DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Fendi 29-04-2022

Snelle levering en vertrouwd. Koop al jaren bij de online drogist. Altijd goede ervaring gehad.

Lothar 28-04-2022

Overzchtelijke website makkelijk te bestellen en betalen, goede afhandeling en snelle lefering. Alles top.

Ariën 28-04-2022

Prima website en zeer uitgebreid assortiment. Zeer snelle levering, gratis vanaf 20 Euro.

AS te M 27-04-2022

prima service en vlotte levering. Ook prima klantenservice bij eventuele vragen.

P.Celissen 27-04-2022

Makkelijk bestellen via site, snelle afhandeling en levering.
Wordt netjes op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevind en geleverd wordt.

Mieke 27-04-2022

Fijne webshop, goede lage prijzen,snelle levering,ik bestel er al jaren en altijd erg tevreden.

Martina Gylsen 23-04-2022

Voor mij is de Online drogist een veilige en handige winkel. De levering gebeurt stipt op tijd.
De producten zijn goed verpakt zonder gebruik van overtollig verpakkingsmateriaal.
Als er toch iets mis gaat is er een goede helpdesk met deskundige en vriendelijke medewerkers.
Prima!

Judith 22-04-2022

Ben erg tevreden
Snelle levering
Werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling
Gratis bezorging vanaf 20, 00 is ook erg fijn
Zal hier zeker nogeens bestellen

Lotti 20-04-2022

Uitgebreid assortiment, makkelijk om artikelen te vinden en te bestellen en snelle en goed verzorgde verzending. Uitstekende drogisterij!

marja. 18-04-2022

Ik ben al jaren klant bij deze geweldige drogist! Mooie producten voor een mooie prijs en deze drogist maakt zijn beloftes helemaal waar.
Je bestelt en de volgende dag heb je het pakje binnen, kortom een heel snelle levering.
Ik zou geen andere drogist meer willen nu ik dit pareltje ken!

Trudy 17-04-2022

Prima, goede kwaliteit prijsverhouding, bewust en natuurlijke producten, milieubewust verpakt, geleverd volgens afspraak (snel). Blij mee :)

Nunda 17-04-2022

altijd keurige afhandeling van orders. wijzigingen tijdig doorgevoerd en retouren keurig afgehandeld

JvS 16-04-2022

Deze site maakt onderscheid t.o.v. andere sites.
Ze doen wat ze beloven. Site is overzichtelijk, ondersteuning is zeer goed.
Prijzen zijn conform andere sites en snelle levering.
Koop hier al meer als 10 jr.
Als iets goed is dan blijf ik.

Leonie. 12-04-2022

De Onlinedrogist heeft altijd de voordeligste aanbiedingen, duidelijk website, vandaag besteld, morgen in huis. Perfecte levering. Ben zéér tevreden.

Hilde 12-04-2022

Bestel al jaren met grote regelmaat bij online drogist
nog nooit problemen gehad, alles keurig verpakt
en vandaag besteld en morgen in huis, geweldig houden zo.

Toos 12-04-2022

Je krijgt een herinnering als het product bijna op is, heel prettig!!!
EN een super snelle levering altijd.

Jack 12-04-2022

Een fijne drogist. Vandaag besteld morgen in huis, en goedkoper.
Kortom ik beveel iedereen deze drogist aan.

Maas Hub 11-04-2022

Wij zijn bijzonder tevreden over de onlineshop. Mocht er ooit een probleem zijn met de levering dan is men er heel snel bij om het probleem op te lossen.

Gerardus 11-04-2022

De bestelling wordt snel geleverd. Tot op heden was het iedere keer netjes verzorgd.

Bianca 09-04-2022

Ik heb alleen positieve ervaringen. De prijs van de producten die ik nodig had waren het laagste, ik kon de producten makkelijk op de websitebezoek vinden. Het proces om te bestellen verloopt makkelijk en ik ben goed op de hoogte gehouden van het verloop van het bezorgen.

Mw Mr A.M. Lobler-Polling 09-04-2022

Als ik iets bestel bij Online Deogist weet ik zeker dat de bestelling goed wordt uitgevoerd, dat de bestelling op tijd wordt bezorgd en dat ik achteraf kan betalen. Drie zaken waardoor ik regelmatig bestellingen doe bij Online Drogist.

Remco Bos 09-04-2022

Deze DeOnline Drogist doet wat het belooft. Levering de volgende thuis en altijd de juiste hoeveelheid en artikelen. Dat kan je niet van iedereen zeggen.

Tom 09-04-2022

Eenvoudig online te bestellen en vlotte levering via Post.nl
Groot assortiment en goede prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Rob 08-04-2022

Ik ben zeer tevreden over de prijzen, het aanbod en de snelheid van verwerking van de bestellingen van de Online drogist.

Hans 08-04-2022

makkelijk te vinden website, snelle en simpele wijze van het zoeken naar het juiste artikel waarbij tevens van hetzelfde artikel nog andere artikelen met dezelfde inhoud worden vertoond.
Simpele wijze van bestellen, betalen en afhandelen van wat je hebt gekocht.
Bezorging tevens binnen de afgesproken tijd