Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

chrisver 04-12-2021

Uistekende dienst - shop Dilbeek. Verkoper was hulpzaam en heeft geholpen zware printer in de wagen te laden.

Danny 01-10-2021

20 juli product van 99€ besteld en betaald. Op 1 okt na zelf contact te nemen : product niet meer leverbaar. Werden niet ingelicht om terugbetaling te ontvangen. Dit is tweede maal op korte tijd, namelijk op 22 juli een niet werkende body occasie Nikon D750 , aangekocht op 20 juli, teruggebracht. Moeten smeken en tientallen mails en telefoontjes moeten plegen om uiteindelijk op 01 sept het bedrag van 779€ terug te krijgen. Altijd maar met kluitjes in het riet gestuurd, van ander betalingssysteem, dienst terugbetaling achterop, enz.. Service allesbehalve!!!!! Jammer dat cijfer nul niet gekozen kan worden.
Kamera Express 04-10-2021

Wat vervelend om te lezen dat het mis is gegaan bij allebei jouw orders Danny. Dat is natuurlijk niet hoe het normaal gezien moet gaan. Mochten we hier verder in moeten duiken, zou je dan even contact met ons op willen nemen?

Wachholder 25-07-2021

Online bestelling super makkelijk, enormveel keuze van speciale accessoires op web site

Martine Vancraeynest 20-05-2021

Top winkel en personeel in Gent. Corona proof en degelijke uitleg over alles.

Christian6150 01-04-2021

I wanted to buy an item on Kamera-Express but I contacted them for a specific question. They phoned me the day after, which I appreciated. So I put my order and I was delivered in 3 days. Exactly the date I was informed via an email. My parcel tracking was also very clear. The camera I received was exactly as described. I just can but recommand that web-shop !

Jan Van den Hove 29-03-2021

Perfecte én snelle service zowel in de winkel in Dilbeek als langs email. Ik had 10 willen geven maar echte perfectie bestaat niet zeker? Vandaag een Nikon 70-300 mm E ED VR ontvangen die ik vorige week zaterdag aangekocht had op KameraExpress.be. Nadat ik jarenlang goed heb kunnen werken met een gelijkaardige Tamron lens, en na het maken van enkele opnamen met deze nieuwe Nikon lens, sta ik absoluut versteld over de snelle geluidloze scherpstelling, de kwaliteit én de scherpte van dit objectief zelfs bij volle opening op 300 mm. Ik zal deze tele zeker aanbevelen aan alle geïnteresseerden!
Mvg

Phototrail 16-03-2021

Voor bijna alles wat ik zoek ivb fotografie vind ik bij Kamera-Express en is ook meestal de eerste plaats waar ik dan ook terecht kom. De service van levering is zoals gemeld bij de bestelling.

Filip 15-03-2021

Snelle levering en prima service!
Hebben tevens een zeer grote keuze en groot deel kan ook bekeken worden in de fysieke winkels.

Wille 01-03-2021

Na jarenlang met een Panasonic G80 en G9 gewerkt te hebben hebben we nu ook een Olympus E-M1III in huis gehaald. Weerom een prachtig toestel en merkelijk beter voor het fotograferen van vogels in de vlucht dan de Panasonic camera’s. Wij blij dus. Ook de levering van Kamera expres was zeer snel en helemaal in orde.

Delos1956 15-02-2021

Verkooper was echt aangenaam, beleefd, geduldig en heeft duidelijke informatie gegeven, in verband met toestelen, verschil tussen apparaten, garantie, enz. Meer belangrijk : hij weet perfect waarover het gaat, kwa digitaal fotografie betreft. Ik twijfelde tussen twee systeemcamera, hij heeft mij twee duidelijke raden gegeven, zodat ik mijn keuze kon doen, zonder spijt. Prima. (sorry voor mijn niet perfect Nederlands, ik ben franstalig)

Richard 05-02-2021

Zeer klantvriendelijk! Zeer behulpzaam!

Ik ben zeer tevreden over de vlotte dienstverlening: mijn vragen werden vrijwel onmiddellijk beantwoord, men staat werkelijk klaar om klanten te informeren en verder te helpen. Dat kan niet van alle webshops gezegd worden. Ook zeer tevreden over het product dat ik heb ontvangen. Enfin, ik wil deze webshop zeker aanbevelen! Doe zo verder!

Jo VERVOORT 01-02-2021

Omdat de lens die ik wou aanschaffen niet gegarandeerd op tijd geleverd kon worden door de fotozaak waar ik meestal koop, ben ik bij Kamera-express terechtgekomen. Ib bestelde de lens op vrijdag, en kon ze de donderdag later gaan ophalen in Antwerpen.

Peter Henderikx 28-01-2021

Maandagavond pc problemen door overvolle HDD...even kijken op de webshop van Kamera Express...dinsdagmiddag probleem opgelost door alle foto's op een draagbare HD over te zetten..die zoals altijd netjes en op tijd werd bezorgd...dank u wel KE...voor de vlotte service telkens.

Nataliya Chepurenko 26-01-2021

Very fast and professional service. Highly recommended for all foto-video equipment.

Pierre 11-01-2021

Excellent experience. I went in the store in Evere to buy a Fujifilm X-T30 with accessories and it was a super shopping experience and I received good advises. I would definitely recommend this store and go there for my next camera expenses.

Art1 08-01-2021

De levering gaat zeer vlot. Bij vragen wordt je binnen de 24u goed geholpen. Altijd leuk als er acties zijn.

Robert 07-01-2021

Snelle correcte levering op het aangegeven tijdstip, produkt netjes verpakt.

scania_girl 05-01-2021

Online reservering gedaan van de Tamron 18-200mm lens voor nikon. Aangegeven voor ophaling ter plaatse in de winkel van Turnhout. Bij de winkel aangekomen voor ophaling lag alles mooi klaar, en begon de winkel bediende mij enkele vragen te stellen ivm fotografie. Naar zijn mening zou ik beter zijn met de Sigma 18-200mm lens voor mijn soort fotografie. Dus heb ik de 2 lenzen even ter plaatse mogen testen en gekozen voor de Sigma. Hele goede en voldoende uitleg van de winkelbediende.

nourdine 24-12-2020

Goede adviseurs en experten in hun vak. Hebben ook een goede dienstverlening in de lockdownperiode. content van de aankoop van een Canon EOS M50.

Ferdinand 22-12-2020

Goede website, vlotte afhandeling. Toestel was de volgende dag bezorgd.
Prima service.

Virginia 21-12-2020

Volgens mij correcte inruilwaarde voor mijn lens gekregen en uitleg gekregen over de Fuji XS 10 waardoor ik hem heb aangekocht. Ik heb nu nog de mogelijkheid het toestel rustig thuis te bekijken en te vergelijken met mijn ander toestel en moest dit toch niet voldoen aan mijn verwachtingen kan ik het nog binnen de termijn terug brengen. Prima service, steeds vriendelijk en correct.

TieneC 15-12-2020

Deze website biedt alles aan - van analoge filmrolletjes tot lichtapperatuur tot lenzen en alle soorten camera's. De service is enorm snel en alles is steeds goed ingepakt. Ze doen ook heel vaak fijne deals.

Beeb25 15-12-2020

Prijs is heel interessant en website is klaar en praktijk. Levering is snel.

Erik Hoogewys 09-12-2020

Ik heb eind november de Sony a7 III Aangekocht via webshop doordat de winkels gesloten waren door corona.
Mooie webshop, veel goede raad gekregen. Snel antwoord. Ook de beste prijzen. De levering ging vrij vlot ondanks de drukte. Niets beschadigd. Ik raad daarom deze winkel aan iedereen aan. Ik zou zeker eens langsgaan in de shops.

Hulsmans Bart 08-12-2020

We waren aan vervanging toe van onze tv en ons oog was gevallen op een Philips 50" die we eerder al opmerkten bij kennissen in de woonkamer.
De grotere winkels bij ons ( België ) hadden deze oftewel niet op stock oftewel was de prijs niet aantrekkelijk. Ik heb op ' zondagavond ' via mail meer feedback gekregen van de mensen van Kamera Express dan dat ik in de winkels zelf bij ons mocht krijgen tijdens een bezoekje.
De vragen die ik had werden me binnen no time beantwoord.
Hierop besloot ik over te gaan tot aankoop en 2 dagen na bestelling werd het toestel keurig afgeleverd door een Nederlandse koerierdienst waarvan de chauffeur zeker ook een pluim verdient omwille van zijn zeer goede service en vriendelijkheid.
Ik zal toekomstgericht zeker de website van KameraExpress bezoeken indien ik op zoek ben naar andere electronica of toebehoren. Hier kan menig winkel nog wat van opsteken