Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

M 26-12-2021

Komen hun afspraken gewoonweg niet na en communiceren niet. Tot tweemaal toe een belofte te mailen en bellen, en dan blijkt het onderdeel dat stuk is en waar nog garantie op zit nog ergens van een fabriek te moeten komen.

Rien 22-12-2021

Veel positieve reacties hier. Dat geeft mij hoop dat mijn bestelling wellicht ooit nog geleverd gaat worden.

Op black Friday (26 November) een bestelling geplaatst. Op maandag de 29ste een bestelauto voor de deur, maar die was voor niets gekomen want mijn pakket ontbrak. En dat wist de vervoerder al, want er stond "manco" op één van de formulieren.

Sindsdien zowel de vervoerder als Betersport zelf om opheldering gevraagd, maar op mijn e-mails van beide partijen nog geen reactie ontvangen.

Wellicht dat deze beoordeling iets kan losmaken.

Orna Zukerman 16-12-2021

2 keer de levering ging niet zo der van te voren ons laat weten. Ik wacht nu al 3 dagen voor een antwoord op mijn klacht. Tot nu toe geen reactie

Ariana 04-12-2021

Ik ervaar al een half jaar een klacht, maar er wordt niets aan gedaan. Ik heb gemaild, gebeld en zelfs via whatsapp contact opgenomen omdat dat blijkbaar kon maar ik wordt op dit moment negeert, om deze reden geef ik de winkel een 1.
Er kwam trouwens wel een monteur twee keer langs, maar de klacht werd alleen maar erger.
Als ze me hadden geholpen, zou ik zeker een 10 geven omdat ze snel reageerden op mijn eerste en tweede mail. Daarna ervaarde ik de klantenservice alleen maar slechter.

Roger Van Sande 02-12-2021

Bij de levering van m'n Fit bike Ride 5 demo op 23/11 ontbrak de adapter 9V DC en waren er nog een paar andere mankementen zoals speling op de stuurkolom en 2 voetsteunen met gebarsten afdekkap. Dit kan toch niet dacht ik
Twee e-mails gestuurd naar klantendienst met de melding dat ik met het apparaat niets kon aanvangen zonder die adapter
Op 30/11 telefonisch bericht gekregen van Support met de mededeling dat dit inderdaad niet kan en dat de adapter wordt nagestuurd evenals 2 nieuwe afdekkappen en dat de bevestigingsbouten v/d stuurkolom dienen aangeschroefd te worden .
Dat noem ik nu eens service zoals het hoort en bewijst de degelijkheid van de onderneming .Dit is top van Betersport en deze firma is een aanrader . Hartelijk dank

Nico 19-11-2021

Ik heb de hometrainer Fitbike Ride 5 besteld. Snel geleverd, na het in elkaar zetten deze geprobeerd maar het bleek dat de bewegingssensor niet werkte.
Berichtje naar Betersport.nl gestuurd, en kreeg het bericht terug dat mij een ander display zou worden toegestuurd.
Deze heb ik ontvangen na installeren werkte het nog niet.
Weer een berichtje gestuurd. Berichtje terug gekregen van Betersport.nl dat er een nieuwe sensor wordt toegestuurd en een monteur aan huis.
De monteur was toen geweest, en alles werkt nu prima.
Ben hier zeer tevreden over.
Betersport.nl krijgt van mij dus een dikke 10!
Ook de helpdesk is zeer vriendelijk, en laat je niet in de kou staan.
Een echte aanrader dus!
Officiele reactie van Betersport.nl 23-11-2021

Beste Nico,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend dat je dit hebt moeten ervaren met jouw nieuwe apparaat. Daarvoor onze excuses.

Gelukkig hebben wij dit uiteindelijk samen met jou en een monteur op kunnen lossen en kun jij eindelijk gebruik maken van je hometrainer.

Wij wensen jou veel trainplezier toe.

Jos Schepers 18-11-2021

Gisteren onze Fit Bike 5 ontvangen, probleempje na het in elkaar zetten, klantenservice heeft zeer goed geholpen en twas opgelost. Heel fijne service.
Zeer aan te bevelen
Officiele reactie van Betersport.nl 23-11-2021

Beste Jos,

Bedankt voor het achterlaten van jouw review!

Vervelend om te horen dat je een probleem had met het monteren van jouw apparaat. Het is dan wel weer fijn dat wij jou daar goed in hebben kunnen assisteren.

Wij wensen jou nog veel plezier van jouw nieuwe aankoop.

Johan Renier 06-11-2021

Onlangs een Focus Fitness Unit 4 gekocht. Er zat echter een verkeerd onderdeel in de verpakking. Na contact met Bram Kuipers van de dienst support was dit heel snel geregeld. Fantastische dienst na verkoop.
Officiele reactie van Betersport.nl 08-11-2021

Beste Johan,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd onderdeel hebt ontvangen bij jouw aankoop. Onze excuses daarvoor.
Gelukkig hebben wij dit voor jou op kunnen lossen, dat is fijn om te horen. We zullen dit uiteraard laten lezen aan onze collega, dat zou hem vast goed doen.

Verder wensen wij jou nog veel sportplezier toe.

Jan Perrels 02-11-2021

Jaar geleden een roeitrainer R5000 gekocht. Voor de prijs die betaald is een prima apparaat.
Na een jaar schiet de ketting los en blijkt de sluitschakel los te zitten. Borgveer spoorloos. Slechts een verzoek om een borgveer levert een neiuwe ketting met sluitschakel en borgveer op. Alles geheel kosteloos. Goede servive!
Officiele reactie van Betersport.nl 04-11-2021

Beste Jan,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te horen dat de ketting los is geschoten van je roeitrainer. Wij zijn blij om te horen dat wij dit goed voor jou hebben kunnen oplossen en dat jij hier tevreden op terug kijkt.

We wensen jou nog veel roeiplezier.

Liesbeth Kers 25-10-2021

De service van Betersport is geweldig. 3jaar geleden een hometrainer via Bol.com gekocht. Nu werkt de display niet meer en volgens mij lag het aan de adapter met snoer. Betersport gebeld en na alle gegevens te hebben uitgezocht, mij na betaling een nieuwe gestuurd. Achteraf blijkt de oude adapter weer te werken. Heb gebeld met de service dienst en krijg netjes mijn geld terug en mag de adapter houden want terugsturen kost meer dan de nieuwe adapter. Dat is nog eens SERVICE !!!!
Officiele reactie van Betersport.nl 28-10-2021

Beste Liebeth,

Bedankt voor je review!

Wat fijn om te horen dat je met een positieve blik terugkijkt naar onze service. We hopen dat je nog veel plezier zult beleven van je hometrainer,

Debby 26-09-2021

Het is al even geleden maar 14 maanden geleden een NordicTrack S25 gekocht met als aanbieding een gratis jaar IFIT.
Qua verkoop loopband heb ik niks te klagen maar dat abonnement heb ik nooit gekregen.
Onmogelijk om het product te registreren met de code die ik had.
14 maanden heeft de loopband ongebruikt op zolder gestaan omdat instellen programma's niet duidelijk was.
Deze maand toch maar ZELF het IFIT abonnement voor een maand afgesloten en ik ben verkocht.
Erg jammer dus dat ik het beloofde gratis jaar nooit heb gekregen...vandaar de lage score.
Bij navraag bij IFIT had er een giftcard bij het product moeten zitten maar dat was dus niet het geval.
Officiele reactie van Betersport.nl 28-10-2021

Beste Debby,

Bedankt voor het achterlaten van een review.

We vinden het vervelend om te horen dat jij 14 maanden niet gebruik hebt kunnen maken van jouw apparaat. Onze excuses dat de code in eerste instantie niet gewerkt heeft.
We hebben het uitgezocht en we zien dat jij dit bij ons hebt aangegeven waarbij wij jou een nieuwe code hebben toegestuurd. We hebben hierna niks meer van jou mogen vernemen.
Wij zijn hier vanuit gegaan dat alles goed verlopen is. Helaas is dit niet het geval geweest, maar zijn wij hier nooit meer van op de hoogte gesteld door jou. We hebben jou een mail gestuurd met meer informatie hierover. Verder vinden wij het wel fijn dat je de loopband nu kan gebruiken en dat je hier tevreden over bent, we willen je dan ook nog veel plezier wensen van jouw loopband.

M. 06-09-2021

Betersport.nl is een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf. Ik heb hier destijds een spinningfiets aangeschaft waar ik ontzettend veel spijt van heb. Op hun website staat dat het om een professionele fiets gaat, maar hier is echt niets van waar! Binnen twee maanden had ik aanhoudende knieklachten. Eerst wist ik niet waardoor het kwam, maar wat bleek? De afstand tussen het frame en de trapper is aan de linkerkant een aantal centimeter groter dan aan de rechterkant. Bij iedere trapbeweging heb je dus ongelijke belasting. Knieklachten gegarandeerd! Toen ik Betersport.nl hiermee confronteerde en aangaf dat ik me misleid voelde omdat zij op de website aangeven dat het om een 'professionele' en 'sportschoolwaardige' spinningfiets gaat, kreeg ik als laffe reactie terug dat ik de fiets binnen 30 dagen had kunnen retourneren. Als je een professionele fiets aanschaft dan mag je er toch van uitgaan dat het verantwoord is om er regelmatig op te trainen.

Beste,

Bedankt voor het achterlaten van je review.
Vervelend om te horen dat je dit hebt ervaren! We zouden in contact met je willen komen omtrent deze klacht. Helaas kunnen wij op jouw naam geen enkele gegevens van je vinden, wij willen jou dan ook vragen contact met ons op te nemen. Dan helpen we je graag.

Team Betersport

Thomas 15-07-2021

Geweldige service,✨

Na 6 jaar blijkt mijn Fitbike 6iplus niet meer met Bluetooth te communiceren.
Na goede begeleiding en ondersteuning van klantenservice tijdens de zoektocht naar het defect,
hebben ze zonder erom te vragen mij de nieuwste display kosteloos toegestuurd.

Dat noem ik nog een topbedrijf 👍👏

Beste Thomas,

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden terugkijkt op onze service.

We willen je nog veel verder plezier wensen van je hometrainer.

Nico de Smit 08-07-2021

De display van mijn vrij nieuwe crosstrainer werd vaag.
Binnen een week een nieuwe, zonder kosten.
Wederom een geweldige service

Beste Nico,

We willen je bedanken voor jouw review! Wat goed om te horen dat je tevreden terugkijkt op onze service.

We willen je nog veel verder plezier wensen van je crosstrainer.

SSKuiper 17-06-2021

Perfect geregeld. N.a.v. een defect welke optrad buiten de normale garantie, heb ik contact opgenomen inzake de mogelijkheden voor herstel. Dankzij de klantvriendelijke opstelling van Oskar zijn we er op een plezierige manier uitgekomen. Eigenlijk moesten er meer bedrijven zich zo opstellen: efficiënt, benaderbaar en oplossingsgericht. Top!

Eric van den Hoogenband 14-06-2021

Website en bestelproces zijn prima.
Belangrijker vind ik nog dat ik door de echte mensen daarachter persoonlijk goed ben geholpen bij een door mijzelf gemaakte fout.
Ik had een verkeerd artikel aangevinkt (verkeerde maat) en daarover heb ik een mail gestuurd nadat ik het hele bestelproces al had doorlopen.
Ze hebben dat direct opgepakt en de bestelling aangepast. Het verschil kreeg ik ook nog terugbetaald.
Dat vind ik supergoed want zo gaat dat niet vanzelfsprekend bij de meeste webshops.
Een super vlotte en correcte afhandeling door de mensen achter betersport.nl van een door mij gemaakte fout. Zo kan het dus ook. Grote duim omhoog!

Stefan 12-06-2021

Ik had enkele maanden terug een crosstrainer gekocht en alles werd prima en op tijd geleverd. Nadat het display van mijn crosstrainer was gebarsten hebben ze mij vlot geholpen met het bestellen van een nieuwe display. Steeds vriendelijk, behulpzaam en alles verloopt heel vlot. Top service! Ik raad het iedereen aan.

Monique 11-06-2021

Snelle reactie, ondanks het bericht dat het even kon duren. Ik vroeg om nieuwe remblokjes, maar dit viel binnen de garantie. Heel fijn, want ze hadden het ook kunnen verkopen aan me. Eerlijke en snelle service!

Tevens ook prima geadviseerd bij het aanschaffen van een spinningfiets

Tom 11-06-2021

Beoordeling voorlopig over de communicatie over een product. Zeer snelle reactie van medewerker XXX.Vriendelijk en behulpzaam.Als ik het toestel ga bestellen zal het zeker en vast via deze website/shop zijn.

J.L. 10-06-2021

Ik heb een fitnesstoestel besteld waar ik helaas nu al ruim anderhalve week op wacht. Maar de servicedesk reageert snel en adequaat, zowel via de mail als aan de telefoon. Waarschijnlijk ligt de fout deels bij mij zelf en deels bij de transporteur, waardoor ik langer op mijn toestel moet wachten. Vandaag als het goed is geregeld en zou ik begin volgende week mijn toestel moeten ontvangwn.

Huub 10-06-2021

Super service en ondanks corona relatief snel antwoord op je vragen. Het apparaat was in pakketdelen geleverd en was heel goed zelf in elkaar te zetten, want de beschrijving was gewoon top

Henny 08-06-2021

Betersport.nl is snel met leveren en ook met de terugkoppeling toen ik een vraag had. Mijn email werd snel beantwoord en er was binnen no time een oplossing. Echt een verademing in vergelijking met andere online shops.

FJ 07-06-2021

Spinningbike met onderleggermat besteld. Bezorging is om te huilen. Als je gewoon doordeweeks overdag fulltime werkt.... Een transportbedrijf dat pas op de dag van bezorging laat weten of dat de daadwerkelijke dag van bezorging wordt, maar ook vertelt een dag later kan komen. Het bezorgbedrijf werkt van 10-17 uur en er is geen tijdsafspraak te maken. Dan maar op zaterdag? Nee, dan is het bezorgbedijf dicht. Dus je moet feitelijk 2 vakantiedagen opnemen om het pakketje thuis te kunnen ontvangen. Dus ben ik het maar zelf gaan afhalen op het laatste uurtje van mijn werkdag, na reserveren van een aanhangwagen. Is het pakketje kwijt. Kom je de volgende dag weer terug, ja het pakketje is gevonden. Echter blijkt het pakketje alleen de onderlegger te zijn en dat de spinningbike via een andere bedrijf is verstuurd als het matje wat eronder moet. Dus nog steeds geen spinningbike. Het andere bedrijf waarmee de spinningbike is verstuurd heeft niet van zich laten horen, maar volgens de klantenservice van betersport werkt het op dezelfde fantastische manier als het eerste transportbedrijf: niet op zaterdag, alleen overdag en geen tijdsafspraak mee te maken.
Het ergste is nog de autistiforme reactie van * van de klantenservice, die geen enkel inlevingsvermogen toont, en "het zelf niet zo'n probleem vindt dat ze alleen overdag kunnen bezorgen en niet in het weekend". Stuitend gewoon. Wat een blamage. Ik bestelde bij jullie vanwege de ogenschijnlijke goede klantenservice. Het tegenovergstelde blijkt waar.
Denny35 26-01-2022

Wel fijn dat je nog hebt kunnen communiceren met betersport!! Dat gaat nu ook niet meer

Leon Hendrikx 07-06-2021

Na een wat mindere review geschreven te hebben op kieskeurig werd er door Betersport direct contact met mij opgenomen en is mijn crosstrainer gerepareerd aan huis (afgebroken bout). Het defect is uiteindelijk na een maand goed gerepareerd en daarom een 7. Het blijft bijzonder dat na een mindere review op Kieskeurig er blijkbaar wel snel en adequaat gehandeld kan worden.

Jan Pijpers 05-06-2021

Zeer klantvriendelijk en een fantastisch product. Op aanvullende vragen werd direct gereageerd. We zijn naar tevredenheid geholpen.