DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Hester 09-05-2023

Het is supermakkelijk om te bestellen. Ze hebben echt van alles en het wordt altijd snel bezorgd.

Yolly 09-05-2023

De online drogist een prima duidelijke pagina, leuke acties , goed prijs, en snelle levering.

de Rooy 08-05-2023

Goed assortiment, goed geprijsd en hele correcte afhandeling van de orders!!
Snel en compleet!

Marianne L. 08-05-2023

Zeer snelle en goede levering van de artikelen die je besteld. Uitgebreide sortering .
Bestel al jaren producten via deze site.

Paul 08-05-2023

Goede web winkel, breed assortiment en goed geprijsd. Helaas zijn ze met de verkeerde bezorgdienst in zee gegaan.
Ze laten zich voor de gek houden door POST.NL Dit bedrijf heeft kennelijk een nieuwe tactiek je beloven dat je op een bepaald tijdstip je spullen bezorgd krijgt in de morgen en het dan gaan verschuiven naar het begin van de middag ,laat in de middag en dan je berichten dat het de volgende dag wordt, en je dan weer een halve dag thuis houden. Wat ik nodig had was voor een zieke maar daar heeft POST.NL maling aan. Dat is de reden dat ik als cijfer een 5 heb gegeven.
Officiele reactie van De Online Drogist 16-05-2023

Beste Paul,

fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wat vervelend om te horen dat u uw pakketje niet kreeg op het tijdstip dat PostNL in eerste instantie aangaf bij u, zeker als u een zieke thuis heeft. We kunnen ons voorstellen dat dat dan inderdaad helemaal niet uitkomt. We zullen uw klacht neerleggen bij PostNL zodat ze dit na kunnen kijken en eventueel kunnen kijken hoe ze dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
De Online Drogist

Angela Pakvis 07-05-2023

Snelle en goede levering
Altijd goed verpakt
Maximum bestelbedrag is laag.

Janet 06-05-2023

Snel en goed geleverd, niet duur. Altijd prettig om weer te bestellen. De produkten zijn uitstekend.

h,w, van oudheusden 06-05-2023

super, goed verpakt en netjes op tijd. meer heb ik er niet aan toe te voegen. ben ik nu al aan de 75? ik denk van wel.

RonnieZ 06-05-2023

goede prijzen en snelle bezorging. het bestellen via de website gaat erg makkelijk

Elly 06-05-2023

Snelle levering , genoeg keuze uit goede merken, goedkoper dan in winkels ( als je geen verzendkosten hoeft te betalen)

dimphy 04-05-2023

Snelle levering, goed verpakt en altijd sommige artikelen met een leuke prijzen actie. Ik zou deze site winkel iedereen willen aanbevelen.

Ina 04-05-2023

De site is overzichtelijk, het bestelde artikel de volgende dag al geleverd. Goed verpakt. Zeer tevreden

Jenny van Hoorn 03-05-2023

Wij hebben in het dirp geen echte drogist meer. Daarom is het handig om te bestellen bij de on-line drogist.
Ze zijn snel met de levering.
Ik heb 1 klein minpuntje. Ik vind de verpakking soms te groot. Mijn laatste bestelling had makkelijk door de brievenbus gekund, maar helaas was de verpakking te groot. De loze ruimte wordt wel goed opgevuld .

Wilma 03-05-2023

De website werkt goed en is overzichtelijk. Goede service, of het nu via de whatt’app is of telefonisch. Vriendelijk, behulpzaam en altijd reactie!
Wat ik zelf belangrijk vind is dat er vanaf €20 al gratis verzending is. Mede door deze lage drempel kies ik sneller voor de online drogist.

Jessica123 03-05-2023

Uitstekende webwinkel. Betrouwbaar en correcte afhandeling van bestellingen.

W 02-05-2023

Ruime en overzichtelijke voorraad . Snelle levering en goed verpakt. Kortom heel tevreden

Chanet Deurhof-van Dam 01-05-2023

Snelheid van dit bedrijf. Klopt helemaal ..voor 16.00 u besteld, volgende dag in huis.
Goed en netjes verpakt en veel aanbiedingen.

Rineke 01-05-2023

Toppie, en snel bezorgd eerder als afspraak, dit kan ik aanbevelen aan iedereen !!!

T.P 01-05-2023

Duidelijke informatie en snelle levering. Prijzen aantrekkelijk. Al jaren klant!

Elisabeth 01-05-2023

Vandaag besteld en morgen in huis maakt men waar. Grote klasse. Ook makkelijk te benaderen en te bestellen via de site .

Leo 30-04-2023

Zeer correct
Levert snel en op tijd en 100% kwaliteit.
Altijd mooie aanbiedingen.
In een woord de beste online drogist
Ga zo door

Bas 28-04-2023

snel en correct geleverd, Voldeed aan de verwachtingen, hier blijven wij blijven bestellen

Yaneth 26-04-2023

Ik heb een goede ervaring met deze website, gemakkelijk te kopen, variëteit, goede prijzen, gemakkelijk te kopen, betalen en de producten te ontvangen.

Wim van Straalen 26-04-2023

Snelle levering in een dag. Betaling achteraf binnen 14 dagen. Artikel was al tijden niet leverbaar bij mijn drogist. Toen op internet gezocht.
Kwam uit bij online drogist.nl
Dit was de tweede bestelling, en net als de eerste net zo correct en snel

Ine 25-04-2023

Fijne website, gemakkelijk te bestellen met je eigen account en supersnel geleverd.
Toppie!!