Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap Bruggeman 19-12-2022

Prima te woord gestaan. Uitstekende uitleg over het te kiezen apparaat. Afspraken werden nagekomen.

Mevr. E. Berben 19-12-2022

Duidelijke beschrijving van de artikelen en zeer snelle levering. Helemaal top.

Klaas 13-12-2022

De shop zag er zeer goed en overzichtelijk uit heb voor een loopband gekozen was erg goedkoop en niet duur kwam er het beste uit qua prijs de loopband was perfect verpakt een compliment daar voor

Stef 12-12-2022

Topservice, probleempje met mijn Wahoo GPS werd op een vlotte en correct manier vrij snel opgelost !

Kevin deckers 12-12-2022

Topprijs en heel snelle levering. Ook goede kwaliteit. Een van de beste fitness webwinkels volgens mij.

Mw. Peerboom 09-12-2022

Zeer snelle levering. Chauffeur belde vooraf of ik thuis was voor levering. Helaas verkeerde yogamat. Gebeld bleek idd foutje. Datum geprikt wanneer het mij uit kwam de mat aan huis te ruilen. Inmiddels geruild en nu de juiste mooie yogamat! Zeer snelle levering, fijne service aan huis , correcte afhandeling en mooi materiaal. Zal zeker weer bestellen bij jullie.

I Timmermans 08-12-2022

Prima winkel voor de sport fanaat die thuis wil sporten in de privacy van je eigen huis.

Iren ivanova 08-12-2022

Very satisfied with our new treadmill for better sport, very quick customer service reply and explanation. They recommend the model and we really like it. Quick delivery at home.

Trude 07-12-2022

Vriendelijk te woord gestaan. Product omruilen geen probleem. Mooie service, aan te bevelen.

Maurice Hollink 07-12-2022

Goede site voor aanschaf van sport apparaten. Duidelijk, informatief, veel keuze.

Roy 06-12-2022

Smart trainer (wahoo) gekocht. Probleem in de uitlevering super /telefonisch opgelost. Fijn dat de service desk ook telefonisch te bereiken is.

Lara 06-12-2022

Super webshop. Levert snel en prijzen zijn heel schappelijk. Heb hier nu al een paar keer wat gekocht en ben zeer tevreden.

Janpianoman 06-12-2022

Correct afgeleverd. Goed verpakt. Handig op te bouwen.
Kheb er veel plezier mee!

Nest 06-12-2022

Reeds meer dan 2weken geleden een bestelling gedaan maar nog steeds daarvan niets ontvangen enkel een vraag over hoe tevreden ik ben! Graag bestelling alsnog bezorgen, a.u.b.!

Herbert Sloeserwij 06-12-2022

Snelle levering en roeiers voldoen aan onze verwachtingen. Deskundige ondersteuning bij installatie.

Jan 05-12-2022

Voor het eerst iets hier besteld. Fantastisch. Ik raad het product en het bedrijf aan.

Wim 05-12-2022

Absoluut de goedkoopste prijs hier gevonden. Zelfs tijdens de promoties van Black Friday.
Ook de klantendienst (na een zending die wat vertraging had) was zeer vriendelijk en behulpzaam. En het ging zeer vlot, op 2 minuutjes was alles opgelost.
Hun aanbod is ook zeer ruim en up-to-date.

GTS 05-12-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering en goed materiaal. Heel eenvoudig om in elkaar te zetten.

Zahira 04-12-2022

Super shop.
Betrouwbare reviews, dit hielp mij enorm met mijn keuze.
Ook is er de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen
Dit komt echt goed uit in deze dure decembermaand.
De levering was supersnel.
Ik ben echt heel erg blij!

Linda 04-12-2022

Gemakkelijk te bestellen en zelf een bezorgmoment te kiezen. Vooral bij de grootte en gewicht van veel producten is dit voor mij een must: ik wil immers wel thuis zijn als er een groot, zwaar product geleverd wordt. In vergelijking met veel andere sites een goedkopere prijs. Bezorging uitstekend op afgesproken tijdstip. Product is ook geheel naar wens: degelijk product. Goede prijs/kwaliteit!

Rinus 03-12-2022

Het was onze eerste aankoop bij Betersport. wij werden netjes te woord gestaan en kregen vooraf goede uitleg. de bestelling kwam op tijd en was goed en stevig verpakt. de installatie was eenvoudig en daarna werkte alles zoals verwacht. Ook na installatie hadden wij nog een kleine vraag, wij kregen direct een antwoord en uitleg met instructie video's op de site. Dus wij zijn erg tevreden met onze nieuwe aankoop.

jan 02-12-2022

Tot nu toe loopt alles op rolletjes, letterlijk en figuurlijk. ze doen wat ze zeggen. en ondanks alle sint en kerst en zwarte vrijdag perikelen. ging het goed. mooi dat het zo kan.

Maikel 02-12-2022

Goede prijs en snelle levering. Geen gedoe en ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces!

Bernd 01-12-2022

Gute und schnelle Lieferung.
Sehr günstiger Preis
Alles zu meiner Zufriedenheit

Gys 30-11-2022

Nette prijzen voor goed materiaal, pas geleden een spinningbike aangeschaft en levering was snel en keurig.