DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Robert 09-08-2023

Het product was goed, post nl leverde het pakket echter niet af, later bleek dat het pakketje vlak bij de voordeur was gelegd, terwijl we thuis waren. Niet erg professioneel. Gelukkig toch nog goed gekomen.

Lia de Groot 09-08-2023

Goede aflevering van producten, er was een vergissing in de bestelling dit is correct afgerond.

Letje 09-08-2023

Prima verzorgd, snel geleverd.
Bestelling klopt altijd.
Klantenservice werkt correct.
Enige aandachtspuntje is het inpakken, soms rommelt alles in de doos rond en daar kunnen sommige artikelen minder goed tegen.

Evert 09-08-2023

Goede en duidelijke website.
Prijsstelling gunstig.
Levering binnen gestelde termijn.

GHK 09-08-2023

Overzichtelijke site.
Zeer snelle reactie en levering.
Voor herhaling vatbaar.

Willem 08-08-2023

Foto's + Omschrijving + Verpakking + Verzending = Correct ... Aan te bevelen !!!

Goed en goedkoop 08-08-2023

Betrouwbaar plus een snelle levering en we hebben nog geen slechte ervaringen meegemaakt

Linoforce 08-08-2023

Het geen wat ik altijd bestel is op een maand tijd meer dan 10% duurder geworden ,,van 9 euro naar bijna 12 euro

Anonymus 08-08-2023

De bestelling werd echt bezorgd in de veronderstelde tijd.
Grote klasse.
Het product werd in een perfecte staat ontvangen.
Gewoon prima.

Manon 07-08-2023

Binnen een dag geleverd nadat ik besteld had.

36 euro, artikel beschrijving was 40x18cm 10-12kg zoutlamp. echter kreeg ik 2 maten kleiner maar ze wilde maar amper korting geven. 10% maar terwijl 1 maat kleiner al 6 euro verschil was, laat staan 14 euro verschil met 2 maten kleiner (22euro).
Service medewerker was echt niet mee werkend.
Ik wilde er nog 1 bestellen (maar wilde eerst weten hoe de eerste eruit zag), maar na deze ervaring no way dat ik er nog 1 koop.

CL 07-08-2023

De onlinedrogist is een fijne en overzichtelijke site om te bezoeken, duidelijk en hebben leuke en goeie aanbiedingen.
Alles was snel geleverd en goed verpakt. Ik ben zeer tevreden!

Jo G, westland 07-08-2023

product geleverd als specificatie, en snel afgeleverd. Ben tevreden over de levering en product.

Linda 07-08-2023

Geweldige service. Snel, duidelijk en wat ik wel prettig(maar eigenlijk ook eng) vind, is dat je een herindering krijgt dat je product bijna op is.
Ik heb nu een aantal keren hier besteld en ik denk dat ik dit zeker zal blijven doen.

Mar 07-08-2023

Fijne site waar je voor van alles terecht kan en met vaak leuke aanbiedingen. Bovendien verzenden ze snel

AvdB 07-08-2023

Altijd een breed assortiment en een snelle verzending!
Gewoon betrouwbaar en goed!

Peter 06-08-2023

De levering was snel en zorgvuldig geregeld. De producten waren zorgvuldig verpakt en in goede staat geleverd.

Anne 06-08-2023

Gebruiksvriendelijk, snelle verzending ook in het weekend. Producten in orde

Nastya27 05-08-2023

Altijd netjes en ze houden op de hoogte!! Echt super! Nog nooit problemen meegehad!

Roy 05-08-2023

De Online Drogist verkoopt veel artikelen, die ik gebruik, voor een redelijke prijs. Bestellingen worden snel en goed verpakt geleverd.

Sky 05-08-2023

Al diverse jaren klant bij deze Shop, er is een ruim assortiment en aanbiedingen.
Een heel groot voordeel is de perfecte verpakking en zeer snelle levering.
Ik ben uitermate tevreden met deze online drogist!

Een topper in online drogisterij 04-08-2023

Eén van de beste online shops. Doet steeds wat beloofd wordt, correcte levering van de bestellingen, vaak reeds de dag nadien en daar bovenop nog aan zéér concurrentiële prijzen. Voor mij is er meestal maar één online drogist. Een sterke aanrader!!

Betrouwbare webwinkel met zeer snelle levering. 04-08-2023

Goede website met verscheidenheid aan producten ook de voorraad staat aangegeven.
Na bestelling de volgende dag al geleverd met keuze dag of avondlevering.

Truus 04-08-2023

Fijne site met voordelige prijzen en heel fijn dat je vanaf €20 gratis verzenden hebt, wordt snel en netjes verpakt verzonden

Linda 04-08-2023

Na een heftige allergische reactie op voedingssupplement, gelijk bij eerste inname, mag product niet retour en ook geen vergoeding. Er zou in eerste instantie niet eens een melding van gemaakt worden door klantenservice. Hier bestel ik dus nooit meer!

Dick T 03-08-2023

Mooie overzichtelijke site en gorde producten tegen een betaalbare prijs. Bestellen gast gemakkelijk en bezorging verloopt uiterst correct.