Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Lodewijk Thiriart 08-12-2020

Mooie winkel, goede service, personeel is vriendelijk, helpen met de keuze van het product, geven goede raad voor je aankoop.
Zoals het hoort.

Rebet 04-12-2020

Duidelijke webshop en toffe winkel, vriendelijke en goed opgeleide medewerkers.
Uitgebreid aanbod op de webshop.

Aimée 02-12-2020

de winkelbediende nam alle tijd voor ons, gaf gedegen uitleg
meerder toestellen (camera's) werden uitgehaald

Maxim S. 02-12-2020

Super goede service. 1 keer gemaild en 1 keer gebeld en telkens heel goed geholpen.
Je komt zelden nog zo'n goede service tegen.
Makkelijke betaalwijze en overzichtelijke website.
Er is veel aanbod voor wat je zoekt.
Kan ik alleen maar aanraden.
Kleine tip ! vergelijkfunctie

brechtopstaele 30-11-2020

Ik kocht een Nikon Z6 + 24-70 f/4 + 64Gb XQD kaart bij kamera-express en was heel tevreden van de service. 5 jaar garantie en een winactie voor een Nikon Z 50mm f/1.8 overtuigden mij. Op de website stond levering in 2 tot 4 dagen, maar ik bestelde de zaterdagavond en had hem maandagochtend al in huis! Zeer tevreden.

Benny 30-11-2020

Overzichtelijke en betrouwbare website met correcte prijzen en vlugge service.

Chana 29-11-2020

Bij aankoop van mijn canon camera, enkele keer Telefoonish SUPPER advice gekregen, Dan online bestelt, in winkel opgehaalt met vrindelijke en goede service
Bedankt

Mattia 23-11-2020

Deze winkel biedt een breed scala aan producten om uit te kiezen, plus de leveringen zijn supersnel en de klantenservice is erg vriendelijk en loste een eerder probleem van mij heel snel op

Oscar 18-11-2020

Dinsdagmiddag besteld, woensdagmiddag in huis. Alles was in orde en keurig verpakt. Betalen ging ook gewoon vlot.

Los van Kamera-Express, de leverancier van PostNL dropte het pakket (€ 2500) wel gewoon aan de deur en reed weg. Ten eerste zeer onveilig, ten tweede moest ik normaal een identificatiebewijs moest voorleggen.

Ccammaert 14-11-2020

Zeker tevreden van mijn aankoop. Uitstekende advies van de zeer competente verkoper en beste prijs !

Mathias 12-11-2020

Deze winkel is super zowel online als de fisieke winkel. Deze mensen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam! En ook vind ik in deze winkel altijd wel iets dat ik wil kopen door de zeer lage prijzen en/of toffe promoties. Kortom deze winkel is een aanrader!

Jan 09-11-2020

Prima geholpen in de winkel in Turnhout !
Nieuwe Nikon D7500 body aangeschaft ter vervanging van de Nikon D-90, met op advies van de specialisten in Turnhout een Nikon AF-S 16-80 mm, én een Sigma 100-400mm F/5-6.3.
Ik ben perfect geholpen in het maken van de keuzes : zowel voor de nieuwe body als voor de combinatie van de lenzen !
Behoorlijke investering, maar blijkt optimale combinatie om mijn hobby weer te activeren !!
Eerste indrukken zijn zéér positief !
Topservice......

Guy Croisiaux 05-11-2020

Ik maakte gebruik van de webwinkel en dat ging vlot. Ik kocht een PIXMA IP8750 printer en ben super tevreden over de kwaliteit. De printer werd de dag na bestelling netjes aan huis geleverd.

Wim B 22-10-2020

Recent een compactkamera besteld bij deze webshop. Er werd vlot en deskundig geantwoord op mijn gestelde vragen. De site is overzichtelijk en duidelijk. De prijzen lijken me bij de laagste online. De bestelling werd snel geleverd. Deze webwinkel beveel ik aan.

wm 15-10-2020

super service.... goede uitleg en snelle leveringen
grote keuze en goede dienst na verkoop

Sarah 14-10-2020

Na veel twijfelen tussen verschillende lenzen en twee type camera's, ben ik gaan mailen met de Superstore te Gent. Uiteindelijk een paar keer binnen gesprongen om extra uitleg te vragen en zelf te testen.
Erg vriendelijk personeel en steeds bereid om al jouw vragen te beantwoorden met correcte uitleg.
Uiteindelijk de Sony camera A7III gekocht in combinatie met twee primelenzen en deze reeds een week intensief kunnen uittesten.
Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop, alsook de betrouwbare en vriendelijke service van het team bij Kamera Express.
Jullie hebben een vast klantje bij!

Veel kennis van zaken en fijn geholpen! 08-10-2020

In Arnhem bij Kamera Express goed geholpen door twee verkopers (eerste keer ter oriëntatie geweest en vervolgens nogmaals terug geweest voor aanvullende informatie en de aankoop). Personeel heeft veel kennis van zaken en kan duidelijk de verschillen tussen verschillende camera's uitleggen. Ik had via internet al wat toestellen bekeken en daarmee en selectie gemaakt, waarna zij mij goed de verschillen uit konden leggen en ik een goede keuze kon maken. Ik ben nog een leek op het gebied van fotografie, maar zou me er wel graag meer in willen verdiepen. Mijn vriend wil gemakkelijk foto's kunnen maken, dus een eerste stap leek ons een goede compact camera waarmee we allebei uit de voeten kunnen. Vanuit hier zou voor mij een volgende stap een spiegelreflex camera zijn. Nu uiteindelijk de Sony Cyber-shot RX100 III Zwart gekocht. We zijn er heel erg blij mee en kunnen allebei op onze manier met het maken van foto's aan de slag! Voor de beginnen makkelijk om mooie foto's te maken en voor mij perfect om te oefenen in verschillende modi en met de instellingen die er op zitten!

lara 14-09-2020

Staan je bij met raad en daad, snel en correcte (beste) prijs. Snelle levering, groot aanbod en regelmatig interessante acties

Beer 08-09-2020

Winkel waar ge vriendelijk en correct word behandeld.Vind je het ergens anders goedkoper geen probleem zij zoeken het op en ge krijgt het aan de goedkopere prijs

Andy C 26-08-2020

Vanaf de eerste mail tot de levering van de televisie was de service top. Ik zocht een specifieke televisie. Deze televisie was in prijs gestegen maar werd netjes aangepast naar andere prijzen op de markt. Ik vond dat er altijd heel snel gereageerd werd op mijn e-mails. Een bijzondere dank gaat uit naar Steven.

We hadden onze televisie op de dag dat het beloofd werd. Al in de voormiddag konden we aan de slag gaan met onze Philips 50PUS6704-Ambilight. Wat een leuk toestel voor een zachte prijs. Ik raad hem zeker aan. Kleuren komen goed tot zijn recht, de 4k werkt naar behoren en de snelheid van de smart tv is voor deze prijs ook behoorlijk. Het geluid is prima voor wie graag de tv speakers gebruikt maar wij opteren om onze eigen speakers te gebruiken voor een betere geluid (algemeen geweten dat dit de beste oplossing is.

Laat jullie niet misleiden door boze enkelingen of valse recensies. Mijn ervaring was helemaal top.

kristof 26-08-2020

Altijd correcte en snelle levering van de goederen, grote voorraad aan camera's en lenzen die andere winkels niet verkopen.

Patricia Vrancken 26-08-2020

Ik koop al mijn fotografie materiaal steeds bij Kamera Express, zowel online als ik de store in Maastricht. Nooit geen problemen gehad en steeds een goede service.
Onlangs online een bestelling gedaan en nu was er 1 artikel niet voorradig en kon het niet de dag nadien geleverd worden. Dadelijk een mail naar hun gestuurd dat er een probleem zou zijn omdat ik enkele dagen later op vakantie ging vertrekken. Kreeg zeer snel respons op mijn mail en dat ze de bestelling zouden opsplitsen en het voorradige die dag zouden versturen en het andere zo snel mogelijk...
Om het verhaal kort te houden, de dag nadien is alles geleverd ook het artikel dat me na gestuurd zou worden...
Jullie zijn niet TOP maar EXCELLENT

Danny 19-08-2020

Overzichtelijke website, supersnelle en probleemloze levering, goed verpakt product. Een aanrader! dankjewel!

Patrick 18-08-2020

Zoals altijd behulpzaam en vriendelijk geholpen met kennis van zaken. Dikke duim. En natuurlijk goede service geven we mondeling door.

Ankush Diwan 05-08-2020

They can easily be termed as Amazon of Photo and Video business. Super smooth delivery and a wonderful website experience. Everything is quite Detailed in nature on the website and one doesnt need to go anywhere else. The prices are competitive and promotions are good icing on the cake. The customer service is easy to reach and quite helpful as well.
While I wish they also had good pricing on the lenses atleast for Sony in my case but nonetheless they do a great job