Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

henriette emma 01-04-2011

Ik ben zéér tevreden over de zéér snelle levering, prijs en kwaliteit. naverkoopdienst, had ik niet nodig. Fakturatie, korrekt.

we2010 03-01-2011

Volgens de site was er enkel nog de oranje versie van deze slee beschikbaar (met een foto in het roze). Bij aankomst bleek het een grijze versie te zijn. Levering was ook 1 dagje te laat. Al bij al voor ons geen reden om de after sales aan te spreken.

WCTT 18-12-2010

Mio Spirit 475 Europa LIVE TMC navigatiesysteem, besteld, betaald maar nooit geleverd. Volgens Bol.com was de bestelling verloren gegaan, maar werd ik niet terug-vergoed noch werd de bestelling opnieuw verzonden. Van de ongeveer 10 e-mails naar de klantendienst werd op ongeveer 2 gereageerd. Bij het bellen naar de klantendienst mocht meer dan 10 minuten wachten, om dan hetzelfde verhaal te horen. Men zou mij terug vergoeden binnen de week, ongeveer 1 maand later - meer dan 2 maanden na de initiële bestelling - is het er dan toch van gekomen. Als compensatie kreeg ik een kortingscode - 10€ - bij een volgende aankoop. Dus kort samengevat de bestelling, en betaling verliepen zonder problemen, de levering ging de mist in, de klacht kan/moet/... sneller afhandeld worden, en de bereikbaarheid kan ook stukken beter. Tot zover mijn ervaring met Bol.com.