Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3221 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique van Assem 26-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Mijn keus voor de Kamera Express is vooral gebaseerd op het prettige contact dat je hebt als je in de winkel bent. Misschien moet je soms wat langer wachten, maar dat wordt volledig goed gemaakt door de kennis en het enthousiasme van de medewerkers/-sters. Mijn laatste bezoek was op 26 juni jl. en ben wederom goed geholpen. Dit keer was het een wat uitgebreider bezoek, aanschaf van nieuwe dingen, inruil, schade-uitkering die verwerkt moest worden en een langzame computer. Toch werd alles wat de verkoper niet wist nagevraagd bij collega's en goed en rustig opgelost. Door de schade die ik had aan mijn apparatuur en eerdere contacten met verkopers wederom een prima bezoek en alles keurig opgelost.

Rients Visser 26-06-2019

Zowel de webshop als de individuele winkels hebben het grootste aanbod foto/video/audio - apparatuur van Nederland en als ze iets niet hebben kunnen ze het voor je bestellen. Daarnaast is de service die ze mij tot nu toe hebben geleverd altijd uitstekend geweest. Defecte camera wisselen, lenzen voor aankoop reserveren en in de winkel klaarleggen, uitleg aan de balie over verzekeringen, gebruik van apparatuur en garantievoorwaarden; ze hebben me hier nooit teleurgesteld (ervaring in de winkel geldt vooral voor de winkel in Utrecht, bij anderen minder ervaring). Ik blijf er zeker terugkomen.

Edgar 26-06-2019

Prima advies in de winkel. Medewerkers nemen alle tijd voor goede uitleg en advies. Ook online bestelling wordt snel en foutloos geleverd.

Theo van den Bergh 25-06-2019

Geweldig goed geholpen door de verkoper xxxx. Natuurlijk een goede rustige uitleg gekregen van de camera canon 77D maar tevens hielp hij naar een oplossing te zoeken toe ik vertelde dat mijn speedlight 4300 soms overbelichte foto's maakte. Hij heeft dat probleem verholpen maar ook aangegeven hoe ik hem kan bereiken als het probleem zich weer voor zou doen. Want dan is er blijkbaar iets anders aan de hand. Geweldige vent.

Linda 25-06-2019

De webshop van kamera Express is een fijne en overzichtelijke webshop. Bestellen gaat eenvoudig en je word daarna goed op de hoogte gehouden. Ze maken het waar dat de bestelling de volgende dag al word bezorgd. De occasions zijn goede artikelen. Mijn camera was prima in orde. Werd zonder originele doos geleverd maar wel met veel zorg verpakt. Dit is niet de laatste keer dat ik bij hun bestel

lorenzo obrie 25-06-2019

Geen communicatie over retour, niet volledig retour gemeld, te lang wachten op geld terug.

Hypocriticus 25-06-2019

Een LG TV bested via de duidelijke website. Waarom ? Was snel leverbaar. Zeer scherpe prijs en gratis uitbreiding naar 5 jaar garantie ! Kamera Express is een grotere keten en men heeft nog echte fysieke winkels wat bij mij meer vertrouwen geeft ! Keurig bevestigd per mail en binnen het tijdvak geleverd ! Enige minpuntje is dat men aangeeft dat je door de vervoerder gebeld wordt maar dat was geen heel groot bezwaar ! Volgende keer weer bij Kamera Express.

rgulden 25-06-2019

Slechte ervaring met kopen bij KameraExpress.nl. Heb hier een Sonos Beam besteld en betaald. Na aantal dagen nog geen bericht over levering dus zelf gebeld. Blijkt het product niet meer leverbaar te zijn via KameraExpress terwijl de site wel aangaf dat het product op voorraad was.

Je zou verwachten dat men zelf contact met je zou opnemen om dit te melden en je direct (volgende dag) je geld terug zou krijgen. Helaas moet je hier dus zelf achteraan en duurt het nog max 10 werkdagen voordat het geld terug is.

Elly 25-06-2019

Winkel bezocht voor de aankoop van een D7200 met lenzen (combi pakket). De verkoper gaf aan dat de telelens geen stabilsatie heeft wat in de praktijk kan leidden tot bewogen/onscherpe foto's. Dat is wat wij noemen klant gerichte service. UIteindelijk hebben we wel de D7200 gekocht met andere lenzen. Supper tevreden

peter 25-06-2019

Mooie ruime winkel in Maastricht. Goed bereikbaar met voldoende parkeerruimte.

erwin 24-06-2019

Deskundige verkopers. Goede prijs kwaliteitsverhouding, betrokken professionals

Bente 24-06-2019

Ik heb drie keer besteld bij Kamera Express, op basis daarvan een 10. Goede service en keurig een mail met de bestelde artikelen en een mail wanneer het verstuurd is, wordt ook allemaal op tijd geleverd.

Ik had ook een tas besteld maar hier was ik niet tevreden over en heb deze retour gestuurd. Echter kreeg ik geen ontvangst mail dat deze tas daar was aangekomen, via de code zag ik dat de tas op vrijdag avond was aangekomen dus opzich geen probleem. Alleen na 1,5 week nog steeds geen mail met of ik mijn geld terug zou krijgen of dat ik iets minder als het oorspronkelijk bedrag zou terug krijgen. Contact opgenomen via contact formulier en zou binnen 24 uur reactie krijgen dat is nu 2 dagen geleden en kreeg net een mail dat het allemaal wat langer duurt en dat ze nog contact op zouden nemen heel begrijpelijk. Qua retourneren zou ik ze adviseren om op zijn minst een standaard mail te sturen met dat het artikel is aangekomen en dat het nog 15 dagen (wat op de website staat) kan gaan duren. Nu weet ik dus nog niet zeker of dat ze het in behandeling hebben genomen. Als ik deze mail had gehad dan had ik rustig die 15 dagen afgewacht maar nu weet ik helemaal niks.

Ondanks dit toch een 7 omdat het met bestellen top service is.

Harry 24-06-2019

Wederom bij KameraExpress gekocht. Ditmaal eenNikon 70-300mm zoomlens. Zondagmiddag besteld en maandagmorgen voor 10:00uur geleverd. Wat een service.
Website is duidelijk en bestellen wordt zeer makkelijk gemaakt. Kortom, super

Wim 24-06-2019

Ik werd snel geholpen. Vervolgens werd er met mij meegedacht over de diverse opties en onderbouwd alternatieven aanbevolen. Alles, camera en lenzen waren op voorraad aanwezig.
Ook naderhand werden mijn vragen mb.t. cashback adequaat behandeld.
Al met al was het oké.

Carel Janssen 24-06-2019

Vandaag 2 producten willen bestellen. Is me niet gelukt! Uw "specialisten" zijn wel met heel weinig; het duurde meer dan een kwartier, waarbij ik naar een dodelijk muziekje moest luisteren! Ik heb het maar opgegeven. Toen ik eindelijk de betaalpagina op mijn scherm kreeg, ging de boel helemaal de mist in; plotseling was mijn winkelwagen leeg!!! Dan zakt de koopmoed je in de schoenen....! Nee, voor mij hoef dit niet meer!
Officiele reactie van Kamera Express 26-06-2019

Beste Carel Janssen,

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Wat vervelend om te lezen dat u zo lang in de wacht heeft moeten staan zonder resultaat. Voortaan kunt u dan het beste optie "9" kiezen. U hoeft dan in deze tijden van drukte niet lang in de wacht te staan, wij bellen u dan vanzelf terug zodra er een lijn vrij komt. U behoud dan ook gewoon netjes uw plek in de wachtrij, zonder dat u continue aan de lijn hoeft te blijven. U krijgt dan vanzelf een van onze specialisten aan de lijn, er zitten hier zat gedreven collega's die u graag verder helpen.

Wel erg apart dat de winkelwagen spontaan geleegd word, die melding heb ik nog niet eerder doorgekregen. Voor de zekerheid zal ik dit bij onze IT afdeling onderbrengen om dit te onderzoeken. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen omtrent een aankoop die u wilt doen, of als u daarnaast vragen heeft dan kunt u altijd met mij contact zoeken. Ik kan u dan terugbellen of via de mail te woord staan. Dit kan via: info@kamera-express.nl t.a.v. Devin.

Devin

Albert Kuul 24-06-2019

Levering was dik in orde. Mijn dichtstbijzijnde winkel is die in den Haag. Men neemt daar alle tijd.
Bij het reserveren kwam deze winkel niet voor op het rolmenu van de site. Naderhand werd me uitgelegd dat reserveren alleen kan voor winkels waar het artikel op voorraad is. Wil je afhalen op een winkel waar dat niet is, moet je mailen, Dat kan duidelijker op de site.

Vermeulen 24-06-2019

Goede service, goed aanbod en vriendelijk personeel in de winkel. Tevens goed dat de gewenste items in de winkel allemaal aanwezig waren.

ChrisMo 23-06-2019

Overzichtelijke site, goede prijzen.
Ook een fysieke winkel in de buurt, een prettig idee.
's Avonds besteld en de volgend ochtend in huis.
Van een leien dakje dus!

Steffi 23-06-2019

Kameraexpress heeft een duidelijke website met bruikbare informatie. Dit maakt het makkelijk om toestellen te vergelijken en een goede keus te maken. Ook fijn dat er meerdere winkels in Nederland zijn zodat je altijd ergens terecht kan met vragen. Het zou fijn zijn als er meer combinaties met accessoires beschikbaar zouden zijn.

Jacqueline 23-06-2019

heel duidelijke informatie over het product.
de levertijd duurde wel langer dan aangegeven was, maar de levering was prima in orde.
heb deze afgehaald in het filiaal in Turnhout, waar je echt super geholpen wordt. ze nemen echt de tijd om je te informeren. Top !

Marjon 23-06-2019

De deskundigheid en vriendelijkheid van deze winkel in Breda is absoluut top.

Erik 23-06-2019

Met diverse vragen naar de winkel gegaan werd prima geholpen door verkoper met verstand van zaken ,ze nemen ruim de tijd voor je Top!
Erg tevreden met mijn aankoop.

Bernd Jost 23-06-2019

Zeer enthousiaste en ervaren medewerker heeft echt naar mijn behoeftes geluisterd en het product voorgesteld dat op alle vlakken aan mijn eisen voldeed.

Monique 23-06-2019

Ik kom al bijna 25 jaar bij de Kamera-Express! Afgelopen weekend heb ik een lens ingeruild die ik maar 2 keer gebruikt had. We kregen er een heel mooie prijs voor terug. De service was weer zoals gewoonlijk: erg goed. Men zal nooit proberen om een duurder product te verkopen, integendeel: er wordt altijd gekeken of er nog een goedkoper alternatief is. En dat was nu ook weer het geval. Ik beveel KE daarom ook altijd aan bij anderen: het is een van de weinige bedrijven waar je graag naartoe gaat, omdat je weet dat je er als een tevreden klant weer weggaat.

Elvira 23-06-2019

Vorige camera ook hier gekocht. Prima service en uitstekende hulp van ....voor de overstap naar een nieuwe camera.

Kees. 23-06-2019

Gewoon een goede winkel en Rotterdamse "no nonsence" service van Dhr. ........ Ik wist wat ik wilde en kreeg correcte antwoorden, een prima advies, goede uitleg en twee uitstekende tips. Prijs was prima, had vergelijking gedaan.

23-06-2019 23-06-2019

Prima zaak, ( Capelle aan den Ijssel ) zeer goed en vakkundig geholpen.
Gekocht Panasonic DC-TZ90 compact camera.
Zeer tevreden !!

FransD 23-06-2019

Na telefonische bestelling kon de camera eerder dan toegezegd afgehaald worden in de winkel te Goes. Vlotte bediening. Foutje in meeleveren geheugenkaartje is goed hersteld.

janvanbattel 23-06-2019

Soms wat lang wachten,maar als je wordt geholpen nemen ze alle tijd om je goed in te lichten over product.
Als het druk is in de winkel zijn er vast meer consumenten tevreden ofniedan

W. Hoogeveen 23-06-2019

Ervaren personeel. Weet waar men het over heeft en zijn niet bang om een collega erbij te roepen als men er zelf niet helemaal uit komt. Uiteindelijk kan men niet alles weten. Denken met je mee en laten zo nodig voorbeeldfilmpjes zijn op de pc van het verschil in producten.

Eddy 23-06-2019

Altijd onmiddelijk snel geholpen, zeer tevreden van de service! Snelle levering gegarandeerd!

Marleen 23-06-2019

Fijne en goede bruikbare site. Overzichtelijk en met zeer goede gedetailleerde informatie.

Ina Oosterhof 22-06-2019

We kregen goede informatie, een mooie prijs terug voor onze oude camera en hadden ook nog een mooie korting op onze nieuwe camera en alles wat daarbij hoorde

Gerhard 22-06-2019

veel van onze vrienden gaan hier ook naar toe. Voor ons was het de eerste keer.
Het personeel was vriendelijk en wij werden goed geholpen en ondanks dat het best druk werd er alle tijd voor onze vragen genomen.

Joke 22-06-2019

Je krijgt er altijd goed advies. Ik ga dan ook liever naar een winkel van Kamera Express dan zo maar online ergens iets bestellen.

Ed 22-06-2019

Vandaag een Sony A7 III met kitlens en adapter aangeschaft bij Kamera Express in Arnhem. Erg goed geholpen en geadviseerd wat aan te schaffen. Over de mogelijkheid van hun aantrekkelijke maar toch wel prijzige verzekering ben ik nog niet helemaal uit. Online werd nog gecheckt of Kamera Express de goedkoopste was, als dat niet zo was dan zouden ze de prijs aanpassen. Echter zijn ze al de goedkoopste!

Frank 22-06-2019

In de winkel in Utrecht goed geholpen bij de aanschaf van de Sony A7 iii. Deskundige medewerkster die zelf ook de camera heeft. Alleen vond ik op mijn situatie achteraf het aangeboden Careplan a 360 euro voor de camera overbodig en heb ik geannuleerd. Immers Sony heeft een actie van 5 jaar complete coverage service garantie en daar bovenop biedt KameraExpress ook een gratis 5 jaars garantie. Voor diefstal op reis heb ik een reisverzekering.
Jammer dat de activeringscode voor de Sonygarantie nog niet door Kameraland is toegezonden en ook op de activatiecode voor de QuickStart video voor de camera wacht ik nog.
Officiele reactie van Kamera Express 26-06-2019

Beste Frank,

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Ik heb zojuist contact met u opgenomen omtrent uw bestelling. Dit omdat ik benieuwd ben of alles inmiddels netjes is geleverd, zoals natuurlijk altijd de bedoeling is.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Devin

Johan Maring 22-06-2019

Vriendelijk personeel, en (bijna) alles op voorraad, alles werd goed uitgelegd.
Het cash back ging zeer moeizaam, stond niet duidelijk omschreven.

Dianthe 22-06-2019

Als amateur fotograaf wist ik nog niet zo goed welke lens ik voor mijn camera wilde bestellen. De werknemers bij de Superstore waren heel behulpzaam en gaven mij alle tijd om verschillende lenzen van verschillende merken uit te proberen. Ook gaven zij handig en objectief advies. Geweldige service!

Madeleine 22-06-2019

Een occasion gekocht, waar ik niet helemaal tevreden over was. Na contact binnen een week kunnen omruilen. Op occasions ook een jaar garantie. Maakt aankoop toch zekerder.
Bij adviesvraag snel en kundige info. Denkt mee met de klant.

Maarten 22-06-2019

Uitstekend assortiment, prijzen en service. Enige minpuntje is dat de winkels in mijn omgeving geen gratis parkeergelegenheid bieden. De webshop werkt uitermate prettig. Eventueel zou betaling via PayPal toegevoegd kunnen worden. Dat maakt bestellen en betalen vanuit het buitenland soms iets makkelijker.

Mervin Haan 22-06-2019

Algemeen
Prima service! Besteld en op de aangegeven dag bezorgd! De Canon EOS 200D was prima verpakt en we zijn tot nu toe erg tevreden met de aankoop! Ik kan iedereen Kamera Express aanbevelen.

Verzending
Op een maandag een bestelling geplaatst en deze op de aangegeven dag (woensdag) laten bezorgen omdat dit beter uitkwam. De bestelling was prima verpakt!

Chris 22-06-2019

Eerst wezen kijken in de winkel (Den Haag) keurig geholpen met tips en tricks. Vervolgens via de webshop van Kamera Express de camera gekocht en binnen 1 dag de camera ontvangen. Vervolgens na winkel gegaan voor verzekering en bij het afsluiten nog een paar handige tips ontvangen hoe ik het beste met toestel om kon gaan. Kortom zeer goede service welke aan al onze verwachtingen voldeed.

steven 21-06-2019

correcte en snelle service, afhaling in de superstore in Dilbeek, vriendelijk personeel

Lieve 21-06-2019

Vakkundig en kostenbesparend advies mbt de aankoop van een Canon transmitter! Uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Hans Mulder 21-06-2019

Zeer snelle service en een zeer professionele klantenservice. Ook de tijden van de klantenservice zijn onverwacht uitgebreid.

Trudi 21-06-2019

Hulp en uitleg van de medewerker in Amsterdam tijdens aankoop NikonD5600 was prettig en duidelijk. Blij met de kamera. Webside bij maken review onhandig en lastig.

bert 21-06-2019

Eerst op de informatieve website een voorselectie voor een nieuwe maar kwalitatief goede compact camera gemaakt , daarna zeer deskundig geholpen bij de winkel in Utrecht. De verkopers zijn zelf enthousiaste fotografen en dat zie je terug in hun passie.

Nico V 21-06-2019

Na lang zoeken en prijzen vergelijken heb ik uiteindelijk mijn nieuwe spiegelreflexcamera met extra zoomlens besteld bij Kamera-express.

Ik was onder de indruk van de snelle en vlotte afhandeling. Het bleek dat de zoomlens niet voorradig was en ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer deze werd afgeleverd.
Complimenten. Twee dagen later was alles compleet.

M. Wind 21-06-2019

Ik heb de Canon SX730HS gekocht bij kamera-express.nl. Snelle levering, goede prijs. Alles inclusief de extra’s die ik besteld had (extra batterij, twee geheugenkaarten, cameratasje) in een compacte, goed beschermde en neutrale doos afgeleverd bij het ophaalpunt. Erg fijn dat er niet met grote schreeuwende letters op staat: hier zitten dure spullen in. Dit is voor mij zeker een overweging om ook de duurdere camera-onderdelen bij kamera-express.nl te bestellen.