DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Rob 11-10-2023

Prima webshop koop er al een tijd snel geleverd soms te snel haha. En ze verkopen heel veel goede producten.

Sandra 10-10-2023

Fijne overzichtelijke site
Leuke acties
Snelle leverli ng, in goede
Staat ont vangen
Alles perfe ct

Anita Burema 10-10-2023

Goede online webshop, doen wat ze zeggen.
Ze zijn goed te berijken als je vragen hebt . Bestel hier vaak.

Jan 10-10-2023

Producten duidelijk te zien op de website
Producten snel geleverd en goed te volgen en duidelijk aangegeven welke bezorgers komt en te volgen

Jan 10-10-2023

Groot assortiment. Keurige prijzen. Supersnelle levering. Ik ben een tevreden en dus terugkerende klant.

Wilma 09-10-2023

Levering is prima, ook voor zendingen naar het buitenland! Levertijd was ook OK, binnen een week naar Oostenrijk. Prijzen zijn prima,

Sandra R 08-10-2023

Hele fijne drogisterij. Alles te vinden Snelle bezorging. Geen bezorgkosten voor inkopen boven de €20. Een TOPPER !

Piette 08-10-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Tevens door hun aanbieding het goedkoopst.

Ruud 07-10-2023

Ik bestel vaak bij de onlinedrogist, en vergelijk prijzen op andere sites.
Vaak is deze het minst duur .

Diny 06-10-2023

Ik kan heel moeilijk lopen, en dan is het een ware uitkomst om even wat te bestellen. Bij de NL Drogist is het assortiment van producten heel ruim. Ook het bestelde word snel geleverd, en het verdere word keurig afgehandeld Ik wil niet anders, bevalt Prima

Douty 06-10-2023

Prima shop, alles is altijd keurig verzorgd, zoals mail, verzending, manier van betaling

Den 06-10-2023

duidelijke site, snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding
Al meerdere keren bestelt, en iedere keer snelle levering zonder enige problemen
Alles goed en veilig verpakt

Willem 05-10-2023

Makkelijk om te winkelen bij hun. Alles wordt snel en keurig verpakt gestuurd. nog geen problemen bij de zending ondervonden. Zijn goede producten die geleverd worden. prijs verhouding product ook in orde.

Angelique 05-10-2023

Gunstig geprijsd en snel geleverd, zoals het hoort. Uitgebreid assortiment.

Hendrikus 04-10-2023

Mooi op tijd geleverd, nette prijzen, en aanbiedingen.
Zeer tevreden.
Na zoeken op lnternet kwam ik bij onlinedrogist terecht

Rick 04-10-2023

Groot assortiment, leuke aanbiedingen en zeer snelle levering. Kortom het is hier fijn winkelen.

Wjd 01-10-2023

Prima producten, goede service en snelle levering. Zeer ruime keus. Duidelijke website.

Jane 30-09-2023

Bestellen gaat snel en makkelijk ook als je geen account hebt. Bezorgen is ook binnen 2 dagen.

Evangelia Gkanatsiou 30-09-2023

Goed klantenservice en spoed levering!
Top kwaliteit producten !
Veel jarenlang gebruikt van deze webwinkel !!

Guy Fagot 30-09-2023

Ik wist dat verstopping van het afvoersysteem dikwijls veroorzaakt worden door vochtige doekjes. Ik was reeds een tijdje, zonder succes, op zoek naar een merk dat vochtige doekjes, die desintegreren in vloeistof, produceert. Tot ik bij Deonlinedrogist de vochtige safe to flush doekjes van Natracare vond. En inderdaad, hoewel ze niet helemaal oplossen, zijn ze een hele verbetering in vergelijking met andere merken. De Scholl eelt verwijderpleisters biedt Deonlinedrogist aan voor de beste prijs, en ook de Neutral zeep ziet er veelbelovend uit, maar die heb ik nog niet uitgetest. De verzending gebeurde snel, en de levering vlekkeloos. Als Deonlinedrogist deze kwaliteit van service aanhoudt, zal ik nog vele bestellingen plaatsen.

Piet 29-09-2023

Mijn bestelling was binnen 24 uur binnen en goed verpakt. De artikelen hadden een lange bewaartermijn. Beter is niet mogelijk!

martin 28-09-2023

alles verliep zoals gepland. 's middags besteld, volgende dag in huis. Gratis bezorging, ook 's avonds. Groot assortiment voedingssupplementen van vooraanstaande orthomoleculair merken en dat alles ook nog met hoge kortingen

Nelleke 28-09-2023

Makkelijk te hanteren website, mooie prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, bij een laag bedrag al gratis verzenden en goede communicatie. Kortom zeer tevreden!

Mondes 28-09-2023

Uitstekend, snelle levering van bestelde producten die in kwaliteit en prijs in verhouding zijn bij deze webshop. Aanrader.

mairim1 27-09-2023

Makkelijk te bestellen, te zien of het op voorraad is, product beschrijving goed aanwezig en snelle levering