DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Sky 20-02-2023

Al lange tijd klant bij dit bedrijf en altijd tot grote tevredenheid over service en aankopen.

Haantje 18-02-2023

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Keurige en snelle levering. Heel blij mee. Ook het assortiment is royaal.

Brink 17-02-2023

De website is duidelijk en de produkten hebben een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Guus Bergé 17-02-2023

prima shop , snelle levering , goede prijzen . groot assortiment, precies wat ik nodig heb

J. van der Zanden 17-02-2023

Gemakkelijk bestellen, meestal de volgende dag in huis.
Fijne website zeer gebruiksvriendelijk en lagere prijzen dan drogist.

Dianne 17-02-2023

Betaalbare prijs , snelle levering en betrouwbaar.
Goede duidelijke site, makkelijk te vinden.

Trees 16-02-2023

Snelle en accurate levering. Als de levering langer gaat duren dan gepland, dan wordt dit medegedeeld met evt excuses.

Lieneke van Haaren 16-02-2023

uitstekende site, correcte en snelle afhandeling. Prima. Doet wat ze beloven.

Top bedrijf 16-02-2023

Altijd snelle levering en duidelijke website en berichten. Bij een door DOD geleverde grote zeeppot werkte de handpomp niet. Zonder gedoe kreeg ik razendsnel bericht en een nieuwe pot met werkende handpomp Top bedrijf.

Joke van Graas 16-02-2023

Snel en op tijd bezorgd, goede producten. Qua prijs echt betaalbaar en groot assortiment. Bestel al een aantal jaren bij deze winkel. Laat het wél altijd bij een bezorgpunt brengen zodat de bezorgdienst niet aan een dichte deur komt en vlot z'n werk kan doen.
Mocht dat een keer gebeuren dan is de bezorger zeer vriendelijk en netjes.

Margreet 15-02-2023

Accurate en snelle levering. Enorm pluspunt: de weergave van de voorraad. Als je 10 stuks bestelt, kun je vooraf zien if dat meteen geleverd kan worden.

H.Meijer 15-02-2023

Ik ben ontzettend tevreden over de shop. Prima levering,altijd op de afgesproken tijd en plaats. Bestelling altijd oké. Ik beveel zeker de onlinedrogist aan.

Rein 14-02-2023

Gewoon een prima online drogist, een echte aanrader groot assortiment makkelijk kiezen, en betalen. Snelle levering.

Sandra 13-02-2023

Ruim assortiment, duidelijke site, goede prijs-kwaliteit, snelle levering. Kortom, ik ben zeer tevreden

marion 13-02-2023

snelle afhandeling van de vraag en keurig afgeleverd.
alleen een tip: je krijgt een korting van 10% op de volgende bestelling, maar je moet goed zoeken om die terug te vinden, mij de eerste keer niet gelukt. Jammer.

Onno 13-02-2023

Mooie producten voor een juiste prijs. Levering zeer snel en zelfs op zondag wordt de order afgehandeld.

José 11-02-2023

Ik ben heel erg tevreden met de OmlineDrogist. Super producten. Snelle levering. Geen problemen.

De Leeuw 11-02-2023

Deze shop is geweldig, altijd goede levering, ben al zeker 10 jaar klant. Het is zo fijn dat de bestelling de volgende dag geleverd wordt. Alles correct.

Jaap 10-02-2023

Makkelijk besteld en een snelle verzending, product doet wat ik er van verwachtte.

ja zeker 10-02-2023

Deze online drogist is goedkoper dan andere winkels, en heel snel geleverd prima zo

Anna 08-02-2023

De wbsite is overzichtelijk en de producten zijn eenvoudig te vinden. De bestelde artikelen worden snel geleverd met een duidelijke bon

Een betrouwbaar bedrijf, kwaliteits producten tegen een prima prijs, ze worden goed ingepakt en snel geleverd met een overzichtelijke bon.

Henny 06-02-2023

Grote sortering, lage prijzen. Snelle levering, betrouwbaar! Al vaker hier besteld en dat ga ik zeker nog meer doen!

Fijne drogist 06-02-2023

Fijne producten
Snelle levering
Goeie informative site van deonlinedrogist
Zo blij met de prijs ook, vandaar hier geshoped

Privé 06-02-2023

Top drogist,zeer uitgebreide keuze, verrassend snelle levering.
Ben zeer tevreden over de service en info mogelijkheden.
J.F.

Anneke Burger 06-02-2023

Ik ben goed geholpen toen het betalen niet lukte en heb alles keurig ontvangen Ik vond het alleen vervelend dat ik de bezorgtijd op de dagen niet kon veranderen . Het was elke dag midden op de dag