Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19633 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3568 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Vd Putten 17-06-2018 In de winkel gekocht
In Haarlem

Prima service en uitleg

Ik heb een Panasonic camera gekocht, kreeg goede service en uitleg. Winkel is niet groot maar wel groot assortiment aanwezig. Heel vriendelijk personeel.

Frank 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Deskundig advies, goede prijs

Prima winkel, deskundig advies bij aankoop van een Nikon D7500; mensen met verstand van zaken in de winkel waarvan je merkt dat ze zelf ook fotograferen en niet alleen verkopen. Bovendien ook nog eens de laagste prijs én 5 jaar garantie.

Wil Spaetjens 17-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super service vakkundig personeel

Nadat ik eens op internet gekeken had bij Camera Express voor de aankoop van een systeemcamera, ben ik de volgende dag naar de superstore in Eindhoven gegaan omdat ik twijfelde welke camera ik zou gaan kiezen ik werd geholpen door Lars een leuke jonge verkoper die al mijn vragen keurig beantwoorde en mijn twijfel gelijk wegnam waarna ik besloten heb de systeemcamera te kopen, ik zal zeker nog een keer bij jullie langskomen, bedankt Lars.

Rosalie 17-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goede service en verstand van zaken!

Ik heb gekozen voor Kamera-express omdat ik zeer goede reviews heb gelezen online, en zelf daarna goed ben geholpen.
Ik was op zoek naar een foto camera en ben goed geïnformeerd en geholpen waarna ik uiteindelijk naar de winkel zelf ben gereden om hem hier op te halen en te bekijken.
Service is erg goed en alles word duidelijk uitgelegd, alles word netjes dubbel gecheckt in de doos voor je je aankoop mee naar huis neemt!
Vriendelijke werknemers aan de balie (filiaal utrecht) en snel geholpen.

Martin 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Super service

Gewoon goede service! Ik ben daar goed geholpen, inruil is mogelijk met redelijke prijs en snelle levering. Eigenlijk gewoon zoals het hoort...

Geert 17-06-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Wist wat ik wilde, maar wilde apparaat toch graag in handen hebben. Daarom naar de winkel van kameraexpress gegaan. Goed en snel geholpen. Ook nog (beperkt) bedrag terug gehad voor mijn oude camera.

Sytze 17-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede winkel met vriendelijk personeel

Ik koop vaker bij Kamera Express. Ze hebben niet altijd alles op voorraad dus het i goed om altijd even online te checken, maar het zijn aardige mensen en goede service, waar het mogelijk is om over de prijs te onderhandelen. Een fysieke winkel is altijd fijner dan online.

Martin 17-06-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Zeer deskundig en persoonlijk advies goed uit leg hoe het werkt. En hoe je de website van hét artikel kunt gebruiken.

Ton v H 17-06-2018 In de winkel gekocht

Professionele service.

Ik kwam bij KameraExpress terecht omdat ik naar de laagste prijs zocht. Vooraf aan de telefoon contact gehad met de klantenservice. Zij waren deskundig en vriendelijk. Zij gaven mij goede informatie over de camera die ik van plan was te kopen. Ik wilde de camera in een filiaal kopen, normaal kan je dan de camera 1 dag reserveren, het was geen probleem om hier meer dagen van te maken. Ik wist dus zeker dat mijn camera er zou zijn! Super! In de winkel werd alle tijd genomen om uitleg te geven over de camera. De verkoper liet alles rustig zien en kon goed al mijn vragen beantwoorden. Ook werd ik geïnformeerd over het CarePlan. Kortom, ik ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van KamerExpress en kom daar een volgende keer graag terug.

Ada 17-06-2018 In de winkel gekocht
Kamera Expres cityshop Arnhem

Super service

We gaan altijd met veel plezier naar deze winkel omdat er altijd tijd wordt gemaakt voor een gedegen uitleg van de producten, ook als we niet op dat moment iets willen kopen maar alleen ter orientatie binnen lopen.

Antoinette 16-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Parnassusweg

Overzichtelijke winkel, ruime keuze, zeer deskundige en uiterst vriendelijke medewerkers. Goed advies gekregen, blij met de aankoop.

eb 16-06-2018 In de winkel gekocht
camera expres XL arnhem

goed geholpen

goed geholpen, dacht dat er niet goed was in camera, meteen vergeleken met een ander. geen probleem gevonden. Wist al welke camera ik wilde en kende het apparaat al dus hoefde geen uitleg meer te krijgen.

Wim 16-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima geholpen, snel en klantvriendelijk

De verkoper heft mij prima geadviseerd.
hij heeft verschillende lenzen met elkaar vergeleken en gaf mij de vrije keuze, Prima!

Carbozan 16-06-2018 Via de website gekocht

Leugenaars

Heb dit nog nooit meegemaakt, tot vier maal toe voorgelogen dat mijn bestelling wordt bezorgt..en nog steeds niets ontvangen! Liever betaal ik meer bij een andere winkel dan dit..het kwetst gewoon dat mensen straalhard kunnen liegen, voor een beetje geld..vreselijk! Ze laten je naar de winkel lopen en thuis de hele avond wachten, schandelijk!

Elke 15-06-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk

Super service

Zeer goed geholpen door de winkelmedewerker, hier kan je terecht van hobby, amateur tot professional

Mirjam 15-06-2018 In de winkel gekocht
Arnhem XL

Geweldige service!!!

Klantvriendelijk en personeel neemt ruim de tijd voor je. Goede en eerlijke uitleg en advies waar je echt iets aan hebt!

Rinco 15-06-2018 In de winkel gekocht

Erg behulpzaam!

Ik kwam met een oude camera waarvan de accu niet zo goed meer is, de medewerker zocht net zo lang tot hij de juiste vervanger had gevonden. Uiteindelijk heb ik een nieuwe camera gekocht, vergelijkbaar. Verkoper probeerde me niets aan te smeren. Eerlijke en prima service.

De Jongh Fotografie 15-06-2018 In de winkel gekocht
Kamera Express Superstore Amsterdam Parnassusweg

Vakkundig, rustig en uiterst vriendelijk!

Vakkundige en zeer vriendelijke hulp bij Kamera Express aan de Parnussusweg in Amsterdam bij aanschaf van een Sony A7RMIII en een prachtig 24-70 GM objectief. Ze nemen daar echt de tijd voor je (je voelt de volgende klant niet in je nek hijgen) en lopen alles heel secuur na. Ook wat onduidelijkheden over de cashback actie werden telefonisch uitstekend opgelost door Marjolein van de klantenservice. Keurig teruggebeld en met raad en daad bijgestaan. Chapeau voor balie en klantenservice!

Jos 15-06-2018 In de winkel gekocht
arnhem kronenburgsingel

Zeer goede service en meedenkende verkoper

Ik zocht een stabilisatiestatief om te filmen. Kreeg een uitstekend advies en werd bijzonder goed geholpen

Robert 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Ik had eerst een tweedehands exemplaar van deze lens besteld. Eenmaal in de winkel heb ik getwijfeld of ik niet beter nieuw zou kopen. De medewerkers hebben uitstekend advies gegeven, waardoor ik besloot om het toch nieuw te kopen. Geen moment spijt van gehad. Ze nemen de tijd voor de klanten.

Samvorst 15-06-2018 In de winkel gekocht
Den bosch

Top service en goedkoop

Echt een super winkel ook dat ik een videografie voucher kreeg ter waarde van €79!
Super!!! Zelf was het product €55 dus dat is top!

Anoniem 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service!

Mooie winkel, personeel erg behulpzaam en weet waarover zij het hebben. Heel fijn dat ze goed de tijd nemen voor de klant.

Geerty 15-06-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk , behulpzaam en hebben kennis van zaken

Direct geholpen geweest omdat ikzelf gemist heb in bestelling internet .... helpen met woord en daad ..zonder morren / probleem

Suzy Calluy 15-06-2018 In de winkel gekocht

Inderdaad, geweldige service

Misschien een minpuntje dat je niet rechtstreeks telefonisch terecht kan in de winkel in Antwerpen. Maar daarom is het ook zeer handig dat je kan chatten om alsnog iets te bespreken.

Maria 15-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam superstore

Deskundige service

Dichtstbijzijnde locatie gekozen die makkelijk te bereiken is,zowel met openbaar vervoer als auto. Deskundige hulp gekregen bij de aankoop van mijn producten ,er wordt goed meegedacht over jouw aankoop.

Carlijn 15-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Top service!

Super vriendelijke jongen en super advies. Ook eerlijk over wat het beste voor mij is i.p.v. het duurste aan willen smeren. Ben super tevreden!!

Jos 14-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend advies en service

Hier kies je voor kwaliteit, goed en gevarieerd aanbod, overzichtelijke winkel en uitstekende verkopers.

Jean-Pierre Swirko 14-06-2018 Via de website gekocht

Leica M 28 f2,8, Nikon D850 en upgrade Leica M 18mm

Heb er nog altijd vragen erbij, Leica M 28 f2,8 ... nieuw (?) is terug moeten gaan voor herstel (1 maand) nooit verwittigt van de herstelling !!! (Wilrijk) - (Ondertussen opgelost)
Ombouw van Leica 18mm naar Leica 18mm 6 bits, alles ging daar verkeert (3 maand). Idem veel mails !!! Nooit verwittig van de herstelling. - (Ondertussen opgelost)
Aankoop nieuwe Nikon D850 ... was die echt nieuw of demo? De verpakking die zeker niet ? Camera met veel problemen, terug bij Nikon (Procirep Belux) voor controle - GELUKKIG heb ik de camera kunnen verkopen :-)
Pech kan je hebben. Daarom heb via onze beroepsvereniging gevraagd welke ervaring ze hebben met Kamera Express. Hoop binnenkort artikel met historiek te kunne publiceren.
Nog zo eentje ... Promo Hasselblad ... X1D demo duurder dan nieuwe X1D ??? Hoe kan je nog vertrouwen hebben als je die camera besteld ?

cis 14-06-2018 In de winkel gekocht
leeuwarden kameraexpres

super vriendelijke en snelle service

super vriendelijk personeel ik kom hier zeker nog een keertje terug en adviseer de winkel zeker aan collega fotografen

Marian 14-06-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Goede service en kennis van apperatuur

De winkel is goed bereikbaar, vriendelijk personeel en ik heb goed advies ontvangen over accessoires

Rene 14-06-2018 Via de website gekocht

Ben dik tevreden.

Duidelijke site, met grote voorraad, snelle levering, vandaag besteld de volgende in huis en leuke aanbiedingen, Top !!!

Hilde 14-06-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Kamera-Express heeft een groot aanbod aan scherpe prijzen. De website is heel overzichtelijk en het personeel in de winkel is vriendelijk en vakkundig.

Ericdek 14-06-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik was op zoek naar een rugzak/cameratas en heb deze gevonden in de winkel in Antwerpen. Ik werd er vriendelijk geholpen door uw verkoper. Niets was te veel om op mijn vragen te beantwoorden en een aantal tassen te demonstreren. Ik kon de tas die ik gekozen heb niet meenemen die dag. Op zondag dan besteld met een mooie korting die juist liep via de webshop en op maandag werd die geleverd. Bedankt.

Niels 14-06-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Aanbod zeer divers. Tot laat bestellen en toch zorgen voor een snelle levering de volgende dag. Top. Heldere emails en voorraad online te bekijken, kortom een fijn systeem en goede communicatie over de levering of eventuele vertragingen.

karin van der Lem 13-06-2018 In de winkel gekocht
spui 4

accuraat, snel en behulpzaam

Ik werd zeer fijn geholpen door een medewerker van Kamera Express op het Spui in Amsterdam. Hij nam de tijd, was geduldig en dacht erg goed mee met mijn wensen.

Yorick everts 13-06-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Ze weten meer van camera's dan het internet

Ik zocht naar een Nikon d5300 omdat ik las dat die wel goed is. Dus ik kijk op het internet en zie op andere site's . maar allemaal kreeg ik geen goeie informatie dus ik zie kamera express en lees alles wat ik nodig heb. Dus ik ga naar een andere winkel ( mediamarkt ) en vraag wat over de Nikon d5300 maar die wisten helemaal niks van camera's zucht... En toen las ik dat kamera express ook een winkel in Groningen had en ging daar heen vroeg wat over de Nikon d5300 en ik was echt verkocht. Dus heb hem gelijk mee genomen! Echt top !

EmKa 13-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Persoonlijke aandacht en goed advies

Bij Kamera Express krijg je de volle aandacht en goed advies bij het uitzoeken van je camera. Ik kom er al jaren en word steeds naar volle tevredenheid geholpen. Het is prettig dat er diverse modellen op voorraad aanwezig zijn, zodat je deze naast elkaar kunt zien en in je hand kunt houden.

Boeykens Ronny 13-06-2018 In de winkel gekocht
Wilrijk (Antwerpen), Boomsesteenweg

Fantastisch!

Het personeel was erg vriendelijk en je werd meteen geholpen. Zij weten waar ze mee bezig zijn en begrijpen meteen wat je probleem is. Ze bieden alsook per direct een oplossing aan. Je kan hen telefonisch bereiken en de tevredenheid over het product van de klant staat centraal. Je verlaat de winkel met het gevoel dat je echt vooruit geholpen werd.

Javed Scannell 13-06-2018 Via de website gekocht

Verdiende reputatie (beste online winkel van 2017/2018)

Ik heb deze winkel gekozen omdat hij heel hoog aanbevolen kwam.
Hun reputatie is verdiend... MAAR..

De reden dat ik de beste aanbevolen leverancier wilde, is omdat mijn camera (Instap-profesioneel niveau Sony FDR-A700+62mmLensfilter) nogal duur is 2100,- euro

Zo'n bedrag riskeer je niet zomaar, en je wil zeker niet dat zo'n pakketje word afgeleverd wanneer je net niet thuis bent.
Ik heb dan ook gebeld om te kijken of zij iets konden regelen met levertijden maar er was totaal geen service mogelijk met betrekking tot wanneer ze zouden bezorgen.
Meesteal begrijp ik dit, maar wanneer het gaat om een investering van boven de duizend euro (in dit geval twee duizend euro) zou het wel fijn zijn dat er iets van een service tot ons beschikking zouden kunnen hebben.

De camera is twee dagen na bestelling gewoon normaal aangekomen, in keurige staat. Dus kleinigheidje, vandaar 9 op de 10 voor mij
De camera kwam netjes twee dagen later thuis bij mij aan

HaHo 13-06-2018 In de winkel gekocht

TOPADVIES

Een Canon 750d gekocht als vervanging van een kapotte 550. In de winkel goed geadviseerd door een zeer deskundig verkoper.
Ook de "laagste prijsgarantie" werd onmiddellijk toegekend, nadat ik hiervoor een feit had aangedragen.

Janny 12-06-2018 Via de website gekocht

Camera besteld bij Kamera Express.nl vanwege de snelle levering.
Vrijdagmiddag besteld. Zaterdagmiddag voor 12.00 uur in huis.
Ook klantenservice goed bereikbaar en goede uitleg op mijn vraag
Kortom: tevreden klant.

Jan de Jong 12-06-2018 In de winkel gekocht

goede service

Een prettige winkel. Op een goede lokatie. Vakkundig personeel met goed advies.
De site is zeer pretig

michel 12-06-2018 In de winkel gekocht
wilrijk

goede en snelle bediening!!

prijs ,kwaliteit,goederen in stock,super bediening,vriendelijk personeel!zeer goed gelegen ,een echte aanrader voor de liefhebbers van deze producten!

Jos 12-06-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

professioneel advies over filters

Vorig jaar bij camera express cokin-gradual-nd-kit-h3ho gekocht. Dit jaar een groothoek lens gekocht en de verkoper zocht meteen de juiste adapter ring uit en probeerde met mij alles uit. Kreeg daarbij tevens advies over het gebruik van een afstand bediening om trillingvrije landschappen te fotograferen.

Jan 12-06-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

goed advies

Op zoek naar een geavanceerde compactcamera, ben ik door de mensen bij Kamera Express in Leeuwarden uitstekend geadviseerd. Voor- en nadelen van diverse toestellen werden genoemd en toegelicht. Ik ben zeer tevreden met de aankoop die ik na dit advies gedaan heb. Al met al een prettige kennismaking met Kamera Express.

Ron Westra 12-06-2018 Via de website gekocht

Kamera Express is een goede winkel met een ruime keus

In de Kamera Express is het zeer goed fotografie artikelen kopen
Er is een zeer ruime aanbod van verschillende merken
En het Personeel is zeer goed onderlegd en vriendelijk

John 12-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

De prijs is het bewijs

Laagste prijsgarantie. LG43UJ635 was bij collega €50,00 euro duurder. Prijs werd meteen aangepast. Mooie TV voor 4K voor nog geen €400,00. Prettig geholpen in de winkel.
Na 14 jaar LCD kwaliteit even wennen aan het superscherpe beeld. En 5 jaar garantie

Beste John,
4K geeft prachtig beeld en kan me goed voorstellen dat dit even wennen is. Veel plezier van dit mooie toestel!

Tim 12-06-2018 In de winkel gekocht

correcte service

Directe en correcte service. Vriendelijke en duidelijke productinformatie. geen tijdsdruk bij het stellen van vragen. Vlotte afhandeling.

Beste Tim,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u naar tevredenheid in de winkel bent geholpen. Zo zien we het natuurlijk graag. Kom gerust nog eens langs!

R Wagenaar 12-06-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Panasonic camera gekocht prima geholpen .

Shop gekozen omdat deze dichtbij is en goede reviews over gelezen heb . Heb dit toch liever dan via de website .

Beste R. Wagenaar,
Een winkel bezoeken is altijd prettig. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe camera en mocht u nog vragen hebben, dan weet u ons te vinden.

Etienne S 12-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en vlotte levering

Na bestelling kreeg ik een mail dat het fototoestel niet in stock was en toch was deze na 3 dagen al geleverd.