Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2806 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lisanne 25-10-2020

Mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht via Kamera express via een goede actie. Bij het bestellen een klein invoerfoutje gemaakt, maar daar meteen een mailtje achteraan gestuurd en de volgende dag antwoord gekregen dat het opgelost was en het pakketje goed bezorgd zou worden. De camera werd na ongeveer 48 uur bezorgd.

Jacob 25-10-2020

Bij mijn online bestelling was iets niet goed ingevuld, waardoor de aflevering (bezorging) mis had kunnen gaan. Kamera-express kwam daar zelf achter en stuurde mij dezelfde dag nog een mailtje waardoor het toch binnen no time goedkwam. Dat vindt ik heel goede service: oplettend en pro-actief!

Van Alst 25-10-2020

Goede service, goede en duidelijke uitleg. Prijs is tevens concurrerend (vestiging Almelo).

robert 25-10-2020

ik heb in Den Bosch een canon 850d gekocht en werd zeer goed geholpen door de dame in kwestie ze had alle tijd voor mij en geen vraag was te veel. dit was mijn eerste kennismaking met deze winkel maar zeker niet de laatste keer

Peter 25-10-2020

Zoveel keuze en meestal alles in voorraad met deskundig advies. Personeel deed haar best om de gewenste zwarte kleur van kamera te vinden in hun voorraad. Bij defecte internet werd ik verwittigt via SMS over de beschikbaarheid van de kamera

Sam van Galen 25-10-2020

Een canon EOS250D gekocht bij Kamera-express in Amsterdam. Enorm goede en vriendelijke service. Ondanks dat ik een beginnend fotograaf ben, heeft de vriendelijke medewerker ervoor gezorgd dat ik compleet op de hoogte ben van wat de camera allemaal kan. Hij heeft echt de tijd voor mij genomen en ben hier enorm dankbaar voor.

Von 24-10-2020

Van te voren had ik me goed voorbereid om een nieuwe camera aan te schaffen. Ik had mijn vragen op papier en twijfelde tussen de vertrouwde spiegelreflex of toch overstappen naar systeem. Door duidelijke uitleg en afweging maken met lens voorkeur is het uiteindelijk de canon Eos M50 geworden. In de winkel namen ze de tijd voor me, gaven duidelijke uitleg en waren enorm vriendelijk. Ik merkte dat de passie voor de fotografie gedeeld werd.
De zelfde dag ben ik aan de slag gegaan met de camera en man....... geweldig! Super bedankt voor de hulp bij de keuze en advies over de aanschaf van de extra lens.

Ymke 24-10-2020

Fijne organisatie. Goed bereikbaar via mail of telefonisch en altijd een net antwoord. Geeft de klant de ruimte om te testen, zowel lens als body. Is meedenkend, luistert naar de wensen en het budget van de klant om de mogelijkheden hierin te laten testen.

De site is niet altijd up-to-date. Hier ligt de groei voor de organisatie en voorkomt vervelende situaties. Vandaar dat het bedrijf de tien niet ontvangt van mij.

24 oktober 2020 24-10-2020

Ik heb vandaag een nieuwe Z5 systeemcamera van Nikon gekocht samen met de kitlens Nikon Z 24-50 mm.
Aangekomen bij de superstore in Antwerpen (waar ik inmiddels al diverse aankopen heb gedaan in het verleden) zijn we wederom prima ontvangen (inclusief de covid-19 maatregelen die nu van toepassing zijn worden perfect uitgevoerd). De verkoper (Steven Goethals) die ons geholpen heeft mij een zeer professionele uitleg gegeven, echt super, alvast nogmaals bedankt hiervoor. Ook de inruilwaarde van mijn camera Nikon D3300 is correct verlopen.
Bij deze raad ik Kamera-express zeker aan als één van de koplopers fotografie winkels bij iedereen.

Jan K. 24-10-2020

Nadat ik de diascanner Reflecta x22 had gekocht ontdekte ik na een paar weken een systematische fout bij het scannen: het rechtergedeelte van de dia was bij elke scan onscherp.
Ondanks dat de Reflecta x22 al langer dan veertien dagen in mijn bezit had, namen ze (Kamera-express Zwolle) de scanner terug en brachten het aankoopbedrag in mindering bij de aankoop van de Plustek 8200i SE diascanner.
Dat noem ik klantenbinding. (Ik van beide scanners een review geschreven).

Annette Fotografie 24-10-2020

Super store Capelle aan den IJssel, super geholpen. Hele nieuwe set nikon full frames gekocht met objectieven etc. Ze nemen de tijd, heb daar anderhalf uur gestaan en ben daardoor met de juiste aankopen de deur uitgegaan. Super winkel en super service

Erwin 24-10-2020

Fijne winkel in Den Bosch waar ik fijn en goed geadviseerd wordt. Veel kennis van zaken en als er iets besteld moet worden kan het thuis bezorgd worden.

KW 24-10-2020

In de winkel ben ik door kundig personeel geholpen. De daar uitgekozen camera was niet op voorraad, zou worden nagestuurd en werd de dag erna al afgeleverd. Aan de staat van de verpakking te zien bleek deze camera al vele malen getoond? te zijn. Nadat hier, via de klantenservice, melding van is gedaan werd direct een nieuwe camera opgestuurd.

Dekkers 23-10-2020

Eerst artikel uitgezocht op de website, vervolgens toch naar de winkel in Zwolle gegaan om de camera in het echt te zien. Goed besluit.
Prettige bediening en goede uitleg van het gevraagde artikel. Vervolgens een mooie combi gekocht.

evert sol 23-10-2020

wij hebben de Nikon 56oo gekocht
en hier was voor ons de beste prijs
kon snel verzonden worden
de website is gewoon duidelijk

J 23-10-2020

Duidelijke website! Goede product beschrijving. Super snelle levering voor 23:59 besteld en de volgende dag had ik de camera in huis.

Imke 23-10-2020

Duidelijke website, alles is goed te vinden. De informatie rondom de producten zijn duidelijk omschreven en de levertijd is erg snel!

Paulien 23-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik deze al kende. Ik ben enkele keren in de (fysieke) winkel geweest en ik was daar erg tevreden over. Ze zijn erg klantvriendelijk en snel met hun levering.

Ton 23-10-2020

Duidelijke site. Voorraad goed te controleren. Vriendelijke bediening in de winkel.

Lauren rote 23-10-2020

Vriendelijke en professionelle hulp! Kan altijd langs komen en weet dat mijn probleem oplost wordt.

Jeroen 23-10-2020

Duidelijke website, snelle levering! Heb voor deze winkel gekozen nadat ik een mindere ervaring had met andere winkel. Op aanraden van familielid bij Kamera-Express besteld en ziet er goed uit!

Goede service 23-10-2020

Nieuwe lens aangeschaft voor mijn camera.
Goede service en een goede uitleg.
Mogelijkheden werden duidelijk uitgelegd.

Groningen 23-10-2020

Prettige bediening en goede uitleg van het gevraagde artikel. Het bedrijf is niet goed zichtbaar

M. Geeroms 23-10-2020

Vriendelijk en gedienstig onthaal . Wat ik nodig had moest besteld worden . Alles is vlot geregeld in de winkel . Ik wacht nog op de zending , maar dat zal ook wel in orde zijn .

An 23-10-2020

Heel goed geholpen bij de aankoop van een upgrade voor mijn canon 550D. Nu heb ik Sony A6600. Heel goed geholpen met advies.

AngeliqueB 23-10-2020

Mooie ruime winkel met een groot aanbod.
Wij werden zeer vriendelijk en professioneel geholpen, en de verkoper nam alle tijd voor ons, ondanks dat het al bijna sluitingstijd was.
We zijn uiteindelijk goed geslaagd en met een mooie camera en toebehoren naar huis gegaan.

Alexander 22-10-2020

Vandaag in de winkel van Kamera Express in Arnhem geweest om advies te vragen over een camera die goede foto's maakt onder wisselende omstandigheden. Nadat de medewerker mijn wensen had gehoord, ging hij kijken welke camera's binnen mijn budget pasten en zijn we uitgekomen bij een Panasonic DC-FZ82. Om het compleet te maken ook nog een tas een een geheugenkaartje erbij aangeschaft. Deze bundel leverde nog extra korting op. Ik ben vriendelijk en goed geholpen en ik ben tevreden met mijn aankoop.

B. Punt 22-10-2020

Afgelopen week ontzettend fijn geholpen in de Kamera Express winkel in Den Haag! Je merkt dat je te maken hebt met vakmensen die alle tijd nemen om je zo goed mogelijk te adviseren. Uiteindelijk gekozen voor de Canon EOS 2000D incl. standaard lens en 50mm lens. Wat een aankoop! We zijn er super blij mee en de camera maakt hele mooie foto’s! Via de wifi functie zet je binnen no-time foto’s op je telefoon die je kunt delen met vrienden en familie.

Turnhout 22-10-2020

Prima en vriendelijke uitleg. Vorig jaar al heel tevreden na aankoop verrekijker. TOP

Koos 22-10-2020

IK heb bij Kamera Expres in Zwolle mijn nieuwe Canon R6 met een 24-105 F4 lens gekocht.
Overzichtelijke winkel, vriendelijk behulpzaam personeel. Nemen alle tijd voor je onder het genot van een kopje koffie, ze luisteren naar je wensen en geven goed advies. Belangrijk ook, parkeren voor de deur.

anit vermeiren 22-10-2020

Zeer vriendelijke en hulpvaardige verkoper. Groot aanbod, gratis parking voor de deur en goede service!

Marianne 22-10-2020

Goede, rustige medewerker. Prettig contact en adequate voorlichting. Geen verkooppraatjes, maar heel service gericht en klantvriendelijk.

Kamera Express Parnassusweg 202 Amsterdam 22-10-2020

Ik heb eerst via internet gekeken welke camera ik wilde en ben toen naar Kamera Express Amsterdam gegaan om de Nikon Z50 te kopen. Kamera Express is een fijne winkel met gekwalificeerde medewerkers

Mariëlle 22-10-2020

Zondag onze nieuwe televisie online besteld en dinsdag hadden wij hem al binnen. Bezorgd door een koerier ivm grote van de doos (58 inch). Prima service.
Werden maandag gebeld om een dag en tijd afspraak te maken en kwamen keurig op tijd. Televisie is Top! Zijn er erg blij mee. Precies zoals beschreven op hun internet site.

Wim B 22-10-2020

Recent een compactkamera besteld bij deze webshop. Er werd vlot en deskundig geantwoord op mijn gestelde vragen. De site is overzichtelijk en duidelijk. De prijzen lijken me bij de laagste online. De bestelling werd snel geleverd. Deze webwinkel beveel ik aan.

L. Rombouts 22-10-2020

Na veel googelen heb ik uiteindelijk voor een ander fototoestel gekozen door de deskundige uitleg van de verkoper en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Een uitleg van iemand met verstand van zaken die naar je wensen luistert gaf hier een meerwaarde.

P. Camerman 21-10-2020

KameraExpress is een heel gemakkelijk te gebruiken webshop, waar ik terecht gekomen ben door een scherp geprijsde "The Frame" van Samsung! Voor de levering werden we gebeld voor afspraken te maken omtrent de levering, die perfect waren nagekomen door een vriendelijke chauffeur. Wat wil men nog meer...

Mulder 21-10-2020

Klant- en servicegericht door het mogelijk te maken product langer dan aangegeven in de winkel achter te houden.

Marianne 21-10-2020

Professioneel personeel, veel informatie gekregen. Er werd echt met je meegedacht wat de beste keuze zou kunnen zijn. Vriendelijk en betrokken. Top!!

zjev 21-10-2020

toen ik telefoneerde om uitleg kreeg ik duidelijke info met super kennis van zaken ! vriendelijke bediening

kamera express arnhem 21-10-2020

Nikon Coolpix A1000 zilver

mooie camera, werkt prima, maar moet nog wel oefenen om mooie foto's te kunnen maken.
Ik zou een workshop basiscursus xl een inlog krijgen maar heb deze nog niet ontvangen. Graag wil ik dit alsnog ontvangen.

Rob 21-10-2020

Op een heerlijk rustige maandag naar filiaal in Capelle a/d IJssel gereden voor de aanschaf van mijn nieuwe systeem camera FUJI X-T3 met lens XF16-80. Ik kreeg alle tijd voor mijn vragen. Duidelijke antwoorden. Het was leuk om te horen dat verkoper óók een FUJI fan was.
Ook mijn in te ruilen oude camera + lenzen waren geen probleem. Werd ter plekke getaxeerd en kreeg er een mooie prijs voor terug.
Het filiaal in Capelle is een prachtige en zeer overzichtelijke winkel met een lange balie, waarachter meerdere verkopers klaar staan om de klanten te helpen.
Erg goede ervaring gehad !

Mario 21-10-2020

Gisteren om 20u bestelling gedaan en vandaag in de voormiddag in huis.
TOP service in corona tijden.
Ook de soundbar LG SL9YG aan de beste prijs gekocht.

Jacques 21-10-2020

Mijn eerste kennismaking met Kamera Express en meteen een 10. Levering supersnel en helemaal correct. JBL Soundbar gekocht en ook deze is na een snelle installatie al meteen goedgekeurd door een geweldig geluid!

Robert 21-10-2020

Al eerder bij Kamera Express een Canon camera en lens aangeschaft. Na wat te hebben moeten wachten tot de R6 leverbaar was naar Capelle gegaan en hem daar afgehaald. Expres een wat rustiger tijdstip uitgekozen (door de weeks, op een ochtend) zodat er alle tijd was voor de aflevering en advisering. Opnieuw heel deskundig en prettig!

Nijhuis 21-10-2020

Het is een makkelijke website en het contact met de klantenservice is goed.

ruud 21-10-2020

Mooie winkel. Ondanks enige belemmering door de mondkapjes ( niet verplicht ) ben vriendelijk en goed geholpen. Goede uitleg van wat ik beter niet of wel kan doen met de gekochte camera.

menno 21-10-2020

Foka / Kamera express is een gespecialiseerde winkel met goed fysieke winkels en een prima webshop. Geeft mij altijd een beter gevoel dan 'pure' webwinkels. De kennis in de winkels is goed, het assortiment is breed en de prijzen zijn ok. Kamera express heeft ook een 5 jaar garantie regeling die andere winkels niet hebben die voor mij doorslaggevend is

Peter 21-10-2020

Ik ken Kamera-express al jaren en ben daar altijd goed geholpen, dus toen ik wilde overstappen van een relatief zware full frame spiegelreflex naar een mirrorless camera ben ik in Capelle mijn licht gaan opsteken. Een goed gesprek, deskundig advies en goede prijs betekende dat ik met de nieuwe camera, een UPS-C EOS M6II, de deur uitstapte. Ik heb de camera inmiddels een aantal weken, en ben erg tevreden, precies wat ik als gelegenheidsfotograaf nodig heb. Daarnaast kan ik dankzij de geadviseerde adapter mijn bestaande L-serie lenzen als ik dat nodig vind blijven gebruiken. Prima geholpen weer!

Ariba 21-10-2020

Vorige week woensdag spullen besteld die om 09.00 de volgende dag klaar zouden liggen, is niet gebeurt. Resterende deel zou vrijdag komen. Niet gekomen, 3 keer gebeld, word van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren weer iemand aan de telefoon gehad die zou mij terug bellen. Word niet terug gebeld. Wel betaald maar nooit wat gekregen. Wij zitten al 5 dagen zonder werk.
Officiele reactie van Kamera Express 22-10-2020

Beste Ariba,

Bedankt voor je beoordeling.

Wat vervelend dat er veel is misgegaan met deze order. Ik zie echter dat mijn collega probeert dit zo snel mogelijk

voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.