DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Lammy 29-05-2023

Goedkoper dan mijn drogisten in de buurt. Wat ik ook bestel, het is bijna altijd voorradig en vaak de volgende dag of een dagje later al in huis. De verpakking wordt zo klein mogelijk gehouden, wat ik zeer prettig vind. De producten hebben een lange houdbaarheid datum. Kortom, ik vind het prettiger om mijn benodigdheden bij Deonlinedrogist.nl te bestellen dan zelf weer naar de stad te rijden.

Mariella 29-05-2023

duidelijk omschreven produkten met een goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering, kortom , prima

Inge 29-05-2023

Snelle levering, levering zoals beloofd. Product degelijk van prijs en vanaf 20 euro gratis levering, dit was voor mij ideaal.

Johan 27-05-2023

Ik kocht een Zwitsers product "Perskindol" voor spierpijnen, zeer doeltreffend, speciaal voor sporters, nergens anders te vinden. Ja toch wel, maar voor het dubbele van de prijs. Spupersnelle levering ook : 15uur besteld, volgende dat geleverd. Nooit meegemaakt.

Richard 27-05-2023

Altijd snel en zorgvuldig. Tevens een buitengewoon uitgebreid assortiment. Koop dan ook regelmatig in de ‘bulk’

Janny Groen van de Zandschulp 27-05-2023

fijne produkten, prettig winkelen en een snelle bezorging, ben heel tevreden

gerry 27-05-2023

Ik ben zeer tevreden over de online drogist. Ze zijn vakkundig en klantvriendelijk. De producten zijn prima, de levering is snel en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Wim Vrij 26-05-2023

Ja,zo als altijd goed verzorgd met duidelijke aanwijzigingen op de side.
En altijd de goedkoopste

Ria 26-05-2023

Duidelijke site met leuke aanbiedingen.
Snel geleverd en goed verpakt.
Koop al enige tijd bij deonlinedrogist en zal dat ook blijven doen

Anja 26-05-2023

Zeker een aanrader! Ik had in de avond een bestelling geplaatst, het werd de volgende dag in de ochtend al geleverd!

van der heiden 26-05-2023

goede prijs snelle levering al vele malen besteld ben eigenlijk vaste klant

Patricia 26-05-2023

De site is overzichtelijk. De bestelling wordt snel bezorgd en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Joey 26-05-2023

Super altijd zeer correct heel erg netjes en goed stevig verpakt. en super snel .. sneller dan naar de winkel te gaan :-)

Riny 26-05-2023

Duidelijke site, grote sortering, heel snelle levering, goede prijs en prima communicatie....

Marjan 26-05-2023

Ruim assortiment, mis eigenlijk alleen nog de Dr. Bronners Rose. Via de website is alles goed te vinden. Toegankelijke, klantvriendelijke website. Prijs-kwaliteit is goed. Een van de beste online drogisterijen qua vlotte levering. Letterlijk de volgende dag in huis, heel erg fijn.

Petronella 26-05-2023

De Drogist Online levert niet alleen uitstekde producten, ze leveren snel en zijn zeer behulpzaam !

Astrid 25-05-2023

Overzichtelijke website met een groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhoudingen, aantrekkelijke kortingen, goede service en snelle levertijd. Ik blijf een tevreden klant.

rosientje 25-05-2023

ze leveren altijd snel en het goed van prijs en ben blij dat ik daar me boodschappen kan doen.
En met vragen krijg je altijd gelijk antwoord en ook zoeken ze naar een oplossing als het er niet zou zijn.

JvG 24-05-2023

Regelmatig heb ik via DeOnlineDrogist een bestell8ng gedaan. En ook deze keer verliep dat naar volle tevredenheid.. vlot en accuraat geleverd tegen scherpe prijzen!

Marianne 24-05-2023

Voorraad van de Webshop klopt. Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering. Producten zijn een ruime tijd( 3 maanden) nog te gebruiken.

Marja 23-05-2023

Fijne drogist met goede aanbiedingen. Bezorging altijd op tijd zoals afgesproken is.

Maria 23-05-2023

Geweldige zaak, veel keuze vooral in vegan. Ook als je belt niets is teveel gevraagd. Een top zaak, bestel er vaak. De moeite waard!

Nel van der Linde 22-05-2023

Goede sortering.
Leuke voordeliger aanbiedingen vaak onder de winkel prijs.
Snelle levering goed verpakt

Ben van den Bos 22-05-2023

Bijna altijd op voorraad, snelle levering, goed verpakt en lage bezorgkosten Wat voor mij de reden is om hier te shoppen

Els 22-05-2023

Fantastische online winkel met groot assortiment aan artikelen en een hele snelle levering!