Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3150 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Adrien Raza 23-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Great selection, greater service!

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

The Camera Express shop in Rotterdam has the largest camera-related selection in the Netherlands. I entered the shop unsure of my choice and the salesman took time (Could have been an hour) to explain all the technical aspects of my chosen cameras. He even checked the second hand cameras to see if he could pair me with a better deal! Finally bought the Panasonic G80 and am very happy with my choice. 10/10 would recommend camera express for its selection, expertise of their salesmen and some sweet deals!

Martin Brink 23-11-2017 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk, wat wil je nog meer?

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Prima opzet van de shop, ook gezien vanuit Kamera Express zelf. Als voorbeeld de gebruikte foto apparatuur. Lekker door elkaar gehusseld (niet van goedkoop naar duur) zodat je aandacht continu gevangen blijft en je wellicht op andere ideeën komt. Zo nodig deskundig advies en bij aankoop snelle levering (volgende dag). Maar voor mij het sterkste punt: het vertrouwen dat ze in je stellen en dat geeft je absoluut het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

Wim van Doeselaar 23-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke verkoper met kennis van zaken

Ik had bij Kamera Express een reservering voor een EOS 80 D met bijbehorende zoomlens
gedaan in het filiaal in Wilrijk bij Antwerpen.
Voor mij was dat een gunstige locatie, omdat ik zelf in Zeeuws-Vlaanderen woonachtig ben. Een
tweede reden was dat ik mij er ter plaatse van kon overtuigen dat mijn Canon 70-300 zoomlens
zou passen op de nieuwe camera. Het systeem dat Kamera Express m.b.t. reservering in een
shop, hanteert is daarvoor een perfecte keuze. Derhalve was mijn reservering tip top in orde.
Met de wel heel gebruiksvriendelijk website van Kamera Express was het niet moeilijk een keuze
te maken. Voorheen fotografeerde ik met een Canon EOS 450 D. Met de EOS 80 D maak ik een
flinke stap vooruit.

Frank 23-11-2017 In de winkel gekocht

Top actie Black Friday

Soms valt alles goed. Is m'n huidige statief stuk en niet reparabel valt in mijn mail de Black Friday actie in de box. Staat er een top-aanbieding in waarop ik geen nee kon zeggen. Meteen naar de shop in Breda en perfect door Paul geholpen. Zeer binnenkort ben ik jarig, 4 december, dus ik heb mijn kado van mijn vrouw al binnen. Het is nu al genieten.
Kamera-Express, dank voor deze mooie aanbieding.

Tiny 23-11-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

fantastisch geholpen

voorheen altijd Panasonic camera's gekocht bij collega/concurrent. Hier geen goed gevoel bij een garantiekwestie enkele jaren geleden. Nu gekozen voor Camera Expres en met een heel goed gevoel vertrokken. Meteen ook pasfoto's laten maken, die perfect van kwaliteit zijn en pas werden afgedrukt nadat de filiaalchef en ikzelf dik tevreden waren.

elder237 23-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Superstore (Kronenburg)

Prima geadviseerd door medewerker.

De medewerker nam alle tijd voor mij en heeft mij uitstekend geholpen bij mijn aankoop. Ik had enkele systeemscamera's op mijn verlanglijstje staan en wist niet goed welke het zou moeten worden. Dank zij hem heb ik tot mijn volle tevredenheid kunnen beslissen.

Frank 23-11-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen Boomsesteenweg

zeer onderlegd personeel

Heb deze shop in Antwerpen gekozen voor de vlotte bereikbaarheid, het meer dan onderlegd personeel, al mijn vragen werden vlot beantwoord, en uiteraard de aantrekkelijke prijzen

Eef 23-11-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fijn vakbekwaam personeel

Ik ben nu voor de tweede keer bij Kamera Express Eindhoven geweest. De prijzen zijn hier echt het scherpst en je krijgt goed en persoonlijk advies, goede combinatie dus! Weer erg blij met mijn nieuwe 70-200 lens :-)

Femke 23-11-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Top!

Ze hielpen me bij de keuze van mijn aankoop. Leggen alles prima uit, en zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je!

michael 23-11-2017 Via de website gekocht

Sony compactcamera

Ik heb bij deze winkel een Sony compactcamera besteld. De winkel heeft een ruim assortiment, goede prijs en snelle levering.

Ton & Francis 23-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem, Kronenburg

Geweldige service en uitleg

Prima geholpen bij de keuze van een spiegelreflex camera. Vriendelijk en professioneel personeel die ook wel in waren voor een grapje.

Bart 23-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Ter zake kundig en goede service

Goede service en kennis van de materie;Goede service en kennis van de materie;Goede service en kennis van de materie

Marleen 22-11-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Super service!

Zeer veel keuze in merken en artikelen. Ordelijke website. Het tofste aan de website is de chatfunctie waar men altijd direct geholpen wordt en de nodige informatie over het gekozen product krijgt. Top!

F. Monteiro 22-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een product online te reserveren bij een van de vestigingen. De volgende dag lag het netjes in de winkel voor me klaar. Goede service.
Ik ben ook blij dat de website nu een heel stuk sneller is geworden wat voorheen nog al eens frustrerend kon zijn. Daardoor was ik geneig om sneller bij een andere webshop te kijken en uiteindelijk te kopen.

TBteH 22-11-2017 Via de website gekocht

MOOIE WEBSITE met duidelijke info.

Door een duidelijke website met goede informatie over de camera van mijn keuze heb ik voor deze leverancier gekozen. Een leuke bijdrage voor mijn keuze was de extra 5 jaar garantie die geleverd werd. Mijn aankoop zal zich nog moeten gaan bewijzen maar de eerste indrukken zijn goed.

Jan Ceelen 22-11-2017 Via de website gekocht

Zowel de superstore als de webwinkel geven geweldige service

In de superstore (bij mij in 's-Hertogenbosch) wordt je vriendelijk en behulpzaam geholpen zonder opdringerigheid.
Via de webshop wordt snel en goed verpakt geleverd. De artikelen voldoen volledig aan de aangegeven specificaties.

Ingrid van der Valk 22-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

Mijn favoriete winkel

Het is net of je in de chocolade fabriek bent bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Wat een spullen !!!! Het personeel geeft je een thuis gevoel, zeer vriendelijk, deskundig en geduldig. Ze kunnen hier ook heel goed verkopen, ik ga altijd met meer de deur uit dan de bedoeling was. Maar in mijn geval is dat niet zo moeilijk, ik ben net begonnen en had van alles nodig. Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen, ik moet mij echt beheersen als we in de buurt zijn om niet nog eventjes een bakje koffie te gaan drinken daar, dat krijg je ook altijd. Alleen het gebak ontbreekt. De prijzen liggen op het voordeligste niveau in Nederland, ik heb wat geinternet zeg, maar nergens goedkoper. Kortom hulde en een 10 met een griffel. groetjes Ingrid

hans de bruin 22-11-2017 In de winkel gekocht
Roterdam ,Rietbaan ,Cap a/d Ijjsel

.Vriendelijke en behulpzame bediening.In een woord subliem

Prijsmatig zeer goed. Bediening zeer goed.Vriendelijk en behulpzaam'Ruim assortiment'.Goeie koffie. De winkel is te klein om het totale assortiment goed onder de aandacht te krijgen

Bram Kruit 22-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Breed en diep assortiment, deskundige voorlichting

Mooie winkel, uitgebreid assortiment en goede deskundige voorlichting. Er werd alle aandacht besteed aan mijn wensen en er werd een goede praktische oplossing gevonden.

Tevreden klant 22-11-2017 In de winkel gekocht

Super service

Zojuist thuisgekomen en een onwijs mooie aankoop gedaan. Al weken van te voren ingelezen en getwijfeld, nu ben ik ervan overtuigd dat ik het juist product heb gekocht, dankzij de goede adviezen en informatie heb ik eindelijk mijn keuze gemaakt!
Hartelijk bedankt, ik kom graag een keertje terug!

L.Boerdam 22-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service en een prima winkel om een camera te kopen.

Klant vriendelijk bedrijf en staan voor je klaar, goede service en advies van een professional. De winkel is ruim en goed overzichtelijk ingericht. Er is voldoende keus uit te kiezen.

JJbrown 22-11-2017 In de winkel gekocht
groningen

Plezierige winkel!

Eindelijk hebben we kamera-express ook in Groningen. Op het moment dat ik de Panasonic G80 op het oog had ben ik meteen naar de winkel gegaan voor een offerte incl. inruil oude camera. Het was gewoon heel relaxed om met de verkoper dit te bespreken er stond geen enkele druk tegenover en een lekker kopje koffie erbij. Uiteindelijk zijn we tot een scherpe prijs met de inruil van mijn camera gekomen, waarna ik tevreden huiswaarts ging. Thuis gekomen stond de factuur inmiddels al in mijn email. Prima afhandeling en ik ben ook erg blij met de prestaties van de camera uiteraard. AANRADER dus!!

Theo Schoonveld 22-11-2017 In de winkel gekocht

Persoonlijke aandacht

Hier word je te minste met aandacht geholpen. geen gedachte van dat verkoop belangrijk is , maar dat klanten met een tevreden gevoel naar huis gaan.

Jennifer 22-11-2017 Via de website gekocht

Super webshop, service en scherpe prijzen!

Door middel van het perfecte plaatje ben ik op de webshop van kamera express gekomen. Daar ik voor mijn verjaardag 17-11-78 heel graag een nieuwe compact camera als cadeau wilde. Heb geinformeerd wat de beste compact camera is op dit moment en het is de sony cybershot HX90V. Kamera express kwam ook nog eens met de scherpste prijs en een garantie van 5 jaar. Ben echt helemaal blij! Wat een verjaardagscadeau.

E 22-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle ad IJssel

VAkkundig advies

Prima ontvangst, goede uitleg en vakkundig advies gekregen. Verder goede tips gekregen voor gebruik.

Rianet Knevel 21-11-2017 In de winkel gekocht
arnhem kronenburg

Geweldige service met een glimlach en koffie!

Ik ben fantastisch geholpen bij het vinden en kopen van een digitale microscoop. De Microscoop was binnen twee werkdagen binnen en hij werd ter plekke uitgeprobeerd ook al betekende dat er software moest worden gedownload op een PC in de winkel. Met koffie erbij en een vrolijk gesprek. Ik ging naar huis met een draaiboekje waar mee ik zelf (een neanderthaler als het om ict gaat) mijn microscoop en software heb kunnen installeren.
Hartelijk dank daarvoor.

Annelies— 21-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed en deskundige advies, veel keuzes

In eerste instantie waren we al overtuigd welke camera we wilden aanschaffen. De medewerker van Kamera Express vroeg ons waarom en wat voor een soort foto’s we wilden maken en welke specifieke eigenschappen belangrijk voor ons zijn. De medewerker adviseerde ons een andere camera en besprak de voor- en de nadelen van verschillende camera’s. Ook konden we de camera in de winkel uitproberen. Tot op heden zijn we nog erg tevreden met onze gekochte camera.

Minpunt
De prijzen van de producten waren niet zichtbaar in de winkel en deze moesten bij de kassa opgevraagd worden.

Erwin 21-11-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Aankoop Camera met tas in de winkel en bezorging ervaring

Ik was langer van plan om de camera te kopen, maar omdat er nu flinke korting op de tassen zat en de camera in de aanbieding was ben ik naar de winkel gegaan om voor de tas te kijken. Helaas was alleen het merk Lowepro in de winkel te krijgen en Case Logic uitverkocht waardoor ik het niet kon vergelijken. Het is bij Kamera express wel fijn dat je de producten mag zien en testen ipv bij de mediamarkt waar alles vastzit en vaak niet aan kan.

De verkopers nemen genoeg tijd voor je maar het kan vaak wel erg langer duren voor je aan de beurt bent.

Uiteindelijk een tas gekozen en omdat de verkoper een bundelkorting kon geven in de winkel gelijk ook de camera gekocht. Hij gaf aan dat een camera verzekering verstandig is, maar dat moest het liefste gelijk of binnen een week. Je moest dan wel terug komen om de camera te laten checken of er niet al gebreken zijn. Na chatcontact heb ik die later online zelf geregeld, zonder de camera te hoeven laten zien (wat weer 60km rijden scheelt).

Het afsluiten van de verzekering mag wel een stuk duidelijker, omdat er maar weinig informatie is over hoe je het nou daadwerkelijk moet afsluiten. Gelukkig is wel de chatfunctie wat scheelt in tijd en kosten.

De camera was niet op voorraad in de winkel en die zou ik de volgende dag bezorgd krijgen. De verzenddoos is gesealed wat een veilig gevoel geeft, maar helaas kreeg ik alleen een lens met een brief dat het een deelverzending was. Na email contact bleek dat de camera later kwam. Het ook jammer dat Postnl steeds tussen 08.00-10.30 komen met alleen de keuze voor savonds met bijbetaling of een postnl locatie. Een keuze in de middag bijvoorbeeld zou fijner zijn.

Lieuwe 21-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijssel

prima geholpen

Mijn Samsung systeemcamera was 'dood'. Onderzoek in de KE-shop bevestigde dat, oorzaak onbekend. Dus naar de reparatie-afdeling. Binnen enkele dagen was er een uitslag: geen reparatie nodig, camera deed het (weer). Bij het ophalen van de camera heb ik garantie gekregen op de (niet nodig zijnde) reparatie. Mocht binnen drie maanden de camera weer 'dood' zijn dan is een nieuw onderzoek gratis. Een evt. reparatie moet uiteraard wel worden betaald.
Prima extra service.

Rob 21-11-2017 In de winkel gekocht

Nette begeleiding

Prima begeleiding, het ging om tips en trucs waar de verkoper zich ook als een goede verkoper profileerde

Jos 21-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede winkel met goed personeel .

Grote voorraad, mogelijkheden om e.e.a. (ook in combinatie met eigen materiaal) te testen.
Vriendelijk personeel met verstand van zaken en goede productkennis.
Winkel waar men nog de tijd voor klanten neemt.
En, niet onbelangrijk, scherpe prijzen!

Ann Van de Velde 21-11-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

heel veel geduld! :-)

voor de verjaardag van onze zoon zocht k een camera.
Online heb ik een toestel van canon besteld bij de winkel in Antwerpen.
Diezelfde dag ben ik het nog gaan ophalen.
Omdat ik niets van camera's ken heb ik me laten adviseren door verkoper ....
Arme man... hij heeft alles heel zorgvuldig uitgelegd...en nog eens en nog eens, tot ik het helemaal begreep. Echt super service! Dankjewel!

Thijs 21-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d ijsel

Super Winkel

Super fijne winkel met zeer uitgebreide en duidelijke uitleg over de producten die ze verkopen.
Ook de service is prima, het product dat ik heb gekocht was afgeprijsd maar toen ik thuis kwam zag ik op de rekening dat ze per ongeluk de normale prijs hadden aangeslagen (zelf ook niet op gelet in de winkel)gebeld naar de klantenservice en ze hebben het teveel betaalde bedrag meteen terug gestort op m'n rekening!

Nika 21-11-2017 In de winkel gekocht

Super service

Gemak: Ik kwam in de winkel en werd snel geholpen, ik vroeg naar het product en die werd er snel bij gepakt. uit de verpakking om hem te zien en te ervaren. Ik mocht ook verschillende lenzen op de body van de camera proberen.

Service: Als leek kwam ik binnen, ik werd goed geholpen en kreeg erg veel informatie. Het was eerlijke informatie een geen verkooppraatje. naast de nodige informatie over de camera kreeg ik ook gebruik tips zoals de camera altijd omlaag houden bij het wisselen van de lenzen. eerlijke en vriendelijke service met een glimlach!

Assortiment: Voor een goede prijs heb ik een body en twee lenzen gekocht. extra's zoals een tas werden niet opgedrongen alleen benoemd welke mogelijkheden er zijn. Er was een erg breed assortiment qua camera's en extra's voor scherpe prijzen.

Marion 21-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle

Super geholpen.

Ik wilde een simpel toestel voor de huis, tuin en keuken vrouw waarmee ik makkelijk en snel mooie zeer goede foto's kon maken. Er werd uitgebreid de tijd voor je genomen en ben heel blij met mijn aankoop. Heel vriendelijk personeel.

Karin 21-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Servicegericht, klantvriendelijk en behulpzaam!

Maandagmiddag in de drukke avondspits onderweg naar Kamera Express te Amsterdam om mijn gereserveerde camera (Nikon D750) op te halen, sluitingstijd om 18:00 uur, ga ik het redden? Ja hoor om 17:55 uur ren ik de winkel binnen om nog snel de camera af te kunnen halen! En ook op dit tijdstip werd er ruim de tijd voor me genomen, heel behulpzaam, correcte uitleg en een leuk gesprek met de medewerker over fotografie. Wat een geweldige ervaring bij Kamera Express. Ze nemen de tijd, snappen dat het een dure aankoop is, en hebben oprechte interesse! Kamera Express jullie hebben er een levenslange klant bij! Tot me volgende aankoop!

jos vd ven 20-11-2017 In de winkel gekocht
groningen

goede service

bij binnenkomst vriendelijk begroet, kopje koffie werd aangeboden vriendelijk personeel die het product goed uitlegt

Ilonka 20-11-2017 In de winkel gekocht
Zwolle

meedenkend en vriendelijk

Kamera Express Zwolle heeft vriendelijk personeel. Ze denken graag mee over mogelijkheden binnen je budget. Leuk dat er ook tijd is voor humor en tips buiten de geijkte paden!

Kees 20-11-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Kamera Express Capelle aan den IJSSEL: TOPZAAK

Je wordt ontvangen met koffie.
Je wens wordt gehoord.
Daar kom ik graag!

FH de Kok 20-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Parnassusweg

Vakbekwaam personeel

Vakbekwaam personeel , ze weten waar ze over praten en mocht je een probleem hebben met je camera dan proberen ze het altijd zo snel mogelijk op te lossen, ik ben er zeer tevreden over.

patrick 20-11-2017 In de winkel gekocht
camera express den haag

nikon d500 bij camera express den haag

camera express in den haag is een goede winkel waar de mensen de juiste kennis hebben en alle tijd voor je nemen , ik kreeg er ook nog een lekker bakkie koffie bij.
Nikon d500 gekocht super camera
veel tijd gestoken in de keuze voor een lens bij de camera met goede adviezen.

top winkel met goede prijzen en actie pakketen

Sabine Langhout 20-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Kronenburg

Nooit meer ergens anders naar toe

Al langere tijd bezoek ik de Kamera Express XL winkel in Arnhem (nabij Kronenburg) als ik weer iets nodig heb (of eigenlijk meestal wil hebben) voor mijn semi-professionele fotografie hobby. Zo ook vorige week, toen ik de winkel bezocht met de intentie om de Canon 5D Mark IV body, 17-40mm F/4.0 L USM + EW-83E (zonnekap) lens, grijs-filter en nieuw statief aan te schaffen.

Als je al een paar keer aankopen hebt gedaan bij dezelfde winkel, ontwikkel je op een gegeven moment toch altijd een voorkeur voor een verkoper. Zo heb ik de voorkeur voor XX, een vriendelijke en vlotte jongeman die ontzettend veel verstand heeft van zijn vak. Als je door hem geholpen wordt, weet je dat je (binnen je budget) met de voor jou beste producten de winkel verlaat.

Als je een grote aankoop wilt doen - zoals die 5D Mark IV met 17-40mm lens - neemt hij alle tijd voor je. Daardoor voelde ik me volledig op mijn gemak. Het was een gezellig gesprek waarin XXX vertelde wat er was op het gebied van filters/ statieven etc., en legde vervolgens de keuze bij mij neer. Heerlijk om niet dat gevoel te hebben dat je iets duurs wordt aangesmeerd alleen maar voor de prijs. Nee XXX snapt dat er altijd iets als budget is, en laat iedereen op zijn eigen tempo keuzes maken. Gelukkig voor XXX kon ik snel kiezen ;).

Zoals de titel van deze review al verklapt, ga ik nooit meer naar een andere winkel dan Kamera Express in Arnhem Kronenburg om aankopen te doen als het op fotografie aankomt. Overigens, als XXX er niet is, word je ook door alle andere medewerkers allervriendelijkst behandeld. Wij voelen ons er thuis, en komen er graag weer! (Maar eerst weer even sparen..)

Michelle 20-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed geholpen en vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen die me goed hebben geholpen met mijn beginnende hobby.
Nadat er iets mis was gegaan met de betaling hebben ze het super netjes opgelost voor mij!
Ik ben tevreden en kom graag terug!

Lonny 20-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goed verzorgde levering

De prijs was op moment van aankoop hier het goedkoopst. De winkel stond goed aangeschreven en de review die geschreven zijn gaven me het vertrouwen om de camera hier te bestellen. Het ging zeer snel en was keurig verpakt.

Ruben 20-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en deskundig personeel

Het personeel wist precies waar we het over hadden toen we binnen kwamen, bij een vraag over zoomlenzen. We mochten uiteindelijk ook de lens uitproberen op onze eigen camera. Deze hadden we daarom ook meegenomen.

Jamie 19-11-2017 In de winkel gekocht

Bedankt

Ik wil de winkel graag bedanken voor de goede sirves. Omdat dit de eerste keer is dat ik een professionele camera ging kopen. Ze hebben goed uitgelegd wat elke camera doet en welke ze bij mij vonden passen.

Joke 19-11-2017 In de winkel gekocht
Superstore Rotterdam

Super geholpen !

Duidelijke uitleg , tips en advies. Er wordt alle tijd genomen om dingen uit te leggen . Ook de tips wat je aan hulpmiddelen kunt gebruiken bij macro fotografie is erg fijn geweest!

Juul 19-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

deskundig personeel

prijs\kwaliteit verhouding is goed, website is helder en telefonisch contact prettig maar bovenal deskundig, vriendelijk, behulpzaam en geduldig personeel in de winkel. Daarnaast is de winkel zeer praktisch, naast parkeergarage, gelegen.

Jan J 19-11-2017 In de winkel gekocht

Zijn echt geweldig geholpen

We hebben in de winkel in Arnhem een ter zake doende en duidelijke uitleg gekregen over de diverse toestellen. We zochten een toestel dat tegen een stootje en slecht weer kan. We maken lange fietstochten en onze vorige kamera is daarbij gesneuveld. De Nikon Coolpix W300 is het geworden. Daar hebben we beslist geen spijt van. Hij is inmiddels bijna 4.000 km mee geweest op de fiets en de foto’s zijn goed.

wendy v.d. akker 19-11-2017 In de winkel gekocht

een ochtendje bij Kamera Expres

zaterdagochtend lekker op tijd naar Kamera Expres geweest. Er werd alle tijd voor mijn nichtje en mij genomen, en zijn weer geslaagd. Mijn nichtje voor een nikon camera met extra lens, en ik deze keer voor een lensfilter die ik bij het vorige bezoek was vergeten!