Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Peter Henderikx 02-08-2020

Bij Kamera Express is de service zoals ze overal zou moeten zijn....zowel online als in de fysieke shops. In de shops kan je altijd terecht voor deskundig advies in een ongedwongen sfeer. Uitleg over een artikel gaat(in mijn ondervindingen althans) bijna altijd over in een gesprek van fotografieliefhebbers onder mekaar...niet het verplichtend verkoopspraatje..wat mensen afschrikt. En bij de bestellingen online..voor het slapen gaan besteld...bij het ontwaken bijna aan de deur geleverd.TOP!!

Carine Hendrickx 30-07-2020

Vlotte en vriendelijke service. Prijs-kwaliteit een topper!!!
Gisteren uitvoerig de nieuwe lens en rugzak uitgetest.
Lens tamron 18-400: eindelijk de lens die mijn shoots ook vastlegt zoals ik ze in gedachten had.
Superblij met de beide aankopen.

VJ 30-07-2020

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling van een systeemcamera Fujifilm XT4. Zondag namiddag besteld maandag morgen geleverd.
Een email over inruilwaarde van mijn oude camera werd reeds de volgende dag beantwoord.
De goederen waren goed verpakt

Sylwia 27-07-2020

Internet site is clear, i can quickly find what i wanted. Payment went quick and good. I can get my order from Shop in two days ☺️ my order was in good condition, good packed. Thank You!

Ronny 18-07-2020

Ben (was) reeds jaren klant, onlangs een bestelling geplaatst, en een administratief foutje gemaakt.
Enkele mails gestuurd om dit te corrigeren maar geen antwoord, vervolgens zelf gebeld om een kort arrogant antwoord te krijgen dat ze geen moeite willen doen om dit te veranderen...
Ik heb professioneel in de toekomst nog veel audio/video/foto toestellen nodig, maar nooit meer bij dit bedrijf!

Beer 17-07-2020

Ik vind het de max dat ge nog naar een gewone winkel kan gaan om het produkt kunt zien en keuren voor dat ge het aankoopt.

Bob Storms 14-07-2020

Flexibele en vlotte afhandeling toen ik wijzigingen wou aanbrengen aan de verhuurovereenkomst (dit tot 3 keer toe). Bij afhaling in de Superstore in Antwerpen was de bediening vlot en vriendelijk.

Willy R. 13-07-2020

De shop is aangenaam dichtbij gelegen. Altijd een goede ontvangst en de prijzen zijn goed. Bij de aankoop mijn nieuwe camera is alles heel vlot verlopen. Ook het inruilen van mijn oude camera verliep (na test en controle ervan) vlekkeloos. Goede informatie over/bij het nieuwe toestel gekregen. Het personeel was heel vlot en aangenaam in de omgang.

tom 13-07-2020

Eerst andere kamera op het oog en besteld, maar door wegvallen van de verbinding is de betaling niet doorgegaan. De mensen van Kamera Express hebben dit nauwkeurig opgevolgd en goed opgelost

Maarten Paauw 06-07-2020

Super snelle levering! Heel erg ruim assortiment en precies het product dat ik elders niet kon vinden.

Cristian 03-07-2020

I am happy with the website and the product. I recommend the services provided by Kamera Express.

Nico 28-06-2020

Kamera Express organiseert super interessante deals. Daarenboven is hun site gemakkelijk te gebruiken, de levering is snel en kan perfect gevolgd worden. Deze e-shop is zeker een aanrader.

Ozhan 11-06-2020

Mijn pakje is verloren gegaan en jullie bieden geen enige hulp!!!
Krijg ook geen antwoord op mijn mails!!!
Geld kwijt!!!
Dit is mijn track code 3SDLGF7160974
Kamera Express 16-06-2020

Beste Ozhan,

Vervelend te horen dat uw pakket kwijt is. Excuses voor onze reactietijd, het is momenteel nog erg druk. Ik zie dat u inmiddels contact heeft met mijn collega's om een onderzoek bij de post op te starten. Graag zouden wij het formulier retour ontvangen zodat we dit zo snel mogelijk voor u kunnen opstarten en afhandelen.

Vriendelijke groet,
Kamera Express

Guido 11-06-2020

Vlotte deal, 5 jaar gratis verzekering actie. Vlugge bezorging van de aangekochte tv

Lieven 25-05-2020

Ernstig, correct en integer.
Ik kocht via de webshop een tweedehands Canon lens (€ 649,00). Bij ontvangst bleek er een intermitterende fout op te treden (communicatiefout). Twee dagen later ging ik langs bij de winkel in Gent. Zonder enige discussie of terughoudendheid heeft men de lens terug genomen en wordt mijn geld teruggestort. Men geloofde me op mijn woord en dat vertrouwen is nu wederzijds.

kristof 17-05-2020

alles zoals het hoort te zijn, bijna altijd verzending van de producten dezelfde dag of dag nadien.

M.foto 16-05-2020

Vlotte en correcte service zelfs in deze moeilijk tijden. Uitstekend geholpen aan de telefoon voor de nodige toebehoren en de juiste kabels om met mijn laptop te connectoren. Bijvoorbeeld de zaken die out of stock waren, en die in wilde bestellen, aangeduid en variant gevonden om sneller te kunnen leveren.

Pieter 13-05-2020

Ik informeerde me op internet welke 4k Tv en bijhorende soundbar ik wou kopen en deze stonden beiden bij Kamera express in aanbieding.
Ik plaatste de bestelling en kreeg kort daarop de vraag tot levering en de dag daarop de producten in huis!

Starseeds 07-05-2020

Super tevreden! Ik bestelde mijn camera tijdens de corona lock-down en verwachtte dus wat vertraging bij de levering. Had mijn bestelling net voor middernacht geplaatst en we konden het niet geloven dat de volgende middag ons pakje al werd geleverd.

Stefan De Knibber 28-04-2020

Al twee maal een pakketje besteld en zeker van plan dit nog te doen. Alles perfect daags na de bestelling geleverd. Keurig, netjes en veilig verpakt en aan een correcte prijs

Beer 27-04-2020

Ik koop al jaren bij Kamera-Express ;De laatste tijd met die corona heb ik artikelen naar huis laten sturen en alles is correct verlopen.Als er iets is dat ik verkeerd gekocht heb kan ik het zonder problemen terug brengen.Kortom ik ben content van deze winkel.

Erik 25-04-2020

Kamera Express online, is zeer gebruiksvriendelijk. De afhandeling van mijn bestelling (een oplaadbare batterij voor Nikon, een Peak Design Slide, en een Hahnel Procube2 battery charger) ging zeer vlot. Ik heb Kamera Express gekozen voor de scherpe prijzen (in vergelijking met andere online winkels en de gratis levering. Er was zelfs op een item een extra kortingscode. Op vrijdag besteld, de dag daarna op de middag in de brievenbus. Netjes, stevig en veilig verpakt ! Zo hoort het.

André 22-04-2020

Vlotte en snelle en verzorgde aflevering ondanks de corona maatregelen. Super gewoon.

LM 15-04-2020

Online een tweedehands analoge camera gekocht, prijs-kwaliteitsgewijs heel goed, en beter dan verwacht! Levering was zeker snel ondanks de Coronacrisis! Bedankt!!

Jean Pierre 07-04-2020

Wat een snelle levering!!
Ongelooflijk dat dit artikel in zo'n korte tijd bij mij terechtkomt.
Netjes, ongeschonden en met een goed uitleg.
Correcte levering dus, dit vraagt om een 10 op 10.
Chapeau!!