DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Online drogist 10-03-2022

Snelle levering. En netjes verpakt. Prijs voordelige dan aankoop in een winkel en prima assortiment.

De Online Drogist 09-03-2022

Scherpste prijs! Wel 3 dagen later dan vermeld in hun reclame . Dit kwam gedeeltelijk door problemen met de levering door Post NL. Hoewel ik wekelijks een pakje ontvang, kreeg ik van Post Nl de mededeling dat het leveringsadres niet bestond en dat het pakje terug naar Online drogist zou gaan. Een dag later ontving ik het pakje via een ander Koeriersbedrijf.

Patrick Hendrikx 09-03-2022

De online drogist,levert altijd de juiste bestellingen,keurig verpakt en een snelle levering.

Marion 09-03-2022

Ik heb al meerdere keren gekozen voor de onlinedrogist voor de bestelling van mijn vitamines enz. Het is snel, het is een heel stuk goedkoper en bij €20 al zonder portokosten.

Kitty 09-03-2022

Bestellen en betalen gaat makkelijk en de levering is snel, ik vind altijd wat ik nodig heb dus wat wil een mens nog meer

Janny 08-03-2022

Fijne online winkel, goede prijs, altijd goedkoop en goed verpakt, heel erg snel in huis. Top.
Raad het ieder een aan.

Mieke 08-03-2022

Prima webshop. Groot assortiment, snelle levering, Ben al jaren klant en ik heb nog nooit enig probleem gehad!

J. van der Zanden 08-03-2022

Gemakkelijke site om herhaal producten meteen op je lijstje te krijgen.
Verschillende producten met korting.
Meestal de volgende dag in huis

Marianne 07-03-2022

Mijn bestelling keurig op tijd geleverd. Het zat tenminste niet in een idioot grote doos, zoals anderen soms doen.
Verder vond ik de prijzen zeer aangenaam.
Ik kan deze website zeker aanbevelen

Jack 07-03-2022

Een hele goede drogist en voordelig. En vandaag besteld morgen in huis. Het is perfect.

Klein 07-03-2022

duidelijke webshop, veel keus, goede en snelle service
De prijzen zijn goed

Doortje 06-03-2022

Snelle levering en goede producten en zelden niet meer voorradig.Zou het zeker iedereen aanraden hier te kopen.

Drimmelen 05-03-2022

Vlotte levering, met goede informatie. In een discrete verpakking. Met de mogelijkheid om op een ander adres te laten bezorgen dan het huisadres.

Rina 05-03-2022

ruim assortiment en zeer snel thuis bezorgd.
Ik doe het al jaren, nooit een foutje!!!!!!
Mocht er iets niet in voorraad zijn wordt het nageleverd, en daar wordt je dan ook zorgvuldig van op de hoogte gehouden.

Janny 05-03-2022

De site is goed overzichtelijk om de producten te bestellen. De orde van levering word snel en correct afgehandeld. En via post nl de volgende dag in huis.

Petra 04-03-2022

Het assortiment is best groot
De verzending is super snel en altijd netjes verpakt

Franka 03-03-2022

heb al vaker daar besteld en vind het een hele goede shop. Snelle levering, goede verpakking en redelijke prijzen

FamFerCo.Apeldoorn 03-03-2022

Deze online drogisterij heeft een enorm assortiment. Van goedkoop tot duurder.
Een van de voordelen vind ik dat je al voor 20 euro aan artikelen kunt bestellen
zonder dat daar verzendkosten aan vast zitten.
De levering is zeer snel, bij mij vrijwel altijd de volgende ochtend al.
Uitzonderingen zoals drukte rond Kersttijd of BlackFriday daargelaten.
Gemakkelijk vind ik dat je achteraf kunt betalen met Afterpay,
handig als het even niet uitkomt en je toch snel iets nodig hebt.
Een keer ontbrak er een iets aan mijn bestelling en na contact met de klantenservice
werd het produkt zonder probleem direct nagestuurd.
Het enige 'nadeel' dat ik zou kunnen bedenken is dat sommige merken alleen per 6 of 24 stuks worden verkocht,
zoals bijvoorbeeld pindakaas of een rolletje pepermunt.
Deze webwinkel pakt het gewoon heel goed aan!

J. Luykenaar 03-03-2022

Groot assortiment scherp geprijsd. Zeer snelle levering na duidelijk opgenomen bestelling en betalingsregeling.

JB 03-03-2022

Overzichtelijk, ruime keuze, leuke aanbiedingen, over het algemeen goedkoper, snelle levertijd

don 02-03-2022

Super snelle levering. Enorme keuze. Voortgang bestelling wordt heel goed aangegeven.
Bijna altijd goedkoper dan anderen.
Ook de omschrijving van producten is top.

Sophia 02-03-2022

Koop hier al jaren, je weet bij voorbaat al of het voorradig is of niet, prijs is goed en de volgende dag in huis, uitstekende site

Sera 01-03-2022

Zeer correcte afwikkeling van de bestelling. Bovendien is de service en de klantbenadering uitstekend.De regelmatige aanbiedingen van de shop zijn aantrekkelijk.

Gijsje 01-03-2022

Ik ben super tevreden over de online drogist.
Hele snelle levering.
Prima verpakt ,zonder( al te verl) plastic.

Silvia 01-03-2022

Ik ben zeer tevreden met deze winkel alles is prima geregeld alles komt mooi op tijd en de betaling met after pay is ok.