then this is impossible for most tourists to receive their refund????

I've been contacting customer service and they agreed to refund me the money to my Australian credit card but its been over 2 months and every time I email them, they say they will process it now and pass it onto the finance team. Absolute liars.

The service is horrendous. Their VAT refund scheme feels like a scam at this point for foreigners. I wouldn't recommend Kamera Express to anyone.
Officiele reactie van Kamera Express 13-01-2021

Dear Monde, thank you for your message.

I'm sorry to hear that the VAT return takes this long. I just asked my co worker to answer your questions as soon as possible, and he agreed to answer you today. I'm very sorry for the delay. We try to fix it as soon as possible.

Kam 12-01-2021

eerder een camera gekocht. Nu een mooie LG Oled gekocht. Goede service en snelle levering! superkwaliteit voor een goede prijs.

Henk S 12-01-2021

Bij Kamera express een Panasonic Lumix DC-FZ82 fotocamera gekocht. De levering was eerder dan op de site vermeld stond en het product was goed ingepakt.
Tegen dezelfde prijs als bij andere webshops kreeg ik er nog een extra accu twv. € 39.95 bij.
Na de bestelling kreeg ik nog een aanbieding van een gratis cursus fotografie. Kortom veel meer dan bij andere webshops voor dezelfde prijs. Helemaal top.

Lodewijk 12-01-2021

Via Kamera Express een (Outlet) televisie besteld. Deze bleek helemaal niet te werken. Na de klantenservice gebeld te hebben werd er één dag later een geheel nieuw model (vers uit de doos) geleverd. Klantenservice nam nog uitgebreid de moeite om de uitpak instructie en de extra 3 jaar garantie via Kamera Express toe te lichten.

Fred 12-01-2021

Via de site een nieuwe lens met filters uitgezocht, hier ander foto materiaal op ingeruild.
de volgende dag namen ze al contact op, om de order en de betaling te regelen.
het pakket is direct op de post gedaan, perfecte en zeer correcte handelswijze, ben zeer tevreden.