Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

atrihou 26-11-2022

Prima begeleiding
Netjes bezorgd.
Behulpzaam in nemen keuze.
ontzettend blij mee.

Heidi 25-11-2022

Pre order besteld. Na paar dagen gebeld omdat loopband 100 euro goedkoper was. Binnen korte tijd medewerker aan de lijn. 100 euro zouden ze terugstorten. De 10e dag is de loopband netjes bezorgd en ook die dag 100 euro teruggestort. Topapparaat!!! Heel blij mee!!

Odji 25-11-2022

Betersport is voor mij best onbekend . Door naar de shop te bellen heeft deze het product ( fit bike the Beast) via Klara geplaatst. Hierdoor kan ik het product eerst in ontvangst nemen voordat ik over ga tot betalen. Tegenwoordig weet je het nooit zeker met al die webshops. .... heeft me top geholpen.

Thielemanus 25-11-2022

via een bestelling bij bol.com, heb ik de roeitrainer R4000 van Senzsports van jullie ontvangen. Het waren 4 colli in onbeschadigde staat. Ondanks mijn redelijk hoge leeftijd van 76 jaar, heb ik hem de trap op naar boven kunnen sjouwen en in mijn slaapkamer kunnen installeren. Na ontvangst, ben ik wel, uit nieuwsgierigheid, op jullie site wezen kijken. Het is een lust om doorheen te surfen. Ik heb dan ook de Senz armbandhartslagmeter rechtstreeks bij jullie besteld. Deze komt a.s. Maandag. De roeitrainer is een cadeau aan mijzelf, voor mijn verjaardag op 23 November.

Elisabeth Kramer 25-11-2022

Zeer tevreden over deze winkel. Ruime keuze, leuke aanbiedingen en snelle levering.

Wim 24-11-2022

Na het uitzoeken van een voor ons geschikte hometrainer heel makkelijk te bestellen op de site van Betersport. Volgende dag op het afgesproken tijdstip geleverd. Doordat er een duidelijk stappenplan met tekeningen bij zit, is het apparaat heel makkelijk in elkaar te zetten. Hometrainer is goed stabiel, en de bediening is makkelijk te begrijpen. Met andere woorden, een top hometrainer en een perfecte afhandeling door Betersport. Top!

Mayo 24-11-2022

Hele mooie matjes van goede kwaliteit gevonden.
Prijs kwaliteit verhouding was heel goed. De website is ook fijn en overzichtelijk. Ook staan er geregeld aanbiedingen op de website. De verzending was snel en goed te volgen door track and trace.

Echt een hele fijne ervaring.

Dirk 24-11-2022

Heeft een overzichtelijke website, veruit de beste prijs die ik kon vinden, zeer snelle en correcte levering van het artikel. Voor mij komt deze winkel met stip in aanmerking voor een volgende aankoop. Nog maar 1weekje in gebruik(crosstrainer) maar werkt voorlopig probleemloos.

andre te kaat 24-11-2022

priema goedekawalitijt ik weet niet meer woorden heb ik niet ook gemakkelijk in me kaar zeten

Rg 23-11-2022

Prima service, demo FitBike maar niet van nieuw te onderscheiden, zeer tevreden.

robin 23-11-2022

Deze shop ligt bij mij in de buurt en ook al verder weg voor andere klanten. Medewerkers zijn heel eerlijk en zeer goed advies.
En behulpzaam ook op de site en chat goede aanrader niks over te zeggen

Robbert Heersink 23-11-2022

2 roei apparaten besteld voor een zeer mooie prijs, het inboeken van de order had een klein foutje erin zitten, maar bij contact met de verzender bleek dit al te zijn opgepakt! Erg fijn dat ze een kleine timewindow hebben voor de bezorging zodat je niet de hele dag op je pakketje hoeft te wachten! Bezorgers zijn vriendelijk👍

Kirsten 23-11-2022

Goede prijzen met een goede kwaliteit. Het is een heel overzichtelijke en makkelijk website. Gemakkelijk om iets te bestellen. De levering verliefd snel, vlot en was heel vriendelijk. Top servive

Remco 22-11-2022

Betershop levert uitstekende service en kwalitatieve producten. Bezorging perfect en snel!
Ik ben er heel blij mee.

Reinier 22-11-2022

Wij zijn zeer goed geholpen in de showroom bij het selecteren van een hometrainer. De verkoper nam alle tijd voor ons, gaf prima uitleg en was niet opdringerig.

Smit 22-11-2022

Producten goed verpakt en goede bezorgservice van Transmission. Ik had halterschijven besteld en deze waren in een plastic zak in een doos met wraps eromheen verstuurd waardoor deze onbeschadigd aankwamen. Ik heb van andere webshops wel eens meegemaakt dat ze beschadigd aankwamen omdat ze niet goed verpakt werden waardoor schade tijdens transport ontstond. Bij Betersport was daar geen sprake van!! Klantenservice is erg behulpzaam. Kwaliteit van de producten is goed. Ik ga hier vaker bestellen!

Tufken 21-11-2022

Beste,

We hebben al 3 mails gestuurd dat we het niet kunnen gebruiken, want hij geeft error omdat de rode knop er niet bij zit.
We zijn geen zotten als we geen antwoord krijgen, de verpakking is al weg, en toch ga je die moeten terug nemen zelfs zonder reden door de nieuwe Europese wet van 01/06/2022.
Je kan geen e-mail sturen zodat je geen bewijs hebt, dan maar een ingebrekestelling via onze advocaat!

En anders gaat het via de rechtbank.

Met vriendelijke groeten

Monique en Patrick
-------------------------------------------------------
Modeltrein Paradise Maatsch. Zetel EU.
De Rechter - Van Royen

DEXIA: 068-2197909-13
IBAN: BE08 0682 1979 0913
BIC: GKCCBEBB

sjaak 19-11-2022

Bestelde producten snel mogen ontvangen en de producten smaken en bevallen prima !! Voor mij zeker een blijvertje 👌😉
En ook niet onbelangrijk tegenwoordig, ze zijn nog goed betaalbaar ook 😁

Steven Vanelslander 19-11-2022

Vlotte communicatie.
Staat ook goed genoteerd wat het toestel doet en wat de voor-en nadelen zijn.

Alleen jammer dat er 2 dagen na m’n bestelling een korting was op een loopband.

Maar mooie en goede site.
Officiele reactie van Betersport.nl 21-11-2022

Goedemorgen Steven, en bedankt voor de mooie review. Over het prijsverschil: in deze Black Friday weken koppelen we inderdaad mooie kortingen aan onze producten. Helaas is het zo dat we niet altijd kunnen inschatten wanneer deze kortingen doorgevoerd worden en dat bestelling net enkele dagen, of zelfs uren, voor de korting gedaan worden. Uiteraard denken we hier gewoon in mee. Neem je even telefonisch/per mail contact met ons op? Dan krijg je het prijsverschil mooi van ons terug.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Martin Noppert 19-11-2022

De gebruiksvriendelijkheid van de website is in orde, maar de service zelf is zeer slecht te noemen. Ik kreeg redelijk vlot via de mail aandacht, moest wel zelf dan bellen met verkoop, maar okee. Ik krijg zakelijke korting, maar nu zie ik dat ik evenveel betaal als ieder ander vanwege de blackfriday kortingen ie iedereen krijgt. Ook nog niet heel erg als ik daarna ook maar korting krijg als ondernemer zijnde. Dan de vraag wanneer ik geleverd wil hebben, graag zsm, de volgende dag dus zoals de website belooft. De bestelling zou direct klaar gemaakt worden en verzonden..... er zou dan een faktuur verstuurd worden die ik direct zou betalen .... de volgende dag niets ..... geen levering en geen faktuur. Ik mailde en kreeg de melding "goed dat je mailt, we hebben een verkeerd email adres gebruikt"... flauwekul dus, we waren al aan het mailen met elkaar namelijk en de levering gaat per post/pakketvervoerder en niet per email. Ik kreeg toen pas de faktuur, digitaal en direct betaald, maar er is nog altijd niets geleverd en geen verzendbevestiging, geen track and trace code, niets. Ik kreeg ook, wederom de vraag wanneer ik geleverd wil krijgen .... ja sorry hoor, maar gisteren was de afspraak dus dan vandaag .... maar tot op heden niets vernomen van verzending.
Officiele reactie van Betersport.nl 21-11-2022

Goedemorgen Martin,

Bedankt voor deze review. Het mag duidelijk zijn dat jouw vertraging inderdaad enkele dagen vertraging heeft opgelopen, dit door een miscommunicatie in ons systeem. Inmiddels heb je vanochtend telefonisch contact gehad met een van onze collega's en word het pakket vandaag aan je geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Met sportieve groet,
Team Betersport

habren 18-11-2022

de loopband precies volgens schema afgeleverd.
naar boven gedragen en omdat het een demo was stond hij al in mekaar dus de stekker erin en lopen maar.
voor hetgeen ik hem heb aangeschaft ( etalagebenen ) een perfecte loopband, ben er erg blij mee.

Herman 17-11-2022

Snelle levering van een perfecte loopband, met een helling van 16% en lekker breed. En dan ook nog fluister stil.

Rg 17-11-2022

goede ervaring, de demo bike ziet er bijna als nieuw uit, ook levering prima verlopen zoals afgesproken, dus supper

Azi 17-11-2022

Prettig en professioneel te woord gestaan door Mark. Heeft me goed geholpen om een keuze te maken voor de FitBike Da Beast. Nu nog dat apparaat uittesten.

Paul 15-11-2022

Duidelijke webshop. Bestelling en levering zijn prima verlopen.

De installatie van het toestel en het instellen van de computer is niet altijd evident maar het is wel gelukt.