Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3353 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Entièrement satisfait 19-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Bon marchand , Livraison très rapide et à des prix très compétitif, avec en prime 5 ans de garantie

Andreas 19-10-2019

Al vaker producten gekocht, zowel bij de webshop als bij de winkel in Utrecht. Goede producten, snelle levering en op hun site ook veel informatie zodat je je goed kunt inlezen

Manoek 19-10-2019

Ik heb de canon EOS 250d bij deze webshop gekocht, en hij werkt perfect. Is de dag daarna al geleverd en de webshop zelf is heel gemakkelijk en goed te gebruiken! Perfect.

Piet Klos 19-10-2019

Vorige week een zoomlens van Panasonic in de Haarlemse vestiging gekocht.
wij werden hier prima geholpen door een vriendelijke en vakkundige medewerker.
Alle reden om deze winkel vaker te bezoeken!

L. Vos 19-10-2019

Bij binnenkomst viel het ons op dat het er vrij donker was. Dat oogt wat somber. Gelukkig stond de deur open en liepen we door naar binnen. Daar was het erg vriendelijke personeel dat ons hielp bij onze keuze.

John1968 18-10-2019

Rotterdam centrum aangekocht. De medewerker heeft mij perfect voorgelicht en me geholpen bij het kiezen bij de juiste camera die bij mijn wensen past.

D. 18-10-2019

Ik ben zeer tevreden over het eerlijke en deskundige advies wat ik zowel telefonisch (webshop) als in de winkel heb ontvangen. Daarnaast nemen ze alle tijd voor je, ook al is het druk.

E. Dumoulin 18-10-2019

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en een deskundige medewerker komt op basis daarvan tot een persoonlijk advies op maat.

Gerard 18-10-2019

Ik heb mijn Canon M50 hier gekocht en werd prima geholpen, nu de macro lens en wederom door een andere verkoper met kennis van zaken en die de tijd voor je nam.

Patrick Martens 18-10-2019

Kamera express heeft ons geadviseerd en technisch prima ondersteund. Levering was volgens schema. Zeer tevreden.

Gerda Van den Berg 18-10-2019

Bij Kamera Express Turnhout werken bekwame mensen waar je altijd terecht kunt voor vragen.
Verkopers zijn vriendelijk en geven goede uitleg bij vragen - uitstekende service.

Daniel 18-10-2019

je vind er veel, complete winkel, sterke prijzen, snel geholpen ook 'savonds laat nog na de werkuren.

Gera 17-10-2019

We zijn vriendelijk en kundig geholpen bij de koop van onze telescoop. Twee keer hebben we een andere telescoop laten komen, wat zonder morren gedaan werd. Top service.

Rob Benda 17-10-2019

Vandaag wederom een aankoop gedaan bij Kameraexpress in Amsterdam. Werd perfect geholpen en kreeg goede uitleg. De prijs is ook nog eens scherp!

hans 17-10-2019

eind 2017 heb ik een Canon Powershot G7X mark II gekocht voor 500 euro bij Kamera express.
Dozen schuiven kunnen ze wel maar toen de camera augustus 2019 defect ging was hun reactie dat het vochtschade was en dat de reparatie 465,35 euro kostte.
Nu is één ding zeker ik heb de camera nooit in de regen gebruikt dus mijn reactie was dat alleen maar zweet van mijn handen zou kunnen zijn. Daar moet een camera tegen kunnen anders kan je er niets mee.
Dus ik gaf aan dat ik dan de koop ongedaan wilde maken omdat de camera niet voldeed aan de verwachting dat ik hem in mijn handen kon houden
In hun volgende mails komt het defect door vocht niet meer voor, ze weten niet hoe het defect is ontstaan maar het is geen fabricagefout dus geen garantie.
De camera werd altijd in een tasje bewaard er zaten zelfs geen gebruikssporen op.
Te achterlijk voor woorden dat het door Kamera express heel normaal gevonden wordt dat als een camera van 500euro na 1j en 8mnd defect gaat een reparatie opgeeft van 465euro zonder ook maar ergens in tegemoet te komen.
Dus kortom dozen schuiven kunnen ze maar zo gauw er een probleem is geven zij niet thuis. Zie ook de vele klachten als mensen hun product terug sturen of dat als er niet geleverd wordt, hun geld moeizaam terug krijgen.
Kortom koop liever bij een ander bedrijf, ongeveer dezelfde prijs maar wel met een goede garantie, zoals Bol, Media Markt, Coolblue, ect die hebben een betere service dan Kamera express, zij hebben niet eens een retour beleid. Bij alle andere bedrijven kan je een sticker downloaden om het product gratis retour te zenden. Bij Kamera express niet.

Jan Metgod 17-10-2019

Vriendelijke dienstverlening. Verkoper is een expert. Zijn collega adviseerde mij ook over een aan te schaffen laptop voor fotobewerking. Ongevraagd. Super.

Monique 17-10-2019

Goede service en vooral,deze mensen zijn op de hoogte !
Een aanrader voor iemand die service en klantvriendelijkheid waardeert.

Piet van Kalmthout 17-10-2019

Uitstekend geholpen door een deskundige medewerker waar ik ook om gevraagd had. Het betrof een complex wensenpakket. De medewerker nam ruime tijd, dacht prima mee en legde goed uit. Uiteindelijk kon een pakket worden samengesteld dat beantwoordde aan alle vragen. In de winkel ging dit alles veel beter, aangenamer en efficiënter dan wanneer het digitaal gelopen zou zijn.
Gelukkig was het op dat moment niet druk in de winkel.

Luc 17-10-2019

Alles verliep volgens afspraak, zeer professioneel. Ik kan alleen maar deze web winkel kameraexpress.be aanbevelen.

Hans Kuné 16-10-2019

Je wordt hier geholpen door mensen die veel verstand van zaken hebben en die de tijed voor je nemen.

Marcel Keizer 16-10-2019

Bestelling geplaatst en alles was op voorraad, maar door het snelle internet was in de bundel 1 artikel niet in het magazijn leverbaar en vindt er een deellevering plaats. De info naar de klant is door de klanten service positief opgepakt en ervaar ik als positief.

E 16-10-2019

Al jaren klant bij Kamera Express voor mijn camera apparatuur. Ik kwam met KE in aanraking ivm de aanschaf van een occasion Canon 5D mark III, die ik nog steeds intensief gebruik. Daarop volgden verschillende objectieven (nieuw danwel occasion modellen), een drone en nu uiteindelijk nu de Ziyun Crane 2 gimbal. Zeker voor occasions ga ik graag naar Kamera Express, ivm het ruime aanbod met toch de zekerheid dat alles technisch in orde is. En dat met nog een jaar garantie. Wat dat betreft een tevreden klant.

Over retouren heb ik daarentegen wel nog wat op en aanmerkingen. Ik heb eenmaal een online bestelling in de winkel terug gebracht, omdat het toch niet helemaal was wat ik zocht. Ik heb vervolgens 3 weken moeten wachten tot mijn retour eindelijk verwerkt en terug betaald was, waar we tegenwoordig bijna overal met 1 tot max 3 werkdagen ons geld retour hebben. En als we het dan hebben over een paar honderd euro, is dat best vervelend.

Rico 16-10-2019

"Een man een woord" de leuze die Kamera hanteert en ook uitvoert.
Correcte service en levering, op zondag besteld, maandag gratis aan huis geleverd!!!

Carla 15-10-2019

In deze internet "we concurreren elkaar de markt uit" maatschappij is Kamera Express wat mij betreft een rots in de branding. Iets online gekocht en vragen? De chat biedt hulp en lukt dat niet, dan lossen ze het in de winkel op. Geen gezeur, mensen die weten waar ze het over hebben. Ik ben fan!

Frans 15-10-2019

Een prima ontvangst met koffie en stroopwafel. Wilde via inruil een Nikon 28-300 mm kopen. En dat is gelukt. Fijne ongedwongen sfeer, waar ik in de toekomst graag weer terugkom. Superstore Groningen, 11-10-2019.

Hobby fotograaf 15-10-2019

Filiaal in Den Bosch, Sweelinckplein.
Ik had een nieuwe fotocamera nodig, wist wel wat ik zocht in de camera, maar twijfelde. Er is enorm goed geluisterd naar mijn wensen, wat ik belangrijk vind en wat ik er mee wil kunnen doen. Door het personeel zijn meerdere toestellen voor gedragen en zijn zij met mij gaan kijken wat bij mij past. Uiteindelijk bleef 1 type camera over en ook toen hebben ze nog uitgebreid de tijd genomen om die camera met me door te nemen. Ik was niet snel overtuigd en had echt bewijs nodig of die camera kon wat beweerd werd. Een mooi fotoboek van een professionele fotograaf overtuigde me namelijk niet.
Anderhalf uur (!) later was ik volledig overtuigd en kon ik met een heel fijn gevoel en met een nieuwe fotocamera de zaak verlaten. In de wetenschap dat ik ten alle tijden terug kan komen voor evt. vragen.
Ik weet dat ik geen makkelijke klant was en ben voortdurend rustig, vriendelijk en beleefd ten woord gestaan. Sterker nog: het personeel had er plezier in om mijn vragen te beantwoorden en mee te zoeken wat aan mijn wensen kon voldoen.
En: ze hebben volledig gelijk gehad. Ik ben tevreden met de camera, hoewel ik nog wel tijd nodig heb om hem beter te leren kennen.

Pierre 15-10-2019

Geweldige service, met verkopers die tijd maken voor de klant! Geen moeite te veel om alles in detail uit te leggen en te tonen met voorbeelden... Waarvoor mijn dank.

jandecameraman 15-10-2019

Bij kamera-express heb je groot aanbod tegen zeer scherpe prijzen!
Na betaling is de levertijd zeer kort rekening houdend met de artikelen die in stock zijn. is één van de produkten die je bestelde niet op stock, dan wordt het andere alvast opgestuurd!
Kortom een aanrader!

Joop Molendijk 15-10-2019

Waar gewerkt wordt, worden foutjes gemaakt, zo ook bij Kamera-Expres in Capelle. Zonder horten of stoten lossen, in dit geval ....., het probleem op. Op een eerlijke en welgemeende uitstraling (pure), verlaat ik met een zeer goed gevoel het pand. Met de gedachte, de volgende keer zal ik wederom hier mijn inkopen doen.

Copper 15-10-2019

Een perfecte zaak voor het kopen van alles en nog wat voor de fotografie. Meestal wat ik wil hebben is op voorraad of kan snel besteld worden.

Guy 15-10-2019

Zeer aangenaam winkel en gemotiveerde medewerkers met goede kennis van zaken!

Reynout van Wanroij 15-10-2019

Een occasion objectief besteld. Bij levering bleek er een aanslag aan de binnenkant van de lens te zitten. Naar de shop in Tilburg gegaan, het objectief ingeleverd en een andere occasion van hetzelfde type besteld op zaterdag 28-9. Op dinsdag bericht dat het gekozen objectief al verkocht was. Een van de twee (volstrekt identieke) alternatieven gekozen. Op vrijdag was het nog niet binnen. Op grond van dit gedoe heb ik besloten dat ik geen nieuwe bestel en mijn geld terug wil. Op maandag 14-10 had ik mijn geld nog niet terug maar kreeg wel een mail dat het objectief terug was in hun magazijn en dat ze het nu gingen afwerken.
Waardeloze logistiek en klantgerichtheid. Nooit meer iets bij KE, ze zijn wel goedkoper maar als er iets niet klopt zijn ze erg traag.
Officiele reactie van Kamera Express 17-10-2019

Beste Reynout,

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Dit klinkt inderdaad niet best, ik heb zojuist contact gezocht met onze retour afdeling om opheldering te verkrijgen.
Dit zodat wij een situatie als deze wellicht kunnen voorkomen of in ieder geval sneller oplossen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak!
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u mij bereiken via: reviews@kamera-express.nl

Devin

Immanuel Boie 14-10-2019

Snelle service en doen niet moeilijk bij klachten over de gekochte goederen.

Martijn79 14-10-2019

Kamera-Express heeft mij prima geholpen, de Kamera was bij Coolbleu goedkoper, echter had het mijn voorkeur om de bij Kamera-Express te kopen. Na een mailtje kreeg ik netjes reactie en kon ik het product voor dezelfde prijs krijgen. Levering was snel, en product was goed verpakt, wel van belang voor een camera.

jan 14-10-2019

Goede site en zeer ruim aanbod, in de superstore nemen ze de tijd voor je,
als je vragen hebt en informatie gegeven. Prettige medewerker en leuk ingerichte store.
Als je even moet wachten, neem je alvast een bakkie.

Loes 14-10-2019

We zijn erg goed geholpen bij kamera express in 's-Hertogenbosch. Er is goed geluisterd naar onze wensen en we mochten de camera in de winkel uitproberen. Het is een top camera!

Bent 14-10-2019

Winkel heeft een grote assortiment met vaak scherpe prijzen. Vriendelijk personeel met goede kennis van zaken. Ben hier altijd goed en snel geholpen.

Marc 14-10-2019

Prima service in de winkel met veel kennis en geduld. Alle vragen werden professioneel beantwoord en men had een camera voorradig om te testen. Ook uitleg over de mogelijke garantie en de verlenging tot 5 jaar garantie.

Erica 14-10-2019

Goede site en in de winkels vakkundig personeel. Lage prijs, snelle service en 5 jaar garantie zonder extra kosten.

EAP 14-10-2019

Koop altijd in de winkel, maar daar was het toestel niet voorradig. Daarom gekozen voor de webshop. Prima optie. Snel en makkelijk en de volgende dag netjes bezorgd.

Ton 14-10-2019

In de winkel van KameraEpress te Maastricht vriendelijk en deskundig geholpen bij aankoop compact camera. Goede uitleg en demonstratie van verschillende modellen. Camera meegenomen , tasje werd nageleverd. Bij nalevering ging het fout: eerst geheel in scherven fotolijst geleverd(niet besteld), Veel discussie over wel/dan niet terugsturen.Dagen later niet één maar twee tasjes geleverd.

Gerie den Boer 14-10-2019

Verkoper wel aardig , maar summiere uitleg en maar vergat de extra aanbiedingen te vermelden

Mavanl 13-10-2019

Ik koop enkel online bij websites die ook een fysieke winkel hebben. In Belgie heeft kameraexpress 3 winkels, waar ik ook al verschillende keren ben geweest. Daarom weet ik dat ze betrouwbaar zijn en zeer behulpzaam.
Mijn laatste bestelling: 's avonds besteld, 's morgens geleverd

Marcelis Meihuizen 13-10-2019

Kundige en vriendelijke medewerkers. Aangezien ik van een DSLR (Nikon D500/D3) overstapte op een systeemcamera (Nikon Z6) waren er natuurlijk wat vragen, deze zijn goed beantwoord en er zijn ook een aantal tips gegeven. Ook de inruil van mijn oudere apparatuur ging gemakkelijk en de inruil waarde was hoger dan verwacht.

A.G Visser 13-10-2019

Al een keer een Harman kardon set gekocht bij Kamera Express, zat een storing in, ben toen prima geholpen. De TV die ik nu wilde kopen was bij een webshop winkel in de aanbieding maar ik wil de TV liever in een winkel kopen waarbij je gewoon terug kan gaan naar de winkel mocht er iets niet goed zijn. Contact gezocht met Kamera Express en ik kon de TV voor de zelfde prijs mee krijgen als de webshop winkel als ik hem kwam ophalen... en ik kreeg nog eens 5 jaar garantie! Helemaal Top!

raz 13-10-2019

Ontzettend bekwaam en vriendelijk personeel bij kameraexpress in Den Haag. Een keer langsgeweest met algemene vragen over systeemcamera's veel tips gekregen om mij verder te oriënteren. Erna terugkomen met specifieke vragen. Er werd tijd genomen voor al mijn vragen, welke meer dan adequaat beantwoord werden. Ik heb het gevoel dat ik precies gekocht heb wat ik nodig heb, niet meer en niet minder dan nodig. Ik kom hier zeker terug.

Cyrillo Spruit Bleeker 13-10-2019

Kwam binnen als een leek wat betreft fotograferen, na tekst en uitleg over welke camera het beste voor mij is en wat je er allemaal mee kan doen, heb nu nog meer zin in om aan de slag te gaan.
Hier nemen ze echt de tijd voor, voelde me echt een klant en niet een nummer.

Nel 13-10-2019

We hebben een mooie compact camera gekocht. Daarbij zijn we goed geholpen in Goes, maar ook telefonisch hebben we goede info gekregen.

Marco 12-10-2019

Ontzettend vakkundig geholpen en advies op maat gekregen!
We hadden een ander merk op het oog maar deze camera de sony alpha 6000 is precies wat we zochten en zelfs goedkoper!
Dat is altijd fijn! ;)

Hein H. 12-10-2019

Het is een winkel waar je als fotograaf of filmer graag komt. Prettig ontvangst altijd weer. Maakt niet uit welke winkel. Ga zo door met jullie concept.