Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2097 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nienke Braat 25-01-2022
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Goed geholpen, duidelijk, overal verstand van. Keurig netjes te woord gestaan. Aandacht voor de klant.

Lupatico 25-01-2022

Ik ben bij het omruilen van mijn camera voor een nieuwer type uiterst vriendelijk en naar tevredenheid geholpen. Ook goede inruilprijs gekregen.

A. Groenendijk 25-01-2022

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering. Communicatie is aandachtspunt: beantwoording eenvoudige/algemene vragen duurt aantal dagen. Verder heel tevreden.

Sven 25-01-2022

Zeer tevreden over Kamera Express. Gebruikt materiaal ingeruild, nieuw materiaal aangekocht. Altijd goede service en uitgebreide uitleg!

ronald 25-01-2022

goede service ze nemen de tijd voor je dat vind ik geweldig
ze leggen heel goed uit

Paul S 24-01-2022

Toen Nikon de Z 24-120mm f/4 S lens uitbracht en er steeds meer lovende reviews kwamen, was het duidelijk: zodra de nieuwe lens beschikbaar zou komen, deze aanschaffen.
Daar Kamera Express de grote speler in Nederland is, zouden zij snel de Nikon Z 24-120mm S lens kunnen leveren. Aangemeld op de duidelijke webshop voor emailmelding: lens op voorraad.
Keurig tijdig voorraad email ontvangen en direct daarna order geplaatst.
Binnen enkele dagen, vanwege de hoge prijs, keurig anoniem verzonden en ontvangen.
Garantie kan als service gratis uitgebreid worden naar 5 jaar!
Prima verlopen. Aanrader.

Mark 24-01-2022

Mijn 4jr. oude versterker ging binnen de garantieperiode kapot. Na enkele weken onderzoek kreeg ik conform afspraken de restwaarde "retour" in de vorm van een tegoedbon. Daarmee een vervangend product gekocht.

Bram 24-01-2022

Ik ben naar de winkel van Kamera Express in Arnhem geweest. Ik was op zoek naar een nieuwe camera, maar heb op zich weinig verstand van camera's. Wel waren er een aantal zaken die ik juist wel of juist niet in m'n camera wilde hebben. Bij Kamera Express kreeg ik goed advies en werd voor meerdere modellen uitgelegd in hoeverre dat wel en niet aan mijn eisen voldeed. Verder werd mij niet automatisch het duurste aangesmeerd alszijnde het beste. De verkoper zei dan gewoon eerlijk: "Met wat jij zoekt in een camera, zou dit je meer kosten, maar eigenlijk zou je er maar weinig gebruik van maken, dus dat zou zonde zijn". Uiteindelijk ben ik dus naar huis gegaan met een camera die precies aan m'n verwachtingen voldoet en ik ben er blij mee.

Samantha 24-01-2022

Omdat ik online geen keuze kon maken, doordat veel camera's die mij interessant leken waren gemarkeerd als uitverkocht, ben ik naar de winkel gegaan voor advies. Hoe de winkel te werk ging was mij een beetje onduidelijk. Ik heb gewacht tot er een medewerker bij een verkooppunt vrij kwam. Deze medewerker in kwestie praatte zacht en was door de akoestiek, de mondkap en de afstand niet tot nauwelijks verstaanbaar. Hij stelde helaas geen vragen om een gedegen advies te geven. Hij liet me na het aanleveren van informatie de Canon M50 zien die ik zelf al online had gevonden, maar steeds gemarkeerd stond als uitverkocht. Het toestel bleek in de winkel aanwezig en heb het, nadat deze aan de verwachtingen voldeed, direct gekocht. De medewerker heeft buiten een verzekering niet geprobeerd om accesoires bij te verkopen. De verzekering heb ik overigens niet genomen. Ben heel blij met mijn camera, maar heb niet de service gekregen die ik van de winkel had verwacht.

jan 24-01-2022

afspraken worden nagekomen (bestellingen-reserveringen) / ruime keuze online / producten gaan vlot van winkel naar winkel of magazijn-winkel / vriendelijk personeel / zoals op mijn Lowepro rugzak soms zeer scherpe prijzen

tom 23-01-2022

vakbekwaam en vriendelijk geholpen bij Kamera Express. Erg blij met mijn nieuwe aankoop.
Helemaal toppie dus!

Nathalie 23-01-2022

Ik doe altijd veel foto's maken in de natuur vooral van dieren, nu had ik laatste een paraglider die wel erg dichtbij was en ja moest toen natuurlijk wel een andere lens erbij kopen. Nu de Tamron 28-75mm F/2.8 Di III RXD. Aanbevolen door de mevrouw aan de balie die ons erg goed geholpen heeft, naar mijn idee een eerlijk en goed advies en duidelijk verstand van zaken had. Nu nog even een goed weer worden dan kan ik hem volop gaan proberen. Ben erg benieuwd. Thanks Kamera-express.

B. van Issum 23-01-2022

Alles is naar wens verlopen en ben zeer tevreden over het kundige personeel, de goed bereikbare vestiging en parkeer mogelijkheden

Peter 23-01-2022

Ilonka 23-01-2022

Fijne winkel en deskundig personeel.
Heb in de twee jaar al aardig wat gekocht.
Kan geen slecht punt opnoemen.

rian pulles 23-01-2022

Wegens lang wachten kreeg ik een zitplaats. En daarna zonder poespas snel geholpen.

Hans Verweij 22-01-2022

Door een mooie aanbieding ben ik in contact gekomen met Kamera Express. Ik was meteen verrast door hun service, vriendelijke en professionele hulp in de winkel waarbij ik het gevoel kreeg dat de klant voorop staat. Geen snelle afhandeling van mijn aankoop maar met een wel overwogen en professionele onderbouwing. Top! Voelde me helemaal thuis.

Jos Minderhoud 22-01-2022

Klantvriendelijk en deskundig geholpen door medewerker in vestiging Breda. De gewenste Canon Power Shot SX70HS was niet in voorraad te Breda en moeilijk leverbaar. Blijkt erg populair en het laatste model werd ter plaatsen gereserveerd en ook besteld. Nuttige tips gekregen en inmiddels de volgende dag in huis!

A 22-01-2022

Top webshop! Ik kreeg mijn Samsung Qled tv binnen no-time thuis bezorgd. Netjes en zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

roberto hendriksen 22-01-2022

top service koop daar alles kwa tvs en audio word altijd goed geholpen en de extra garantie is echt super

WillyV 22-01-2022

Uiterst tevreden. Ik had een probleem met een ouder fototoestel en we hebben samen zonder dat ik pushingsdrang ervaarde alle mogelijke opties nagekeken om mijn probleem op te lossen. Nadat we alle relevante opties bekeken hadden, heb ik via voldoende gekregen informatie persoonlijk en met een goed overtuigend gevoel kunnen beslissen voor de aankoop van een nieuw fototoestel.
Service was uiterst rustig, zonder wachttijd en ik zou graag een volgende keer bij de dezelfde persoon terecht komen voor info.

Dinç 22-01-2022

Ik ben een tijd op zoek geweest naar de juiste camera, objectief en accessoires zoals een stevige tas. Bij elk bezoek heeft KE bewezen dat zij de uitstekende partij zijn die me altijd voorzien van het juiste advies. Geen verkooppraatjes, regelrechte service waar ook uitgebreid de tijd wordt genomen voor mij als klant.

De Audiovisueel Genieter 22-01-2022

Daar het tijd werd om onze oude Plama TV te vervangen gingen wij naar Kamera Express in Almelo die dus ook TV's verkopen daar, mooi gesorteerd op grootte aan de diverse wanden.

Aldaar werden wij deskundig en duidelijk voorgelicht over de diverse huidige TV technieken met alle voors en tegens en kwamen uiteindelijk uit op een LG 65" Oled TV. Deze hangt nu prachtig aan de muur dmv een beugel, wat een geweldig beeld. Fijn dat het personeel van Kamera Express de tijd nam om al onze vragen te beantwoorden en geen haastige verkoopshow opvoerde!

Wout 22-01-2022

De site van KameraExpress is duidelijk en overzichtelijk,thuis een keuze gemaakt en mijn gekozen product gereserveerd. In de winkel bijzonder snel en professioneel geholpen .

Gerrit Duijzer 22-01-2022

Gisteren advies gevraagd bij de winkel van Kamera Express in Den Bosch over welke camera voor mij de beste keus was als opvolger van mijn Canon EOS 6D.
Verkoper D** heeft op een rustige vakkundige manier mij de verschillende mogelijkheden laten zien en in de hand gegeven. De 6D markII of de 5D markIV , maar ook de EOS R met de mogelijkheden. Mijn EF - L lenzen waren niet geschikt maar daar had hij een Adapter voor. De R is het geworden. Hij verkocht mij daarbij een nieuwe Lowepro tas met vele vakken, grapje voor de fotorolletjes? O, ja zegt hij heb je wel de geschikte Scan Disk met hoog opslag vermogen? die verkocht hij er ook bij. Een afstandbedieninkje ook. Verzekeren is best wel verstandig, dat hebben we niet gedaan.
Kortom een goede adviseur, een doelgerichte verkoper en wij blij met de aankoopnr 10407754 dd 21-01-22.

Henk van Slooten 22-01-2022

Ik ben recent overgestapt op een ander systeem. Beter gezegd, ik had 2 systemen naast elkaar. Maar dit werkte niet. Dus moest ik kiezen welk systeem ik het meest in de toekomst zou gebruiken. Dus afscheid genomen van het mu3/4 systeem en mij volledig op FF overgegaan. Het meeste verkocht op 1 objectief na. Nu zag ik bij Kamera-express.nl een objectief dat als vervanger moest gaan dienen. Een inruil aanvraag gedaan en binnen no-time antwoord gekregen. Objectief opgestuurd en daar antwoord op gekregen. De volgende dag objectief opgestuurd en na 2 dagen mijn nieuwe objectief in huis. Prima service. Hulde!

Patrick 21-01-2022

Goede vakkundige verkopers. Online bestelling lag al klaar, kon alles direct uitproberen en alles was netjes in orde.

Rob 21-01-2022

Oled tvgekocht in winkel Rotterdam .
3e tv indeze winkel gekocht omdat het vakkundige verkopers zijn die je een goed advies geven en ook een goed kontakt gehad met klanten service die mij met een probleem netjes hebben geholpen. Dus in mijn geval kan ik deze firma aanraden.

Paul Gruben 21-01-2022

Ik heb bij Kamera Expres in Capelle aan den IJssel online een Camera Rugtas besteld.
In mijn geval had ik het al binnen een dag binnen.
Nu bleek dat de Rugtas te klein was en kon het bij Kamera Expres in Arnhem terug brengen of omruilen voor een andere Rugtas.
Eenmaal daar aangekomen was dus het omruilen geen probleem en werd keurig geholpen.
Eenmaal daar in de winkel wilde ik ook het een en ander over bepaalde lenzen voor mijn Camera weten.
Na dat ik gezegd hat dat ik alleen maar wat wilde weten namen ze echt alle tijd voor mij om het gevraagde rustig uit te leggen.
Gewoon een super store echt gewoon geweldig.

Freddy Boussery 21-01-2022

altijd vriendelijk geholpen. volledige uitleg en getest door de verkoper van de winkel in Gent.

Juuter 21-01-2022

Super fijne webwinkel. Bestellingen altijd op tijd en fijne communicatie. Ook met vragen zijn ze altijd snel met het beantwoorden ervan!

Renée Heijneman 21-01-2022

Ik bestel hier al jaren en ben altijd erg tevreden geweest. Zowel over het online bestellen als over de service in de winkels. Snelle levering, goede informatie en fijne service!

Eggie Prick 21-01-2022

Beste. Ik ben erg tevreden over de service verlening en advisering van de canon lenzen.
Het zijn correcte medewerkers die je goed helpen.
Kom hier zeker terug voor eventuele aanvullingen
Bedankt hiervoor

Daniek 21-01-2022

Eerst gebeld ivm lockdown en heel uitgebreid en gedegen advies gekregen over de verschillende cameraopties.
Toen besteld. Kon hem snel ophalen. Mooie ruime winkel en snelle service. Vriendelijk personeel.
Enige onduidelijkheid was wat de garantie was. Wij hadden begrepen dat we voor garantie online iets moesten invullen. In de bijsluiter gelezen maar daar stond hier niets over in. Canon gebeld en er zit standaard 2 jaar garantie op de camera. Winkel gebeld bleek dat we extra garantie konden krijgen bij hun online. Prima verder en helder nu!

Henk 21-01-2022

Kamera Express is een fijne webshop met goede acties. De 5 jaar garantie op veel producten spreekt mij aan en ook de fysieke winkels zijn toegankelijk. Aanrader!

Paul Backx 21-01-2022

Ik werd keurig behandeld men nam alle tijd om mijn vragen aan te horen en alles werd goed uitgelegd. Binnen twee dagen was mijn produkt geleverd. Klasse.

Karin Hekhuis 21-01-2022

Ik ben super vriendelijk geholpen en heb een zeer goed advies gekregen voor de aankoop van een nieuwe televisie. Ik heb voor een Sony tv gekozen. Ik ben zeer tevreden.

styn 21-01-2022

Juiste service gekregen. blij met mijn nieuwe camera de Canon 6D Mark ii.
Product is zoals verwacht. Dankzij Kamera Express heb ik nu een camera die mij past en is het tijd om mooie foto's te gaan maken.

Bas 20-01-2022

Bestelling is zoals het bedoeld was. Uiteindelijk in goede orde geleverd. Helaas wel met een grote vertraging. Communicatie hierover zou veel beter kunnen. Ook de informatie die de klantenservice kan geven is sumier.

Corine van Dijk 20-01-2022

Ik koop mijn producten altijd bij kamera express. Ik wordt daar altijd zeer goed geholpen. Zeer klantvriendelijk, goede service en deskundig personeel die je goed op weg helpen met al je vragen.

Jan Rientjes 20-01-2022

Mijn foto apparatuur koop ik altijd bij de Kamera Express Superstore in Arnhem. Je wordt er vriendelijk en behulpzaam geholpen en je krijgt een goed advies waardoor je een goede keus kunt maken.
Mijn apparatuur bestaat uit: De Sony camera A7R3, Sony 24-70 f4 lens, Sony Macro 90 f2.8 lens en heb onlangs het super stabiele statief RF-324C+ LH-40 balhoofd van Leofoto aangeschaft!
Ik wens iedereen veel plezier bij het maken van mooie opnames!

Met vriendelijke groet,Jan

Peter 20-01-2022

Conform de belofte binnen 4 werkdagen mijn bestelde objectief ontvangen. Prima service

Henk ter Horst 19-01-2022

Al heel veel jaren koop ik mijn foto-spullen bij Kamera Express / Foto Konijnenberg. Eerst in het 'winkeltje' in het centrum van Den Ham, daarna in de grote winkel net buiten het dorp, waar nu de Coöp zit. En u dus in Almelo bij Kamera Express, waarin Foto Konijnenberg is opgegaan. En ook nu is de professionele kwaliteit nog immer hoog; d.w.z.: zeer deskundig personeel, uitermate behulpzaam, reële informatie en een enorme keuze aan fotomateriaal. Begin december kocht ik de Canon 5dmk4; de 24-105 mm Canon lens was niet op voorraad (want wereldwijd nog steeds erg gewild); maar vandaag kon ik 'm ophalen. Hulde!!

Dominic 19-01-2022

Camera gekocht in Capelle ad IJssel. Hierbij goede uitleg over de Camera en over hoe we het beste foto's konden maken.

Erich van der Mierden 19-01-2022

Heb aankopen gedaan in de kamera express winkel in Eindhoven. Heb hier een prima advies gekregen en het product dat nageleverd moest worden is keurig binnen de afgesproken tijd geleverd op mijn huis adres.

Frieda riensema 19-01-2022

Werd super netjes op de hoogte gehouden wanneer ik mijn tv kon verwachten,de chauffeur had door omstandigheden vertraging,dit wordt netjes op tijd gecommuniceerd! Dit heb ik wel eens anders meegemaakt.
Daarnaast was de tv bij de concurrentie 150€ duurder.
Echt helemaal 🙃

Pat. 19-01-2022

Ik ben al lang klant bij kamera express in Antwerpen, ben er steeds hartelijk onthaald door de verschillende medewerkers .
Zij geven goede raad, zijn behulpzaam, luisteren naar hetgeen men wil en bieden ook betere oplossingen. De service in dit type winkel vindt men spijtig genoeg nog zelden. Doe zo voort het doet mij echt plezier om bij jullie te kopen want jullie. zijn echt klant gericht.

Barbara 19-01-2022

Ik ben geweest in het filiaal in Arnhem en ben zeer goed geholpen, en heb daardoor een goede keus kunnen maken voor een camera voor mijn dochter.

Prettige winkel 19-01-2022

Prettig geholpen in de superstore van KameraExpress Utrecht. De verkoper wist nuttige informatie te verstrekken over fotocamera's. Ik zou een 10 geven als je de camera ook even kunt uitproberen in de winkel.

Judy 19-01-2022

Goede service! De medewerkers kunnen veel vertellen over het product. Goede uitleg en zoeken het product dat bij de past.