Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Mavi57 08-11-2016

Bol.com - kan (bijna) niet beter.

Groot en verscheiden assortiment - goede prijzen - SNELLE levering.
Kortom (bijna) perfect. Helemaal perfect bestaat niet maar het komt toch in de buurt.
Na meerdere aankopen, niets dan goede ervaringen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen

Eveline 08-11-2016

Hoes iPhone

Ik vond wat ik zocht maar de levering was voorzien voor zaterdag en ik ontving mijn packet pas op maandag, jammer want was voor een gelegenheid.

Pluspunten

• aanbod
  • prijs

Minpunten

• leveringstermijn niet gerespecteerd

Isa 06-11-2016

Zeer teleurgesteld!

Ondertussen ondervonden dat hun belofte om de volgende dag te leveren...niet klopt!
Ook al hadden we zeer vroeg de dag ervoor besteld en was ons dat telefonisch beloofd!
Gevolg: zeer teleurgestelde dochter!!

Roger Vercruysse 03-11-2016

Aangekochte product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Veel keuzemogelijkheden en zeer goede omschrijving van de producten.
Het leveringsplan wordt steeds correct nagevolgd.
Gemakkelijke betalingswijze.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden.
  • Vlugge en correcte levering.

Minpunten

• Geen minpunten.

Nicolas 01-11-2016

Bol

Levering kwam aan op de dag die aangekondigd was, extreem groot aanbod en dus ook veel opties, met goede prijzen

Pluspunten

• Tijdige levering
  • Goede prijzen

belinda 01-11-2016

een zeer tevreden klant

Heel groot aanbod aan producten die gemakkelijk aan te kopen zijn en snel geleverd worden in goede staat. Je kan relax winkelen zonder stress want bij een probleem wordt je ook meteen geholpen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed prijs- kwaliteitverhouding
  • producten afgeleverd in goede staat
  • bij problemen krijg je meteen hulp
  • duidelijke informatie over producten etc

Minpunten

• meer reviews over bepaalde producten

Stefan 01-11-2016

Zeer goed

Snelheid is fantastisch, omruilservice is zeer klantvriendelijk. Een aanrader voor iedereen. Het aanbod groeit ook enkel maar en de prijzen blijven competitief.

Pluspunten

• Goede service
  • Competitief

Minpunten

• Geen
  • Geen

Jaimie 01-11-2016

Schoppen bij bol.com

Shoppen bij bol.com. is makkelijk . Je moet je niet verplaatsen en je kan shoppen wanneer je wil. De levering aan huis is handig als ook op een ander adres . Ook het terug sturen van materialen gaat makkelijk en gratis . Enige minpuntje ze zijn niet altijd de goedkoopste. Misschien een knopje plaatsen ergens anders goedkoper, wij betalen het verschil terug ,zou nog meer klanten lokken.

Pluspunten

• Makkelijk schoppen
  • Gratis levering en terugsturen

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

daisy 31-10-2016

supervlotte levering

je hebt bij bol.com ruimschoots de keuze en de beste prijzen, komt daar bovenop een heel snelle levering, thuis of in het afhaalpunt.

Pluspunten

• keuze
  • duidelijke website
  • vlotte bestelling en betaling

Minpunten

• niks

Nele Vroman 31-10-2016

Snelle service

Grote keuze, snelle service, goede prijs-kwaliteit. Fantastisch dat je kan kiezen waar je het pakje laat leveren (ikzelf doe dit in een Albert Heijn winkel die lange openingsuren heeft) en het pakje komt er dan nog supersnel toe (vaak de volgende dag al).

Pluspunten

• snelle levering
  • goed verpakt
  • groot aanbod

Minpunten

• klantendienst kan vriendelijker

Stijn Dinneweth 29-10-2016

Bol.com

Vlotte webshop met snelle verzending. Veel keuze maar mag meer op de Belgische consument gericht worden.

Inge 26-10-2016

Service

Dit is een super gemakkelijke site ook zeer duidelijk zeer vlotte levering en nog.nooit problemen gehad ik ga nog heel vaak gebruik maken van deze site ben een super tevreden klant

Seppe 26-10-2016

Bol.com

De site is zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk. De klanten sevice is ook zeer goed en de levinengen gaan snel !

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pakket goed te volgen
  • Goede sevice achteraf

jeannine mertens 25-10-2016

bestelling niet aangekomen

bestelling was opgesplitst is 2 pakken en 1 is nooit aangekomen bij AH MOL Belgie of ergens verloren gegaan, alhoewel er een track nummer was
Spijtig voorval maar perfect opgelost door Bolcom om te zorgen voor terugbetaling
mvg
jeannine

Veetje 25-10-2016

klantvriendelijkheid

Bol.com vind ik persoonlijk een aangename manier van webshoppen.
Snel en meestal voldoende informatie.

Over het algemeen tevreden van klantgerichtheid. Slechts 1 maal een telefoniste gehad die zeer onvoldoende informatie gaf en dan nog kort in antwoord was.

Ivana 18-10-2016

Good service

Bol.com offers wide choice of products, the ordering is easy and fast, the prices are good. The delivery is usually fast and reliable.

Pluspunten

• Fast
  • Easy
  • Reliable

Patrick Adam 05-10-2016

En als de fout hersteld wordt, mag het ook verteld worden.

In een vorige review was ik heel verveeld door een foute bestelling van bol.com. Een bestelling werd geplaatst op zondag, twee van de drie artikelen werden geleverd op maandag. Op dinsdag kregen we bericht dat ons adres niet meer bestond, op donderdag werd de reeds betaalde televisie geleverd bij Jullian in Nederland terwijl wij in België wonen. Daarna bericht van bol.com dat de bestelling niet langer geleverd zal worden en we wel een nieuwe bestelling mogen plaatsen. Niet echt klantvriendelijk als het fout loopt, vonden wij toen. Vier dagen na dit laatste bericht ontvangen wij van bol.com excuses en een bon van 100€ bij een nieuwe aankoop. Een mooi gebaar, wat laat, maar toch een blijk van goodwill voor een ontevreden klant.

Pluspunten

• bieden excuses aan
  • ontvangen een bon van 100€

Minpunten

• als het bezorgen fout loopt, lever je toch nog.

Lander staessns 02-09-2016

Bol.com

Slechste service ooit, ik moet al 2 maanden 70 euro terug krijgen en nu moet ik zelf naar de bank gaan achter betalings bewijs, slechtste service.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Slechte hulp
  • Doen moeilijk
  • Kantendiens is slecht

Vincent 20-08-2016

Komen hun afspraken niet na!

2 bestellingen gedaan, opgedeeld in 2 leveringen. Pakket via B-Post op tijd ontvangen, andere deel zou zelfde dag geleverd moeten zijn via PostNL, zijn nooit afgekomen en men zegt dan dat we niet thuis zijn. Volgende dag de hele dag gewacht, niemand gezien en weer afgemeld als niemand thuis. Heb dan weer contact mogen opnemen met de klantendienst, gingen ze het pakketje afleveren bij een boekenhandel in de buurt. Is daar ook nooit geraakt. Van de 2de bestelling voor 22u besteld, volgende dag in huis? Heb zelf moeten vragen aan de klantendienst en ze zeggen dat er vertraging is bij PostNL, dus pas de dag erna zou arriveren. Bol.com levert niet op tijd en stelt zich niet verantwoordelijk voor alle vertraging. Enkel hun excuses aangeboden en een 10 euro cadeaubon. Neen bedankt. Zelfs je bestelling annuleren is dan niet meer mogelijk via de klantendienst.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Goeie prijzen

Minpunten

• PostNL levert niet
  • Klantendienst helpt niet
  • Annulatie niet mogelijk

Alex 11-08-2016

vreselijk

Een vreselijke ervaring. Heeft als dusdanig niets te maken met het informatieverwerkingssysteem of voorraadsysteem van bol.com maar alles met hun distributie partner (post.nl). Voor de klant is dit echter transparant.

Reeds 3 dagen wacht ik op een levering. Reeds 2 dagen na elkaar noteert post.nl dat ik niet thuis was, hetgeen absoluut niet correct is. De chauffeur is gewoon niet langs geweest omdat het te laat werd !!! Geen bericht in de brievenbus ... niets

Contact met bol.com levert een luisterend oor van iemand die er verder toch niets kan aan doen. Typisch voor dergelijk e-commerce bedrijf: niemand is verantwoordelijk !!!

Conclusie gebruik geen bol.com in België want hun distributie werkt niet !!!

Minpunten

• postnl in BE werkt niet

__M__ 01-03-2012

Ik heb enkele maanden geleden een e-book gekocht bij Bol.com, maar het lukte me niet om dat te downloaden op mijn e-reader. Vervolgens heb ik de winkel gecontacteerd, die me per mail een handleiding doorstuurden. Helaas haperde de e-reader nog steeds (ik heb dit probleem trouwens enkel met het boek dat ik van Bol.com gedownload heb). Bol.com beloofde me toen om me op te bellen, waarna ik 2 mails gekregen heb: "Wij hebben u proberen te bereiken maar u nam niet op". Ik heb echter nooit een missed call gehad. Vervolgens Bol.com daarover aangesproken, dezelfde avond werd ik opnieuw opgebeld. Helaas lukte het de klantendienst niet om me te helpen, ik vroeg om een waardebon voor het bedrag dat ik besteed had, maar dit wilden ze me niet geven. Ze beloofden mij om mij opnieuw op te bellen op een afgesproken tijdstip... Maar ik wacht nog steeds. Ik ben het nu echt beu, dit sleept al maanden aan.

PeterBorner 05-09-2011

Bestelling vlot verlopen via de website. Levering is totaal de mist ingegaan.
Klantendienst is vlot bereikbaar en vriendelijk maar konden het probleem met hun vervoerspartner KIALA niet verhelpen.
15 dagen na bestelling nog steeds geen bericht over de levering. Heb dan maar de bestelling laten annuleren via hun website.
Bol.com zou beter een ander transportbedrijf nemen om verdere problemen van deze aard te vermijden.

Harald1970 25-07-2011

De levering van de NAS was supersnel! Op dinsdag besteld, op woensdag in huis. Da's een geweldige ervaring, zeker als je ze vergelijkt met de enorm lange levertijd van sommige andere internetwinkels! Bol.com is een beetje duurder, maar dat heb ik er wel voor over!

dilinger one 22-07-2011

Bol com levert deze telefoon naar Belgie met een nederlands snoer dat niet gangbaar is in Belgie ipv het RJ11 snoer zoals op de verpakking staat vermeld en bruikbaar is op alle Belgische systemen. Zonder zinnig antwoord op mijn mail hierontrent.

Ria57 06-07-2011

Bij Bol de goedkoopste prijs en leveringsvoorwaarden gevonden voor het gezochte product. Nog getwijfeld omdat er toch wel wat negatieve leveringsinformatie on-line te vinden was. Levering is echter netjes binnen de beloofde termijn (2 dagen na bestelling, 1 voor normale levering en 1 wegens nieuwe klant) in België aan de deur gebracht. Bevestigingsmail, facturatie en bijkomende inlichtingen ivm garantie ook netjes en vlot toegestuurd gekregen. Het mag ook wel eens gezegd worden als alles wél goed gaat.