Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vermaes 12-11-2022

Er is ceel informatie te vinden en duidelijk uitleg dat je met oefeningen veel kan bereiken van 0 tot 100 jaar

Geer 12-11-2022

Na diverse keren te hebben gebeld dat er de training app van tacx niet bij de bestelling zat nog steeds geen app ontvangen terwijl dat wel was toegezegd hoe vaak moet ik nog bellen ??
Officiele reactie van Betersport.nl 16-11-2022

Beste Geer, bedankt voor de review en vervelend dat de gratis maand Kinomap een aantal dagen langer heeft geduurd. Ik heb van mijn collega vernomen dat deze inmiddels in je brievenbus hebt gehad.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Ferry Laan 11-11-2022

Prima levering, een top product voor een prima prijs. Zeer zorgvuldig verpakt en niet bezorgd door de bekende cowboys, maar een fatsoenlijk bedrijf..
Makkelijk te monteren en wat gaaf met google Earth route rijden op de laptop. Helaas geen bel en richtingaanwijzers 😂😂😂 een fijn en duidelijk bedrijf, echt een aanrader.

Jf van der velde 09-11-2022

Vlotte levering. Eenvoudige handleiding en simpele montage. Hulp op site met tips. Zeer tevreden met aankoop.

Titulaer 08-11-2022

snelle levering en alles was netjes verpakt. kennis van direct drive fietstrainers mag iets beter

Magg 08-11-2022

Als je iets snel wilt hebben uit de shop, krijg je dat ook!
Spullen van goede kwaliteit en qua prijs zeker aan te bevelen.
Al zou je niet graag sporten, de spullen maken alles leuker
Een super winkel die niet alleen goed is maar ook prima spullen levert!!

Louis K 07-11-2022

Een goede prijs voor een kwalitatief hoogwaardig product. Pakket kwam in 2 dozen aan. Daarbij was het apparaat ook makkelijk in elkaar te zetten. Ik ben blij.

Monique 07-11-2022

Super klantvriendelijk, niet eerder meegemaakt bij een bedrijf. Snel antwoord op mijn, vele , vragen. Vriendelijkheid ten top aan de telefoon. Denken en regelen mee. Mooie hometrainer aangeschaft. Als ik dit bedrijf in 1 woord moet samenvatten: Geweldig !!!

Christof 05-11-2022

Snelle levering, vriendelijke postbode, toestel tip top in orde, kan niet beter zijn!

Hans de Vries 04-11-2022

Goede service. Goed inlevingsvermogen van de situatie waardoor snel een adequate oplossing voor mijn probleem gevonden wordt.
Zeer positief ervaren en professionele medewerkers
Snelle service en afhandeling van de papieren rompslomp.

Dit is een zeer aan te raden bedrijf met veel kennis van zaken. Top !!

Marcel Leijten 04-11-2022

Snelle reactie op bestelling, vriendelijk te woord gestaan en snelle levering van goede kwaliteit materiaal. Kortom Betersport voldeed meer dan verwacht was door mij. Als men zo doorgaat dan stel ik een naamswijziging voor : Betersport wordt dan Bestsport

Gio M 03-11-2022

Ik had gebeld met betrekking tot een nieuwe ergometer. Ik kreeg iemand snel aan de lijn en kreeg ook gelijk het juiste advies wat ik nodig had om te bestellen. Inmiddels heb ik mijn ergometer thuis ontvangen en ben erg blij mee. Betersport is een aanrader!

Wesley 03-11-2022

Hele goede service omwisselen van de ene crosstrainer naar een andere die ons beter leek super gegaan 1e crosstrainer wat minder tevredwn over de tweede die vandaag gekomen is hebben we gemonteerd en is een super crosstrainer.

Linda 01-11-2022

Fantastische spinningfiets. Voldeed aan alle verwachtingen. Werd vlot en netjes geleverd. Was een demo-model (van te voren bekend), twee steuntjes ontbraken, maar werden dezelfde dag nog nagezonden. Vriendelijke en deskundige hulp aan de telefoon.

Lars 01-11-2022

Helemaal in orde, levering binnen24 uur. Goede klantenservice bij vragen. Niks op aan te merken, zeer tevreden. Had de Senz Sports S5000 gekocht die al gebruikt was, maar is een goede staat, leuke korting en hoefde zelf niets meer op te bouwen alleen maar de beginnen met fietsen. Aanrader deze winkel!

Eefje 26-10-2022

Snelle levering.
Vlug antwoord op mijn vragen en klachten. Klacht verholpen.

MC 26-10-2022

zeer tevreden over de shop, er was een kabel van een aangekocht toestel niet zo goed van kwaliteit en hebben zich direct verontschuldigd en zeer snel een nieuwe opgestuurd.
top service

Luvan 25-10-2022

De levering was binnen de termijn zoals vooropgesteld.
De montage verliep eveneens vlot.

Miranda 24-10-2022

webshop overzichtelijk. Klantvriendelijk aan de telefoon. Bestellingen super snel in huis.
1 onderdeel was verkeerd gemonteerd (kon winkel niets aan doen, fabrieksfout). Contact gezocht en ze hebben het netjes opgelost. Kreeg binnen een week een nieuw onderdeel opgestuurd. top service! Zou er zeker weer bestellen.

Hans 20-10-2022

Eerst gekeken bij testresultaten van roeitrainers. Deze winkel kwam er voor mij als beste uit. Dus daar besteld en na een half jaar nog geen spijt.

Geer 19-10-2022

Het shoppen was zeer goed te doen.
Voldoende keuze een vergelijkingen.
Ook het kiezen van aflever datum was allemaal goed.
Ook te kiezen uit hoe te betalen maakt het allemaal goed te doen.
Verder bestel en aflever proces helemaal top gedaan.

B.Slier 17-10-2022

Super Snel geleverd, prima service !!! Was even een hele klus om de loopband boven te krijgen maar daar waren door de Klantenservice op geattendeerd. Hij staat en kon makkelijk in gebruik worden genomen.
Erg blij met de Focus Fitness Jet 9 iPlus!!

Rana kilinc 15-10-2022

Betrouwbaarheid en gebruikersvriendelijkheid van de website en mijn geplaatste bestelling is top. Ik kreeg gelijk na bestelling een bevestigingsmail met het uitleg van het verloop. Heel handig en fijn om te weten. Geeft toch een gevoel van vertrouwen. Bestelling was er de volgende dag al. Blij verrast. Erg tevreden met deze Shop. Ik raad het zeker aan.

Michel 11-10-2022

Jaren geleden kocht ik bij Betersport een vrij prijzig krachtstation, de BodyCraft X-Press Pro.
Volgens hun toen het beste toestel op de markt.
Door drukte, verhuizing en een sportschoolabonnement heb ik het toestel maar sporadisch gebruikt, zodat hij er nog als nieuw uitziet.
Nu ik hem de laatste weken wat intensiever ben gaan gebruiken blijkt er een probleem te zijn met 1 van de 3 kabels, en Betersport wil geen niewe kabel leveren omdat de levensduur van het toestel volgens hun 8 jaar is, en die van mij is ouder.
Dus hoewel het toestel nog in ongewijzigde uitvoering verkocht wordt, met precies dezelfde onderdelen, zegt Betersport dus in feite "breng maar naar de vuilstort en koop maar een nieuwe voor €2.299,-".
Ik heb inmiddels met een andere BodyCraft dealer gesproken die me de kabel gewoon kan leveren.
Bedroevend slechte "service" dus van Betersport, mij zien ze uiteraard nooit meer terug.
Michel 17-10-2022

Goedenavond Bas,
Dat is niet hoe het gesprek is gegaan.
Ik kreeg simpelweg te horen dat de "levensduur" van mijn toestel 8 jaar is, en dat er daarom geen onderdelen meer voor worden gemaakt.
Daar heb ik nog op terug gemaild dat ik dat een vreemd verhaal vond aangezien het toestel nog in ongewijzigde vorm wordt geproduceerd, hier kreeg ik vervolgens geen antwoord meer op.

Maar goed, ik heb de kabel inmiddels in huis dus ik kan weer aan de slag.

Officiele reactie van Betersport.nl 12-10-2022

Goedemorgen Michel, en bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt meegemaakt. Zoals mijn collega van de technische dienst heeft aangegeven: dit model wordt wellicht nog wel geproduceerd, maar al een heel aantal jaren niet meer aangeboden door Betersport. Toen je het model 13 jaar geleden aankocht wel, toen hadden we je uiteraard ook van de desbetreffende kabel kunnen voorzien. Omdat het product al meerdere jaren uit ons assortiment is krijgen we hier uiteraard ook geen onderdelen meer van. Fijn om te horen dat een andere aanbieder, die dit apparaat dus wel nog in het assortiment heeft, je heeft kunnen helpen met de kabel zodat je weer aan de slag kunt.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Epwa 11-10-2022

Ik had mijn loopband al van Betersport en die beviel super goed
Nu ook een hometrainer besteld die de volgende dag al geleverd werd. Ook dit lijkt een fijn apparaat. Ik hoop ook hier weer veel jaren plezier van te hebben.