Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Sam 23-03-2020

Veel keuze, scherpe prijzen, mooie acties, snelle levering. 5 jaar garantie in plaats van 2 jaar standaard. Heel vlotte klantendienst.

Nona 22-03-2020

Vlotte service, duidelijke communicatie ivm corona-crisis en handig dat je kan betalen met bancontact. Ook fijn dat er gratis verzending is. De specificaties van het aangekochte product waren ook zeer duidelijk.

Patrick P 21-03-2020

Een winkel waar je als fotograaf op kan rekenen. Zowel via de stores, waar vriendelijk en capabel personeel je steeds vooruit help op een professionele manier, als via de webstore waar je snel en eenvoudig bestellen. De leveringen verlopen snel en steeds correct. Er is een heel ruim aanbod en dit voor alle merken. Je kan bij Kamera Express ook terecht voor online cursussen en de jaarlijkse topper is Fotofair waar je een hele resem leuke acties kan meepikken voor een prikje. Kortom, een wikkel voor zowel de startende als de meer gevorderde fotograaf!

Gil 21-03-2020

Zeer sterke prijzen, en een uitstekende service, zowel in de winkel als online!

Peter 06-03-2020

Ben vaste klant bij kamera express, maar deze keer liep het niet zo vlot. De overname van mn oude camera liep niet zo vlot als verwacht, maar is uiteindelijk toch goed gekomen. Maar de voucher ( die de verkoper is vergeten mee te geven) voor de gratis draagriem word me na enkele mails en telefoons maar niet bezorgd en dit is zeer teleurstelend.

tapsluna 05-03-2020

Na contactname en bezoek aan de winkel bestelling geplaatst, zeer snelle en correcte levering

Jens D 04-03-2020

Ik had een mailtje gestuurd naar de winkel en binnen het uur had ik al reactie met positief antwoord.
In de winkel ben ik uitstekend geholpen geweest.
Ook al meerdere keren online geshopt en nog nooit geen problemen gehad een echte aanrader dus.

Harry 28-02-2020

Ik bestelde via de Belgische webshop. Kamera Express heeft een buitengewoon uitgebreid assortiment. De site is helder en de toelichtingen vergemakkelijken de keuze. Correcte prijzen, vaak lager dan bij de collega's. Indien nodig wordt professionele hulp geboden. Het bestelproces verloopt, net als de betaling, heel vlot. Er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. De levering (met PostNL) gebeurt snel, ook in België. Duidelijk een speler die de zaken goed op orde heeft. Aanbevolen!

MAJARE 27-02-2020

Heb een nieuwe (Pioneer) receiver aangekocht via de webshop van Kamera-express. Heb uiteraard ook andere sites bezocht maar op Kamera-express vond ik alle nodige gegevens en technische specificaties zodat ik perfect kon vergelijken met andere toestellen.
Na het bestellen en betalen werd de receiver de volgende dag keurig en net geleverd. Chapeau daarvoor. Zeker voor herhaling vatbaar.

Krini 26-02-2020

Ik kocht onlangs mijn eerste digitale spiegelreflexcamera bij Kamera Express in Maastricht. Ik koos voor deze winkel na hun website te hebben bekeken; ze hebben een ruim aanbod aan en ook tweedehandsproducten. Ik werd erg goed geholpen in de winkel! er werd tijd genomen om me goed te helpen en ik mocht meerdere toestellen en lenzen bekijken. Super!

Danny 26-02-2020

Ik heb een Nikor lens 70-300 besteld via de site en ben super tevreden .
De site is heel overzichtelijk, snelle levering en het product is professioneel verpakt voor verzending.
Kamera-express is zeker een aanrader.

Sonia 22-02-2020

Toestel gekocht in de winkel Kamera Express in Antwerpen . Ze zijn daar zeer vriendelijk en correct , goeie uitleg gekregen .

Jean 21-02-2020

Mijn eerste drone aangekocht bij Kamera Express.... na vele vergelijkingen.... in een tijdsbestek van verschillende dagen....en na navraag bij oa vrienden en op de diverse DJI sites tot het besluit gekomen dat Kamera Express de goedkoopste is. En geloof me... ik heb ze allemaal vergelijken, incluis DJI zelf....

Luc 20-02-2020

Kamera express Gent. Zeer uitgebreide keuze.

Aankoop van fototoestel Fuji XT20 met kitlens. Snelle bestelling, vriendelijke onthaal en goed advies en bovenal een interessante prijs

Gerda R. 12-02-2020

Gaan zoals gewoonlijk naar Kamera Express Wilrijk. Zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Ondanks de drukte in de winkel werd alle tijd voor ons genomen terwijl we niet in het hoge segment hebben een camera hebben gekocht. Aangename winkel en sfeer, met veel keuze!

Wim 12-02-2020

Ik zou u willen aanraden om de "software" aan te passen zodat het onmogelijk wordt om als klant hoeveelheden te bestellen/betalen die niet in voorraad zijn. Het veroorzaakt onzekerheid en de beloofde leveringstermijn kan niet gerespecteerd worden. Desondanks heeft u een extra inspanning gedaan om de ontbrekende items bij uw leverancier te bestellen - gelukkig waren ze daar in voorraad. Mits een aantal dagen vertraging werd alles correct afgehandeld.

Ann 10-02-2020

De superstore en de webwinkel van Kamera Express zijn zeker aan te bevelen. Goede en snelle service. Op en top klantvrendelijk en technisch bekwaam personeel. Ruime keuze. Goed georganiseerde webwinkel.

Wesley 06-02-2020

Er worden op de website producten aangeboden die niet in stock zijn. Uiteraard betaal je netjes, krijg je een bevestigingsmail en dan houd het op... Na tevergeefse pogingen via mail en Facebook getelefoneerd naar de klantendienst. Wachtrij :12 gesprekken voor u. Na zeer lang wachten iemand aan de lijn. Over deze persoon kan ik niets slechts vertellen, vriendelijk en behulpzaam. Maar dan kwam de aap uit de mouw, sorry meneer dat product is niet in stock, foutje in het systeem... Wanneer kan ik m'n geld dan terugverwachten? Minimaal 5 werkdagen meneer... Kan ik opleggen voor een ander product en dat zeker morgen ontvangen? (heb het nodig dit weekend) dat durf ik niet beloven meneer... Uiterst slechte ervaring, laatste keer kamera express voor mij.
Kamera Express 07-02-2020

Beste Wesley, Ik begrijp inmiddels dat een en ander berustte op een misverstand en uw bestelling inmiddels gewoon is opgestuurd. Veel plezier met uw aankoop!

Johan 05-02-2020

Perfecte service en vlotte bediening en professionele raad gekregen van Nico en Chris in de shop van Dilbeek

Jos 04-02-2020

Prima website. Bestelling geplaatst in het weekend en in prima staat geleverd op maandagmiddag.
Wat kan je nog meer verwachten ?

Kim Provinciael 01-02-2020

Grote keuze en vriendelijk personeel. Ze helpen je altijd om het beste product te vinden.

Mirella De Wolf 27-01-2020

Statief sirui traveler gekocht voor mijn systeemcamera. Tijdens bezoek in dd winkel van Rotterdam hele goede uitleg gekregen waar ik de verschillende modellen kon bekijken. Omdat we nog ver moesten stappen had ik deze niet direct gekocht. ‘s Avonds bij thuiskomst online besteld en de volgende dag werd deze al geleverd. Super service! Was ook blij dat er geen extra doos meer als verpakking gebruikt werd maar gewoon de doos vh statief zelf, bedankt voor milieubewust om te gaan met de verpakking!

M.V 26-01-2020

Als gepassioneerde fotograaf en filmmaker ben ik al jaren klant bij kamera express. De uitstekende service en breed aanbod spreekt een breed publiek aan, van liefhebber tot professional. Levertijden zijn correct, indien dit niet het geval is een goede communicatie. Het aanbod is zeer uitgebreid om elke ervaring maximaal te ondersteunen. Wat betreft prijs / kwaliteit zit kameraexpress.be zeker goed. Een echte aanrader!

Willy 25-01-2020

Ik koop bijna altijd online na degelijke info op de site en af en toe eens een rechtstreekse chat om toch goed ingelicht te zijn eigenlijk nog nooit klachten gehad super snel super gemakkelijk super aankopen bedankt

Denis 23-01-2020

Tot nu toe kreeg ik altijd goede service zowel online als in de winkel.
Breed gamma van producten, scherpe prijzen en stipte levering.
Momenteel tevreden over KameraExpress