DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Ben 03-06-2023

Product is makkelijk te bestellen en kost niet veel tijd. De levering is binnen 24 uur en met het track en tracé nummer kan je volgen hoe laat het pakket binnenkomt

Carla 03-06-2023

kwaliteit en prijs zijn uitstekend.
levertijd heel snel
product keuze: zeer uitgebreid

Rod 03-06-2023

Duidelijke website. Snelle levering. Producten zoals omschreven en verwacht.

Jan 02-06-2023

Betrouwbare internet drogist. Leveren altijd keurig op tijd en juist uit. Prijs / prestatie is aantrekkelijk en ook keurig even een reminder per email als produkt op raakt.

BM 02-06-2023

DOD is een fijne online drogist met ruim aanbod, goede prijzen, lage drempel voor gratis verzending en ze sturen het snel! Wat wil je nog meer?

Wi Moorlag 02-06-2023

De online drogist waar je altijd van op aan kunt. Doet wat hij belooft.
Stipt en betrouwbaar!

Lieva 02-06-2023

Correct en goede prijzen, goede service, en vlugge levering ook in België!
Grote aanbieding van bekende producten

Arie van Es 02-06-2023

de shop is prima heeft veel keuze uit heel veel artikelen van heel goede kwalitijd en de prijzen zijn perfekt vooral de oplopende korting

Karin 02-06-2023

Ik bestel reeds 12 jaar veel bij de online drogist die mijn favoriete online drogist is. Top produkten. Snelle levering. Top communicatie en ik vind er steeds alles wat ik nodig heb. Zowel huishoudelijke produkten als voeding en supplementen. Ik zou ze echt niet meer kunnen missen.⚘ bedankt online drogist.nl

Patrick 01-06-2023

Ruime keuze, scherpe prijzen en geen onverwachte extra kosten. Snelle en correcte levering.

Neriman Kocaman 01-06-2023

Ze bezorgen gratis al bij slechts 20 euro. Dat is zeldzaam. Verder komen ze hun afspraak na en wordt de bestelling heel snel geleverd.

Sandra 01-06-2023

Ben zeer tevreden over drogist. Nl, wenkbrauverf combinal was dag erna al binnen, dus top!
Snelle levering van fijn product👋

Fan 01-06-2023

Wat een top winkel! Zeer snelle levering , prima verpakt en uitgebreid assortiment.

FOX 01-06-2023

Bijna alles te krijgen op hun gebied en supersnel geleverd, zeer tevreden toppie!

Caroline 31-05-2023

De online drogist gebruik ik regelmatig omdat ze goede prijzen hanteren, groot assortiment hebben. Ook omdat het minimale bedrag voor gratis verzenden laag is. Er wordt snel geleverd en je wordt van alles op de hoogte gehouden. Prima site en zeer betrouwbaar.

Ronald Rupp 31-05-2023

Het was weer een super snelle en foutloze levering, goed verpakt, beter kan het niet!

Jos 31-05-2023

DOD heeft een uitgebreid assortiment., maakt beloofde levertijden waar en staat klaar voor vragen.

Mevr J.maas 31-05-2023

Goede webshop .Vele aanbiedingen .Super snelle bezorging en netjes verpakt.

D. Hoogstraten 31-05-2023

De online drogist is een fijne webshop altijd is de bestelling netjes verzorgt en snel geleverd kan iedereen deze drogist aanraden.

Dany 29-05-2023

Prima bedrijf.
Goed verpakt. Snelle verzending. Alleen lukt het me niet om me aan te melden voor de nieuwsbrief, waardoor ik kortingsacties altijd misloop.

Willemien 29-05-2023

Heb de eerste keer bij deze firma gekocht en het is mij goed bevallen. Wat ik zocht (ginkgo) was daar het beste in prijs/kwaliteit. Werd ook snel en netjes geleverd. Bij een volgende keer zal ik zeker hun site raadplegen.

Gerda 29-05-2023

De bestelde artkelen zijn goed en snel bezorgd. Eén dingetje moet mij van het hart; zo een klein voorwerp in een enorme doos! Dat moet toch anno 2023 beter kunnen?

Jeanine 29-05-2023

Al jaren klant bij DeOnline drogist en dit omdat prijs / kwaliteit goed is, nooit iets verkeerd gegaan, snelle levering , goed verpakt en indien van toepassing al vanaf € 20.00 gratis verzonden. Dus alleen maar positief en ga morgen weer bestellen :-)

Jacqueline 29-05-2023

Ik vindt het een super mooie winkel.en ook niet duur.en als je n mail met een vraag stuurt, krijg je al snel een antwoord terug.ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Nera 29-05-2023

Snelle keurige levering !
En ook voor een heel voordelige prijs.
Ga zeker meer artikelen bestellen.