DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Anoniem 15-03-2023

Positief detail vind ik dat deze webshop precies aangeeft hoeveel items zij van elk product nog in voorraad hebben.
Zeer ruime keuze en zeer vlot, goed verpakt, geleverd.

Kees van Eijk 14-03-2023

Altijd op tijd heel goede service heb heel goede ervaringen bestel al een aantal jaren

F. de Vries 13-03-2023

doen wat ze beloven en dat is tegenwoordig al heel wat
prima service en vlotte afhandeling

Joke 13-03-2023

Ik vind het de beste online- shop in zijn soort en ben zeer tevreden over hun dienstverlening.
Op allerlei gebied komen ze vaak als voordeligst uit de bus en de producten worden altijd zeer snel geleverd. Echt een aanrader...

Swaenvecht 13-03-2023

Ik ben bedlegerig en kan op deze wijze zelf mijn boodschappen doen. De bestelling is altijd op de beloofde datum en tijd binnen.
Ik ben zeer tevreden en beveel de site zeker aan aan anderen.

Jaap van Eeuwijk 13-03-2023

Prima service en snelle verzending. Het gewenste artikel wordt tegen een concurrerende prijs verkocht.

Ron 13-03-2023

Alles klopt bij de online drogist
Voordelige prijs t.o.v. concurrentie met daarop nog regelmatig aanbiedingen.
Betaalmethodes waaruit je kunt kiezen zijn voldoende, je ontvangt direct een mail met betaling ontvangen als je via iDeal betaalt.
Levering meestal al de volgende werkdag en daar houden ze zich ook aan! Als het druk is bij de post wordt dat op de site aangegeven zodat je dit van te voren weet. Super!
Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bezorgproces, weet precies wanneer de producten ingepakt en verzonden zijn en kunt het dan via track en trace volgen.
Deze 10 hebben ze dus echt verdiend!

M 10-03-2023

Bestel al jaren bij de onlinedrogist.nl , groot aanbod en gunstig geprijsd.
Wat ook fijn is dat ze gratis verzenden vanaf €20 en ze verzenden ook snel vaak al de volgende dag in huis.
Zeer tevreden klant 😃

Max L.A. 10-03-2023

Prettig om te weten dat deze drogist een mega diversiteit aan produkten in huis, heeft Mijn ervaring leert dat de bestellingen zorgvuldig verpakt, en snel naar de klant wordt verzonden, compliment !

Harm 10-03-2023

De Onlinedrogist is een winkel met een prima service.
Een prima en overzichtelijke website waardoor bestellen makkelijk en vlot verloopt.
Zeer snelle levering tegen de laagste prijs. TOP!

Joan 10-03-2023

Alles wat ik ooit besteld heb bij de online drogist is keurig op tijd en netjes verpakt geleverd.

hans 09-03-2023

altijd goed en snel geleverd, ik koop hier al jarenlang en kom er steeds meer achter dat ze een zeer uitgebreid assortiment hebben.

Didier 08-03-2023

Altijd stipte levering. Lukt dat uitzonderlijk eens niet, dan wordt dat gecompenseerd door een reductiebon. Vlot contact met de klantendienst.

Ellen 08-03-2023

De verpakking en de pot met droppoeder waren stuk! Waardoor heel mijn huis en kleding vol met deze poeder zat. 3 uur schoonmaken!
Ik heb een mail naar de leverancier gestuurd maar geen reactie gekregen!
Officiele reactie van De Online Drogist 27-03-2023

Beste Ellen,

fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Allereerst onze excuses voor deze verlate reactie. Wij kunnen van u, zonder extra gegevens, geen bestelling vinden. Mocht dit nog niet zijn opgelost voor u zou u dan even contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen we dit alsnog oplossen voor u.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
De Online Drogist

de online drogist 08-03-2023

Artikelen goed en snel te vinden op de site. Ook uitleg, indien gewenst, over bijwerkingen.

CJvdL 07-03-2023

Prijzen vallen mee en snelle levering. Ik kan iedereen aanraden bij D.O.D. te bestellen. Is goedkoper dan bij de plaatselijke drogist.

Jan 07-03-2023

Heel makkelijk bestellen.
Wordt de volgende dag geleverd.
Altijd tot volle tevredenheid.

Henk 07-03-2023

Duidelijke website, snelle levering en goede service tegen een goede prijs.

Marjo Huijgen 07-03-2023

Al eerder wat medicijnen besteld
Snel en op tijd geleverd zonder extra kosten
Een aanrader

Henk 07-03-2023

Bestelling is snel gedaan via de website en wordt daarna bijzonder snel bezorgd…..Alles bijeen een klantvriendelijke webwinkel

Fam Lamein 07-03-2023

Wij doen regelmatig een bestelling. Prima/uitstekend webshop. Ruime assortiment. Snelle levering. Zeer beslist aan te bevelen.

Co 06-03-2023

Afhandeling van bestelling en bezorging verliep zonder haperen. Bij de betaling was er enige onduidelijkheid

Resie 05-03-2023

Levering altijd vlgs afspraak, pakket goed te volgen.
Mooie aanbiedingen en heel veel keuze.
Ik ben zeer tevreden

Henk 04-03-2023

Goedkoop en een snelle levering, wat wil ik nog meer?.
Dus voor herhaling vatbaar.

Wendy 04-03-2023

Overzichtelijke website waar alles goed te vinden is. Ruim assortiment en prima service