Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2971 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Harold 24-09-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service en levering

Vragen over het product (tv-steun) werden snel en duidelijk beantwoord.
Omdat ik de speciale wens via de website niet aan kon geven en betalen werd me een aparte link doorgestuurd om dit veilig, snel en goed af te handelen.
Daarna werd het de volgende dag al geleverd.
Top!

Verhagen 24-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den Ijssel

Top Service

We kwamen voor een upgrade van onze oude camera. Wij hadden zelf geen ervaringen in nieuwere toestellen en lieten ons professioneel inlichten over welke keus bij ons past. Samen kwamen we eruit en zijn super blij met onze nieuwe aanschaf! Ze hebben veel kennis en de prijs sluit daar goed bij aan, dus ik zeg zeker een aanrader.

Ingrid 24-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service.

De medewerker van de winkel heeft mijn wens gehoord en een goed product aanbevolen waarbij rekening gehouden werd met het budget en mijn ervaring.
Het assortiment in de winkel is erg groot en was boven mij verwachtingen.
De medewerker had ervaring en veel kennis van de producten.
Hij nam tijd voor mij en mijn vragen en was geduldig.
Tevens kreeg ik nog een presentje om de gekochte camera goed schoon te houden.

Engel Kromhout van der Meer 24-09-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service en bediening

Ik had een gimbal gekocht waar ik achteraf spijt van had, het geluid van de motortjes in de gimbal resoneerde heet irritant op het geluid wat opgenomen werd door de Gopro.
Nadat de vriendelijke verkoper dit ook hoorde zou de gimbal naar de leverancier worden teruggestuurd en kon ik een andere uitzoeken. Ik heb nu een Removu S1 en daar ben ik na 2 dagen zeer tevreden over. Ook over het feit dat er absoluut niet moeilijk gedaan werd over de oude gimbal (10 dagen) .
Het is zeker een winkel waar ik terug ga komen.

K. Melis 24-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Een hoge mate van Klantvriendelijkheid en Vakkennis !

Bij binnenkomst eerst even op mijn beurt wachten. Verkoper vroeg waar ik voor kwam. Een flitser zei ik. Ik had er wel wat verstand van maar wilde een eerlijk en betrouwbaar advies. En die kreeg ik zeker. Zonder te pushen naar een dure prijs o.i.d. kwamen we er samen achter welke flitser het meest voor mij geschikt was. Een poging om nog wat bij te verkopen ( logisch) was zeker niet opdringerig. Ook de afhandeling aan de kassa was prima. nog een oplader met batterijen bij gekocht. Het werd een duurdere dan dat de verkoper me in eerste instantie aan bood. Kortom, een winkel om naar terug te gaan. Online kopen is makkelijk en soms goedkoper als je goed zoekt, maar een betrouwbaar advies van iemand met verstand van zaken is veel beter. Deze fotozaak heeft er zeker een klant bij.

René 24-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige online winkel

Reeds 2x een tv besteld via online winkel, komen afspraken na !! ook de laatste prijsgarantie.
en 5 jaar garantie, welke winkel geeft dit.

Annelize van Dijk 23-09-2017 In de winkel gekocht
UTRECHT

Geweldige service!

Ik kwam bij de Kamera-express omdat ik op internet niet vond wat ik zocht. Een vriend (fotograaf) wees me op Kamera-express. Daar kreeg ik prima uitleg van de mogelijkheden om foto's van mijn camera zonder interface-kabel en zonder wifi in de mac te importeren. Dat er een reader bestond wist ik niet. Het werkt als een tierelier en ik ben heel blij met de reader.

Jan George Blok 23-09-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod en goedkoop.

Omdat Kamera Express zo'n groot aanbod heeft en bovendien goedkoop is, is voor mij de reden dat ik bij Kamera Express bestel. Bovendien is het uit ervaring een betrouwbare winkel omdat ik er goede ervaringen heb.

JolandaB 23-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Kennis van zaken

KameraExpress is een een servicegerichte shop.
Goede kennis van zaken van het personeel en ze nemen de tijd voor je.
Uitgebreide sortering en scherp geprijsd

WG Hazelaar 23-09-2017 In de winkel gekocht
capella a/d yssel

Professionele benadering

Was op zoek naar een digitale camera met mogelijkheden om tijd/diafragma/beeld-beïnvloeding zelf te beheren. Via een algemene advertentie in de Volkskrant kwam ik op de site van Kamera-Express en vond een secondhand Leica. 'kProbeer 'm nu uit; 't Is een genoegen om in zo'n klein apparaat zoveel mogelijkheden te ontdekken !

Shanna 23-09-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Goede service!

Goede service in de winkel. Ze waren heel klantvriendelijk. Heel blij met de camera die ik in de winkel heb gekocht.

Sjuul van Bakel 23-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven.

Superfijn, serviceverlenend personeel.

Altijd als ik iets nodig heb voor mijn camera, ga ik naar kameraexpress. Een ruime keuze aan artikelen. Altijd het beste, dus niet perse het duurdere. Het personeel heeft verstand van zaken, en bij kameraexpress is laag geprijsd.
Ik heb de winkel 3 jaar geleden ontdekt dankzij mijn zoon, en zou iedereen aanraden om hier eerst eens te kijken. Ik weet dan haast zeker dat je net als ik een vaste klant wordt.

Remmeld 23-09-2017 In de winkel gekocht
zwolle

vriendelijke verkopers

We wilden een camera niet te zwaar niet te duur hebben de keuze gemaakt door de verkoper die ons vertelde dat de eos200d een zeer geschikte kamera is voor ons.
Een goede uitleg gekregen van de verkoper niks mis mee. Hij had een 10 gekregen als hij ook nog ff enkele accessoires had genoemd die we erbij konden kopen maar die vond mijn man zelf wij zouden het prettig gevonden hebben om te horen wat er extra allemaal nog bij kon.
We zijn zeer tevereden over de koop.

Ubbo P. 22-09-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Kamera-Express veel keuze

Heb de webshop geraadpleegd en toen besloten de winkel in mijn geval te Leeuwarden te bezoeken. Vriendelijke bediening en bijzonder hulpvaardig.

Kim 22-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

In een woord weer geweldig

Ik kwam naar Eindhoven om mijn ''oude'' camera, de LumixGX80 ( een jaartje oud ongeveer ) incl lenzen in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Totaal een ander merk. Na navraag wat ik zocht en wat mijn budget was raden ze in eerste instantie een Olympus aan, deze heb ik in even bekeken en goed naar de specificaties gevraagd. Toen zij begreep dat ik toch iets anders wilde, een echte goeie upgrade, goede scherptediepte, klein formaat, makkelijk in gebruik, kwamen ze met de Fuij XT 20 aan. Deze had ik al bekeken op hun site en veel overgelezen. ( en daarbij nog een aantal andere merken en modelen )

Na wat uitleg en natuurlijk mocht ik de XT 20 even uitproberen was ik overstag.
Ik heb deze incl 35 mm 1.4 lens gekocht ( + extra batterij en een hoya protector. )
Zeer mooie prijs, ruim binnen het budget ben ik zeer tevreden weer naar buiten gegaan.

Het overdragen van mijn oude camera ging vlot. Ook nu heb ik weer het care plan van Kamera express erbij afgesloten ( jammer dat deze niet omgezet kon worden naar mijn nieuwe, aangezien deze nog maar een jaartje oud was. )

David Garcia Munoz 22-09-2017 In de winkel gekocht
Kamera Express Superstore Rotterdam

Uitmuntend

Kreeg in zeer korte tijd reactie op mijn e-mail voor een inruilaanvraag vanwege een actie 'Inruilweken'. In de winkel perfect geholpen door een professionele medewerker! Voor ik het wist liep ik content weer met mijn nieuwe Kamera ;-) de deur uit.

Berggeit 22-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Uitstekende service en voorlichting

De keuze is reuze in deze winkel, groot assortiment.
Je wordt fijn geholpen en men neemt daar ruimschoots de tijd voor.

Eline 22-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Voor een camera-leek als ik is Kamera Express een topzaak. Geduldig leggen de medewerkers je uit welke opties er zijn wat betreft lenzen, camera's, etc. Echt een aanrader als je advies wil over een product.

Ackerman 22-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service.

Ook nu weer op een vriendelijke manier geholpen.
De kennis van, de uitleg en het advies over de aankoop was prima.

H Vrijsen 22-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service en klantvriendelijkheid

De klant staat duidelijk voorop bij de medewerkers van deze winkel. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om het gewenste product uit te leggen en dit voor de klant in te stellen. Ik voelde me erg goed geholpen door Norbert die mij vele uren zoek en leeswerk heeft bespaart zodat ik eigenlijk meteen aan de slag kon met mijn fotocamera. Complimenten !

catsfan 22-09-2017 In de winkel gekocht

Deskundig personeel

Ik ging er als nieuwe klant naar binnen in Eindhoven en werd er direct als een oude bekende behandeld. Niet opdringerig maar zeer deskundig. Ik wist niet precies welk merk camera ik zou kiezen en werd objectief ingelicht zonder me een bepaalde richting uit te sturen. Toen ik mijn keus gemaakt had ging ik tevreden en voldaan de winkel uit. En ik heb nog steeds geen spijt van mijn aankoop bij kamera express.

Sardha 21-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

uitstekende service

wij hadden online gekeken naar een camera en Kamera Express was in de buurt en was ook nog de goedkoopste. wij warden heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
wij zouden daar terug gaan als we nog iets anders nodig hebben en bevelen het een ieder aan.

Maria 21-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige en eerlijke service

Gebruik makend van de inruilweken heb ik 'n paar lenzen ingeruild voor een nieuwe Canon lens. Ondanks dat ik de ingeruilde lenzen niet bij Kamera Express had gekocht kreeg ik toch een zeer faire prijs waardoor ik blij met mijn nieuwe lens de winkel uitstapte. Lof❣

eek 21-09-2017 In de winkel gekocht
breda

geweldige "echte winkel"

Winkel is ruim opgezet. Veel keuze mogelijkheden. Voldoende vriendelijk personeel en geweldige service.

Ihsan Eken 21-09-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Geweldig personeel

Geweldig personeel, staan altijd klaar om verder te helpen! de verkopers verdienen een pluim van mij voor hun uitstekende uitleg en enorme hulp bij het uitkiezen van het juiste product.

Goed 21-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle

Super service

Super geholpen. Ik voelde me eerst niet op me plek als huisvrouw tussen alle apparatuur waar ik geen idee van heb hoe het werkt ( profecionele winkel ). Maar ze wisten me heel goed te helpen en hele goede uitleg te geven. Dit gaf me een goed gevoel. Kan het zeker aanbevelen aan een voor iedereen.

ruud 21-09-2017 In de winkel gekocht
leeuwarden

goede voorlichting

fijn en geduldig personeel, heeft goed geholpen, en ga zeker terug als ik weer wat materiaal wilt kopen.

Trip 21-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Kronenburg

Prima geholpen

Had nieuwe camerabody nodig.
Ruime keus en voordelig ook.
Snel en goed geholpen met voldoende deskundigheid.

Jacques 21-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

keurige inruilprijs en nette afhandeling

Ik kom graag bij Kamera Express in Den Haag. De medewerkers zijn erg vriendelijk en nemen alle tijd om informatie te verstrekken. Of je nu voor een kleine of grote aankoop komt.

Bennie Krajenbrink 21-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Prima service. Aardig personeel.

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij Kamera Express en het bevalt mij prima. Ten eerste is het niet ver van Goes en ben steeds zeer vriendelijk geholpen. Ook de vraag en antwoord optie op de website is mij goed bevallen. Ook al verschillende artikelen gekocht via de website zonder problemen.

Een ontevreden klant 20-09-2017 Via de website gekocht

Verwacht geen service van Kamera Express

Helaas heb ik vandaag het gebrek aan service ervaren bij de kamera Express. Mijn objectief, die ik via Internet had gekocht, beviel me niet. Omdat ik niet veel tijd had gehad m uit te testen, waren helaas de wettelijke 14 dagen al verstreken. Internet support verwees mij daarom naar de fysieke winkel om te kijken naar een oplossing. Helaas werd er absoluut niet creatief nagedacht over een oplossing, maar verwezen naar de regels dat een artikel binnen 14 dgn terug gebracht had moet worden. Ik ben al jaren een vaste klant bij Kamera Express en heb nu voor het eerst een probleem waar ik hun service bij nodig had. Om te ervaren dat ze die dus niet bieden, alleen recht toe recht aan dozen schuiven. Helaas hebben ze nu een zeer ontevreden klant!

Lydia 20-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service

Ik ben hartstikke goed geholpen in het fililaal in Utrecht. Voor mijn opleiding voor de Fotovakschool was ik op zoek naar een goed statief. Dit is de eerste statief die ik koop dus ik had er zelf nog geen ervaring mee, waar je op moet letten ect. Ik werd zeer goed geholpen,meneer liet mij een paar opties zien en hier uit heb ik een mooi en betaalbaar statief uitgekozen.

Lian 20-09-2017 In de winkel gekocht
's Hertogenbosch

Advies op maat door gedreven en vakkundige medewerkster

Ik werd erg prettig geholpen door iemand die goed luisterde en aanvoelde wat ik wilde. Door de ruime keuze en het advies op maat was mijn koop snel gedaan.

Vera van Elewout 20-09-2017 In de winkel gekocht

Service ons oké

Een ruime shop, de service is oké. Eigenlijk kopen we vaak in deze shop in Breda.
Is makkelijk bereikbaar. Een ruime keuze.

Peter 20-09-2017 In de winkel gekocht
s's-Hertogenbosch Sweelinckplein

Vandaag erg goed geholpen bij Kameraexpress in Den Bosch

Vandaag bij Jennifer in de winkel in ''s-Hertogenbosch geweest.
Fantastisch geholpen door haar. ze heeft echt moeite gedaan om voor mijn Canon EOS 600 D een juiste telelens te zoeken. Uiteindelijk gekozen voor de Tamron SP 70-300 mm

Sandra 20-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam / Capelle a/d IJssel

Goede service, duidelijke uitleg

In digitale fotografie ben ik mijn weg aan het ontdekken. Door te experimenteren met een lens van iemand uit de omgeving werd mijn interesse gewekt om ook een andere lens te gaan werken. Met dit idee ben ik naar de winkel in Rotterdam gegaan en heb ik daar in alle rust en met duidelijk advies een keus gemaakt voor een nieuwe lens en filters. Als ik in de toekomst weer geprikkeld word, zal ik zeker weer terug gaan naar Kamera Express.

Willem 20-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Kronenburg

Goed advies gehad.

Zoals altijd door de medewerkers deskundig geholpen en een goed advies gehad bij het zoeken naar een nieuw objectief.

Eddy Faus 20-09-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Geweldige service en uitleg !

Zeer professionele uitleg gekregen in de winkel te Antwerpen van xxx!
Correcte afhandeling, zelfs het objectief dat niet voorradig was werd de dag nadien netjes thuis geleverd.

Jan van der Kooij 19-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan de Ijssel

Jan van der Kooij

Heb reeds eerder naar volle tevredenheid een camera met lenzen gekocht. Ook nu heb ik na 1 telefoontje ( Capelle aan de IJssel ) de gewenste informatie gekregen. Heb gelijk het product wat ik zocht aangeschaft. Ook daar wederom een perfecte behandeling. Je wordt er tenminste als klant behandeld en niet als nummer.

hans 19-09-2017 In de winkel gekocht
breda

Persoonlijk weer geholpen in Breda

Prima zeer betrouwbaar en vakkundig personeel. Ze wisten als dat ik de tas kwam ophalen. Goed dat er nog een bevestigingsmailtje kwam.

Merel 19-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima service

Prettig om diverse camera's even in het echt te zien voor aankoop. Vriendelijke en deskundige verkoper.

Cameraman 19-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Combinatie van een goede webshop en echte winkels

Vakkundig personeel in de winkels met veel kennis over fotografie en goede service, website is stuk beter geworden en werkt prettig.

Cindy Rasenberg 19-09-2017 In de winkel gekocht

Snelle en betrouwbare service

Snel geholpen en duidelijke uitleg. Als beginnend fotograaf kreeg ik prima uitleg! Daarbij een eerlijk advies en prijsuitleg. Super blij met mijn aankoop!

G uit Landgraaf 19-09-2017 Via de website gekocht

Web winkel met snelle en goede afhandeling.

Via de webwinkel een bridge camera uitgezocht. Makkelijk webwinkel. Is overzichtelijk en product was snel te vinden. Verschillende betaal mogelijkheden. Via de creditkaart betaald. Dit ging gemakkelijk en snel. Het hele bestelproces is duidelijk en makkelijk.
Vervolgens werd duidelijk de levering procedure en tijd aangegeven. Ik had mijn product in 2 dagen thuis. Via track en tracé wist ik precies het tijdvak op die dag van levering. Het product werd netjes verpakt afgeleverd conform de bestelling. Geen gebruik hoeven te maken van de retour procedure, die op de site duidelijk staat aangegeven.
De verzending was gratis. Dit is boven de 50 euro.
De webwinkel heeft een heel uitgebreid assortiment. en ik zal in de toekomst zeker nog gebruik maken van deze webwinkel.
In het geheel erg tevreden over het geleverde product en bestelprocedure en aflevering.

Denise 19-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid

Eerlijke prettige service!

Twee keer hier geweest omtrent kopen van een fotocamera. Ze nemen echt de tijd voor je. Ze hebben kennis van de producten, en delen deze met je. Je kan verschillende types even vasthouden en proberen.
De medewerkers komen geïnteresseerd en eerlijk over. Zo werden wij de eerste keer geadviseerd (na wat demonstraties/uitleg) nog even na te denken over 2 types waartussen we twijfelden. Verkoop wordt niet opgedrongen. Voelde voor ons heel prettig.

Daarnaast hebben ze voor de camera's/lenzen een goede prijs, en gaan ze mee met fysieke winkels in laagste prijsgarantie.
Oftewel: Ik raad deze winkel zeker aan!

Erik-Jan 18-09-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Goed en geduldig geadviseerd en aankoop gedaan

Vandaag mijn nieuwe Canon camera 6dMII i.c.m. 24-70 2.8 USMII. Prima geduldig en goed geholpen. Oude camera ingeruild voor een acceptabele prijs. zo werd dit mijn vierde camera via Kamera Express. Dank aan medewerker Marc Peters, en zijn collega's.

Leo 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Mooie website. Uitgebreid assortiment. Scherpe prijzen! Een webwinkel die ook nog eens echte winkelpanden heeft zodat je ook altijd even kan binnenlopen. Super!

Peter 18-09-2017 In de winkel gekocht
Den BOsch

Uitstekende service en kennis van zaken!

Voorde verandering eens een keer niet naar Capelle, maar naar Den Bosch. Is even ver, maar beter te doen, qua verkeer. Goede beslissing: prima parkeren, rustige Superstore. Direct aan de beurt om mijn reservering te bekijken: Canon 7D mk2 + BG-E17, voor een mooie combinatie prijs. Prima uitleg van de diverse ins- en outs van de camera. De inruil van mijn oude camera viel in de bracket, die ik in gedachten had. Dus: deal!

Een paar dagen later merkte ik op de K-E site, dat er bij de aangeboden combinatie ook nog een Canon WiFi adapter had moeten zitten. Een mailtje hierover en 10 minuten later een bevestiging, dat de adapter nageleverd zou worden.

Kortom: hele goede service. Dus weer een zeer tevreden klant.

ruud 18-09-2017 In de winkel gekocht
leeuwarden

gewoon goede service

vandaag in leeuwarden een canon eos 200d gekocht met een tamron 18-200 lens erop, ik wilde inruilen, heb ik gedaan, kreeg goede uitleg, en zeer vriendelijk personeel, die mij goed geholpen heeft zonder meer.
voor weer een artikel op fotografie gebied ga ik hier weer naartoe.
ik vind het een absolute aanrader.

OdB 18-09-2017 In de winkel gekocht
zowel in het Centrum als in Zuid

Goede service en scherpe prijzen

De wijze van behandeling door het kundige personeel van KameraExpress, zowel in Anhem Centrum als in Arnhem Zuid, is door mij altijd ervaren als correct en zeer behulpzaam, of je nou iets koopt of alleen maar voor advies komt.
Dit is voor mij dan ook de reden om alle op fotografie gerelateerde benodigdheden hier aan te schaffen.