Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 1429 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

br.sander 29-11-2022
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Onlangs een Canon Speedlite 430EX III-RT gekocht bij Kamera-Express.
Eerdere aankopen heb ik in een fysieke winkel gedaan, maar heb ik deze keer een online bestelling geplaats.
Ookal is het nu een drukke tijd, het product is snel verzonden en in een stevige verpakking geleverd.
De kamera-express webwinkel beveel ik dan ook aan voor aankopen van je camera apperatuur.

Hendrien 29-11-2022

Very great prices and friendly staff. Staff was able to explain everything and answer any questions we had.

JS 29-11-2022

Afgelopen zaterdag een Nikon body Z7 II via mail gereserveerd en opgehaald in de Kamera Express Utrecht vestiging. Het lag netjes klaar en ben goed geholpen.
Enige is dat de verkoper vergeten was een memory card er bij te doen als Black Friday aanbieding.
Hierover gebeld met de klantenservice en dit zou nagestuurd worden . De volgende dag kwam dit al binnen, dus allemaal keurig afgehandeld.
Ik zou de vestiging in Utrecht zeker aan kunnen bevelen.

Jeroen 29-11-2022

Na heel lang niet meer serieus gefotografeerd te hebben ben ik vandaag eens binnengestapt bij Kamera Express. Uitstekend geholpen, een prima bak koffie en uiteindelijk met een heel goed gevoel én een leuke camera weer naar buiten gestapt.

Joël 29-11-2022

Goede vriendelijke service. Ik werd snel geholpen door het personeel. Hierdoor had ik snel de producten die ik zocht. Er werd daarbij ook goed meegedacht. Gewoon weer top geregeld vanuit Kamera express.

Dini 28-11-2022

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel die weten waar ze het over hebben en daar door goed advies geven.Ook zijn ze niet te beroerd om een pas meer te doen

Dini 28-11-2022

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel die weten waar ze het over hebben en daar door goed advies geven.Ook zijn ze niet te beroerord om een pas meer te doen

Jan 28-11-2022

Uitstekende service en voorlichting, door een medewerker die weet waar hij het over heeft.

Jan 28-11-2022

Goede ervaren medewerkers. Drone aangeschaft, deed het niet (afstandbediening pakte hij niet). Na wat restjes in de winkel lreeg zo een nieuwe mee.

Simone smit 28-11-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het dichtbij mijn woonplaats ligt en ik er meerdere keren al ben geweest, klantvriendelijk is en er altijd goed bent geholpen! Mijn aankoop was uitverkocht maar besteld en opgestuurd en de volgende dag ( het was zelfs zondagavond) kon ik mijn lens al in ontvangst nemen, helemaal geweldig en helemaal tevreden dus👌🏼

Dan de Winter 28-11-2022

Van deze winkel word ik blij, er is veel, alles op een eigen nette plaats, goed in gericht , wat er niet is word nagestuurd. Je wordt goed geholpen.
Ja ik vind het TOP.

Nele C 28-11-2022

Professioneel advies rond toestel en lenzen, alsook om me wegwijs te maken in de cashback vs blackfriday kortingen.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Het waren inderdaad nogal wat aanbiedingen. Hopelijk konden we je een beetje wegwijs maken in de wirwar en heb je een mooie keuze kunnen maken.

Sacha 27-11-2022

Shop werd door enkele mensen uit mijn omgeving aanbevolen (beroeps- en amateurfotograaf). Ik werd deskundig en vriendelijk geholpen. Ik kreeg bedenktijd, 'mijn' camera werd even een dagje apart gezet. Kreeg goed advies over wat aanvullende dingen om aan te schaffen (extra batterij, SD-card, tas, verzekering).
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Superleuk dat we zijn aanbevolen. Hopelijk hebben we he niet teleurgesteld!

Bart Schuermans 27-11-2022

Afgelopen weken diverse zaken besteld. Goede snelle levering tegen concurrerende prijzen. Koop hier erg graag! top assortiment ook
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Bedankt dat je vaker bij ons koopt Bart, dat waarderen we!

Charlotte 27-11-2022

Via de website van Kamera Express heb ik een nieuwe Canon body kunnen reserveren met een mooie Black Friday deal. Erg eenvoudig om te doen en het product ligt voor de komende 24 uur voor je klaar. Eenmaal in de winkel heeft de medewerker mijn reservering klaargezet en heeft met zijn expertise nog wat vragen gesteld of ik hiermee helemaal geholpen ben of ergens nog hulp bij nodig heb. Erg fijn zulke behulpzame medewerkers!
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Leuk dat er een goede deal voor je bij zat! Heel veel plezier ermee.

Peter 27-11-2022

Uitstekend geholpen in de winkel in Capelle aan de IJssel. Verkoper gaf goed advies over de camera en de mogelijke accessoires.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken zo!

Jan 27-11-2022

Snel en vakkundig geholpen, veel keuze. En is het in de winkel niet voorradig dan makkelijk te bestellen via de website.
Prijzen zijn ook ok
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Je hebt eventueel ook nog de mogelijkheid dat we het eerst nog naar de winkel sturen, als het ergens anders wel op voorraad is. Mocht je een product hebben wat je echt even eerst wilt bekijken.

Tanja 27-11-2022

Vriendelijke mensen, die je goed helpen om de juiste keuze te maken. Deskundig
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

We doen ons best iedereen zo goed mogelijk op weg te helpen!

Stefaan 27-11-2022

Heel vriendelijk personeel, er wordt voldoende tijd uitgetrokken voor mijn vragen, goed advies, de verkoper denkt mee. Scherpe prijzen. correcte service.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Dat is fijn. Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken.

SemagAve 27-11-2022

De combinatie van het online bekijken/ bestellen is mooi ook als je denk ga toch liever even naar een winkel dan is deze optie er ook en dat is zeer prettig
In de winkel is het erg prettig en zijn ze eerlijk in hun advies
Ik zou zeggen ja ga allemaal naar Kamera Express
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Bedankt, dat is een groot compliment! Dat is inderdaad het voordeel van zowel online als offline beschikbaar zijn.

John E 27-11-2022

We hebben weinig verstand van camera's , de verkoper heeft ons hierbij heel goed geholpen, en zijn vergelijkingen gemaakt met diverse merken en de voor en tegens zijn duidelijk uitgelegd, zeer professioneel gedaan. Prijs na vergelijk de beste op dat moment.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Goed om te lezen dat we jullie een beetje wegwijs konden maken. Hopelijk heb je zo een goede keuze kunnen maken. Mocht je alsnog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Jan 27-11-2022

Op de webshop van Kamera-Express werd voldoende informatie gegeven over het product. De aankoop via de webshop ging daarna heel gemakkelijk en het bestelde product werd ook snel (volgende dag) geleverd.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Mooi dat alles online duidelijk omschreven stond, zodat jij je keuze kon maken. Supersnel in huis is dan ook top!

Sabine 27-11-2022

Werd heel fijn geholpen door verkoper bij Kamera Express in Breda toen ik ging kijken voor een statief. Kreeg helder advies. Een statief dat ik online had gezien stond niet in de winkel, maar werd zonder probleem besteld zodat ik het eerst live kon bekijken. Vandaag mijn statief gekocht en nu lekker gaan uitproberen.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Slim om hem eerst eventjes live te bekijken en fijn dat hij snel aanwezig was. Succes met het uitproberen!

renevdv 27-11-2022

Nieuwe sony camera gekocht, snel in huis en met uitgebreide uitleg van kamera express ivm alle cashback acties. Zeer tevreden dus.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

En er waren nogal wat acties gaande. Mooi dat deze allemaal duidelijk waren voordat je tot aankoop overging. Heel veel plezier van je nieuwe Sony!

Martijn 27-11-2022

Adequate vlotte hulp; geen push, maar reele voorlichting over voor en nadelen toestel en mogelijkheden.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Fijn dat je naar wens geholpen bent Martijn.

Martijn 27-11-2022

Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Fijn dat je naar wens geholpen bent Martijn.

Huub 26-11-2022

Printer besteld tijdens black friday. Werd de volgende dag bezorgd. Prima service.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Supersnel in huis, dat is fijn. Succes met de printer.

Mickael Vanhou 26-11-2022

Nog steeds tevreden klant, staan altijd voor jou klaar voor antwoord op alle vragen, in sept de r5 gekocht en deze maand de 100-500 aangeschaft
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Toffe combinatie. Een hele geschikte lens voor dieren- of sportfotografie. We zijn benieuwd!

Alexander 26-11-2022

Door een defecte Oled LG TV, was genoodzaakt een nieuwe uit te zoeken. Niet snel, maar wel heel goed opgeloste reparatiezaak. Ook een grote pluspunt je krijgt bij veel producten standaard 5 jaar garantie!
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Vergeet deze alleen niet nog eventjes aan te vragen via de website. Het certificaat moet je dan goed bewaren. Veel plezier met je nieuwe tv!

Herman Stoffels 26-11-2022

De Nikon MF 28mm F/2.8 Nikkor occasion aangekocht en geleverd. Al meermaals occasion materiaal aangekocht bij kamera express en nog nooit problemen gehad met levering. Er was vertraging op het leveren van mijn bestelde lens. Een mailtje gedaan naar een medewerker van back office en vrij vlug antwoord gekregen over de status van mijn bestelling. Alweer correcte opvolging en levering.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Leuke lens, we zijn benieuwd wat je hiermee vast gaat leggen. Onze occasions worden altijd getest voor ze in de verkoop gaan. Mocht er onverhoopt toch iets schelen, kun je altijd contact met ons opnemen en gaan we op zoek naar de beste oplossing.

van der Made 26-11-2022

Heel mooie NIEUWE winkel, overzichtelijk en deskundig personeel, goed advies en inruil mogelijk. Kon daarom weer een nieuw product kopen met inruil van oudere apparatuur, maakt het toch aantrekkelijk om bij te blijven in de ontwikkelingen video gebied, heb nu alles van DJI.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Slim dat je van onze inruilmogelijkheid gebruik hebt gemaakt. Toch een leuke korting op je nieuwe aanschaf. We zien je wel als er weer wat nieuws uit komt van DJI ;)

Sebastiaan 26-11-2022

De winkel in Utrecht is ruim, met goede voorraad en medewerkers met kennis van zaken. Goede deals, mooie spullen. Ik ben zeer tevreden!
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook!

L.B. 26-11-2022

Blij met de aanschaf van onze Canon RF 100-400mm zoomlens. Telefonisch advies gevraagd, deze vraag is uitgezocht en binnen een half uur kregen wel al reactie via de mail. Erg tevreden over het goede advies en de snelle service van Kamera Express Arnhem.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Dat is ook zeker een lens om blij mee te zijn. Fijn dat we snel terug konden komen met een antwoord.

Els Roosen 26-11-2022

Wij gingen vandaag naar Kamera express voor de aankoop van een vloggerset. Wij werden zeer vriendelijk geholpen en kregen een zeer degelijke uitleg. Een echte aanrader!
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

We zijn benieuwd wat voor vlogs jullie gaan maken. Veel plezier!

Erwin 26-11-2022

Vriendelijk en vakkundig personeel en uitstekende bereikbaarheid van de winkel

Bedankt Erwin!

Ben 26-11-2022

Heel vriendelijk en heel goed geholpen zeker aan te raden voor jou spullen daar te kopen ze nemen de tijd voor al je vragen te beantwoorden!
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

En als je achteraf toch nog wat vergeten bent, kun je altijd terugkomen of contact opnemen met onze klantenservice.

Ronald 26-11-2022

Onlangs een Panasonic camera aangeschaft. Deze was niet op voorraad. Via de winkel in Arnhem is de camera besteld. Ik kreeg bericht via de e-mail dat de camera daar gearriveerd was. Deze service en de verdere afhandeling in de winkel was uitstekend. Dit was de tweede aankoop binnen korte tijd die goed verzorgd was.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Fijn dat we hem alsnog snel in de winkel konden krijgen voor je. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera!

Lieke 25-11-2022

Deskundig en klantgericht advies. Nemen de tijd om rustig uitleg te geven en wensen te horen van de klant.
Erg blij met de Canon camera.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Veel plezier met je nieuwe Canon. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Alfus 25-11-2022

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Goede ontvangst en in voor een praatje. Vooral de gesprekken met 2 personeelleden die echte audiofielen bleken te zijn. Daar kon je gesprekken op audio niveau mee voeren. Prachtig.
Nogmaals dank voor deze ervaring.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

We hebben van alles wat rondlopen bij Kamera Express en iedereen weet ergens wel wat van af. Door je eigen enthousiasme over te brengen, kan je op ieder niveau iemand verder helpen!

Carla 25-11-2022

Heel prettig geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je.
Heel blij met het advies.
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Zeker, we proberen iedereen zo goed mogelijk op weg te helpen!

Bert en Anneke 25-11-2022

Voor het eerst in deze winkel/vestiging geweest van Kamera Espress filiaal Groningen , en voelden ons gelijk welkom.
Zeer vriendelijk , kundig en behulpzaam personeel die alle tijd voor ons hadden, en ons alles duidelijk hebben uitgelegd
Officiele reactie van Kamera Express 28-11-2022

Dat is fijn om te lezen en ook zeker wat we uit willen stralen. Hopelijk is alles helemaal duidelijk en bij vragen weet je ons te vinden.

Kelly 25-11-2022

Het is een erg fijne website. Het is overzichtelijk welke modellen er zijn. Je bent hierdoor zeker van je aankoop.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Bedankt, we doen ons best de site continu up to date te houden!

Kurt S 25-11-2022

Heel veel in voorraad - top verkoper met duidelijke kennis van zaken. Vlot in omgang en correct in geven van mening. Top ervaring. Ik ga zeker terug naar KE Dilbeek.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

We zien je graag nog eens in Dilbeek terug. Hopelijk heb je een goede keuze kunnen maken!

Rinjo 25-11-2022

Eindelijk de Nikon Z9 kunnen kopen. Al een jaar naar op zoek. Ik werd getipt door een collega fotograaf dat er een bij Kamera Express in Arnhem lag. Een belletje was genoeg om hem te reserveren. Hij lag netjes klaar en kreeg als verrassing ook nog een geheugenkaart cadeau. Prima service en dol blij met de nieuwe aanwinst.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Wat een geluk nadat je al zo lang aan het zoeken was. Veel plezier met dit pareltje!

Niek 24-11-2022

Goed advies gekregen en nu oefenen met m’n nieuwe canon. Tot nu toe bevalt hij goed.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe Canon!

Klaas Engels 24-11-2022

Een hele mooie winkel met vriendelijk en vooral kundige medewerkers waardoor je zeer goed geholpen word.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Bedankt voor jouw review!

Marten 24-11-2022

Kamera Express is een bekende winkel in Utrecht die voor mij gemakkelijk te bereiken is. Grote parkeergarage ernaast die voor klanten van Kamera Express het eerste uur gratis is.
De side van Kamera-express.nl is zeer toegankelijk en maakt de winkelkeuze gemakkelijk. Het winkelpersoneel waar ik mee te maken had was zeer vriendelijk en behulpzaam. De levering werd ter plaatse gecontroleerd op de juiste inhoud omdat er op de webside een onjuiste software-versie was opgegeven. Maar alles kwam overeen met de inhoudsopgave die wel correct was opgegeven.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Fijn dat we je konden helpen en dat alles uiteindelijk toch volgens beschrijving bleek te zijn. Veel plezier met jouw bestelling.

Ernst 24-11-2022

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Heb mijn oude set goed kunnen inruilen tegen een nieuwe camera.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Slim om je oude set in te ruilen en veel plezier met je nieuwe camera!

Froukje 24-11-2022

Omdat ik al jaren fotografeer kom ik de naam Kamera Express vaak tegen. Nu had ik advies nodig om van een Spiegelreflex Camera over te gaan op een Systeem Camera. Ben daarbij uitstekend geadviseerd en ga met mijn nieuwe Camera enthousiast aan de gang.
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

Blij dat we je daar mee konden helpen. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera!

Emelie 24-11-2022

Ik ging naar de winkel in Gent. Personeel was hier heel vriendelijk en gaf het juiste advies.
Ook heel veel keuzemogelijkheid!
Officiele reactie van Kamera Express 25-11-2022

We staan altijd klaar om je te helpen. Hopelijk heb je wel een keuze kunnen maken, ondanks de vele mogelijkheden!