Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Peter Lussenburg 24-07-2023

Eerste maal een bestelling gedaan. Voor 15.00u besteld en inderdaad de volgende dag afgeleverd, heb daar vaak andere ervaringen mee. De prijs was erg goed en scherp. De verpakking was ietwat overkill, grote doos, maar beter dat dan een beschadigd product.

Wolfraam 22-07-2023

Oké, ik ben niet zo van meteen kopen, maar me tandarts zei u ben echt toe aan een nieuwe opzetborstel voor uw oral-b. Ik heb dus jaren geleden deze oral-b electriese tandenborstel gekocht en dus nooit de opzetborstel vervangen "apparaat doet het toch dus waarom" dus toch maar geluisterd naar mijn tandarts en tjonge wat werkt dat nieuwe opzetborsteltje goed. Had ik veel eerder moeten doen.

Tandenborstel.com 21-07-2023

Duidelijke omschrijving van de producten. Zeer ruime keus. Interessante aanbiedingen en snelle levering. Precies wat je van een website verwacht.

Gerard 18-07-2023

snelle levering en keurig en discreet verpakt.
bezorging binnen 24 uur voor een goede prijs.

Esther 17-07-2023

Super snelle levering. Product voldoet aan de verwachting. Ik zou zeker weer iets bestellen op deze site.

Eva 17-07-2023

Prima producten en snelle &accurate levering. Ik kom zeker hier terug voor opzettandenborsels.

Sanne 17-07-2023

Het door mij gewenste artikel was volgens de website niet in voorraad, na een telefoontje met de klantenservice kon het artikel toch besteld en geleverd worden. Klasse.

Jan 15-07-2023

Goede Tandenborstels, opzetborstels en de verpakking en levering waren tot volle tevredenheid. Echt een aanrader.

Wim 14-07-2023

Gewoon goede tandenborstels.
Binnen 1dag geleverd.
De verpakking was ook goed.

Maan 12-07-2023

Goede website, gunstige prijzen en ze doen wat ze beloven. Vandaag besteld, morgen in huis. Perfect dus.

elsbeth 11-07-2023

Goede uitleg produkten, prijs/ kwaliteit prima. Duidelijke uitleg welke opzet borstels passen bij welke tandeborstel. Snelle levering.

corrie 09-07-2023

Makkelijke methode om te bestellen. Levering was snel en goed. Product goed ontvangen in mijn brievenbus.

Esther 08-07-2023

Fijne website met concurrerende prijzen en snelle levering. Ik ben een tevreden klant!

John steffens 08-07-2023

Duidelijke site goed en goedkoop snelle levering kortom zeker een aanrader .

Aggie 02-07-2023

Keurig verpakt en geleverd volgens afspraak.
Gemakkelijke en duidelijke site om te bestellen

Merel 02-07-2023

Top! Goedkoopste en snel geleverd. Een klein foutje in de levering werd in een oogwenk opgelost. Zeer tevreden!

Bob 02-07-2023

Vlotte levering. Tandenborstel topkwaliteit. Spijt dat we Oral - B iO niet vroeger hebben ontdekt.

Francis Huijgens 30-06-2023

Scherpe prijs, mooie website. Snelle levering in leuke verpakking. Uitstekende service.

Els 30-06-2023

Dit is de goedkoopste aanbieder van de tandragers die ik zocht. Website is duidelijk, levering was snel. Je wordt per mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering.

Claudia 29-06-2023

Goede producten voor een lage prijs en dan ook nog netjes verpakt en een zeer snelle levering!!! Waar vind je dat nog,…..bij tandenborstel.com !!!! Betalen gaat eenvoudig op de zeer overzichtelijk website. Ik kwam hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

Sri 29-06-2023

All in one... laag prijs, goed kwaliteit en super snel servies! Ik ben helemaal tevreden.

Jan Schuur 27-06-2023

Bij Tandenborstel.com zijn de producten van top kwaliteit en de prijs is laag.
Ook de levering is snel er wordt geleverd zoals afgesproken.
Wij zijn erg tevreden.

Dick 27-06-2023

overzichtelijke site , makkelijk bestellen en betalen , snel en goed verpakt geleverd

Jeffrey 26-06-2023

Tandenborstel.com is een online winkel zoals die hoort te zijn. Een overzichtelijke website, geen gedoe met moeilijke betalingsprocedures en een snelle levering. Keurig verpakt in een doos met een humoristische boodschap.

J. Scheffer 26-06-2023

Goede duidelijke site, bestelling plaatsen en afrekenen gaat eenvoudig en snel. Ook correcte en snelle levering volgens afspraak.