DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Peter 26-01-2023

Een zeer duidelijke website met aantrekkelijke prijzen en een groot assortiment,
de bestelling was goed verpakt met een zeer snelle levering.

K.H. Tebbenhof 26-01-2023

Al eerder een bestelling geplaatst. Leuke aanbiedingen en een snelle levering.
Zal vaker een bestelling plaatsen.

Ellen 26-01-2023

De online drogist heeft een zeer groot assortiment, bestellen op de website gaat makkelijk en snel. Ook de levering is zeer snel en wordt met zorg ingepakt en verstuurd.

henny2012 26-01-2023

breed assortiment, simpel bestelling plaatsen, goed geprijsd en snelle levering

H 26-01-2023

Duidelijke gebruiks vriendelijke site. Goed assortiment.
Snelle levering, keurig verpakt.
Een aanrader!

Maas 25-01-2023

Uitstekend. Nooit problemen bij de bestelling. De levering is perfect en is goed te volgen.

Raymond Corbeau 24-01-2023

Snelle levering naar Spanje. Inpakken van zending is zeer slecht, alle potjes etc. zijn los in doos gedaan.
Het was dus een rammeldoos.

Schipperheijn Thomassen 24-01-2023

breed assortiment, snelle verwerking en snelle levering, levering sneller dan het geluid

Adrie 24-01-2023

Een duidelijke website - artikelen goed te vinden prijs-kwaliteit verhouding is goed groot assortiment waardoor je altijd slaagt.
De beloofde tijd van leveren is altijd juist.
Inmiddels ben ik sinds jaren een tevreden klant bij de online drogist.nl

PeetHuug 23-01-2023

Het benodigde was op voorraad en is keurig op tijd geleverd. De online drogist doet wat het beloofd.

Angelie 23-01-2023

Mooie aanbiedingen, waardoor prijs in vergelijking met andere lager uitvalt. Snelle bezorging.

Trudie Jansen 21-01-2023

De online drogist doet wat het beloofd,voor een bepaalde tijd besteld,de volgende dag in huis,en de bestelling is zeer correct verpakt,en de prijzen passen in mijn budget,klein inkomen.

Marja 21-01-2023

Groot assortiment, waaronder veel biologische/duurzame (Mag nog iets meer:)) producten tegen 'n goede prijs.
Snelle levering .

Willeke 20-01-2023

Snel en mooie prijzen. Groot assortiment en zelfs mijn favoriete thee!
D.O.D. is een van mijn favorieten

Naamloos 20-01-2023

Prima geregeld zowel op website al de kwaliteit en de levering Totaal geen op of aanmerkingen

Renée 19-01-2023

De levering was prima. Jammer vind ik dat de hoeveelheid verpakkingsmateriaal ietwat overdreven was voor dat ene potje wat ik wil uitproberen. Prijs is zeer redelijk te noemen.

karin 19-01-2023

Goede levering. Goed ingepakt.
De prijzen zijn echt een stuk lager dan bij bijv Kruidvat of Etos.
Veel keuze in producten!

Eva 19-01-2023

Snelle en goede levering, goede prijs. Een keer had ik iets verkeerds besteld en dat werd snel en netjes afgehandeld

jh v d vlis 18-01-2023

goed en correct uitgevoerd bestelling;
de verzending is op de juiste tijd aangeleverd.

margareth 18-01-2023

goede kwaliteit,goede service,snelle levering, keurig verpakt en ik geef de website ook aan velen door

Ans 18-01-2023

Helaas slechte ervaring met Drogist.nl. Dacht wat goedkoren mij louis Widmer producten aanvullen met de reinigingsmelk. Helaas de tonic gekregen die ik al had. Gemaild waarop ze vroegen om de bestel bon, gestuurd, daarop de vraag een foto van de verpakking, deze ook weer gestuurd. Derde mail terug foto van barcode onderop het doosje. Na deze gestuurd te hebben geen contact meer gekregen. Wat ga ik nu doen? Heb geen zin meer in dat gedoe en ga het flesje als reserve weg zetten. Koop ergens anders de reinigingsmelk wel. Dus niet meer mailen Drogist .nl. Ben dr klaar mee, teveel gedoe.
Officiele reactie van De Online Drogist 19-01-2023

Beste Ans,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Helaas heeft u het nu over een bestelling bij drogist.nl en niet over een bestelling bij ons, deonlinedrogist.nl. Dit zijn twee verschillende websites. Vervelend om te horen dat uw klacht niet is opgepakt zoals zou moeten, maar we kunnen u hier niet bij helpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
De Online Drogist

jedij 17-01-2023

zeer uitgebreide voorraad en keuze; prijzen zijn "normaal"; verzending altijd zeer snel en goed verpakt; prima service.

RUUD 17-01-2023

Goede prijzen
Snelle levering.
Met goederen die nog moeten komen, wordt je goed op de hoogte gehouden.

Nelleke 17-01-2023

DeOnlinedrogist.nl is voor mij en goede betrouwbare website. Ze hebben een groot uiteenlopend assortiment, rekenen een goede prijs, leveren snel en zelfs al bij een kleine bestelling betaal je geen verzendkosten.

Elhar 16-01-2023

Al eerder iets besteld en ook ditmaal ging alles van een leien dakje.
Bestellen/betalen en de verzendtijd ging allemaal hartstikke goed.
Product is bij mij bekend en is helemaal prima