DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Peter 10-06-2023

Volgende dag al in huis en dat is wel een duimpje omhoog waard.
In een woord geweldig.

Felies 09-06-2023

Dit is goede drogist. Ruim assortiment. Heel snel in huis en goed verpakt. De prijzen zijn netjes en genoeg aanbiedingen te vinden.

Joost 09-06-2023

vriendelijk als je ze nodig hebt, snelle en correctie levering, goede prijs, goed assortiment. Tja, wat wil je nog meer?

Ria 09-06-2023

De bestelling werd op tijd verzonden en bezorgd
Blij met het product.
Vriendelijke bezorger

Brenda 09-06-2023

Goede prijs verhouding voor de goede merken! De levering is altijd de volgende dag! Ze geven ook goede service per mail.

Hanneke 08-06-2023

Snelle levering en goede producten. En goedkoop .Goede site om te bestellen

Ine Bles 08-06-2023

Mooie aanbiedingen, 1+1gratis, dat kan wel uit. De merken die ik graag koop zoals Lucovitaal zijn volop verkrijgbaar.

Ron 08-06-2023

Een goede shop. Een snelle en goede levering. Een grote keus aan producten,

Joka 07-06-2023

veelzijdig assortiment, attent en op tijd levering. Redelijke prijsstelling.

Godelieve 07-06-2023

Snelle levering, goede produkten, goed geprijsd, mooi assortiment van mijn favoriete merk

Lizzy 06-06-2023

Scherpe priizen, vooral de supplementen, en gratis verzending al vanaf €20
Solide verpakt, en snel verzonden, kortom ik ben fan

Albert 06-06-2023

kwaliteits producten tegen scherpe prijzen. perfecte verpakking en verzending met track en trace.
goede communicatie. gebruiksvriendelijke website

May 06-06-2023

Top! Always wide range of products and in competitive prices. Great delivery times.

Jan 06-06-2023

Wij vinden het een prima site, zoveel mogelijkheden.
Bijna alles wat je zoekt hebben ze.
Vandaag besteld en morgen geleverd.
Prima.

Rafiena B 06-06-2023

Snelle levering en zeer betrouwbaar. Goede deals te vinden op de website. Alle skincare produkten bij 1.

Spillebeen 06-06-2023

De Online Drogist is voor mij een toonbeeld van betrouwbaarheid. Elke bestelling wordt snel en goed verwerkt; en dan zijn de prijzen ook nog eens concurrerend!

Bas 06-06-2023

Ruime keuze. Ook minder alledaagse artikelen. Keurige afhandeling. Netjes verpakt. Op tijd.

R 06-06-2023

Duidelijke communicatie per mail over de bestelling en wanneer deze bezorgd wordt. Erg snel.

Marlies 05-06-2023

Snelle service. Alles op voorraad en zo niet wordt het besteld. Goed aanbiedingen.

Ger 05-06-2023

Groot assortiment tegen een scherpe prijs en snelle levering.
Gaat er iets mis, de klantenservice is snel en makkelijk te bereiken.

hans 05-06-2023

ik koop hier al jaren, dat doe je niet als je ontevreden bent.
Alleen die vraag elke keer om een review vind ik vervelend.'dat doe ik dus niet meer.

Karin 05-06-2023

Ik bestel reeds 14 jaar bij de onlinedrogist.nl en ik zou ze niet meer kunnen missen. Ze zijn snel in hun leveringen. Ze zijn zeer correct als er wat fout loopt om alles snel weer in orde te brengen voor je. Ik vind er steeds alles wat ik nodig heb terig van producten. Ik heb al veel vrienden deze website aangeraden om bij hen te bestellen. En ze zijn net zo blij als ik. Dank je wel onlindedrogist.nl om er te zijn!⚘

Janny 03-06-2023

Ik ben heel tevreden over de diversiteit van de producten. En de vlotte bezorging en dat het mogelijk is gratis laten bezorgen van af 20 euro! Top

Margriet Zwarthoed 03-06-2023

De keuze is groot, de prijzen alleszins redelijk. Ik ben blij met de grote reformafdeling. Zorgvuldigheid staat hoog in het vaandel. En als er een enkele keer iets misgaat, is de afhandeling altijd heel goed.
Inhoudelijke vragen, bijvoorbeeld over cosmetica of voedingssupplementen, worden kundig en vriendelijk beantwoord.
Een topzaak!!

Stanley 03-06-2023