DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Ws 06-01-2023

Prettige winkel met veel producten en declevering is snel en netjes. Vaak ook aanbiedingen.

Jessica#123 06-01-2023

Bepaalde voedingssupplementen bestel ik het liefst bij DeOnlineDrogist. Vlotte levering, keurig verpakt. Je krijgt echt waar voor je geld.

Doris 05-01-2023

Inmiddels bestel ik al jaren bij deOnlinedrogist. Zij hebben een fijne website, groot assortiment en aantrekkelijke prijzen. Tevens verkopen zij glutenvrije producten. Zelden is er iets niet op voorraad. Daarnaast kan je rekenen op een correcte en snelle levering van je bestelling. Groot compliment voor de inzet en de klantgerichte medewerking van alle medewerk(st)ers.

TamaW 05-01-2023

wederom de juiste goederen gekregen en keurig op tijd geleverd. Wel jammer dat er tegenwoordig zulke grote dozen voor gebruikt worden, die bovendien niet makkelijk te openen zijn met artroseklachten...

Online drogist 04-01-2023

deze shop heeft de producten die ik vaak moeilijk kan vinden bij een drogist of apotheek (van Roche Posay)
levering was heel vlot, prima service

Martin Verkerk 01-01-2023

Correcte levering met zorg verpakt en op tijd geleverd, begeleid door mailberichten die het verloop van de bestelling melden!
Wij bestelden vanuit Portugal een aantal artikelen die binnen een week keurig bezorgd werden en zonder verpakkingsschade!

Willy 01-01-2023

Het heeft een uit gebreid assortiment, snelle levering. Zeer deskundige klantenservice. Zeer tevreden.

F. Van Terwisga 01-01-2023

Duidelijke productomschrijvingen en een snelle correcte afhandeling van de bestelling.

DeOnlineDrogist.nl 31-12-2022

Snel en goed geholpen en bestelling ontvangen.
Niet duur en dus betaalbaar.

Wiel 31-12-2022

Is en blijft een goede drogist, tenminste voor mij ,iedereen moet zelf oordelen.

Bernard 30-12-2022

gebruiksvriendelijke webwinkel, goed toegankelijk, ruim assortiment , natuurlijke producten/middelen,
door natuurarts geadviseerd.

Oeps 29-12-2022

Alles gaat altijd supersnel ook de bezorging, en gelukkig in kleine doosjes…..scheelt n hoop verpakkingsmateriaal

Cor 29-12-2022

wij zijn zeer tevreden over de online drogist. prima prijs-kwaliteit verhouding, degelijke verpakking, tijdige bezorging. Ik kan iedereen deze drogist aanbevelen

Mqrie-Josée 28-12-2022

steeds duidelijke afspraken, stipte leveringen en prima producten
onze beste leverancier met stip sinds vele jaren

Tineke Kerssens 28-12-2022

Altijd alles prima in orde en meestal alle producten leverbaar en de volgende dag in huis.

Schoonmaakmiddel 28-12-2022

Vlotte levering, bovendien vanaf € 20,00 geen verzendkosten en prijs van artikel ook acceptabel.

Torfsje 28-12-2022

Uitgebreid assortiment, hier vind ik specifieke zaken die anders moeilijk te vinden zijn. Prijzen liggen goed.

Straycat van Dalen 27-12-2022

Ik heb deze bestel site vanaf de eerste bestelling als een betrouwbare site ervaren. De betaling wordt netjes afgehandeld. En de bezorging is ook altijd op de afgesproken tijd, waarvan je op de hoogte wordt gesteld via een email bericht. Ik ben dan ook zeer positief en tevreden.

Ingrid Huybrechts 27-12-2022

Ben ZEER TEVREDEN. zeer goede producten aan een heel goede prijs, supersnelle leveringen, veilige betaling. een echte aanrader ! alles TOP !!!

Anneke 26-12-2022

Snelheid van bezorgen en deskundigheid van personeel bij telefonisch contact.

WPvM 26-12-2022

Wij zijn héél tevreden v.w.b. aankopen bij 'De Online Drogist' ! Zij hebben regelmatig goede aanbiedingen. ! Ene dag bestellen en volgende dag wordt het netjes aan huis bezorgd met 'Track en Trace" !!

Willem 25-12-2022

De Online Drogist verzorgt zijn bestellingen snel en netjes op tijd. En alles keurig verpakt. Heb nog nooit een zending te laat ontvangen .Top zo doorgaan.

Ja zou ik zeker aanbevelen aan iedereen 24-12-2022

Online drogist is heel snel, alles op voorraad en hele snelle levering.
Daarbij zeer gunstig in prijs

Ja zou ik zeker aanbevelen aan iedereen 24-12-2022

Online drogist is heel snel, alles op voorraad en hele snelle levering.
Daarbij zeer gunstig in prijs

Etienne Van Malderen 23-12-2022

Logistiek loopt, dunkt mij, alles op wieltjes. Verzorgde en snelle bediening, producten hebben steeds een lange houdbaarheidsdatum wat ik belangrijk vind,
Interessante prijsvorming