DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Monique 19-05-2022

Altijd binnen 24 uur. En 100% goed. Blij mee, je kan op ze rekenen als je iets nodig hebt.

Johan 18-05-2022

Meerdere malen besteld bij D.O.D. en alle keren ging het bestellen makkelijk en kwam de levering kompleet op de vermelde afleverdatum.
Ben zéér tevreden!

Antonius 14-05-2022

Groot assortiment, lage prijzen, snelle verzending en een goede communicatie.

deonlinedrogist 14-05-2022

Online drogist heeft een makkelijke website. bestellen is simpel. Snelle verzending naar mijn gekozen afhaalpunt.

Wam 13-05-2022

Gunstige prijzen, ruim assortiment en snelle levering, kortom ik ben tevreden en zal daardoor vaker iets bestellen.

Louise 12-05-2022

Deze winkel geeft en doet wat ze beloven. Goede prijs/kwaliteit. Zeer snelle, correcte levering.

Walter Cornille 12-05-2022

Altijd correct .Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Vlugge bediening.Een aanrader voor iedereen .

Kvanp 12-05-2022

Ruime keus, redelijk scherpe prijzen, snelle service en vanaf €20,- gratis verzending. Als de verzending een keer vertraagd is wordt je daar netjes over geïnformeerd en krijg je 10% korting op de volgende bestelling. Wat meer gebruikersreviews over de producten zou wel fijn zijn.

David 10-05-2022

Ik heb indertijd voor De Online Drogist gekozen, omdat ik daar 5 kg zakken meel kon krijgen van een molen die ik ken en waar ik vroeger meel kocht. Naast meel bleken ze ook verschillende andere met name biologische producten te verkopen die ik nodig had. Mijn ervaring is dat ze goede producten verkopen en dat je niet te veel af hoeft te nemen om het gratis geleverd te krijgen. Ik heb slechts één keer een probleem met een product gehad, wat aan de buitenkant niet te zien was. Dat product is gratis vervangen voor een ander. Dus goede service en snelle levering.

Fred 10-05-2022

Bij op voorraad, supersnel geleverd. Voor 23 uur besteld de andere dag in huis.

R.Goldsteen 10-05-2022

Koop al jaren bij drogist online, en ik ben nog nooit teleurgesteld. Ze verkopen goede producten tegen een redelijke prijs.

boscuijk 09-05-2022

besteld met een goede prijs, precies op tijd bezorgd voldoet aan verwachtingen

Jan 09-05-2022

Snel, betrouwbaar, goede kwaliteit en mogelijkheid van avondbezorging . Werkelijk klasse

Tevreden klant! 07-05-2022

Prettig, ik krijg een soort waarschuwings-mailtje van DOD dat ik binnen korte tijd door m’n materiaal heen ben. Door op dat mailtje te klikken, bestel ik het opnieuw. Dan wordt het bestelde snel en zorgvuldig naar mij verzonden!

Esther 06-05-2022

De drogist waar ik het allerliefst mijn inkopen doe, de site is overzichtelijk, de prijzen heel aantrekkelijk en vooral ze hebben enorm veel goede producten. Veel biologisch en van een hoge kwaliteit. En ze verzenden zelfs vanaf €100,- gratis naar Frankrijk (waar ik woon).

Tineke 06-05-2022

Duidelijke beschrijving van de artikelen, prettig winkelen , vandaag besteld is morgen in huis

hanneke 06-05-2022

zeer makkelijk om producten te bestellen. En de prijs is erg fijn.
keuze genoeg om iets te vinden

Diana Fernandez 03-05-2022

Goed hoor heb mijn bestelling snel en netjes ontvangen.
Zal de volgende keer weer zo bestellen.

snelle levering 03-05-2022

Uitgebreide keuze van artikelen.
Snelle en zeer goede verzending van de bestelde artikelen.

Piet van der Sanden 02-05-2022

EIndelijk een adres waar het gezochte artikel verkrijgbaar was en tegen een prima prijs !

Carla 02-05-2022

betrouwbaar en groot assortiment. altijd heel snel binnen en snel. Nog nooit iets vervelends mee gemaakt!

Corrie 02-05-2022

De online drogist is de enige online shop waar ik met een gerust hart mijn aankopen doe.
Altijd een zeer snelle levering, kortom men maakt waar wat de bedrijfs filosofie is.

Miriam 01-05-2022

Wat een service! Keurig en zo snel! Op zondag besteld en op maandagochtend in huis!

Fritsje 01-05-2022

Ik bestel al een aantal jaar bij deonlinedrogist.nl en dat bevalt me prima. Duidelijke website en vlotte levering.

Rivana53 01-05-2022

Zoals gebruikelijk snelle verzending.
En oplossingsgerichte klantenservice.
Regelmatig goede aanbiedingen.