DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Ben 20-10-2023

Correct en snelle levering voor een goede prijs. Groot assortiment en een makkelijk overzicht op de te leveren artikelen.

Margreet 20-10-2023

Ik koop bij De Online Drogist, omdat ze hun voorraad publiceren, zodat je altijd weet of je bestelling meteen geleverd wordt.

Wam 20-10-2023

Super super en vlug bezorgd klasse👍👍👍 heel fijne webshop en voorraad ,zo door gaan

Jan 19-10-2023

Fijne duidelijke site
Vlotte levering, ook in buitenland
Compleet en goed verpakt
Aan te raden

Gabriëlla 19-10-2023

Goed, betaalbaar en overzichtelijk.
Snelle levering alleen jammer dat post.nl mijn pakket over de schutting van de buren heeft gegooid. Daardoor was mijn product beschadigd.

Alfons 19-10-2023

De site van DOD is overzichtelijk, goede en snelle zoekfunctie. In je account (niet verplicht) kun je zeer makkelijk al je gegevens zien zoals bestelhistorie, facturen, datums etc.. Makkelijk voor herbestellen en andere administratieve zaken. Snelle levering waar je goe van op de hoogte wordt gehouden. Niet geheel onbelangrijk is dat de prijzen concurrerend zijn. Groot aanbod zeker in alternatieve gezondheidsproducten.

Beoordeling 18-10-2023

De Online Drogist is een goede keuze wat betreft levertijd en producten. Ook in prijsverhouding.

Lenders 18-10-2023

Site is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering.
Goed product. Ben zeer tevreden.

B.Eijssen 16-10-2023

Fijne artikelen en vertrouwbaar,beste prijs en zeer goede levering door vriendelijk personeel.

Ricardo 16-10-2023

Voor mij zijn een snelle levering en goede service altijd de eerste zaken waar ik op let bij een webwinkel en dat zit bij deze webwinkel wel goed. Kijk ik dan naar het assortiment dan vind ik wat dat betreft ook hier een ruime keus. Ik koop al geruime tijd bij deze webwinkel en ben totnogtoe altijd zeer tevreden geweest. Wat mij betreft dus een aanrader!

Kees Kast 16-10-2023

Duidelijke website, redelijke prijzen, zeer snelle levering die ook goed verpakt is.

Sylvia 15-10-2023

Meerdere producten van verschillende merken, redelijk geprijsd, altijd voorradig en tegelijkertijd verzonden, snel in huis. Eigenlijk alleen goede ervaringen.

Mollie Sandifort 15-10-2023

Al heel vaak artikelen besteld bij DeOnlineDrogist, heel tevreden, altijd netjes op tijd bezorgd, goed verpakt in kleine doosjes.
Kortom zéér tevreden.

Angelique Lempens 15-10-2023

Fijne online winkel met een snelle afhandeling van je bestelling en een zeer snelle levering.

Sarah 15-10-2023

Gemakkelijk te bestellen en betalen. En een supersnelle levering. Heel leuk. En goedkoper dan in de winkels hier.

prima webshop 14-10-2023

Ruime sortering , vriendelijke prijzen , snelle levering en producten voldoen aan de verwachting

Carolina 13-10-2023

Ik ben al een aantal jaren klant en nog steeds heel tevreden. Een breed assortiment, scherpe prijzen, snelle levering en al vanaf een laag bedrag geen verzendkosten.

J.C. den Blanken 13-10-2023

behulpzame en vriendelijke klantenservice met accurate en snelle levering in een super sterke verpakking en ook nog aantrekkelijk geprijsd.

N.p1996 13-10-2023

Wat mij betreft is Deonlinedrogist een absolute topsite! Groot assortiment, altijd keurig op tijd en netjes verpakt geleverd! De site is zeer overzichtelijk en het is natuurlijk hartstikke handig dat je kunt zien hoeveel voorraad er van een product is. Gewoonweg klasse!

Marlies 13-10-2023

Snelle en goede service, gehele bestelling in 1 keer de volgende dag in huis.

HarmaP 13-10-2023

Tot nu toe altijd correcte en snelle levering !
Producten snel te vinden
Erg tevreden

Cindy 12-10-2023

Altijd alles supersnel en netjes afgeleverd! Alleen maar positief over! Bestellingen zijn altijd compleet en groot voordeel dat je op hun site de actuele voorraad ook kan zien.

Jozef de Bekker 12-10-2023

Prima op tijd geleverd, goed verpakt, alles in orde. Heb deze week pas de Online Drogist ontdekt. Gekocht wat ik al sinds een jaar niet meer in de plaatselijke drogosterijen kon vinden.

H.Hans de Groot 12-10-2023

Snel, accuraat en goedkoop dat is De Online Drogist. .....en af en toe een verrassing , zoals Low-Carb crackers van Healthy Bakers !
;-)

Mike 11-10-2023

Vóór 21.30 besteld, morgen in huis!
Om 21u besteld en het was te laat om volgende dag in huis te hebben, kwam 2 dagen later....Geef gewoon aan vóór 18u besteld en morgen in huis!!!