DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is berekend op basis van 518 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud 20-01-2021

Duidelijke site. Besteld en binnen 2 dagen thuisbezorgd. Netjes verpakt. Kortom een aanrader. Bovendien hoe betaalbaar.

Tess55 19-01-2021

Duidelijk. Zeer goed geprijsd. Een snelle en vakkundige levering. Top.
Daarom kom ik uiteindelijk altijd bij DeOnlineDrogist.nl uit.

Zoetermeerder 19-01-2021

Zegt wat zij beloven en doet ook nog wat zij beloven! Bestellen, betalen en supersnel geleverd. Een aanrader!

Maya 18-01-2021

Overzichtelijk en betrouwbaar over de producten.
Goede service van het bedrijf.

Arthur Belgie 18-01-2021

Wij zijn enorm blij met de Online Drogist, want, juist in deze drukke tijd, lukt het ze om een bestelling op Zondag, af te leveren op Maandag morgen!!! En dat , naar Belgie, al vele maanden!!! Bravo.

dirk 15-01-2021

heldere site waarin het snel zoeken is. Eenvoudig stappenplan om van zoeken naar plaatsen bestelling over te gaan

Carla 14-01-2021

Duidelijke webshop, goede aanbiedingen en snelle levering. Bestel regelmatig bij de Online Drogist en tot nu toe iedere keer zeer tevreden.

Lydie 08-01-2021

Goeie prijzen, correcte en snelle levering, zeer tevreden over de gang van zaken!

w 08-01-2021

Snel en makkelijk. Deze bestelling gedaan met kortingscode FNV. Zeer veel keuze.

Trees 08-01-2021

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Prijs betaalbaar. Product was goed ingepakt en niet beschadigd. Het werd snel bezorgd. Ik ben tevreden.

online drogist 07-01-2021

ik vind in deze winkel heel veel keuzes.\je besteld en het is snel geleverd.
Prima verpakt en zeker goede service . heb dit al kenbaar gemaakt aan vrienden.
Een aanrader dus.

Ja zeker 07-01-2021

Snelle levering, keurig en verzorgd verpakt. Fijne Online drogist dik tevreden. 👍👍

Mjg 07-01-2021

Snelle afhandeling , en Binnen 12 uur ontvangen ! Super blij mee. Goede ervaringen van hun.

cor 07-01-2021

Helder en duidelijke site , goede prijzen en een snelle levering van de producten

Ria Veerman 07-01-2021

Altijd snel en netjes de juiste dingen in huis. Website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Theodora 07-01-2021

Veel producten kunnen worden geleverd,dus royaal assortiment.
Goede aanbiedingen,veel reclames. De levering was in goede staat en snel.
Mails over verzending en aankomst prima.

EstherV 06-01-2021

Duidelijke website, ruim assortiment, goed geprijsd en snelle en keurige levering. Zelfs in coronatijd.

Pieternel 05-01-2021

Duidelijke site en groot assortiment. Vooral voor de homeopathische geneesmiddelen is dit bedrijf een aanrader.
De levering is snel. Normaal gesproken de volgende dag. Als dit niet lukt wordt dit al bij de bestelling medegedeeld. Gratis levering al vanaf 20€.

d hout 31-12-2020

goedkoop en snelle bezorging ondanks corona besmetting en vriendelijk persomeel

D.e. 31-12-2020

Vlotte afwerking van het bestelde product en snelle bezorging, zeker in deze hectische tijd.

Hewin 31-12-2020

Veilig thuis voor een schappelijke prijs de nodige medische aanvullingen kopen.
Grote sortering

Mad 30-12-2020

De omschrijving van het artikel is duidelijk.
Snel in huis....netjes verpakt....geen abnormaal veel verpakkkngs matriaal

Joyce 29-12-2020

Een fijne shop, met een ruim assortiment. Ook de prijzen zijn zeer voordelig, en de levering is meestal de volgende dag. Shop er elke maand!

J 29-12-2020

Goede website, perfecte levering (al jaren), snel. Gewoon alles wat je graag wil van een webwinkel. Aanrader!

John Muller 29-12-2020

Duidelijke site met veel keuze in artikelen. Voor veel aandoeningen een oplossing.

gini 28-12-2020

supersnelle levering, groot assortiment, doen wat ze beloven, zeker een aanrader voor anderen

Anna 24-12-2020

De winkel is duidelijk in het aangeven van zijn producten en zorgt voor een goede verpakking met uitstekende afwikkeling van het bestelde artikel en dan de prijs super geen cent te veel

T. 22-12-2020

Het is makkelijk om via online drogist te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de levering is zeer snel.

Rennie 22-12-2020

Zeer snelle levering van de bestelde shampo bij de Online Drogist.
Gunstige prijs en gratis bezorg-
kosten

Dorothea 21-12-2020

Snelle levering, zeer scherpe prijzen ruime keuze en ook in geval van een klacht een heel goede afhandeling.
Fijne webshop met duidelijke site.

Nienke 21-12-2020

Ik heb hier vaker besteld. Omdat ik goede ervaringen met deze shop heb heb ik hier weer een bestelling geplaatst.
Het is makkelijk een bestellen te plaatsen.
De levering is snel.
Kortom ik ben zeer tevreden.

J. MacGillavry 20-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke side. Bestel vaker hier goede en snelle service. Ga zo door.

Jessica 17-12-2020

Nette service.
Groot assortiment, goeie prijzen en super snelle verzending

Meerveld 17-12-2020

Uitgebreide assortiment goed overzichtelijk prettige website, goede levering en lekker snel

Martin Kleintunte 16-12-2020

Heldere website met duidelijke keuzes. Snel op tijd uitgeleverd in goede verpakking ...prima

Doris 16-12-2020

Ik heb de Onlinedrogist, inmiddels al enkele jaren geleden gekozen, omdat zij een groot assortiment hebben met goede prijzen. Daarnaast is het een makkelijke site om te bestellen. De service is geweldig alsook de verpakking van de bestelling en de snelle levering.

Pim 15-12-2020

Snelle service. Goede bereikbaarheid. Ruim assortiment en concurrende prijzen.

M.G. 15-12-2020

Prima winkel vaak op tijd geleverd ondanks de december drukte.
Als het niet lukt met de levering altijd keurig bericht wanneer het dan wel geleverd kan worden.

Karin 15-12-2020

Erg prettig om hier te "winkelen" sowieso in deze tijd van lockdown en anderhalve meter samenleving!
Maar ook als dit niet zo zou zijn, een prima drogist.
Fijn om rustig te zoeken, lezen en kiezen wat ik wil.
Daarna bijna altijd een enorm snelle levering!
Kortom voor mij een zeer prettige winkel!!

Anna 15-12-2020

Deze drogist had een voor mij gunstige aanbieding.Daar heb ik gebruik van gemaakt.Keurig verpakt en snelle levering aan de voordeur.

Thea 15-12-2020

Makkelijke bestelwijze, snelle en keurige levering.
We bestellen hier zeker nog eens.

Charley 14-12-2020

De onlineDrogist is een prettige winkel met prijzen die gelijk of zelfs goedkoper zijn dan in een gewone winkel. Nu ik bij de Eko plaza te Alkmaar altijd ver moet slepen met mijn boodschappen, biedt deze drogist een prima alternatief. En als eens een keer iets niet goed is, wordt er snel naar een oplossing gezocht en gevonden!
Kortom een echte aanrader met een enorm assortiment.

Liz 14-12-2020

Alles was prima in orde! Geen minpunten! Mijn bestelling was snel geleverd, op tijd! De artikelen die ik besteld heb bij de online drogist zijn goed en stevig ingepakt. Verder is het zeer duidelijk waar je terecht kunt met eventuele vragen en/of opmerkingen. Dus ik ben zeer tevreden! 10 punten zeker verdiend!

jilderda 14-12-2020

uitstekend assortiment van bekende merken. duidelijke pagina's en vlot bezorgt aan huis.

Gert Jonker 14-12-2020

Ptima winkel,zijn vrijwel altijd het goedkoopst voor de spullen die ik zoek(luiers,vitamines Davitamon) en de leveringstijd is tot nu toe altijd nagekomen.Dus echt vandaag besteld is morgen geleverd. Prima website voor mij!

Conny 14-12-2020

Al 2 x besteld, snelle verzending, via mail op de hoogte worden gehouden van de levering, al bij €20 gratis verzending...kortom ...SUPER tevreden en zeker nog meer bestellingen in de toekomst!

bestelling online drogist 12-12-2020

scherpe prijzen snelle levering goede telefonische bereikbaarheid uitgebreid assortiment klantvriendelijk

Harold 11-12-2020

Uitstekende online-winkel in diverse opzichten: Website, Aanbiedingen en Service. Inderdaad, allemaal met een hoofdletter want heel goed.En last but not least: Gratis verzending vanaf besteding van 20 euro. Wat wil je nog meer.

Catharina 11-12-2020

Ben al enkele jaren klant van Online Drogist. En zeer tevreden. De site is goed en wat je kiest is meestal voorradig. Zo niet zorgen zij er voor dat het snel geleverd word.. Ik ben klant en blijf klant..

Monique 11-12-2020

goede site makkelijk te bestellen en zeer snelle bezorging. en ook het aantal was goed, een goede voorraad