DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Jolanda 07-11-2023

Super winkel
Hele goede prijs, kwaliteit verhouding
Goede producten
Snelle levering
Top

Jeanine 07-11-2023

Goede prijs/ kwaliteit verhouding van de producten
Zeer uitgebreid assortiment
Snelle verzending

Makkelijk en snel 07-11-2023

Fijne website en online shoppen + opzoeken product gaat eenvoudig en snel, bestelling afrekenen ook en was binnen 1 dag al thuisbezorgd.

Goedegebuur 07-11-2023

Prima webshop altijd alles op tijd geleverd en aantrekkelijk geprijsd. Bovendien als er iets niet klopt wordt er altijd een oplossing geboden.

Jan 07-11-2023

Het is een prima bedrijf , bestellen al een paar jaar bij de Online drogist, zo veel artikelen. En
De volgende dag geleverd. Wij zijn erg tevreden. Ga zo door.

Astrid 07-11-2023

Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering en geen verzendkosten bij een bestelling van +€20,-.

Willeke 01-11-2023

Fijne webshop met goede producten en voordelige producten en snelle levering. Ik bestel mijn huidverzorging, thee en alles wat ik verder nodig heb.
Ik ben een tevreden klant!

Maasmeisje 01-11-2023

Goede en snelle levering, normale prijzen en duidelijke uitleg over het product

Eagle1954 31-10-2023

Snel geleverd en prima producten. Ik heb deze website gekozen, omdat het een betrouwbare winkel is waar ik eerder al eens besteld had.

Topanga 31-10-2023

Fijne overzichtelijke webshop die alles zeer snel verstuurd en boven de euro geen verzendkosten en laten we eerlijk zijn, die heb je zo bij elkaar.

Adriana 29-10-2023

Fijne webshop, groot assortiment, goede communicatie, mooie prijzen en snelle verzending

pieter 28-10-2023

zeer snelle levering en het is altijd prima verzorgt, bij andere leveranciers duurde het vaak een week, we zijn hier erg tevreden mee.

Peter van den Hurk 27-10-2023

Veel artikelen voor een goede prijs.
Snelle bezorging
Goede klantenservice

C 26-10-2023

Prima service veel producten zoveel dat ik dacht hebben ze dat ook
Dus ruime keuze en volgende dag in huis perfect

Gerard 26-10-2023

Na bestelling zeer snelle levering.
Duidelijke webshop met zeer vele producten.
Duidelijke info wanneer bestelling wordt afgeleverd en keus tot avondlevering.
Al met al een betrouwbare webshop, echt een aanrader.

HV 26-10-2023

Ruime keuze, goed geprijsd, leuke aanbiedingen, mooie website, snel geleverd en netjes verpakt

Leon 26-10-2023

Zoals al jaren nog steeds een top winkel. Prettige website. Goede spullen met ruime houdbaarheidsdatum. Snelle levering, ook op afhaalpunt.

dik 25-10-2023

tevreden over de kwaliteit, de snelheid van leveren, geen verzendkosten (boven 20,-), begeleiding van de bestelling en het gemak van herhaal bestelling.,

Riky 25-10-2023

Correcte levering, prima kwaliteit, geweldige service en binnen 2 dagen in huis! En ook niet onbelangrijk een grote keuze.

i**@p**************** 25-10-2023

Altijd correcte en snelle levering, groot assortiment. Al vele malen hier besteld. Een enkele vergissing wordt direct hersteld. Zeer tevreden.

Alles naar tevredenheid 24-10-2023

Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst, ben zeer tevreden, de volgende dag naar tevredenheid de bestelling ontvangen

Anneke 23-10-2023

Ik vind het heel makkelijk om iets te vinden en te bestellen bij DOD.nl. Leuke prijzen met regelmatig kortingen op producten. Ze leveren altijd snel bij me en ik vind dat alles altijd keurig verpakt is. Fijn om een betrouwbare webwinkel te hebben.

Yvon 22-10-2023

Snel gevonden wat ik zoek, snelle en discrete levering en de prijzen zijn lager dan elders.
Dit is een heel goed bedrijf waar ik vertrouwen in heb.

J.boersma 21-10-2023

Al vele jaren klant en altijd tot volle tevredenheid. Zelfs als het niet goed is.

Magreth 21-10-2023

Fijne duidelijk, overzichtelijke site.
Bestellen gaat gemakkelijk.
Snelle correcte verzending.
Goed ingepakt en mooie prijzen!
Prijs kwaliteit is prima in orde.