DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Kuri 03-08-2023

Groot assortiment artikelen tegen concurrerende prijzen. Snelle gratis levering.

Miep van den Oever 03-08-2023

Grote sortering. Makkelijk te vinden wat je zoekt. Snelle levering. Gewoon heel goed

Marianne 02-08-2023

Deonlinedrogist heeft een groot assortiment met producten die ik structureel gebruik onder één dak. Waarvoor ik de deur niet uit hoef. Ik ben lid van het FNV en geniet hierdoor nog van een leuke korting soms ook nog bovenop de extra kortingen van deze online drogist. Over de snelle en gratis bezorging en de verpakking(discreet) ben ik dik tevreden.

Gerdien 02-08-2023

De Online Drogist heeft een grote variëteit aan producten. Die zijn gemakkelijk te vinden op de website van hun online winkel. Je kan ook duidelijk zien hoeveel op voorraad is. En eigenlijk is vrijwel alles wel voorradig, en voor de enkele keer dat iets niet op voorraad is, kan je het bestellen en ontvang je bericht daarover wanneer het binnen is. Doordat zij zo veel producten kunnen leveren, zijn hun prijzen gunstig. De levering gebeurt super snel en correct. Alles is heel stevig verpakt en loopt geen schade op.

Irene 01-08-2023

Leuke aanbiedingen, snelle bezorging. Bestel hier regelmatig, fijne webshop!

Fennie 01-08-2023

Snelle levering ,goed verpakt.De gratis levering,vanaf 20 euro is prima.
Goed op voorraad.

Willeke 31-07-2023

Snelle levering en goede kortingen. Ik koop al diverse jaren bij De Online Drogist en ben uitermate tevreden.
Ook fijn dat je achteraf kan betalen. Ik beveel De Online Drogist van harte aan!!

Bert molenaar 31-07-2023

Een 10 geven is ook mogelijk maar een bedrijf gemotiveerd houden is ook belangrijk, al weet ik niet wat ze beter zouden moeten doen.
Zowel bestellen als leveren gaat altijd correct en perfect.
Dus mensen gaat zondoorstoofd.

Guillaume 30-07-2023

Niet duur en supersnelle levering.
De levering naar België was op één dag geklaard.

ruda 29-07-2023

snelle levering goedkoop
beveel deze winkel aan bij mijn vrienden en familie

Mia 29-07-2023

Het shoppen is zeer goed met met veel kortingen. En het versturen is heel goed netjes verpakt en de dag al in huis

Verali 29-07-2023

Zeer tevreden vanwege ruime keus in producten, vaak kortingen en prima service.

Anna 29-07-2023

Snel geleverd, goedkoop en geen verzendkosten.
Alles overzichtelijk in de webshop, makkelijk zoeken.
Zeer tevreden.

Charles Fekkes 28-07-2023

Zeer korrekte en snelle afhandeling tot in het buitenland . Met de interessantste pijzen die ik ken. Bravo.voor deze online drogist !

Johan 28-07-2023

Snelle levering alleen in veel te grote dozen meerdere keren hier over gebeld maar dit helpt niet niet erg duurzaam bezig

Ans 28-07-2023

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.En ook snelle levering. Al vaker iets gekocht bij deze drogist.Aanrader dus.

prima 28-07-2023

veel keuze, goede produkten, niet duur en snel geleverd kortom een goede keuze voor aanstaande klanten

Zaar 28-07-2023

Gekozen omdat het product het goedkoopst was en de levering de volgende dag zou zijn. Dit laatste was helaas niet zo.

Hannie 27-07-2023

Prima service, altijd snelle levering in prima verpakkingen en goede communicatie. Als je dat zou willen hebben, over een bepaald product. Groot assortiment en de producten zijn makkelijk op te zoeken. En goed geprijsd.

Radje 26-07-2023

Ronduit geweldig!
Begin van de avond mijn producten besteld en de volgende dag al bezorgd! Verder heb ik producten besteld die voor 3x de prijs werd verkocht door een aanbieder op een andere webwinkel!

Gerd Jan 26-07-2023

Op tijd geleverd tegen een scherpe prijs. Ook de website is overzichtelijk.

PoppyvanPeter 26-07-2023

Goed en betrouwbaar product en ook de leertijden en facturering en betaling

Janie 25-07-2023

De meeste dingen zijn altijd voorradig ,snelle levering is in de meeste gevallen de volgende dag al in huis.
Leuke prijzen, netjes verpakt ,leuke acties.
Ze doen wat ze beloven en alles klopt altijd!
Kortom een dikke 10!

T.Bos-Kwinten 22-07-2023

Ik ben heel blij met De Online Drogist, prima site, bij een gestelde vraag direct antwoord, goede kwaliteit en snelle levering.

TantePoe 21-07-2023

In de webshop vond ik erg vlug wat ik nodig had en aan een goede prijs. 's Avonds besteld, de dag nadien reeds geleverd!
Van een goeie service gesproken!