DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

gerda 03-06-2022

de shop is overzichtelijk en snel bezorgd . product is ook netjes verpakt . zal zeker weer waar nodig is weer bestellen

Ina 02-06-2022

Groots in zijn assortiment, goede communicatie wat je hebt besteld en wanneer het geleverd wordt. Artikelen zijn zorgvuldig verpakt. Nooit geen problemen gehad met levering van producten.

Jacqueline 02-06-2022

Bestel al jaren bij de online drogist .
Producten, levering en service alles perfect in orde!!
Ik ben een 100% tevreden klant !!

Verdonschot 01-06-2022

Snelle service zonder mitsen en maren tegen de beste allin prijs. Al vanaf 20 euro verzendkosten vrij. Daarom valt onze keuze op DeOnlineDrogist.nl

Rene, Delft 31-05-2022

Ik geef een 1 omdat ik
1. ongevraagd een mail krijg over "Evaluatie van uw bestelling bij de deonlinedrogist.nl"
2. de unsubscribe / uitschrijven link mis in de mail.
Hoe kom ik ooit van de "Evaluatie van uw bestelling bij de deonlinedrogist.nl" af?
Het staat niet in de mail, daarom een 1.
Officiele reactie van De Online Drogist 22-06-2022

Beste Rene

heel erg bedankt dat u, ondanks uw ergernis over de uitnodiging, toch een review heeft willen plaatsen. In uw account kunt u zich eenvoudig afmelden voor onze servicemails, dan zult u dergelijke uitnodigingen niet meer ontvangen van ons. Uiteraard kunnen wij u ook van onze mailinglijst halen. Als u onze klantenservice uw mailadres even doorgeeft, zullen zij deze voor u van de mailinglijst verwijderen.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Josephine 31-05-2022

Ik bestel al járen bij de Onlinedrogist. Met grote tevredenheid! Alles wordt altijd zorgvuldig verpakt, en zit in een stevige doos. Ze zijn duidelijk over de levertijd.

Jori 31-05-2022

Snelle levering tegen normale (gunstige) prijs. Ook doordat er geen verzendkosten in rekening werden gebracht maakte de keus makkelijker.

G.C. 31-05-2022

Erg blij met deze webshop. Ruim assortiment en fijne kortingsacties. Ook de snelle nette verzending heel fijn !
Het bestel,betaal en verzendproces (updates) prima in orde. Netjes! Verschillende betaalopties waaronder afterpay wat ook goed werkt. Al meerdere malen besteld tot grote tevredenheid. Ook via afterpay betaald maar de andere betaalmethoden zijn ook helemaal prima natuurlijk. Je krijgt snel antwoord m.b.t. emailcontact. Enige wat jammer is dat niet bij alle producten de beschrijving wordt vermeld. En met name de ingrediëntenlijst die ontbreekt. Bij andere artikelen juist wel weer uitgebreid. Goed, voor de rest superfijne webshop! En zeker een aanrader.

PeterJ 30-05-2022

Scherpe prijs, kwaliteitsprodukten en supersnelle levering. Wat wil je nog meer

jan 30-05-2022

De winkel is goed maar de verzending zit al een week vast in de pakket brieven bus, PostNL gebeld, moeilijk, moeilijk.
Slechte service van PostNL. Na een week nog geen reactie van PostNL.

manu 30-05-2022

Winkel gevonden via Google, tevreden, snel en correct levering,....
Lekkere Twinings thee...500 gr.

M.van Wingaarden 30-05-2022

Superhandig dat ik een herinnering krijg dat mijn artikel, prebiotica bijna op zou zijn.
Mooi op tijd om nieuwe te bestellen en dat het snel geleverd wordt. Vond de verpakking wel groot .
Dat is in mijn ogen papierverspiling.

De online drogist 30-05-2022

Overzichtelijke website en groot assortiment. Snel geleverd. Gewoon goed dus.

Albert 28-05-2022

Kwaliteits producten tegen scherpen prijzen. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace

geintresseerden 27-05-2022

vriendelijke kennismaking en correcte levering goede kwaliteid en prijsverhouding.

Els 26-05-2022

Snel en correcte afhandeling van m'n bestelling.
Eind van de middag besteld , morgenochtend keurig bezorgd.

Drientje 25-05-2022

Altijd snel geleverd. Keurig verpakt.
Enorm groot assortiment.
Heel veel goede producten zoals bio en eco.

Riky Kranz 24-05-2022

De website is duidelijk. De prijs van de artikelen zijn verhoudingsgewijs een stuk goedkoper dan in de winkel. Keurig netjes verpakt en de levering van de firma was de volgende dag, maar PostNL liet het weer een keer afweten. Daardoor kwam het pakket later. Is niet de eerste keer bij PostNL.

inez 23-05-2022

Goede site, goede prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende service, zeer snelle levering

Jacques Steen, van der 22-05-2022

Prima onlinewinkel en snel geleverd! Prijs was ok. Ik bestel hier al jaren!

Jeanne 22-05-2022

Overzichtelijk website. Veel aanbiedingen. Zijn altijd de goedkoopste. Een grote assortiment. En snel bezorgd.

cisca 21-05-2022

Echt een goede shop en snelle service, in een woord geweldig, betrouwbaar en per telefoon de service ook super.

Tiny 20-05-2022

alles zoals besteld, prima op tijd geleverd en niet teveel bepakking. lekker makkelijk.

Siggi 20-05-2022

Regelmatig bestel ik artikelen bij de Online Drogist. De levering is steeds supersnel en de artikelen komen overeen met mijn verwachtingen. Het assortiment is zo groot dat ik niet hoef uit te wijken naar een tweede leverancier.

Cynthia 19-05-2022

Ik heb nu twee keer bij de onlinedrogist.nl besteld en beide keren kwam het product de volgende dag in goede staat en zonder fouten aan. Verder vind ik het fijn dat de onlinedrogist zo’n breed assortiment heeft tegen de juiste prijs.