DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Patrice 08-04-2022

Weinig tijd, slecht weer... Ga eens kijken of ik de supplementen online kan bestellen. ... En ja, via de Online Drogist alles snel en makkelijk kunnen vinden, alles in voorraad en de volgende dag al bij de bezorglocatie dichtbij huis bezorgd!

Coen Trompadour 07-04-2022

Drogisterij artikelen kun je heel gemakkelijk online bestellen. Zeker wanneer de plaatselijke kleine drogist beweert dat het produkt niet meer te bestellen is. Dat klopte, bij hem niet, maar bij de onlinedrogist bleek het geen enkel probleem !!!

Berkje 07-04-2022

Goed assortiment en levering. Goede aanbiedingen maar zeker ook de service. Bv. Ik had een merk paracetamol besteld. Deze bleek niet op voorraad en daarvoor kreeg ik meteen een mailtje of het een ander merk mocht zijn. De bestelling is echt altijd op het tijdstip binnen zoals gemeld. Ook op vragen over artikelen wordt meteen beantwoord. Kortom top bedrijf!

Kees Koerts 06-04-2022

De Online Drogist.nl doet wat hij belooft. Bestellen en de zelfde dag nog versturen en wij krijgen het in Frankrijk keurig bezorgd en goed en deskundig verpakt aan, wij zijn dik tevreden.

Marijke 05-04-2022

Snelle levering, uitgebreid assortiment. Duidelijke communicatie. Artikelen stevig verpakt.

Arry 05-04-2022

Overzichtelijke website, goede producten en goede informatie over de levering

Eleniana 04-04-2022

De Online Drogist levert altijd snel en correct, en heeft een ruim assortiment. Ik raad deze winkel zeker aan!

Connie Albers 04-04-2022

Al eerder artikelen besteld. Altijd de volgende dag geleverd en op het juiste tijdstip. Prima online winkel!

Hanny 02-04-2022

Het is een prettige overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Erg klantvriendelijk . Ik koop iedere keer shakes die bij de concurent vele Euro"s duurder zijn. Dus de online drogist kan ik een ieder aanraden.

Ger van Leeuwen 02-04-2022

Snelle levering. Goede communicatie. Zeer tevreden. Was de eerste keer, kom er zeker terug.

Leen 01-04-2022

Voor mij de tweede keer dat ik iets besteld heb bij de online drogist. En wederom zeer tevreden.Inhoud op site klopt.Prijsstelling is goed .Snelle afhandeling en zeer snelle correcte levering.

Ria samyn 01-04-2022

Leren ontdekken doordat ik Nibro gebruik ( al zeker 30 jaar ) en dit de enige site was , waar ik die kon vinden
En dan ga je op zoek naar andere producten ook … dus pluspuntv

Gigi Koolmees 31-03-2022

Ten eerste was het voor mij de eerste keer dat ik bij de Online Drogist iets bestelde ik bestel nooit iets op een site omdat vele verhalen van Sites voor veel mensen slechte ervaringen en voor ouderen die eerst moeten gaan uitzoeken of een site betrouwbaar is veel te moeilijk , maar bij deze site had ik een gevoel wel spannend om te doen , maar heerlijk als je pakketje aan komt en nog goed ook Top wordt een mens blij van , en fijn als een zaak wat ze zeggen ook doen dat geeft een zaak veel vertrouwen en heb je nodig om klanten aan je te binden l dus blijf dit volhoudenToppie

patjila 31-03-2022

Na eerdere bestellingen en goede ervaringen hebben we weer besteld bij De Online Drogist. De artikelen die besteld zijn, daarvan is bij ons bekend dat ze prima zijn. Bovendien zijn deze redelijk tot goedkoper geprijsd dan bij de fysieke drogisterijen. Het voordeel van de Online Drogist is de snelle afhandeling van de bestelling en de extra optie om het 's avonds te bezorgen. We zijn wederom tevreden over de online winkel, de prijs en de afhandeling van de bezorging.

Aart van Dijk 31-03-2022

Geweldig bedrijf. Correcte website, up to date.
Levering absoluut de volgende dag zoals ze zeggen.
Klasse bedrijf

Ina Brouwer 30-03-2022

Goede producten en een snelle levering. Milieuvriendelijke verpakking en levering via ophaalpunt.

Hans 30-03-2022

snel bezorgd en goedkoop zeker aan te bevelen top gewoon bestellen geen gezeur

Charles Fekkes 30-03-2022

Omdat ik als 85jarige geïnteresseerd beni n kwaliteit en gezondheidsprodukten,en bovendien in Frankrijk woon, kwam ik na enig zoeken terecht bij de Onlinedrogist.
Dit is enige jaren geleden.
Steeds weer verbaast het mij hoe uitgebreid het gamma isdat ik bij hun kan kopen, hoe goedkoop ze zijn, en hoe korrekt de spullen verpakt zijn.
En bovendien vragen ze geen verzendkosten.
Werkelijk een vondst !!!!!!

Jan 30-03-2022

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijk site. Ruim voldoende keuze en scherpe prijzen.

goed & niet duur 29-03-2022

snel &b accuraat de bestelling afgehandeld zo als ik van de online-drogist gewend ben

Jolande 29-03-2022

Bestel er al jaren. Goede voorraad. Als er iets toch een keer niet is krijg ik een melding indien voorradig. Vlotte levering, goede aanbiedingen en makkelijk af te laten leveren op het dichtstbijzijnde service punt.

John 29-03-2022

wij hebben al vaker besteld bij de online drogist en dat bevalt ons prima.
Goede service en een zeer snelle levering.
Duidelijke website dus dan is het eenvoudig.

Ine 29-03-2022

Zeer tevreden over deze webshop. Goede aanbiedingen, snelle levering, reageert snel en komt afspraken na. Retour wordt snel afgewerkt. Ik voel me niet gedwongen om veel te bestellen om verzendkosten uit te sparen. En dat is fijn.

MvO 29-03-2022

Voordelige prijzen, snelle levering. Hoewel de verpakkingen in verhouding met het bestelde product wel heel groot zijn.

Paul 28-03-2022

De bestelde producten zijn bijna altijd voorradig.
Bestelling Zondag laat in de middag besteld en Maandag rond het middaguur binnen.
Top,