Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 01-02-2023

Zeer slecht. Geen reactie op klacht. Geleverde hometrainer loopt aan (verkeerd gemonteerd door betersportt?) telefonisch niet bereikbaar.

niels 31-01-2023

mooie duidelijke en behulpzame shop zeer goede uitleg en opvolging daarvan bij aankoop ook duidelijk instructies en werking (top)
en tevens ook overzichtelijk wat je eventueel erbij kunt nemen voor bevordering en of beschadigingen aan vloer (mat er onder)te voorkomen dus aangeraden zonder te pushen en dwingen heerlijk en top vriendelijkheid aan tel
geef nooit een 10 meer eigenlijk...

Frank 28-01-2023

Begin november een roeitrainer besteld. Alles verliep vlotjes, als er wat te verkopen valt zijn ze snel en daadkrachtig.

Maar… het apparaat werd beschadigd afgeleverd bleek na het uitpakken. En dan begint de ellende: totaal, maar dan ook totaal onbereikbaar en geen enkele reactie op mails. Wat een drama, ik ga een storno aanvragen om een oplossing te forceren…

Update 22-12-2022: na ontelbare pogingen om in contact te komen, nogmaals een half uur in de wacht volgehouden en uiteindelijk een van de medewerkers gesproken. Maar ook hier wederom ellende: er is een vervangend onderdeel besteld, welke UITERLIJK na 10 (!!!) werkdagen verstuurd zou moeten zijn. Helaas dus, niets gezien, niets gehoord… Verrassend! Ik zou graag zien dat jullie je verantwoordelijkheid nemen en eigenaarschap tonen in de afhandeling. Ik moet werkelijk overal achteraan en krijg nergens reactie. Toon eens dat je klanten wel serieus neemt.

Update 28-01-2023: gok eens? Nog steeds geen enkele reactie, totaal onbereikbaar. Elke keer weer de smoesjes: van drukte vanwege Black Friday (dat duurt dan schijnbaar twee maanden) tot drukte vanwege wat? Verbinding wordt gewoon verbroken en op mails reageren ze niet. Denk goed na als je hier bestelt…

G. Wijma 27-01-2023

Zeer snelle en keurige levering en ook nog op het juiste tijdstip. Alle onderdelen waren aanwezig dus geen reden voor klachten. Wel een opmerking over de verpakking: er is wel van heel veel plastic en piepschuim gebruik gemaakt. Daar zijn in deze tijd wel duurzamere alternatieven voor te vinden.

Gitte 27-01-2023

Duidelijk omschrijving van het product dat we zochten en snelle levering. Het artikel is makkelijk om in elkaar te steken, je kan dus snel aan het sporten. Ideaal !

Rob 26-01-2023

Super makkelijk en een top service.
heel veel keus en bestellen is heel simpel

John Somers 25-01-2023

Vakkundige uitleg ter plaatse. Uitproberen mogelijk.
Mat cadeau
Volgende dag in huis

Frans 17-01-2023

goed geholpen en prima uitleg 3 verschillende getest en
gekozen voor ........ zeer tevreden

Thea Janssen 16-01-2023

Ruime keuze aan kwalitetsproducten met goede garantie en fijne kortingsacties
Vakkundig aardige klantenservice , ruilen geen probleem
Bestelgemak en duidelijke info per mail over bestelling betaling en levering.
Mogelijkheid om voor 3 jaar reparatie aan huis te verzekeren is top
COMPLIMENTEN

rombrero 04-01-2023

Zeer goede stabiele en degelijke fitnessbank . Er was een klein probleempje, maar dat is door de perfecte klantenservice optimaal opgelost.

2 02-01-2023

De klantenservice was onbereikbaar, maar na 3 weken toch reactie en een mail dat de ontbrekende spullen worden toegestuurd. Zou er alsnog niet opnieuw bestellen, maar heb allicht weer meer vertrouwen in deze webwinkel.

Frans T 02-01-2023

Waardeloos, service extra betaald. Niet gekregen. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen

Joke 02-01-2023

Halterbank als kado met kerst gegeven maar bleek defect. Ondanks dat ik de doos niet meer had hebben ze een nieuw bankje geleverd en oude mee retour genomen.

2 01-01-2023

Klantenservice onbereikbaar na onvolledig product. Zelf maar dat spul bijbesteld omdat ik de bestelling niet kan gebruiken, sturen ze nog de foute maat toe ook. Kan geen contact krijgen en zit met spul dat ik niet kan gebruiken. IK ZAL HIER NOOOOIIITTT MEER BESTELLEN!!! En ik raad een ieder aan dat ook niet te doen als je service wilt als ze de boel verkloten.

Beek 31-12-2022

Goeie site
Snelle levering zoals afgesproken.
Vriendelijke mensen aan de telefoon.
Doos was met vervoer iets beschadigd, maar telenisch gemeld en verder geen probleem.

Cristian 30-12-2022

Ik bestelde gister iets voor de 1ste keer, was goed geinformeerd qwa mails en bleef goed geïnformeerd totdat ik vanmorgen al me pakketje heb ontvangen.

Raoul 29-12-2022

Super winkel die veel uit eigen voorraad leveren en zo dus heel snel kunnen leveren.
En ze leveren heel snel!!!
Super winkel!

A3 28-12-2022

Na enkele weken na aanschaf viel de weerstand weg. Hulp na dit defect was goed, maar duurde wel te lang (2 weken). Zeker, toen bleek, dat dit heel eenvoudig te herstellen was.

Leo 26-12-2022

Een goede overzichtelijke site met duidelijke info. Netjes te woord gestaan bij mijn vragen. Een correcte levering en verdere afhandeling bevestigen mijn juiste keuze.

Jos 24-12-2022

Website is dik in orde. ik kon snel vinden wat ik wilde. Vervolgens was het bestellen eenvoudig en vertrouwd. Mijn spullen werden de volgende dag al door een vriendelijke, behulpzame chauffeur geleverd. De montage van de Fitness set was dank zij de goede handleiding goed te doen. Zoals andere reviews al vermelden, het duurde even een tijd voordat alles in elkaar zat, maar dan heb je ook wel wat. Bij het openen van de doos viel al meteen de goede zorg voor het materiaal op. (Als techneut) viel mij ook het goede laswerk en vakmanschap op waarmee de set in elkaar gezet was.
De set is nu intussen door mij al een aantal dagen intensief gebruikt en ik ben werkelijk onder de indruk van de kwaliteit.
Geschreven door een zeer tevreden persoon.

Ton 23-12-2022

Nu voor de 2e keer bij betersport besteld, ook de klantenservice denkt met je mee voor een bestelling.

Jos 22-12-2022

Goede prijs/kwaliteitverhouding, goed product. Website is goed toegankelijk, levering volgens afspraak.

Nieks 22-12-2022

Goede communicatie naar de klant toe
En ze denken ook mee met de klant.
1 artikel die ik heel graag wou zat een hele lange levertijd op ivm niet op voorraad, toch hebben ze weten te regelen dat ze het gewenste artikel eerder op voorraad krijgen dus nu hoef ik geen maanden te wachten.
Ook hebben ze Super scherpe prijzen qua fitnessapparatuur.
Top bedrijf

Alias 22-12-2022

Zeer snelle levering. Niets op aan te merken.
En een zeer kwalitatief toestel dat we gekocht hebben.

Monique 20-12-2022

Voordat je een product aanschaft is er fijn contact. Er is makkelijk contact op te nemen via een chat. Vragen worden vlot beantwoord.

Echter wanneer je ontevreden bent over het product omdat hij niet naar behoren werkt, lukt het niet hier service via de chat over te krijgen.

Via de mail verder geprobeerd, daar gaan tientallen mails overheen waarin ze proberen het probleem op de klant af te schuiven.

40 (!!) Mails en 2 monteur bezoeken verder lijkt het probleem nu opgelost. Maar van de klantenservice moeten ze het niet hebben.
Ze mogen ontzettend blij zijn met hun goede en klantvriendelijke monteur, de rest is bar en bar slecht. Ontzettend jammer, want de service voor aanschaf is goed, en product was snel geleverd, mooie website en informatie is makkelijk te vinden.
Het gaat er puur om wanneer je ontevreden bent, dan gaan alle deuren dicht.