DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Top leveancier! 06-02-2023

Zeer snelle levering. Uitgebreide website met duidelijke beschrijving van de Zeer groot assortiment

J van Duijn 05-02-2023

Betrouwbaar, de bestelling is altijd netjes ingepakt en snel geleverd goede prijs en kwaliteit verhouding

Berne1962 03-02-2023

Goede kwaliteit tegen een lage prijs. De artikelen werden zeer snel geleverd.
Ik vind het erg klantvriendelijk dat de verzending al gratis is vanaf € 20,00

M. Petersen 03-02-2023

Het is geen loze kreet van de 'Onlinedrogist', als ze beweren "vandaag besteld, morgen in huis". Het is echt waar!

Ria 02-02-2023

Top winkel, snelle levering en niet duur, ik bestel hier altijd zeer tevreden

An 02-02-2023

Fijne webshop. Vandaag besteld, de volgende werkdag in huis. Altijd keurig netjes.

Sandra 02-02-2023

Alles gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs. Snel geleverd inclusief een presentje.

J van Duijn 02-02-2023

Uitstekend 01-02-2023

Onze ervaring is heel goed te noemen, ruime keuze aan producten met vaak aantrekkelijke kortingen Snel geleverd en zorgvuldig verpakt.

J.H. van Wanrooij 01-02-2023

na de bestelling zeer snel en goed afgehandeld bestelling werd snel bezorgd op aan gegeven adres

kimberley pex 01-02-2023

Al jaren klant . Altijd goed , betrouwbaar en veel kortingen, en een heel groot assortiment

Ger 01-02-2023

bestel al jaren lang bij De Online Drogist diversen artikelen en nog nooit tegen een probleem aan gelopen ,
altijd alles in huis ,goede kwaliteit ,snelle levering,super om er te winkelen ,en niet te vergeten de prijs is zeker de moeite waard

Magda 31-01-2023

Snelle levering, ze doen wat ze beloven, de volgende keer plaats ik mijn bestelling weer op deze site, ook een ruime keuze.

Ingrid Jansen 31-01-2023

Goedkoop! Vooral de zaden en pitten.
Duidelijke website.
Snel geleverd - degelijk verpakt.

Pieter 31-01-2023

Makkelijke website, correcte en snelle uitvoering van de bestelling. Ook de bezorgdienst deed zijn werk naar behoren.
Zal zeker in de toekomst nog bestellingen blijven plaatsen bij hen. Prima.

Paula 31-01-2023

Ik heb nog nooit een probleem gehad met de leveringen. Waren altijd prima op tijd.

Bitter 31-01-2023

Goede spullen en wordt echt de volgende dag geleverd. Bij vragen goede antwoorden.

SA 30-01-2023

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

dimphy 30-01-2023

Goede snelle service, fijne prijzen en goed verpakt.
Een echte aanrader voor iedereen.

Irene 30-01-2023

Snelle service, mooi en goed verpakt, en keurig bezorgd op de afgesproken tijd. Mijn complimenten 👍

Fam 28-01-2023

Snelle levering van bestelde producten. Alles correct ingepakt en verzonden.

Edward 28-01-2023

Hele fijne online drogist. Zeer concurrerende prijzen en snelle volgende dag levering. Als er iets fout dan uitstekende communicatie en altijd erg correct geholpen.

Conny 28-01-2023

Duidelijke site, veel keuze en heel snelle levering. En mocht er iets niet op voorraad zijn kun je dit aangeven en krijg je bericht als het er weer is. Bestel hier zeer regelmatig en ben altijd tevreden.

Ina 27-01-2023

Duidelijke site, voordelige prijzen. De bestelling de volgende dag bezorgd. Goede service

Jan W te S 27-01-2023

Goede website, groot assortiment, veel voorraad, leuke kortingen, zeker als je lid bent van de FNV, vlotte keurige aflevering, goed verpakt.