DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Pascal 22-11-2023

Ik zocht naar een produkt voor een gevoelige huid
Deze online drogist kon mij zeer voordelig dit leveren
De verzending verliep zeer snel en netjes
Ja ik ben zeer tevrede over deze winkel en zal zeker terug komen

Paul Rommen 22-11-2023

Goede en duidelijke site om te shoppen. Je wordt snel en duidelijke op de hoogte gesteld van je bestellingen via mail. Snelle levering.

Haarspray 21-11-2023

Veel mooie aanbiedingen en veel parfum vrij artikelen en vlug in huis . En vlug in huis hoeft niet zonder te zitten

Marieke 21-11-2023

Ik had pijn medicatie nodig . Heb dit in de namiddag besteld( werkdag) en zou de volgende dag geleverd worden !! De levering door postnl werd tot 3 keer toe uitgesteld . Ik kreeg mijn medicatie pas 3 DAGEN later geleverd ! Echt waardeloos !
Ik ga ervan uit dat dit aan postnl ligt . Maar de Online drogist moet hier betere afspraken over maken , en wellicht SPOED op de verpakking zetten !
Overigens dit pakketje had ook via de brievenbus bezorgt kunnen worden, dat was nog sneller geweest .
Ik bestel nooit meer bij de Online Drogist wanneer het gaat om Medicatie .

Eveline 21-11-2023

Enorm assortiment, snel thuis als je iets nodig hebt. Top! Ik kom hier graag weer terug.

Friedolien 20-11-2023

Ik had al eens eerder een bestelling geplaatst en die is vlot afgezonden.
Daarom deze keer weer besteld en ook nu weer een vlotte levering en het juiste product.

Guusje 18-11-2023

Daar De Online Drogist een uitgebreid assortiment heeft, is mijn keuze op deze shop gevallen. Ook de snelle levering is een pluspunt.

Ronni 16-11-2023

Ik ben zoals altijd bijzonder tevreden over deze online drogist, ze hebben een grote sortering en een snelle levering. Keurig verzorgd?

Marian 16-11-2023

Keurig de volgende dag al bij het ophaalpunt zoals aangegeven . Werd via mail op de hoogte gehouden van de reis van mijn bestelling . Voor herhaling vatbaar .

Frans 16-11-2023

Ik had snel een product nodig omdat ik met vakantie ging, het kwam dan ook de volgende dag, super dus! Normale prijs . Het bestellen ging gemakkelijk.

Nathalie 15-11-2023

Ik bestel al jaren bij de onlinedrogist, en dat bevalt me erg goed. Goede aanbiedingen en altijd onder de winkelprijs. Snelle verzending en de keer dat er wat mis was gegaan met de verzending, werd dat ook goed en snel opgelost.

Begrijp niet wat ik hier moet zetten 15-11-2023

Ben al jaren bij deze webwinkel, altijd snel verzonden en pico bello in orde!,

HdePriester 15-11-2023

Al een aantal keer besteld en zeer tevreden. Supersnelle verzending, de volgende dag in huis. En ook niet onbelangrijk: niet duur en al snel gratis verzending.

Greet 13-11-2023

Heel veel produkten en zeer snelle levering.
Met de online drogist heb je geen anderen meer nodig .

Isabelle 13-11-2023

Ik heb reeds meerdere bestellingen geplaatst bij De Online Drogist, en de levering was steeds vlekkeloos. Ik koop hoofdzakelijk biologische voeding en voedingssupplementen. Mijn enige puntjes van kritiek zijn het ontbreken van informatie betreffende de houdbaarheidsdatum van de produkten. Dit maakt het lastig om grotere verpakkingen te bestellen. Zo is er bvb veel vegetarisch broodbeleg dat per 6 verpakt is. Bij gebrek aan informatie betreffende de THT datum, bestel ik die niet.

Charlotte 13-11-2023

Groot assortiment
Heel vlotte bezorging
Bestelde Artikelen zouden wel in een kleinere verpakking kunnen worden verzonden

GPM 11-11-2023

Hele fijne site, veel en goede variatie producten, regelmatig aanbiedingen, snelle levering en heel fijn gratis verzending al bij 20,00 euro!

Juve 10-11-2023

Goede prijsstelling en ik ben zeer tevreden over snelle afhandeling van het bestelde.

Han 10-11-2023

Betrouwbare webshop met ruim assortiment en snelle levering, ook deze keer weer. De verpakking kan alleen best een heel stuk kleiner, dat is beter voor het milieu.

Joke 08-11-2023

Snelle levering binnen het tijdsbestek wat ze aangeven netjes en niet opvallend verpakt

Prima drogist met heel veel artikelen 08-11-2023

Veel keus, prima prijzen, goede service! ‘s Avonds voor 22.00 uur besteld is echt volgende dag geleverd!

Holly 08-11-2023

Duidelijke site met heel veel keuze. Prijzen voordeliger dan in winkels. Zeer snelle levering en verzendkosten gratis v.a. 20euro!
Ook een hele behulpzame klantenservice.

Mieke 07-11-2023

Heel veel keuze in producten, Klantvriendelijke deskundige mensen aan de telefoon. Produkten snel geleverd en niet al te duur.

AnneMiek 07-11-2023

De ene dag besteld en volgens de belofte de volgende dag ontvangen. Heel prettig.

Angelique 020 07-11-2023

Merkproducten zijn hier het goedkoopste. En overige producten trouwens ook.
Snel geleverd
Goed verpakt
Af te halen bij aflevering
Bij de mogelijkheid achteraf betalen, had ik een 10 gegeven.