DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Rita 24-08-2023

Zeer correcte en snelle levering, altijd netjes verpakt, ik ben hier al altijd zeer tevreden geweest over mijn producten en over hun diensten, ook dienst naverkoop verloopt zeer vlot en correct, ik heb hier al meerdere keren besteld en zal dit zeer zeker blijven doen 👍

Ans 24-08-2023

Aloe tandpasta gekocht… super snel bezorgd maar ook nergens goedkoper!!! Top!!

Top drogist en pure klasse! 22-08-2023

Goede ervaringen met Deonline drogist. Ze doen wat ze beloven. Vandaag voor 21:30 uur besteld: morgen in huis!
Complimenten voor jullie team. Ik zal zeker vaker bij jullie bestellen.
Kwaliteit en prijsverhouding is klasse!!

Frans 21-08-2023

Ik kwam deze drogist per ongeluk tegen
Mijn eigen apotheek,had iets niet op voorraad
Toen ben ik op internet gaan kijken en vond bij deze drogist mijn artikelen
Het was een stuk goedkoper en geen portokosten
en zeer snelle bestelling

Top! 21-08-2023

Uitgenodigd om een review te schrijven.
Ben gewoon helemaal tevreden. Alles verliep perfect en ben blij met mijn bestelde produkten (11863155).
Hier zal ik zéker weer bestellen! Top!

I. Nolten 21-08-2023

De site is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn concurrerend. Het bestellen en betalen is makkelijk en duidelijk. De verzending altijd snel.

Etienne Van Malderen 19-08-2023

Cliëntvriendelijke webshop met goede overzichtelijkheid. Interessante prijszetting - telkens prima logistiek verloop

Marije, Heiloo 19-08-2023

Al jaren goede ervaringen met deze winkel doordat ze veel verschillende producten verkopen en snel leveren.

Jeannette 19-08-2023

Het is zo prettig om je benodigde drogisterij artikelen thuisbezorgd te krijgen. En heel snel ook nog!
De artikelen zijn van hoge kwaliteit en met zorg verpakt.
Klasse A, hoor. Aanrader!

André Stouten 18-08-2023

Correcte en snelle levering. De producten die ik kocht waren 25 % goedkoper dan in de winkel. Zeer aan te bevelen.

Patrick 18-08-2023

De onlinedrogist heeft een supergroot assortiment en is met bezorgen en meestal goedkoper dan menigeen drogist.

LS 18-08-2023

Goede service, eerlijke afspraken. We krijgen wat is beloofd. Nog nooit lang op mijn bestelling hoeven wachten. 👍🏻

Johannes 17-08-2023

ik heb kunnen vinden wat ik wilde kopen, aflevering ging prima, verder alles in orde.

Karel 16-08-2023

Scherpe prijs, goed verpakt en snel geleverd! Een echte aanrader waren alle webwinkels maar zo goed !

M.J.Augustijn 16-08-2023

Vlug besteld en zeer vlug geleverd. Ene dag besteld de volgende dag in huis, keurig anoniem verpakt.

wytze 15-08-2023

snel en goede service uitgebreide keus aan producten, goede prijs.
Snelle bezorging

Nancy Pijpers-Gerlagh 15-08-2023

Accuraat, snelle levering, prijs en kwaliteit komen overeen. Ik koop al heel lang bij dit bedrijf en ik heb nog nooit een klacht gehad. Ze doen waar ze voor staan. Ik ben heel tevreden.

Monique 14-08-2023

Snel, correct en groot assortiment welke handig is ingedeeld op de website.

Elsdo 14-08-2023

De online drogist is op zich een betrouwbare winkel met goede voorraden en snelle levering. Bij deze bestelling had ik een kortingscode van Sovendus (15% korting). Helaas werkte deze actie van Sovendus niet bij de Online drogist. Ik kon de code invullen zo vaak ik wilde, maar de korting werd niet verrekend. Bij andere online winkels heb ik nog nooit problemen gehad met het inwisselen van Sovendus kortingen.

Joke 14-08-2023

Overzichtelijke website, snelle levering, goed verpakt. De producten zijn zoals ik gewend ben maar met korting. Goede merken ook van natuurlijke producten. Service is erg goed.

Moena 14-08-2023

Klantenservice altijd vriendelijk en oplossing gericht. Snelle levering uitstekend.
Alleen wil Post.nl soms niet meewerken

Gery 11-08-2023

Duidelijke website. Een groot sortiment. Goede prijzen en een snelle levering.

Louise 11-08-2023

Snelle levering van vitamines tegen redelijke prijs brede keuze in merken, fijne online winkel

bongerdbabe 10-08-2023

Snelle levering ; keurig ingepakt zonder overtollig karton.
Prima mails om te vermelden hoelaat er bezorgd wordt.

J. van Schijndel 10-08-2023

Vanaf het bestellen van een product tot aan het ontvangen hiervan is het perfect gegaan. Vandaag besteld, morgen in huis is een feit!
Het hele proces is zeer klantvriendelijk, ik zou zeggen, ga zo door!