DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is berekend op basis van 670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sonja van Houten 23-09-2020

Duidelijk te zien of de artikelen op voorraad zijn.
Snelle levering en vaak goedkoper als ergens anders

LG 22-09-2020

De webshop heeft zeer veel keuze, en de belofte van levering volgende dag maken ze helemaal waar!

Ugur 22-09-2020

Één van de redenen dat ik voor deze shop heb gekozen is omdat ik alles de volgende dag is bezorgd. Ik ben super tevreden!

Dik van Soest 22-09-2020

Vriendelijk, tweede bestelling en goede afwerking van de bestelling ook naar Duitsland München Top

C.Deen 21-09-2020

Men levert niet altijd af wat besteld is, b.v. gel in plaats van olie en bij visolie ontbrak EPA en DHA wat besteld was.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-09-2020

Beste C.Deen

heel erg bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij echter geen bestelling van u terugvinden. Zou u het bestelnummer van uw bestelling aan ons kunnen doorgeven? Dan kunnen wij uitzoeken wat er mis is gegaan en u uiteraard een passen oplossing bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Mieke Blom 21-09-2020

Accurate reactie op bestelling op zondag. Snelle aflevering, tevens bericht wanneer bestelling wordt bezorgd.

Liana 20-09-2020

Duidelijke site, snelle levering. Bij vragen wordt er snel gereageerd via de mail. Telkens weer tevreden.

Kwestan 19-09-2020

Veel keuze in assortiment tegen voordelige prijzen. Prima website, gebruikersvriendelijk, Aanrader!

Erica 17-09-2020

Het gaat vrij goed met de bestellingen die ik doe . En vandaag besteld morgen in huis klopt helemaal . Zeer tevreden . Ik zelf woon in spanje ,en wat ik bestel komt bij onze dochter

Petra 17-09-2020

Duidelijk, snelle levering, netjes verpakt.................................

Jan 15-09-2020

Snelle levering en alles zat in de doos. Kortom een prima webwinkel met goede service.

hans 14-09-2020

shop met zeer veel artikelen, niet moeilijk om te zoeken, zeer snelle levering, ik kom hier al jaren, en dat wil wel wat zeggen in deze tijd.

Petra 14-09-2020

Het is allemaal goed op de site te vinden vaak goedkoper dan in de winkel en snel in huis

a.schroeder 12-09-2020

overzichtelijk en duidelijk , makkelijk zoeken en bestellen. Goede merkproducten en snelle bezorging, kortom super blij mee

Rita de Kock 12-09-2020

Altijd correcte en nette levering !!
Scheelt in prijs met de lokale winkel ,
echt een aanrader

Ingrid 11-09-2020

Prettige, overzichtelijke site.
Keurige levering. Bestel hier nu al een aantal jaar en ben dik tevreden.

Marianne 11-09-2020

Ben zeer tevreden over het product het helpt mij uitstekend tegen mijn zeer droge en gevoelige huid,(eczeem) , deze online winkel heeft een grote assortiment ,en een goede services ,vooral een snelle levering super, ga zo door!!

Willy 11-09-2020

De bezorging was super snel .dat is voor mij belangrijk .
En met post.nl gelukkig
Die andere bezorgdiensten vind ik helemaal niks
Dus bij jullie super!!!!

Conny 10-09-2020

Veilige site, snelle bezorging, bekende merken wat afgesproken is wordt netjes bezorgd aan huis.

Marti 10-09-2020

Bestelling is snel geleverd en de artikelen waren netjes ingepakt. Het voldoet helemaal aan de verwachting.

Leon 10-09-2020

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Goede producten met lange houdbaarheid. Snel geleverd, op mijn verzoek op afhaalpunt.

Julia 10-09-2020

Was toeval. Ik zocht een product en kwam hier terecht. Snelle afhandeling, je wordt steeds op de hoogte gehouden van hoever het bestel/bezorgproces is gevorderd. Alles prima voor elkaar.

Anita Meijerink 10-09-2020

Snelle levering en goede service . Goede uitleg op de site. Zeker aan te bevelen

Paula 08-09-2020

Ben erg tevreden, snelle levering. En ook nog een kleine mini erbij Top Ga er wel weer wat bestellen. Ben positief

Lia van Goeije 08-09-2020

Prima duidelijke site, prijzen zeer aantrekkelijk en levering vlot en keurig. Ik ben heel erg tevreden.

Guy Eigeman 07-09-2020

Mijn bestelling tot levering heeft aan alle verwachtingen voldaan. Ik kan een ieder aanbevelen vanuit Spanje (Costa Blanca) bestellingen te plaatsen bij de Online Drogist. Doorslaggevend: snelle levering.

Christina 07-09-2020

Alles klopt bij deze drogist: de service, de bestelling, de kwaliteit en de prijs.

J.M. van Oijen 07-09-2020

Duidelijke site, groot assortiment, snelle levering en concurrerende prijzen

Keub Latjes 07-09-2020

Deze webwinkel heeft een mooi uitgebreid assortiment. De leveringen zijn correct en op tijd. De gehanteerde prijzen zijn beslist geen belemmering om de relatie met dit bedrijf voort te zetten.

Ellen 07-09-2020

Alles netjes op tijd geleverd en tegen een zeer aantrekkelijke prijs !!
Gezicht verzorging producten besteld van Earth Line

Asnetrefide 06-09-2020

Ik ben in coronatijd , en af en toe daarvoor ook al, veel gebruik gaan maken van deze online drogist. Makkelijk om artikelen op de pagina's te vinden. Men is ook duidelijk vwb de voorraad-aantallen en indien nietvoorradig kan je aangeven om een email te ontvangen om je up to date te houden indien het artikel weer voorradig is. Van bestellen tot afleveren verloopt altijd snel en vlekkeloos. Er wordt gebruik gemaakt van track en tracé. Ook kan je achteraf betalen. Ik ben zeer tevreden over de diensten van de online drogist. Heb op geen enkel punt kritiek te melden tot nu toe, het is een efficiënt werkende online webshop voor klant en bedrijf!. Heb zelf wel andere ervaring gehad met webshops, die zouden van deze werkwijze echt wat kunnen opsteken.

Frederik 02-09-2020

Ruime keuze van veel artikelen,en snel geleverd. Ook de toelichtingen bij het artikel zijn zeer duidelijk.

Bernhard janssen 02-09-2020

Betrouwbaar,snel geleverd,duidelijke invormatie,en klant vriendelijk.ga zo door.

Janny 01-09-2020

Snelle levering en scherpe prijzen ,altijd veel voorraad
Een ruimtes assortiment

Antonia 01-09-2020

Nooit problemen. Altijd een snelle, nette en duidelijke afhandeling. Mocht de bestelling iets later zijn krijg je een kortingscode. Wat een service!

H.Feller 01-09-2020

ik ben zeer tevreden met deze shop . ik heb geregeld deze vitamine nodig omdat ik wegens mijn
ernstige allergie [al jaren geen groente en fruit mag eten en deze vitamine houden mij gezond .
ik ben wel 94 jaar en heb natuurlijk wel andere kwaaltjes ,maar die hebben er niets mee te maken.
dus ik mag wel zeggen dat ik er erg tevreden mee ben .

Clementine 01-09-2020

Zeer tevreden over uitgebreide assortiment, goede communicatie, snelle levering. Bij de laatste levering trad er door een storing bij Post.Nl enige vertraging op, maar DOD maakte daarvoor onmiddellijk excuses en ik krijg bij mijn volgende bestelling bovendien 10% korting, terwijl de vertraging niet eens hun schuld was. Dat noem ik uitstekende service!

AARTSEN 31-08-2020

Prima service, keurig op tijd geleverd voor de juiste prijs, kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Gerda 31-08-2020

Makkelijke website met snelle levering. De bestelling is zorgvuldig ingepakt

Accorama 31-08-2020

Uitstekende communicatie.
Snelle levering en goede verpakking.
Prima prijs voordelen. Goede voorlichting van de produkten . Eenvoudige betaal mogelijkheden.
Aanrader.

C.Kranenburg 31-08-2020

Zeer correct afgeleverd, binnen de aangegeven tijd van 2 dagen.
de bestelling zoals aangegeven prima, mankeerde niks aan.

Lieke Mooij 30-08-2020

Snelle bezorging maar te gek om twee verpakkingen interdental borsteltjes niet in een enveloppe maar in een grote doos te versturen! Kon dus niet door brievenbus en zeer milieu-onvriendelijk.

Jolanda 29-08-2020

Leuke aanbiedingen, gratis verzenden vanaf 20 euro is ook prettig. Snelle levering.

Henricus Gerardus Rutten 29-08-2020

Door de Professionele uitleg van het door ons uit gekozen product, waar niet alleen de voordelen maar ook de eventuele bijwerkingen zeer goed kenbaar gemaakt zijn in begrijpbare termen, heeft ons laten beslissen dit product te bestellen !
Tevens de snelle afhandeling van de bestelling was een van de redenen van tevredenheid.

Stephan 28-08-2020

Snelle levering van De online drogist.nl en betaling ging ook vlot en zeer snel.

Vlinder 7 28-08-2020

Het voldeed aan de verwachting en best wel snel bezorgd!,en de prijzen is ook aantrekkelijk!

Ellen 28-08-2020

Een online drogist met super snelle levering en een goed en netjes afgeleverd pakketje, zeker een aanrader,en ondanks breed assortiment, vele dingen verkrijgbaar, top service, dank je 😊 voor de top kwaliteiten!!

Jeanne 27-08-2020

Deze shop is een van mijn favoriete websites !
Goede en vriendelijke klantenservice - Goede merken - Snelle levering - Laag bedrag voor gratis levering.
Ik koop zoveel mogelijk bij -De Online Drogist_ !

Joke 27-08-2020

Snelle levering ! Goed verpakt!👍Prijs ook prima👏👌👌ga een volgende keer zeker weer bij hun bestellen🙏🏻

Leo H 26-08-2020

Al diverse keren besteld,levert zeer snel en de prijzen zijn over het algemeen ok,het is maar net wat je zoekt,wat mij betreft een aanrader