DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Christina 01-01-2024

Snelle levering, goede betaalbare producten en verpakt, goede klantenservice

Cd 30-12-2023

Snelle en acurate afhandeling van mijn bestelling , met een héél snelle levering … me happy !

Linda RS 26-12-2023

De Online Drogist is een betrouwbare online winkel, snelle levering. Ik bestel al jaren hier mijn voedingssupplementen en soms ook glutenvrije producten. Helaas valt het merk HappyBakers mij tegen, zeer droge kerststol. Maar daar kan de OnlineDrogist zelf niets aan doen.

Christine 24-12-2023

Veel keuze, nette verzending, prima producten al meerdere keren besteld, altijd tevreden.

D. 24-12-2023

Snelle levering en de goedkoopste.

Wat ik alleen jammer vind is de verpakking. Het is een pakketje wat gewoon in de brievenbus past, het wordt nu in een grote doos bezorgd waar je dan ook nog voor thuis moet blijven. Allemaal onnodig.

Fred 23-12-2023

Prima shop om te winkelen. Een ruim assortiment, heel goede aanbiedingen en een zeer snelle levering.

Anitra 23-12-2023

Altijd snelle levering en producten worden goed verpakt. Nooit problemen, goede prijzen/aanbiedingen. Heel professioneel! Aanrader!

Edith 22-12-2023

Elke keer vergelijk ik de prijzen en verzendkosten van diverse webwinkels maar elke keer is de online drogist de aantrekkelijkste (iets hoger maar geen verzendkosten)
Makkelijk een bestelling te plaatsen en super snel en goed geleverd!

Hilde 22-12-2023

Bestel al jaren met regelmaat bij de online drogist
Groot assortiment, goede prijs en ben altijd op de hoogte als het is ingepakt en verstuurd
Vandaag besteld en morgen in huis, geweldig houden zo.

Géa v.d.Bolledomus 19-12-2023

Alles was duidelijk en ik kon een goede keuze maken. De levering was ook op de afgesproken tijd. Jippie !!

Pien 19-12-2023

Keurig geregeld , alleen minder lucht of kleiner verpakking zou duurzamer zijn

Johanna 18-12-2023

Prettige en duidelijke webshop met uitgebreid aanbod en keurige en snelle levering!

Pieter 16-12-2023

Grote keuze en zeer snelle levering. Prijzen ook oke. Ben erg tevreden. Raad een ieder aan om hier te winkelen.

Peter van den Hurk 16-12-2023

Zeer ruime keuze.
Goede overzichtelijk website.
Uitstekende prijzen.
Snelle bezorging.

Petra 16-12-2023

De producten zijn snel geleverd, er werd ook goed over gecommuniceerd.
En was ook goedkoper dan in fysieke winkel.

Joke 15-12-2023

Goede prijzen, snelle levering, overzichtelijke website, goed en snel contact. Kortom alleen superlatieven om aan te geven hoe goed alles verloopt via De Online Drogist.

Leonie 12-12-2023

Snel bezorgd, goed verpakt en ook nog eens de beste prijs. Verder zoeken hoeft vaak niet meer. Heb er al meerdere keren iets besteld en altijd nog tevreden hierover

Maggie He 12-12-2023

De producten zijn goedkoper en verzending is echt super! De volgende dag al in huis en keurig netjes verpakt.

Karina 11-12-2023

veel producten, snelle levering en de producten in glas waren goed beschermd, alles prima.
Er is maar één negatief puntje, een paar artikels worden niet in België geleverd en dit zie je pas op het moment dat je bijna gaat betalen. Het is niet de eerste keer dat ik dit tegenkom. Misschien is een vermelding naast het product, zoiets als niet leverbaar in België, nuttig.

johan 11-12-2023

heel snel geleverd, prima producten, handige website. goede zoekfunctie. duidelijke mails

Kneel23 11-12-2023

puur gemak bij gebrek aan kracht om te gaan winkelen, en omdat de site aangaf dat het te koop is, heel handig

anoniem 10-12-2023

Ik bestelde een maand geleden diverse verse thee. Het pakket werd afgestuurd en kon deze met een T&T volgen. Het pakket was geweigerd terug gestuurd wat gek was. Het adres klopte, mijn vriend en ik werken beide. Je zou denken dat het dan naar buren gaat of een pakketpunt. Gebeld met ze en na check van het adres het pakket opnieuw verzonden. Dit keer had ik geen T&T en een week later nog niks ontvangen. Met ze gebeld en de vrouw vertelde me dat ook dit pakket geweigerd retour was gekomen. Gek...ik had er geen vertrouwen meer in en wilde graag mijn geld terug. Tot op de dag van vandaag een maand later beloven ze me steeds dit terug te storten en is dat nog steeds niet gebeurd. Inmiddels ben ik al echt wel boos. Als het fout gaat bel je dus constant achter hun broek aan.
klantenservice-58 18-12-2023

Beste klant,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw geld nog niet terug gestort is. Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor u na kunnen kijken en op kunnen lossen?

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist

Peter de Rijke 09-12-2023

De meeste producten zijn met ( vaste ) kortingen zoals het supplement Royal Green.
Binnen 1 of 2 dagen geleverd en hebben ook een prima klantenservice waar je ook binnen een dag antwoord krijgt, waar zie je dit nog ?

Mondes 07-12-2023

Prima webshop. Goede producten, zeer klantgericht en servicevol bedrijf en personeel. Snelle levering.
Verbeterpunt: bij wachttijd levering van sommige producten laat klant dan kiezen om te wachten tot levering geheel. Scheelt milieu, kosten en vervoer.

Hans 06-12-2023

Zoals steeds ook nu weer snel, goed ingepakt en conform afspraak geleverd :-)