Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2905 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jan 25-01-2020

goede service en vriendelijk personeel weten waar ze over hebben en goede uitleg over alles

Henk Blom 25-01-2020

Ben vandaag (25 januari) in de winkel in Den Haag geweest voor aankoop van een GoPro Hero 8. Omdat deze op mijn motor mee gaat was ik wat onzeker of deze goed vast zou blijven zitten. De man die mij hielp kon mij haarfijn uitleggen hoed of ik dit het beste kon doen, moet zeggen dat geen moeite teveel was voor hem. Echt een zaak waar het personeel weet waar ze over praten en waar ik dan ook zeker nog een keer terug zal komen.

Ben 25-01-2020

Prettige manier van helpen, goede productkennis, personeel denkt met je mee.

Overdijk 25-01-2020

Goede uitleg over voor en nadelen van de camera Panasonic dml-fz2000 ten opzichte van de spiegelreflex. Handige compacte camera met 1 lens.
Op extra batterij na was alles op voorraad. Extra batterij wordt direct nagestuurd.

Rene Pijnenburg 25-01-2020

Ik was op zoek naar een objectief en had er een paar op het oog. Met de door mij verzamelde informatie ben ik naar Kamera Express te Capelle aan de IJssel gegaan. Daar uiterst vriendelijk en kundig geholpen. Er werd alle tijd genomen om mij de voor- en nadelen uit te leggen. Nadat ik een keus had gemaakt moest er een onderdeel (polarisatiefilter) uit een ander magazijn komen. Ik had de keus om het kosteloos na te laten sturen of ik kon er even op wachten. Ik heb er onder het genot van een kopje koffie op gewacht en binnen een kwartier was het onderdeel binnen. Ik ben blij met deze service en voor mij is het de volgende keer weer naar Kamera Express te Cappele aan de IJssel.

René 24-01-2020

Bij Kamera Express in Den Bosch heb ik een vakkundig advies gekregen voor aankoop van een Sony a6000 camera. De volgende dag ben ik tot aankoop van deze camera overgegaan.
Het is een prima aankoop.

Ed 24-01-2020

super goed geholpen door rustige medewerker, kamera express ging mee in de laagste garantie prijs + last but not least 5 jaar garantie!!!!!!!

Marion van den Hoeven 24-01-2020

Ik zocht een nieuwe lens voor mijn Nikon camera. Dankzij het advies van de medewerker van Kamera-express koos ik de perfecte lens voor mijn doel.

Willibrordus de Boer 24-01-2020

Het was woensdagmiddag 22 januari 2020 nogal druk in de winkel in Capelle ad IJssel. Na enige tijd wachten, met een kop koffie, werd ik geholpen door een vriendelijke en zeer terzake deskundige medewerkster. Uiteindelijk heb ik een fraaie Olympus camera aangeschaft, waarbij ook nog beens een acceptabele inruilprijs voor twee oudere digitale camera's werd gegeven. Al met al een zeer positieve ervaring.

G.van der Mee 24-01-2020

Goed en deskundig geholpen door de verkoper. Daarom kwamen we naar deze winkel.

Peter 24-01-2020

Bij het vervangen van mijn Nikon D3100 ben ik uitstekend en professioneel geholpen. Er is ruimschoots de tijd genomen om te praten over mijn doelen en ambities en een daarbij horende nieuwe systeemcamera. Ik ben extreem tevreden met de geadviseerde Nikon Z6 - kit.

Raymond 24-01-2020

Duidelijke webshop en goeie SALE aanbiedingen. Afhandeling bestelling keurig en de volgende dag het bestelde in huis.

J.kunnen 24-01-2020

een top winkel , ik belde voor een drone die in haarlem niet aanwezig was maar wel in kappelle a/d ijsel en dat was om 17:30
de volgende dag om 9:00 uur stond in de mail dat ik hem kon afhalen in haarlem
dat was ,snel en in de winkel werd ik supper goed geholpen

Rik 24-01-2020

Vriendelijk en bekwaam personeel. Had een lens gereserveerd in de winkel en moest mij hiervoor uiteraard verplaatsen. Gebruikte mijn motorfiets maar het was in feite iets te koud om te rijden hiermee. Kwam verkleumd aan en de verkoper stelde mij een koffie voor. Gaf mij alle tijd om rond te kijken en wat op te warmen. Bewuste lens stond klaar en kreeg nog wat nuttig advies. Leuk gesprek met kennis van zaken. Stelde nog een UV filter voor die in een combi-deal zat. Heel tevreden en super lens gekoch

Frank 23-01-2020

Heb in filiaal den Bosch een Sony A6000 gekocht
Goed geholpen
Men luistert goed wat je wilt en wat je budget is
Nemen alle tijd en laten diverse camera's zien zodat je ze ook vast kunt houden
Uiteindelijk een geweldig advies en camera gekocht
Vakmensen met liefde voor fotografie

Denis 23-01-2020

Tot nu toe kreeg ik altijd goede service zowel online als in de winkel.
Breed gamma van producten, scherpe prijzen en stipte levering.
Momenteel tevreden over KameraExpress

Aad 23-01-2020

Voor mijn Pentax K3II zocht ik nog een macrolens. Tijdens de promotie van 100 jaar Pentax zag ik op de website een mooie macrolens de Pentax SMC DFA 100mm F/2.8 WR tegen een gereduceerde prijs. Echter toen ik de lens wilde bestellen was het artikel helaas niet voorradig. Ik stuurde een mail en mocht deze lens toch tegen de actieprijs bestellen wat ik zeer waardeer daar de actie periode al was verlopen. Dank hier voor. Grt Aad

Remi 23-01-2020

Ik zocht speciale handschoenen. Hiermee zou ik perfect mijn camera apparatuur schoon kunnen maken en schoon kunnen houden. Deze waren allen niet makkelijk te vinden. Veel winkels hadden niet wat ik zocht. Gelukkig kon ik ze wel vinden bij het online assortiment van KameraExpress. Ik kon ze daar makkelijk bestelling via de website en de volgende dag had ik ze gelijk in huis. Ik heb ze nu een paar keer gebruikt en het werkt perfect.

L.Erne 22-01-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en bij kamera-express.nl superstorm in Amsterdam ben ik op een zeer professionele manier en heel vriendelijk geholpen.

Bart 22-01-2020

Vriendelijk personeel en professionele uitleg. Ik werd onmiddellijk geholpen en ze waren zo vriendelijk om mijn boodschappen mee tot aan de wagen te brengen.

Rick 22-01-2020

Kamera-express te Breda
Ben goed geholpen door de verkoper in dit filiaal.
Er wordt voor de klant nog tijd genomen.
Goede uitleg en advies gekregen om de juiste keuze te maken Voor de aanschaf van een reiscamera.

Renzo 22-01-2020

Fantastische winkel. Personeel dat verstand heeft van zaken en ze nemen de tijd voor je. Je mag en kan alles uitproberen en ze zullen je nooit iets aansmeren wat je niet nodig hebt.

Ferry43 22-01-2020

Ik ben naar de winkel in Utrecht gegaan om wat uitleg te krijgen van de verschillen in de door mij uitgezochte camera’s.
Ik kreeg van de medewerker voldoende uitleg om tot een goede keuze te komen.
De winkel had deze camera niet op voorraad, maar werd ter plekke besteld via de website.
De volgende dag had ik hem al in huis.

Desley 22-01-2020

Artikelen gereserveerd. Lagen onmiddellijk klaar. Een artikel was niet op voorraad. Dit word gratis nagezonden.

Eddy 22-01-2020

Onmiddellijk en correct geholpen door het personeel.
Geen wachttijden.
Goed gelegen winkel te Gent.

Jan Van de Ven 22-01-2020

Heel snelle levering en heel tevreden van mijn nieuwe Nikon D7500. Ik zal mijn volgende bestelling zeker bij Kamera Express plaatsen.

Hveijk 21-01-2020

Voor de aanschaf van een nieuw fototoestel hebben wij ons eerst georiënteerd via de website. De aanschaf via de superstore Utrecht gedaan: onze vragen werden deskundig beantwoord en wij zijn zeer vriendelijk te woord gestaan. Fijn dat je in de winkel het toestel even kunt zien/ vasthouden. Zo weet je wat je koopt.

C. Kock 20-01-2020

Deskundige en klantvriendelijke medewerkers.
Alle hulp om een goede keuze te kunnen maken.
Kan ook altijd terug komen als iets niet duidelijk is.
Net zo'n scherpe prijs als bij concurrenten die met lokkertjes tegen misleiden aanzitten.

Tonny Postma 20-01-2020

Tijdens mijn aankoop van mijn D5600 camera bij Kamera Express Almelo ben ik perfect geholpen door kundig personeel. Ik twijfelde tussen 2 camera's. De verkoopster printte voor mij alle gegevens van beide camera's uit en aan een een tafel voor klanten kon ik onder het genot van een lekkere cappuccino beide camera's in alle rust vergelijken. Vragen van mij werden direct professioneel beantwoord. Uiteindelijk heb ik dus gekozen voor de Nikon D5600. Dit was voor mij de eerste kennismaking met Kamera Express. Een volgende keer ga ik direct weer na Kamera Express. Voor mij een topbedrijf voor camera's.

Susan 20-01-2020

Een camera besteld voor mijn zoontjes verjaardag, na 1,5 week nog niet geleverd. Na telefonisch contact toegezegd dat de camera binnen paar dagen geleverd werd. Na 2 dagen opnieuw gebeld, blijkt de camera niet meer op voorraad. Hier kwam ik dus achter toen ik zelf belde, zij hebben me dus niet geïnformeerd! Toen is me beloofd dat ik mijn direct zou terug krijgen. Nu weer bijna 2 weken verder nog steeds niks ontvangen! Zojuist weer gebeld en wordt gezegd als het goed is, ontvang ik dit woensdag terug. Bij de vraag of ze dit kan nagaan of bevestigen, is de reactie dat ze dit niet kunnen doen. Ik vind het enorm slecht hoe ze hiermee omgaan, je moet overal zelf achteraan en ze geven je niet eens het gevoel dat ze iets voor je kunnen/willen doen. Dit was meteen de laatste bestelling bij Kamera-Express voor mij, jammer!
Officiele reactie van Kamera Express 22-01-2020

Beste Susan, dank voor deze review. Wij hebben u hierover een aparte mail gestuurd.

Stephan S 20-01-2020

Kamera express Arnhem is bij redelijk dicht bij. Via telefonisch contact ( hoofdkantoor) en in de winkel ALTIJD goed geholpen. Winkel arnhem de laatste keer door xxx geholpen. Ik had lensfilter besteld en bij ophalen zij xxx datbeter een andere kon nemen. Uitgelegd waarom en gedaan. Verder nog een camera(rug)tas erbij en weer klaar. TOP.
Zeer behulpzaam. En mocht er iets zijn ook dan komen ze met een oplossing.

Mvg Stephan S

Jan 20-01-2020

Mooie overzichtelijke winkel met gemotiveerd en deskundig personeel. Voor de nieuwsgierige liefhebber zou het mooi zijn als er een betere beprijzing zichtbaar is, niet elke klant wil meteen vragen stellen. Ook online is het prettig winkelen.

ingrid 20-01-2020

Er werd ruim de tijd genomen om me te helpen bij de keuze naar een camera die goed bij me past. Zeer vriendelijk en behulpzaam. aanrader

Bert 20-01-2020

Goed service en geweldige keus bij Kamera Express. Ben al Jaren klant en dat zal zo blijven!

Johan Blokland 20-01-2020

Ik heb nooit eerder bij Kamera-Express gekocht. Het uitgebreide assortiment en de overzichtelijke site hebben nu mijn voorkeur. Ik heb de actie-kit van de Canon SX70-HS bridge camera aangekocht en ben zeer tevreden over de prijs, de snelle levering en uiteraard over de camera. Ook het mail contact over de levering was prettig. Mijn eventuele vervolg aankopen ga ik zeker weer bij Kamera-Express doen.

Mirza 20-01-2020

Ik kwam de winkel in en werd direct vriendelijk geholpen, er werd tijd voor mij genomen en ondanks de stroomstoring die onstond heeft de medewerker mij netjes en naar behoren op dat moment geholpen. Een goede ervaring bij kamera-express

Arie Langendoen 19-01-2020

Uitstekend advies en men neemt alle tijd voor de klant. Zeer ruime keuze en kwaliteit. Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren (Capelle a/d IJssel). Ook veel uitstekende tweede hands artikelen.

Patrick Van Bergen 19-01-2020

Winkel in Antwerpen bezocht on een Sony AX-53 camcorder te kopen. Deze was in stock. Mooie ordelijke winkel. Zeer vriendelijke en bekwame verkoper die mij functies van de camcorder gedetailleerd kon beschrijven en de verschillen met mijn vorige camcorder kon opsommen. Gaf goed advies ivm te gebruiken memory-kaartjes. Ook alle accessoires (draagtas, draagriem, UV filter, ...in stock). Prima prijs.

Jacques 19-01-2020

Keurig netjes en zeer vriendelijk geholpen. Een goede uitleg van het gekochte gekregen. Prijs was concurrent en een geweldig assortiment. Waardering is zeker. Een 10 waard

Gert 19-01-2020

We hebben afgelopen week in het filiaal in Almelo een SONY TV gekocht, we kwamen voor een Samsung, deze hadden we al gereserveerd omdat we ons van te voren hadden verdiept in de types van dit merk, omdat we goede ervaring hadden met dit merk dachten we eraan om weer voor Samsung te gaan. We werden hier zeer prettig geholpen door een deskundige verkoper, deze liet ons meerdere merken zien met de voor en nadelen ervan. Deze verkoper liet ons ook Sony zien, toen we eenmaal de beeldkwaliteit zagen en ons wist te overtuigen van de kwaliteit van het merk Sony, met daarbij ook nog eens 5 jaar garantie en een zeer leuke aanbieding door ons een fikse korting te geven liepen we de winkel uit met een Sony 55 inch. TV.
Nu inmiddels enkele dagen in gebruik en kan ik melden dat we zeer tevreden zijn, wat een mooi beeld en super goed geluid heeft deze Sony KD55XG9505 zeg!
Kortom goed geholpen, dit filiaal is zeker aan te bevelen!

Paul van Nuil 19-01-2020

Ik wilde een systeemcamera kopen en had twee modellen op het oog. Uiteindelijk na uitgebreid advies op een ander, beter toestel, in dezelfde prijsklasse uitgekomen. Wat wel jammer is dat achteraf blijkt dat er geen externe batterijlader bij het toestel zit. Batterij moet opgeladen worden terwijl het in het toestel zit. Extra accu die ik erbij kocht kan dan niet opgeladen worden, tenzij ik een nog een externe lader bij koop. Blijkbaar was dit feit niet bekend bij de verkoper.

Stijn A 19-01-2020

Gigantisch aanbod, professioneel advies, vriendelijk personeel.
Het gewenste artikel was niet voorradig in de winkel, maar werd op zaterdag al thuis geleverd.
Uitstekende service!

Fons Naterop 19-01-2020

Goed geholpen door deskundig personeel. Dringen zichzelf niet op maar weten een leek zoals ik goed te helpen.

Fons Naterop 19-01-2020

Klantvriendelijk geholpen met een goede service. Personeel is duidelijk in haar uitleg voor een leek als ik.

Kornet 18-01-2020

De verkopers hebben veel verstand van zaken. Ik heb een zeer goed advies gekregen en geniet nu van een prachtige combi Nikon D850 samen met twee bijpassende lensen.

Welmoed 18-01-2020

Heb 16 januari 2020 door mijn zoon een TV laten bestellen en die was een dag later al bij hem. Hij staat nu, 2 dagen later, al op mijn kamer in het verpleeghuis. We misten alleen een gebruiksaanwijzing (maar die kan je online krijgen) en een coaxkabel (maar het is ook zonde om onnodige kabels bij te sluiten en mijn zoon had er nog een). Snelle service en nu krijgen we ook nog 3 jaar extra garantie!

paul caines 18-01-2020

excellent service and very good on price, delivery was very quick by ups and the whole transaction was very easy to carryout I would use them again.

Henk 18-01-2020

Deskundig personeel en prima inruilprijs voor mijn oude apparatuur. Kom de volgende keer zeker weer terug.

Bert 17-01-2020

Onlangs de winkel te Capelle aan den IJssel bezocht voor de aanschaf van een nieuwe camera ter vervanging van mijn Nikon D700.
Werd daarbij uitstekend geadviseerd zeer uitvoerig en deskundig voorgelicht.

MtW 17-01-2020

De Bresser BR-2246B Daglichtset 2250W aangeschaft om mijn kunstwerken te fotograferen. Mooie set voor een zeer scherpe prijs. Tevens nu meerdere keren verschillende medewerkers gesproken van de klantenservice. Goede adviezen en oplossingen geboden voor mijn vraagstukken. Een aanrader!