DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

MvO 29-03-2022

Voordelige prijzen, snelle levering. Hoewel de verpakkingen in verhouding met het bestelde product wel heel groot zijn.

Paul 28-03-2022

De bestelde producten zijn bijna altijd voorradig.
Bestelling Zondag laat in de middag besteld en Maandag rond het middaguur binnen.
Top,

GH Vedder van den Hoogen 26-03-2022

De online/drogist is een fijne shop ze hebben meest alles en je hebt het de volgende dag al in huis voor mij de ideale online drogist

Mol 25-03-2022

Top bedrijf! Groot assortiment met scherpe prijzen. Je hoeft niet voor 50/70,- te bestellen. Dus geen verzendkosten.
En altijd snelle levering.

EJ 25-03-2022

Na bestelling heeft er een snelle en correcte levering plaatsgevonden. Product is conform geplaatste advertentie.

Klaske Joustra 25-03-2022

De online drogist heeft allrs wat ik zoek op het gebied van schoonmaak, supplementen, wassen en nog veel meer. Ook zijn er veel eko-produkten, wat ik heel belangrijk vind.
Alles voor redelijke prijzen.
De levering is altijd heel snel en prima in orde.
Ik ben erg tevreden.

Lucie 24-03-2022

Fijne overzichtelijke webshop, klant vriendelijk met betrekking tot producten die niet op voorraad zijn. Er is een optie dat je aan kunt geven dat je op de hoogte gehouden wilt worden wanneer een artikel weer op voorraad zodoende vergeet je niet om op tijd weer een product bij te bestellen .

kvanp 23-03-2022

Veel keus, vrij scherp geprijsd en redelijk wat informatie over de produkten. Je hoeft maar voor €20 te bestellen voor gratis bezorging. Als er bijv vertraging is krijg je 19% korting op een volgende bestelling. Oh ja, de levering gaat ook snel.

Piet Klos. 22-03-2022

Het is een goed bedrijf met een goede service.Vandaag besteld,morgen in huis.

Paard 21-03-2022

Zoals gewoonlijk, weer snelle levering, goede communicatie over bestelling en keurig verpakt.

De online drogist 21-03-2022

Hele goede service,producten altijd op voorraad,bijna altijd de volgende dag in huis. Top!

A. Balradj 19-03-2022

In de afgelopen jaren meerdere bestellingen geplaatst en de bestellingen komen keurig op tijd.
Top, ga zo door.

Frederike 19-03-2022

Duidelijke website, gunstige prijzen, levering (in mijn geval) binnen 24 uur.

Marja 19-03-2022

Veel keus, snelle verzending en bij problemen reageren ze snel. Helaas zijn de verzendkosten naar het buitenland hoog, bijna 20 euro en de bezorging gaat niet soepel. Zo kreeg ik geen SMS om het op te halen en moest er bij het distributiepunt gezocht worden om het pakket te vinden met de informatie die ik had. Ze komen 1 keer het thuis aanbieden maar geven hier geen informatie over, een SMS zou hier handig bij zijn. Als je dan niet thuis bent kom je in een vervelend traject.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-03-2022

Beste Marja

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wij weten niet in welk land uw bestelling moest worden geleverd, omdat uw bestelinformatie hier verder niet is vermeld. De verzendkosten die wij moeten rekenen voor buitenlandse zending zijn gebaseerd op de verzendkosten die PostNL rekent. Op basis van de kosten kan ook de verzendkostenvrije drempel worden bepaald. Wij hebben deze zo laag mogelijk gehouden.
Doordat wij niet weten waar uw bestelling moest worden geleverd, weten wij ook niet welke pakketdienst verantwoordelijk is geweest voor de levering. Wanneer u onze klantenservice hierover nog even wilt berichten, dan kunnen zij hierover een klacht neerleggen bij PostNL en de betreffende pakketdienst voor u. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Sylvia van der Veeke 19-03-2022

Prima spullen, doch de verpakking vind ik niet in verhouding. 2 Flesjes in een veel te grote doos; wel goed en veilig verpakt, maar dat kan, lijkt mij, ook in een veel kleiner doosje.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-03-2022

Beste Sylvia van der Veeke

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling in een doos is geleverd die niet in verhouding stond met de grootte van uw bestelling. Wij zullen uw melding ook even doorgeven aan ons magazijn, zodat zij in de toekomst hier beter rekening mee kunnen houden, als er kleinere doosjes zijn uiteraard. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

H Vegt 19-03-2022

Goede site, overzichtelijk. Koop er zeker weer, snelle levering en veel aanbiedingen.

Frits Berlijn 18-03-2022

Netjes afgeleverd binnen 24 uur. Goed op de hoogte gehouden. Wat betreft het verloop.

PC 18-03-2022

Nette afhandeling, van bestelling tot het bezorgen.
Telefonische vriendelijk en waarvoor je belt word gelijk aangepakt.

Liliane 17-03-2022

Snelle en correcte levering. Uitgebreide keuze aan produkten. Ook regelmatig kortingen en af en toe ook nog eens 10 procent korting bij een bestelling. Ik ben vaste klant!

Su 17-03-2022

Perfect prijs en kwaliteit en zeer snelle verzending. Het is een zeer klantvriendelijke webwinkel. Ik zal er zeker weer kopen en ook iedereen aanbevelen.

b.g.b. 15-03-2022

Duidelijke website. Veel keus. Snelle toezending. Netjes en economisch ingepakt. Je krijgt e-mails over de voortgang van de zending. Er mist niets in de pakketjes. Als het zo blijft doorgaan, dan blijf ik vaste klant.

Van den Berghe Luc 14-03-2022

Ik ben heel tevreden over de directe reacties op de bestelling en ook de info.
De leveringen zijn ook steeds correct verlopen.
Dank jullie ervoor.groetjes

JvS 14-03-2022

Erg overzichtelijke site, zeer snelle levering, fijne klantenservice en concurerende prijzen

Truus 12-03-2022

groot assortiment, voldoende keus en zeer snelle en correcte levering, vandaag besteld morgen in huis

A.E. 12-03-2022

Site is prima overzichtelijk, snelle service. Correcte levering! Ben zeer tevreden.