Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Marja Romkema 07-08-2023

Ik koos voor Tandenborstel.com omdat ze de echte Philips opzetborstels verkopen, en niet de goedkope, slechte namaakmeuk.
Service is prima, zoals ik verwacht van een goede webshop

De Jonge 06-08-2023

Duidelijke website, ruime keus, ook een huismerk, snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden wanneer het pakket komt.

Francois 06-08-2023

Goede informatie voorziening, snel geleverd.Uitstekend bedrijf, zal hier zeker meer bestellen

Zus 06-08-2023

Goede overzichtelijke website. Veel keuze en goede aanbiedingen. Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering, ook word je goed op de hoogte gehouden over het tijdstip waarop je jouw bestelling kan verwachten. Past de bestelling door de brievenbus dan wordt dat aangegeven en hoef je er niet voor thuis te blijven. Ik kan deze website aanraden.

Helen 05-08-2023

Goede aanbiedingen, keurig verpakt en goede informatie over versturen via de mail.

Hendriksma 05-08-2023

scherpe prijzen,leveren snel en communiceren vriendelijk en adequaat,zal zeker vaker met hen in zee gaan

Sjaak 05-08-2023

Ik koop hier altijd mijn Lactona Easygrip tanden ragers. Goede prijs en vlotte levering, Top!

Hans 04-08-2023

Supersnelle en correcte levering. Interessante prijs. Bedrijf is aan te bevelen.

Rozeboom 04-08-2023

overzichtelijk en compleet; Goede vergelijkingsmogelijkheid product. makkelijke betaling/snelle levering....

Zeer Tevreden 01-08-2023

Ik ben erg tevreden over de snelle levering van de speciale tandenstokers. Per toeval zijn het ook nog dezelfde als bij de mondhyganiste. Ik heb smalle en brede gekocht. Ik kan voorlopig vooruit.

Alida 01-08-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Peter 01-08-2023

de opzetborstels waren lekker snel binnen, de kwaliteit is de gebruikelijke oral-b kwaliteit

Hans 31-07-2023

De eerste keer dat ik bij tandenborstel.com heb gekocht.
Kan niet anders zeggen dat het me buitengewoon goed bevallen is
Prijs /kwaliteit is gewoon perfect, zal een volgende keer zeker weer naar deze online winkel terug gaan

Wilma 30-07-2023

Voorheen de raggers altijd via andere site besteld. Waren stuk duurder. De levering was snel en alles prima in orde!

Groot 30-07-2023

Op advies van mijn tandartsassistente ben ik bij deze shop terecht gekomen. Dit was een heel goed advies, veel goedkoper dan in overige winkels en een hele snelle levering. Volop keus, alleen jammer dat je aan een bepaald bedrag moet komen voor gratis bezorging want deze vind ik vrij hoog.

Peter P.A.K. 30-07-2023

Producten goed verpakt, uitstekende levering , prijs voordeliger dan bij de Belgische e-commerce sites

Martha 29-07-2023

Prima online winkel, mooie aanbieding van Interprox gel, meteen 10 stuks gekocht , die de volgende dag al bezorgd werden.

Leo de Vries 29-07-2023

Aanbod van de gekochte ragers is hoog en door de korting heel interessant. De bestelling verliep probleemloos, evenzo de bezorging via een brievenbuspakje. Netjes verpakt.
Aanrader.

Appie 29-07-2023

Ik heb Blue’M tandpasta opnieuw gekocht, omdat ik die al een tijdje gebruik.
Geweldige tandpasta, het resultaat merk je al na een paar poetsbeurten.
Het is prijzig, maar kies je voor.
Ik betaal liever iets meer voor een merkbaar goede tandpasta

Hugo 29-07-2023

Deze shop had een aanbieding van een tandenborstel met een reisetui voor een schappelijke prijs. Precies wat ik nodig had omdat zowel de oude borstel als etui kapot waren gegaan. Goede aflevering.

Judith 27-07-2023

Een elektrische tandenborstel vond ik dus echt niet nodig, ik kan toch gewoon zelf mijn tanden poetsen met een gewone tandenborstel. Totdat ik echt last had van mijn tandvlees en ook naar de tandarts moest voor een groot gat in een kies. Toen toch maar besloten om een elektrische tandenborstel te kopen. En Oral-B vitality 170. En nu ben ik er echt heel blij mee en had er eigenlijk eerder een moeten kopen. Mijn geïrriteerde tandvlees was binnen de kortste keren weer gezond. En je gebit wordt echt superschoon, dat voel je echt. Iemand schreef dat 7600 rot/min wel genoeg was en dat ben ik helemaal eens met die persoon. De prijs die je betaalt bij tandenborstel.com is echt heel goed en viel mij uiteindelijk hartstikke mee. Een superaankoop en supersnel geleverd.

Edgard 27-07-2023

Zoals altijd prima, gemakkelijk te gebruiken en wanneer voorraad is uitgeput, nieuwe bestelling snel hier.

Bertus 25-07-2023

Gemakkelijk, erg snel en goede service. Zeer aan te bevelen, Ik ga niet op zoek voor een andere leverantsier

Wijna 25-07-2023

Prima service alleen levering via DHL kan beter, zij legden pakje bij voordeur neer ik was niet thuis vind ik niet correct.

Nikki 24-07-2023

Makkelijk besteld, aantrekkelijke aanbiedingen en supersnel in huis. Prima shop👍