DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Leon 08-07-2023

Altijd goede en scherp geprijsde artikelen. Met een ruime houdbaarheidsdatum. Snel en zorgvuldig geleverd. Kan ook op afhaalpunt worden geleverd.

W.J. 08-07-2023

Alles was op voorraad en bestelling keurig netjes de dag er op zoals beloofd bezorgd.

TamaW 07-07-2023

het is zo prettig als je een bestelling doet en die dan precies zoals gevraagd en verwacht geleverd wordt zoals werd beloofd. De 3 flesjes Bonusan Solidago Complex moet ik toch nog een tijdje gebruiken en ik weet nu ook, als ik weer bijna door het voorraadje heen ben, kan ik er op rekenen dat mijn verzoek goed beantwoord wordt.

Merel 07-07-2023

Hele makkelijke site, supervriendelijk en goed advies via de chat. Ik had een vraag over supplementen en ze denken echt met je mee. Dit is al de derde keer dat ik daar bestel en blijf dat zeker doen in de toekomst. Levering is (ondanks dat PostNL er een potje van maakt) supersnel.

Marlies 07-07-2023

Duidelijke site. Snelle levering en geen verzendkosten.
Al een paar keer een artikel besteld en zal het de volgende keer zeker weer doen.

Marion uit Giethoorn 06-07-2023

Hele goede online drogist, ze leveren voor 99% de volgende dag, en je bestelling klopt altijd. Ik bestel elke week hier, helemaal top!

Ko Nijn 06-07-2023

Duidelijke website. Geeft aan wanneer iets niet op voorraad is.
Snelle foutloze levering. PRIMA

Hans 06-07-2023

Gewoon goed De online Drogist snel bezorgd en goedkoop wat wil je nog meer

Terence 06-07-2023

De Online Drogist biedt een ruime assortiment producten voor een voordelige prijs. Levering vindt plaats op de volgende dag en wordt bezorgd door PostNL.

Jose 05-07-2023

perfecte afhandeling en op tijd. Goede internetsite.
Leuke aanbiedingen en niet duur

Wilma 05-07-2023

Ik koos voor deze shop omdat het artikel dat ik zocht direct bereikbaar was.
De service is uitstekend.

José 04-07-2023

Goede webshop. Prijzen van producten zijn lager dan bij andere drogisterijen. Zeer snelle bezorging.
Uitgebreide sortering.

H.Moet 03-07-2023

Altijd alles op voorraad ,goede service ,supersnelle verzending, redelijke prijzen

Wil Learbuch 01-07-2023

Snelle levering en goede variatie van de artikelen .
Alles wordt duidelijk omschreven .

Magsel 01-07-2023

De keuze om bij deonlinedrogist.nl te bestellen was makkelijk omdat dit één van de goedkopere is en de website toont zeer overzichtelijk. Tevens vind ik het prettig als je voor een bepaad tijdstip bestelt, de producten de volgende dag (yup ook op zaterdag) wordt bezorgd. En het werd ook inderdaag de volgende dag door PostNL bezorgd.

Wat ik wel jammer vind, is dat er niet op de website vermeld staat door welke bezorgdienst wordt bezorgd, maar dit is bij vele andere webwinkels helaas het geval.
Het is nl. zeer prettig als je weet dat het door een dienst wordt bezorgd waar ik in het verleden goede ervaringen mee heb gehad t.o.v. de diensten die het zonder aan te bellen bij het dichtbijzijnde pickup point droppen.

Sjaak 01-07-2023

Correcte afwerking bestelling, snel en volgens afspraak geleverd. Producten goed verpakt en conform de bestelling

Willemien 29-06-2023

Site overzichtelijk en duidelijk. Goed assortiment. Veel keuze uit allerlei drogisterij producten.

Jetty 29-06-2023

Via de site kan ik makkelijk vinden wat ik wil bestellen.
Het bestellen zelf gaat makkelijk en ik had mijn producten zeer snel in huis

Hilde 29-06-2023

Bestel met grote regelmaat al jaren bij de online drogist, heb nog naait problemen gehad
Overzichtelijke site, goede producten krijg steeds een mail hoe ver de bestelling is
En vandaag besteld en morgen in huis alles keurig verpakt.
Perfect houden zo.

Henk 29-06-2023

Prima verloop van de bestelling.
Snel een goed geplande korte tijd van levering
Ik was er zeer tevreden over

Guido 29-06-2023

Perfecte service, altijd weer. Jammer dat de levering vertraagd werd (1 dag/over het weekend heen).

online drogist 28-06-2023

een goede webshop waar alle producten meestal voorradig en erg gemakkelijk te bestellen met een snelle levering

Beatrice 28-06-2023

Heel uitgebreid gamma producten, goeie prijs, correcte en snelle afhandeling. Helemaal goed dus!

Arnold Mentz 28-06-2023

Ruim Assortiment, goede website, levering op tijd en verpakking , alles is dus uitstekend

Gryt 27-06-2023

Koop graag bij deze zaak omdat ze vrijwel altijd hebben wat ik nodig heb.
Het gaat ook om artikelen die de reumatoloog voorschrijft maar die niet meer worden vergoed door de verzekering. Die worden dan door de apotheek niet bezorgd, terwijl ik door verschillende reumatische aandoeningen aan huis gebonden ben.
Zij bezorgen wel - en snel - en daar ben ik blij om.
Soms zijn de dozen waar het materiaal in zit wel aan de grote kant en moeilijk 'klein' te krijgen.